wtorek, 10 września 2013

10.09.13

 Dzisiaj był dość normalny dzień. Poszłam do szkoły o 7:30. Nic w niej szczególnie ciekawego się nie działo. Wróciłam koło 15 do domu. Miałam zamiar się uczyć… lecz niestety mi to nie wyszło… ale wydaje mi się, że każdy z was tak ma xd siadła na laptopa i sprawdziłam facebooka (codzienna rutyna :D) zaczęłam się uczyć i Dominika napisała czy możemy się spotkać. Zgodziłam się … Czekałam na nią na trzepaku ( nasz standardowe miejsce spotkań xd jak byłam mała robiłam tam różne wygibasy). Poszłyśmy sobie kupić lody ( niebieskie lulki ). Oczywiście po zjedzeniu ich miałyśmy całe niebieskie buzie xd Dominika zaczęła się podniecać swoim nowym telefonem. Ja siadłam na trzepaku, a ona zaczęła cykać sobie fotki -,- potem nam z naszym cudownym niebieskim językiem xd wróciłam do domu i skończyłam się uczyć :D 

Piosenka na dziś :



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz