niedziela, 15 września 2013

15.09.13

Tak więc dziś rano wstałam, pooglądałam sobie TV nic ciekawego z rana xd. Około 14 spotkałam się  z Domą oczywiście na trzepaku ^^ porobiłyśmy jakieś wygibasy i kilka głupich fotek xd potem poszłyśmy do niej i grałyśmy  w gry dla dwóch osób na laptopie ( bad ice cream  - polecam ^^ ) Następnie znów poszłyśmy na trzepak… Nagrałam filmik dla Was, ale jest zbyt głupi, żeby go wstawić xd Zrobiłam dziś Domie wielkiego Face Palm'a wywracając ją prawie haha ;) No i wróciłam koło 18 i zaczęłam się znów uczyć :/ I ogólnie potem już się nic ciekawego nie działo :P A jak Wam miną ten weekend ?
Przypominam jeśli macie do mnie jakieś pytania… to pytajcie śmiało w stronie pt. : „ Pytania ‘’

Pioseneczka :


(kocham ją <3 )

4 komentarze:

  1. to tak jak ja niespecjalnie spędziłąś dzień :)

    piosenka świetna, wpada w ucho :)

    pozdrawiam i zapraszam na :
    http://just-all-about-us.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech Olu moja kochana słownik ortograficzny nie gryzie ;) Poza tym cały czas mnie nos przez ciebie boli a ten filmik, no cóż żeczywiście zbyt głupi, zeby go wstawić :D Ogólnie robiłyśmy jeszcze inne fajne, rzeczy, Ola spadła na tyłek, ja mam poobdzierane łokcie, a dzieci traumę do końca życia ;D

    OdpowiedzUsuń