sobota, 14 września 2013

14.09.13

Dzisiaj sobota ;3 Fajny dzień :P Wstałam o 9  i około 12 poszłam z Kasią po prezent dla Dominiki. Kupiłyśmy jej taką fajną książeczkę która jak się otwiera to chłopcy z 1D składają życzenia <3 i bransoletkę. Wróciłyśmy i zamówiłyśmy pizzę na wynos. Postanowiłyśmy, że pójdziemy do niej do domu i zaczniemy jej śpiewać. Lecz nasz plan słabo wypalił xd No bo gdy stałyśmy pod jej domem zaczęłyśmy się stresować, że my tam z ta pizzą jak jacyś dostawcy wejdziemy i będzie głupio.. jeszcze jej rodzice byli w domu :/ i tak z 30 min stałyśmy i cisnęłyśmy bekę z tego jak to zrobić xd  No ale w końca zadzwoniłyśmy do Domy żeby wyszła no i na polu wręczyłyśmy jej prezenty. W domu jadłyśmy pizze i rozmawiałyśmy  Po zjedzeniu wyszłyśmy na górkę porobiłyśmy kilka fajnych zdj. ( potem je wam pokaże )  i się świetnie bawiłyśmy. Weszłyśmy na drzewo lecz Dominiki zobaczyła pająka i w wielkiej panice zeszłyśmy z drzewa xd . Grałyśmy jeszcze w twistera  i ogólnie był fajny dzień ^^

Muzyczka na dziś :

OneRepublic - If I Lose Myself



i ja ;3

 










11 komentarzy:

  1. OBSERWUJĘ ; 33

    MAJAA-MAJAA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. http://kochacnazawsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka śliczna ;c *.*
    No to git ,że miałaś fajny dzień ;3 Ja wczoraj miałam występ i patulisko później ( ognisko coś takiego z Pat-u ) ;3. I tak od 12 rano do 12 w nocy prawie poza domem ;D
    obserwuję ;)
    choocolatelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ah.. dziękuję i zazdroszczę ogniska ^^

      Usuń
  4. obserwuję ;*
    http://whoa-nails.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog :D
    + obserwuje
    zapraszam : http://niska-niska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę :D Hahaha nie dość, że mi kupiły tą pizzę, na urodzni to jeszcze jak otwierałam kartkę, to o mało nie dostałam zawału ;D (a propos, ją się pakuje do koperty, a te mi dały w siateczce z claire's - grniusze) Świetny dzień :D Kochana nienormalna, czy pozwolisz mi dodać zdjęcie z trzepaka? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjecia :D . . Mam ochcote na pizze ;PPPP :OOO . A ty /. . Sweet blog : 3 omomomo .

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne zdj :)

    http://forever-looove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń