czwartek, 12 września 2013

:/

Wracając ze szkoły myślałam nad tym jak zrobić żeby ludzie mieli czas na naukę i zabawę… Ja osobiście dość mało siedzę przed książkami ;/ a więcej czasu poświęcałam zabawie. Źle na tym wychodzę, więc postanowiłam w tym roku bardziej przyłożyć się do nauki…lecz wtedy nie będę mieć czasu na zabawę… No bo wracając 16 do domu trzeba pewnie z 2 h pouczyć się, każdy ma jeszcze jakieś dodatkowe zajęcie ( około 2h )  i jest już godz.20:00 .. ;/ W weekend każdy gdzieś wyjedzie z rodzicami a z nimi za wielkiej zabawy nie ma.. Ja osobiście nie umiem niestety tych dwóch rzeczy połączyć ;/ A Wy ?
Jutro jest piątek!! Są dwudzieste urodziny Niall'a ( Z one direction ) Urodziny koleżanki Dominiki xd I trzynastego...;/ Więc trzymajcie się, żeby się nic nie stało... c;
Przy okazji Dziękuję bardzo za miłe komentarze i za  100 wyświetleń ^^ 
Oby tak dalej !


7 komentarzy:

  1. no jakoś trzeba pogodzić naukę i rozrywkę, taka kolej rzeczy :)

    http://smaczeknazycie.blogspot.com/ zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem jak, ale to godzę ;D Chociaż czasem zdarza sie tak, że dostaję jedynki w szkole tylko dlatego że późno wróciłam do domu i nie zdążyłam się pouczyć xd
    Ciekawy blog, ale zacznij dodawać zdjęcia wtedy wszystko odrazy nabiera "ciekawości" :D
    http://littlesmilefate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie myślałam nad tym ^^ :) dzięki za rady :) i wpadne ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Nw ja bardzo mało się uczę a oceny mam b. dobre C: Ale uczyć też nie możesz się zadużo! Musisz chwilami odpoczywać! A nie możesz odrabiać lekcji po 20? a wcześniej po prostu wychodzić z znajomymi? xd http://kolorowozakreceni.blogspot.com/search/label/opowiadania%20%3B%29

    OdpowiedzUsuń
  5. 2 godziny nauki? Jak ja bym tak chciała. 2 godziny zwykle zajmuje mi odrabianie lekcji z matematyki, ale tylko z podstawy do tego dochodzi jeszcze rozszerzenie i inne przedmioty. Więc czasu dla siebie nie mam praktycznie w ogóle. Do domu przychodzę o 16, a lekcje kończę robić przed 12. Nie ma nawet czasu na naukę. Ale czemu ja się dziwię? W końcu sama wybrałam liceum i rozszerzenie z mat-fizu.

    OdpowiedzUsuń
  6. hah... ja dopiero do 2 gim.chodzę :)

    OdpowiedzUsuń