środa, 11 września 2013

...


Niedawno dowiedziałam się, że moja klasa jest pośmiewiskiem całej szkoły ;/ Dlaczego? Domyślam się, że to z powodu tego, iż moja klasa jest najmądrzejszą w szkole i jest troszkę sztywna. W mojej klasie jest  7 chłopców … Nie chce ich tu teraz obgadywać.. ale dla mnie tez są takimi sztywniakami… No bo w ogóle nie są zabawni… ani jak ktoś w klasie powie coś głupiego dla śmiechu … oni traktują to poważnie i od razu uważają tę osobę za głupka, albo na przerwie grają sobie w szachy…;/ ogólnie u mnie na koniec roku prawie cała klasa miała świadectwa z paskiem, tylko ja i Kasia i jeszcze tam chyba 3 dziewczyny nie miały… Nie uważam też że osoby które dobrze się uczą to kujony i w ogóle.. Oni porostu chcą coś w życiu osiągnąć, a nie pracować na kasie w supermarkecie. Niestety przez to tracą najlepsze lata… Dla mnie są zbyt poważni. Wydaje mi się że to właśnie w tym wieku powinno się mieć jak najwięcej zabawy no bo jak będzie miał 50 lat no to średnio żeby sobie poszli na imprezę czy gdzieś. No cóż nie będę się wtrącać w nie swoje  życie…   

A Wy co o tym myślicie...?



Piosenka na dziś 
        (Strasznie zaciekawił mnie teledysk... ) :



                                 

9 komentarzy:

  1. Zgadzam się z Tobą...
    To,że się dobrze uczą,nie musi oznaczać,że nie mogą się śmiać i żartować.
    Moja klasa jest całkowicie inna.Właściwie nie ma przerwy na której nie śmiałabym się do łez...
    Może się zmienią...Trzymam kciuki xD
    the-other-side-jb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ale nie sądzę....
    chętnie Cię odwiedzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. w sumie zgadzam się z tobą.. ja mam w klasie osoby które dobrze się uczą, ale są one jednocześnie bardzo zabawne i na pierwszy rzut oka nikt by nie pomyślał że mają co roku świadectwo z paskiem.. ale nie martw się.. być może się rozkręcą i będzie inaczej, a jak nie to pomyśl o przepisaniu się do innej klasy ;)

    obserwuje i zapraszam do mnie ;)
    http://anuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. myślałam nad tym ale.. średnio mi się chce xd oki wpadnę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No proszę, Kochana widzę, że się rozkręcasz :D Nie na szczęście nie mam takiego problemu. U mnie wszyscy są bardzo wyluzowani itd. ale mimo wszystko wolałabym mieć kilka mądrych osób w klasie (jest ich zaledwie kilka włącznie ze mną). O wiele bardziej wolałabym rozmawiać o szachach niż o tamtej, która się puszcza, innej, która ma podróbki Vans'ów itd. To mnie nie interesuje, ale niestesty u mnie w gimnazjum raczej nie znajdę nikogo kto by grał w szachy :C A jeśli ci się nie podoba, to wiesz, że zawsze możesz przepisać się do mnie Skarbie ;)
    - Twoja jedyna i niepowtarzalna! Ps. Mam cię nadal na tapecie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wpadnijcie na stronkę o 1D, polecam i zapraszm :) https://www.facebook.com/pages/Harry-gdy-%C5%9Bpiewasz-umieram/550547068288736

    OdpowiedzUsuń
  7. już lajkuje stronkę :) - Anonimowy
    Łabędziowa - dziękuję :) i fajniee ^^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej, u mnie też się takie osoby znajdą , może z 2/3 na pewno co traktują wszystko na poważnie :o.
    haha. Ja mam w klasie 6 chłopaków i 20 dziewczyn, ale jakoś moja klasa nie jest uważana za najgorszą, wręcz przeciwnie, ponoć jesteśmy najlepszą klasą w gimn. i w miarę dobrze się uczymy :o. Cud. :D. Jedynie co, to troszkę jesteśmy niezgrani, a od zerówki prawie razem :o.
    Pozdrawiam Cię ;) I fajnie tu :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięi :) oja klasa jest uważam z najlepszą w szkole, najlepiej się uczymy i jesteśmy najgrzeczniejsi... W podstawówce miałam totalnie na odwrót ;/ No ale cóż... życie :P

      Usuń