poniedziałek, 16 września 2013

16.09.13

Siemka ! :
Dzisiaj poszłam do szkoły na 8:20 :) Na niemieckim uczyliśmy się rozkazów i pani kazała pisać dla niej rozkazy. No i wyszło, że zaczęła nam śpiewać po niemiecku sto lat i jakieś kolędy -,- ( ona nie umie śpiewać xd i cieszmy się, że nie mieszkamy w Niemczech, bo te piosenki nie brzmiały by już tak fajnie ;p) Potem nic w szkole ciekawego się nie działo... Wracał autobusem (oczywiście jak to ja)otwierając krakersy musiałam je rozwalić po całym autobusie -,- 
W tym momencie boli mnie brzuch  bo się przejadłam pizzą ;/  Ale przynajmniej mam jutro na 9:10 bo nie ma fakultetu geograficznego i angielskiego <3  i nie trzeba się uczyć bo miała pytać c;
A jak wam minął dzień ? :) Komentujcie !

Pioseneczka na dziś  :D 

Katy Perry - Roar





Kocham to zdjęcie ( ja i Kasia  )

15 komentarzy:

  1. Hahah . Też nie chciałabym być w niemczech . ! . Ale język niemiecki mi sie nie podoba . Nie przepadam . :) Wole anglika :D . // faszyyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. haha, musisz mieć trochę zakręconą nauczycielkie, że śpiewa wam piosenki na lekcji. btw. strasznie kocham niemiecki <333 i pewnie z tego powodu należe do mniejszości, ale co tam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh... każdy jest inny.. i własnie ot jest fajne <3 nie ale szczerze takie piosenki to jednak okropnie brzmią xd

      Usuń
    2. To zależy od tego czy przywykło się do tego języka. Ja normalnie oglądam filmy po niemiecku i już mi nic nie przeszkadza, chociaż niektóre piosenki są faktycznie dziwne xD

      Usuń
  3. Ja się w domu bo jestem chora! ;_; -,- xd http://kolorowozakreceni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdjęcie. W sumie u mnie to był dzień jak dzień. Obserwuje i zapraszam do siebie: http://jaiswiatus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja cały tydzień jestem w domu bo jestem chora więc tak naprawdę nic nie mogę robić:(
    Haha niemeickie piosenki pewnie muszą śmiesznie brzmieć. Kiedyś uczyliśĶy się wierszyku na niemieckim i wszyscy płakali ze śmiechu:)
    No i obserwuję.:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog, ciekawie się go czyta. Obserwujemy? Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D
    http://princessoffashion1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. hahah.. nam na szczęście pani na niemieckim nie śpiewa :D
    P.S. świetne zdjęcie ^^

    zapraszam do mnie ;)
    http://anuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuje Cię już długo xd I kocham twojego bloga ! :D

      Usuń
  8. Świetny blog już zaobserwowałam :*
    Liczę na rewanż :) http://bbestofthebest.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. faktycznie cudne zdjęcie :))), sama bym chciała umieć takie robić

    OdpowiedzUsuń