piątek, 13 września 2013

13.09.13

  Przepraszam, że tak późno coś piszę, ale dopiero teraz miałam czas, żeby wejść i właśnie coś wam napisać 
Tak więc dziś poszłam do szkoły na 7:30 bo myślałam, że rano będę mieć siatkówkę xd ( w naszej szkole każdy musi chodzić na dodatkowe 3 i 4 godz. WF a ja chciałam na siatkę ) Okazało się niestety, że ta poranna siatka to jakieś gry i zabawy -,- więc siedziałam z  Kingą i Kasią w szatni przez 2h przynajmniej zrobiłam sobie matmę Potem były lekcje na których nic ciekawego się nie działo po za fazą na matmie :P A i jeszcze dziś Stoimy z Kasią przed tablicą z ogłoszeniami, gdy nagle Kasia patrzy a na ogłoszeniu  do tablicy korkowej przypięty był jej kolczyk ! Ale była beka... wróciłam do domu o 17… Zjadłam obiad i poszłam na zebranie w sprawie mojej dodatkowej gimnastyki :P i wróciłam koło 20:30 :/
Wracając ze szkoły wymijałam nas  ciężarówka z świniami które jechały na rzeź. I tak sobie myślałam, że takie świnie to mają straszne życie albo  niektóre konie… No bo nie mogą się postawić ani nic … ah…współczuje… chętnie bym została wegetarianka ale… lubię parówki xd no dobra jak to przemyśle to wegetarianką raczej nie zostanę :P
Jutro robimy z Kasią niespodziankę dla Dominiki ! ah… będzie fajne… mam  nadzieje , że nie będzie padać… bo nasze plany runą w gruzach xd ( jak coś Doma miała urodziny tydzień temu… ale było mało czasu na takie imprezki xd)

A jak wam miną piąteczek trzynastego ? ^^

Piosenka na dziś :

Avicii - Wake Me Up

12 komentarzy:

  1. Świetny blog :) Obserwujemy i liczymy na rewanż :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham tą piosenkę! <3 Mogłabym ją słuchać przez cały czas! *.*

    Mam prośbę, mogłabyś kliknąć w banner Sheinside na moim blogu? Proszę, dla Ciebie to tylko kilka sekund, a dla mnie to naprawdę ważne:
    onlyimagin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ta piosenka jest superr ♥
    a poza tym fajny blog ;D
    obserwuję i zapraszam do siebie :D
    karolalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zaobserwowałam, czekam na rewanż ;)

    sweetdreams121.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. trzymaj sie tam w szkole!

    Kochana moge miec do Ciebie przysluge?

    Czy mozesz kliknac na baner sheinside u mnie na blohu? z gory strasznie Ci dziekuje!

    a co powiesz na wzajemna obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, kliknę ^^ i dobry pomysł z obserwacją :) a powiesz nazwe swojego blooga ? :)

      Usuń
  6. Heeej! Już ja wam dam deszcz! Mam nadzieję, że niespodzianka... cóż... właściwie nie wiem czego się spodziewać, ale mam nadzieję, że nic nie zepsuje waszych planów :D Czekam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. strasznie późno do domciu wracasz xd
    blog świetny ;)
    obserwuję ;)
    nadzwyczajnaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń