środa, 11 września 2013

11.09.13



Dziś na polskim rozmawialiśmy o telenowelach, nikt się nie chciał przyznać co ogląda. Wszyscy udawali, że oglądają mądre rzeczy w telewizji xd. Jak się później okazało, prawie wszyscy znają historie  M jak miłość" xd Ja jak byłam mała oglądałam dużooo seriali np. Na dobre i na złe",  „ M jak miłość",  Pierwsza miłość",  Barwy szczęścia"… dużo tego było xd W tym monecie oglądam tylko  Przepis na życie ". A wy co  oglądacie ?

Na przerwie ze Stasiem i Kasią wymyśliliśmy plan zagłady świata. ( Stasiu chcę zniszczyć wszystkich złych ludzi żeby na świecie było dobro) Tak więc my w trójkę, 4 DOBRE dziewczyny i 4 DOBRYCH chłopców i jeszcze kilka osób których sobie zażyczymy xd Wyleci z nami w kosmos i z naszej rakiety ( którą będzie trzaba jakoś kupić xd) zrzucimy na ziemie gwiazdę zgłady ( Staś to zbuduje w swoim garażu )  I wszyscy zginą. Potem wrócimy i się od nowa  rozmnożymy a Stasiu będzie królem. Tak więc jeśli chcecie się z nami zabrać to się zapiszcie teraz. 
A i z Dominiką znalazłyśmy bardzo fajną stronę z karaoke :D rywalizujesz z innymi itp. Bardzo fajne :) Więc jeśli lubisz śpiewać to polecam xd :

Karaoke 



2 komentarze:

  1. Haha! Nie ma to jak wyć niczym morsy w okresie godowym! Ja się zabieram na rakietę! Chyba mnie nie zostawisz? I przystopój z "xd" bo jest ich tu z 10 :D
    - Twoja jedyna i niepowtarzalna!

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za rady :) OK zapisałam Cię na listę :)

    OdpowiedzUsuń