czwartek, 19 września 2013

19.09.13

Siemka !
Weszłam dziś na bloga a tu ponad 40 obserwatorów i tyle wyświetleń ! Bardzo dziękuję ! ( Może dla niektórych to i tak mało ale ja go dopiero prowadzę od ponad tygodnia ! ) DZIĘKUJĘ ! ;*
Tak więc wczoraj chyba nic ciekawego się nie działo. Pisałam kartkówkę z polskiego - może będzie 4 !  i z biologi - wole nic nie mówić xd... Stasiu sobie do Londynu pojechał. Zazdroszczę ! :* 
A dziś tez nic ciekawego... No bo co może się fajnego dziać w taką okropną pogodę :/ Nienawidzę takiej pogody .. wszyscy są chorzy, śpiący  i w ogóle jakoś głupio xd Dalej jestem przeziębiona :c
A jutro sprawdzian z matmy... z geometrii !!! nie ogarniam tego zupełnie :/ 
Hmm... myślałam nad tym żeby zacząć tu wstawiać (takie jak mają blogi modowe ) ... różne style itp... ? Co wy na to ? Macie jakieś pomysły o czym jeszcze mogła pisać? Piszcie w komentarzach !
Zadawajcie też pytanka w komentarzach ! A ja w następnych postach na nie z chęcią odpowiem <3 

Pioseneczka na dziś :


Francesco Rossi - Paper Aeroplane



Serduszko dla was! Jeszcze raz dziękuję bardzo ! :D
( troszkę stare z Julą, na zielonej szkole :D )

37 komentarzy:

  1. Ładne to serduszkooo *.* Jeeej jak ja mu zazdroszcze że on wyjechał do Londynu . !!! <333

    majaa-majaa.blogspot.com

    (Prosiłabym Cię o podanie mi pomysłu na notki dzięki temu bede wiedziała o czym mam pisać i mi bardzo pomożecie :** ---> Po leweej stronie na górze jest utworzona taka strona "pomysły na notki" ) dziękuję <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm... nie jeste pomysłowa i sama średnio wiem co pisać xd ale dziękuję :D

      Usuń
  2. Obserwuję <3
    uwikii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nie dziwie się że tyle obserwatorów , bo blog jest fajny :)
    psiapsychika.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej mogła byś mi pomudz torchę w blogu bo nie zabardzo ogarniam proszę jak coś to picz na gg 48475667

    OdpowiedzUsuń
  5. sorka nie mam gg... i też jeszcze dokłądnie nie ogarnełam bloggera jak coś to pisz na gmail :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A gdzie to się pisze ? :o ja nie wiem :((

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja osobiście nie lubię blogów o modzie. Ale jeśli kogoś to interesuje to spoko. Nienawidzę sprawdzianów, nienawidzę się uczyć. Może zacznij pisać jakieś opowiadanie. Jak chcesz :):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję czterdziestki ;D Ja też mam dokładnie 44 obserwatorów :D Pszypadeg? Nie sondze ;p
    Świetny blog. Super zdjęcie, fajne to okno :>
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    http://hermionegrangerstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje!<3

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jestem chora od wczoraj ;C
    ale są plusy bo mogę za to nadrobić z blogiem ;D

    kindziolinka.blogspot.com + obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcie ^^
    też zazdroszczę mu wyjazdu do Londynu ;D

    zapraszam do mnie ;)
    http://anuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obserwuje Cię od dawna i kocham twojego bloga ! :D

      Usuń
  12. Fajne zdjątko. Tak fajnie nawet by było z tymi stylami. Gratuluje.
    jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zdjęcie, ciekawie piszesz. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D
    http://princessoffashion1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne zdjecie i prześliczny wygląd bloga ;)
    Obserwuje <3
    http://rose-in-the-dark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. OMG, super okno :O
    Ogólnie fajny blog, super wygląd.
    Dodaje do obserwatorów i będę zaglądać częściej :)
    http://aga-worldfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne okno.. XD Nie no, żartuję.
    Cudny wygląd bloga! *_*
    Ja także jestem przeziębiona i też nie lubię takiej pogody.
    ;-;
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://nikolsonbloguje.blogspot.com Proszę, kliknij w banner Sheinside. Będę miała szanse na współpracę z nimi! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję 40 obserwatorów. Fajne mieliście okno na Zielonej Szkole :)

    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. hahahaha tak wiem też lubiłam to okno.... tylko, że z 3 razy dziennie uderzam głową o tą siane co jest koło niego :P ale dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Super wygląd bloga i zdjęcie <3
    + Obserwuję ;)


    Zapraszam do mnie : zmixowany-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję tylu obserwatorów :3 widzę , że imienniczka moja :3
    Fajnie fajnie ;3
    jejuu, zazdroszczę mu wyjazdu do Londynu :c. Ale ja sobie postanowiłam, że kiedyś też tam pojadę ;3 :)
    choocolatelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny blog
      Bardzo fajny szablon
      i będę wpadac częściej
      + obserwuję ;)
      http://godisinthetv666.blogspot.com/

      Usuń
  21. Jej zazdroszczę obserwatorów !
    Ja mam bloga 3 tygodnie i mam ich zaledwie 8 :< ale i tak się cieszę haha xD
    W sumie się nie dziwię, ze masz tylu obserwatorów, bo blog jest super.
    zapraszam :
    kingstoneklive.blogspot.com
    zagłosuj na tekst tygodnia xd

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny blog! Gratuluję tylu obserwatorów :)
    Obserwuje i liczę na rewanż.

    Pozdrawiam Klaudia!
    //www.jeden-swiat-dwoch-dziewczyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. hej, fajny blog :))))
    zestaw robiłam na stronei http://stylistki.pl/

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję obserwatorów! :)
    Śliczne zdjęcie <3
    Obserwuję:)

    misiioolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. 600 wyświetleń w tydzień..Gratuluje wiele blogerek może o tym pomarzyć..:)
    Super zdjęcie:P
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Niezłe masz osiągnięcia jak na ponad tydzień ;) U mnie też wyglądało to podobnie, ale ostatnio trochę zaniedbałam bloga ;c
    Życzę dalszych sukcesów !
    just--art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ulala... jeżeli prowadzisz bloga dopiero tydzień to podziwiam Cię, xD No ale oby tak dalej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. chyba każdego cieszą wyświetlenia i mnóstwo komentarzy ♥
    Gratuluję :3

    fajny blog :3 | best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Chyba byłyśmy w tym samym miejscu na zielonej szkole ;d :P http://kolorowozakreceni.blogspot.com/ zapraszam xd

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna nuta :) Bardzo podoba mi się ten blog. Zajrzę tu jeszcze na pewno :)

    http://reggaeismyrastalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratulacje :*
    blog-daria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń