środa, 25 września 2013

25.09.13

Witam ! ;3
Jak tam u was mijają najgorsze dni każdego ucznia ?( wtorek, środa - środek tygodnia...) 
Dziś prawie zgubiłam telefon... Prawie... Położyłam go przed fizyką na ławce, na korytarzu... no i jak to ja, zapomniałam go stamtąd wsiąść .. Opamiętałam się że go nie mam w kieszeni, na biologi ( 3h po fizyce ) no i jeszcze pisałam wtedy kartkówkę... ( nawet dobrze mi poszła :D ) Zaczęłam wtedy wymyślać różne historie, że mam zmarnowane życie,  bo wsysaczy zobaczą  na moim telefonie rożne zdj, których nikt nie powinien widzieć,filmiki sms i notatki... Mogliby w sumie też wejść na mojego facebooka... więc, strasznie się stresowałam na tej lekcji.. ale okazało się  żeby po prostu na portierni.. znalazł go ktoś miły a nie ktoś kto lubi ośmieszać innych. Na plastyce mieliśmy zastępstwo i coś robiliśmy ja ogólnie się tym nie przejmowałam bo siedziałam z Julą i Kasią ... Jula dostała odpału i zaczęłam się jej bać xd Potem patrzyła mi prosto w oczy ( czego nienawidzę, nienawidzę się ludziom patrzeć w oczy )  a następnie zaczęła oczami tak wywijać od góry że miała całe białe oczy bo nie było widać zielenic ani nic... to było straszne... Zaczęłam sobie wyobrażać że śpię sobie ( np. na zielonej szkole ) a tu o 3 w nocy taka Julka mnie budzi i pokazuje swoje białe oczy ! zawału bym dostałą... :)  

Znalazłam nowy sklep internetowy ! mają tam fajne bluzki i bluzy. Jeżeli jesteś fanem jakiegoś zespołu to ten sklep jest właśnie dla ciebie. Jak wspomniałam są tam bluzki z właśnie z napisami zespołów i innymi fajniutkimi napisami ! I jest dość tanio ! (Wszytskie bluzki są po 39.69 zł a bluzy po 84.69 zł )   wpadnij !
Ja np. znalazłam takie bluzki :




Przy okazji zaczęłam myśleć aby zacząć współpracę z jakimś sklepem internetowym. Chciałbym się coś o tym dowiedzieć... Jakie firmy polecacie na początek? CO się stanie jak będę chciała rozwiązać umowę?   Jak to trzeba zacząć ? ( czy trzeba coś podpisać itp ? ) Jeżeli z kimś współpracujesz to proszę odpisz mi w komentarzu  ! :D

Ps. właśnie wróciłam od fryzjera... Tylko troszkę sobie podcięłam włosy nic wielkiego :)







32 komentarze:

  1. zielenice? Ola uwielbiam cię! Hhahahaah :D

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie cały czas kartkówki ... :(
    Obserwuje :3
    http://aga-worldfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. http://kochacnazawsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem co bym zrobiła jakbym zgubiła telefon. ;d
    PS naprawdę fajny sklep, fajne t-shirty mają. :)

    http://recenzje-neiiley.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dzisiaj pisałam z Niemca. Masakra. XD Ślicznie wyszłaś na zdjęciu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcie :)
    Kartkówki i testy, znam ten ból..
    Zapraszam :)
    http://zycie-okiem-strachu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też raz tak miałam, okazało się że telefon mi wypadł i znalazła go moja najlepsza przyjaciółka ;D
    Również chciałabym zacząć współprace z jakąś marką internetową ale niestety zbytnio się nie orientuje.

    http://littlesmilefate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma to jak zgubić telefon ;_; ja zostawiłam go dzisiaj w sali tanecznej ale na szczęście go znalazłam ^.^ A ja mam już zadane 3 sprawdziany na następny tydzień -,- juhu! -,- xd http://kolorowozakreceni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Hejka! :D
    No musze przyznać- miałaś wielkie szczęście z tym telefonem! Jednak istnieją na tym świecie jeszcze mili i porządni ludzie- co bardzo mnie cieszy! <3 Naprawdę :)
    Oh, ja jutro mam dopiero fizykę- już się jej obawiam;/
    Też mam czasami takie odpały z moją bff<3 Wspaniałe uczucie haha :D
    Co do stronki; ja sobie chcę kupić bluzę z napisen Teenage Runway ( chyba tak to sie pisałoxd) Zauroczyłam się w niej *.*
    Czekam na kolejny wpis;)
    Całuski! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczęście z tym telefonem. Śliczniutkie bluzeczki. Ja też czasem odwalam różne rzeczy z moja przyjaciółką. Już mam pałe z przyrody za pyskowanie. XD Pozdrawiam i dziękuję za komentarz. :**

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się twój blog ^^ Powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie piszesz :D W sprawie współpracy nie doradzę ci ponieważ nie współpracuję z żadnym sklepem :P

    Zapraszam http://modowe-szalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki fajny szablon! Zapraszam na dość długi, ale ciekawy post z nowymi zdjęciami ;** Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie ma to jak odpały na lekcji =3 Dobrze, że znalazłaś ten telefon, bo byłoby krucho... Ja dopiero zaczynam współpracę jak będę wiedziała coś więcej to chętnie napisze! Pozdrawiam!

    http://muff-and-muff.blogspot.com/
    http://style-by-zielonooka.blogspot.com/ - to na tym blogu rozpoczynam współpracę =D

    OdpowiedzUsuń
  15. Też kiedyś miałam podobną sytuację tylko, że po godzinie się zorientowałam, ale telefon dalej leżał na miejscu tam gdzie go zostawiłam :)

    http://black-cherry-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobrze, że znalazłaś ten telefon :) Ja też strasznie bym się bała co do zdjęć i smsów.
    Świetny blog, czekam na kolejne notki :)

    http://herbivicus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale szczęście z tym telefonem! Racja, pierwsze pięć dni tygodnia są najtrudniejsze. ;c Ja Ci polecam sklep internetowy Sheinside lub Rings&Tings. Czy coś. Mam nadzieję, że nawiążą z tobą współpracę. ;)
    Liczę na rewanż.
    julaaandavadie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. słodkie te koszulki, ;D

    reviews-of-cosmetics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super te ubrania *-* Najbardziej podoba mi się koszulka z napisem :D
    Bardzo zaciekawił mnie twój wygląda bloga - bardzo fajna praca :

    rewanżyk ?
    http://miki-and-nessy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne te ubrania.. bardzo mi się podobają ^^

    zapraszam do mnie ;)
    http://anuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne koszulki.. Tez takie chcę.. Są SWEET !

    Obserwuję i liczę na to samo: http://ann-anuula-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. To udało Ci się z tym telefonem. ;d

    OdpowiedzUsuń
  23. cieszę się że udało ci znaleźć ten telefonn.. jednak stnieją dobrzy ludzie!

    amolsandamols.blogspot.com - liczę na kom i ob!

    OdpowiedzUsuń
  24. Haha :D Szczęście z telefonem. Szablon mi się cholernie podoba *-* Piękny blog <3

    black-black-blackk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. udało Ci się :)

    http://survive-with-me.blogspot.com/
    wpadniesz? skomentujesz? zaobserwujesz? będzie mi miło ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Udało się ? Świetne koszulki aww *.*
    A co do sklepu to może spróbuj z Shenside o ile tak to się pisze xD

    OdpowiedzUsuń
  27. Dobrze że telefon się znalazł :)
    Śliczne zdjęcie!

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Byłam tylko w poniedziałek, ale będę musiała wrócić do szkoły w przyszłym tygodniu. Koszulka z Crazy Mofos zajebista ♥
    http://closer-to-the-edge-death-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne świetne ! :)
    www.alicjaloving.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Kocham ten sklep bardzo chcę w końcu coś z niego zamówić :DD

    dreamcom21.blogspot.com

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny blog <3 !
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    http://dependsss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń