sobota, 18 stycznia 2014

TAG: 15 dziwnych pytań + Tumblr

Cześć!
Więc niedawno założyłam sobie tumblera (nie wiem jak się to odmienia xd)
Zamierzam tam wstawiać zdjęcia z one direction, a także czasem jakieś obrazki inspirujące mnie. Mam nadzieje, że Wam się spodoba. 
Dajcie linki w komentarzu do waszych tumblerów!

Dziś chciałam zrobić TAG: 15 dziwnych pytań.  Nigdy nie robiłam na blogu żadnych tagów. No, ale zaczynamy:

#1. Czy masz jakieś przezwisko, którego używa tylko Twoja rodzina?
Raczej nie, jak coś to tylko zdrobnienia.

#2. Czy masz jakieś dziwne nawyki?
hmm... nie wiem czy dziwne xd Gdy idę spać, zawsze moja szafa musi być zamknięta i moja noga nie może wystawać z pod kołdry. Jak zamykam laptopa, to jako ostatnie zamykam bloga, odświeżając go po raz ostatni :).
Jakoś teraz nie mogę sobie nic przypomnieć, ale wiem że tych nawyków pewnie jest więcej.

#3. Czy masz jakieś dziwne fobie?
Tak samo nie wiem czy dziwne. Gdy widzę pająka od razu, niezależnie ode mnie zaczynam płakać i strasznie panikuję! Gdy jest ciemno, późno i wracam skądś często biegnę do domu, trochę boje się chodź po moim osiedlu gdy jest ciemno. Jak byłam mała bałam się psów, zwłaszcza tych dużych (gdy byłam mała duży pies naskoczył na mnie i się przewróciłam... wiem, ze może chciał się bawić, ale miałam jakieś 4 lata) teraz już się ich nie boje.

#4. Jaką piosenkę potajemnie uwielbiasz i śpiewasz, kiedy jesteś sam/sama?
Nie mam takiej jednej, ponieważ nucę prawie wszystkie piosenki, które lecą mi w głowie, albo usłyszałam rano w radiu.

#5. Co Cię najbardziej irytuje?
Najbardziej irytuje mnie cwaniarstwo - osoby które popisują się choć nie mają czym, to mnie tak strasznie wkurza i irytuje!

#6. Czy masz jakieś nerwowe nawyki?
hmm... zaczynam się ruszać hahaha. Np. jak siedzę przy ławce i nauczyciel mnie czegoś pyta od razu zaczynam ruszać nogą. Jeszcze często strzelam palcami... tak wiem, to jest bardzo niezdrowe.

#7. Po której stronie łóżka śpisz?
Chyba najczęściej po środku odwrócona do ściany.

#8. Jaki był Twój pierwszy pluszak i jakie się nazywał?
Gdy się urodziłam dostałam 2 miśki (lalkę pluszową i jakiegoś misia z kulkami w środku xd) Dalej są na moim łóżeczku i nie umiem zasnąć, gdy ich nie tam nie ma
Zuzia i Bubusia ♥



Zuzia miała kiedyś włosy, ale ja będą mała bawiłam się we fryzjerkę i jej odcięłam myśląc, że odrosną.

#9. Jaki napój zawsze zamawiasz w starbucks?
Nie bywam tam często.

#10. Jaką urodową zasadę wyznajesz, ale właściwie nigdy się do niej nie stosujesz?
Nie wiem....

#11. W którą stronę odwracasz twarz podczas prysznica?
haha nie wiem... patrze się na strumień wody xd

#12. Masz jakieś dziwne zdolności fizyczne?
Ćwiczę gimnastykę więc jestem wygimnastykowana... ale nie wiem czy o to chodzi xd. Jeśli chodzi coś typu: "dotknięcie językiem nosa"... to umiem skrzyżować palce u nóg haha  i dotknąć kciukiem nadgarstka:P

#13. Jakie niezdrowe jedzenie uwielbiasz i jesz je pomimo wszystko?
Fast foody.. Najbardziej zapiekankę ♥

#14. Czy masz swoje ulubione powiedzenie/wyrażenie, które wciąż powtarzasz?
Masakra... xd

#15. W czym śpisz?
Chyba najczęściej w sportowej bluzce i spodenkach, a czasem bluzce.


No i to tyle tego tagu, mam nadzieje, że Wam się spodoba :)

58 komentarzy:

  1. Hehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały post i blog! Bardzo mi się tutaj spodobało :))

    Jeśli mogłabyś kliknąć w baner znajdujący się pod tym postem http://ayvinn.blogspot.com/2014/01/mohito.html bardzo mi na tym zależy, iż mam propozycję współpracy, na pewno odwdzięczę Ci się za to będąc Twoim nowym obserwatorem! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super że robisz to co kochasz pamiętaj, że swiat należy do tych co wierza w potęgę swoich marzeń ;)
    http://dream-berry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post ;)

    in-love-with-my-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł na posta. Na kilka pytań odpowiedziałabym podobnie lub tak samo :P
    Obserwuję i zapraszam do mnie: sweetdreams121.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mają ulubioną lalką byłą taka co teraz jest już prawie łysa xD

    amolsandamols.blogspot.com - klikniesz w baner sheinside? To dla mnie naprawdę ważne

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tak samo z tymi pajakami...

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł na posta. Większość pytań dla mnie nie jest dziwna i to takie słodkie, że śpisz jeszcze ze swoim misiem i laleczką. Ja nie mogę obyć się bez mojej ukochanej poduszki XD


    Zapraszam, nowe opowiadanko
    http://h0peless-start.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja noga też nie może wystawać poza łóżko gdy ide spac :D Przeważnie jestem opatulona w nalesnika xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Hehe :D
    fajne odp
    ja tez śpię z takim duuuuuuuuuuuzym misiem jest taki włochaty ^^ (tylko ciiiii)
    pozdrawiam :)
    http://szaramysl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Też nie mam żadnego przezwiska :)
    Wpadniesz do mnie? Moze ocenisz mój filmik? :)
    ciekawe-i-mniej-ciekawe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy pomysł na post :P
    Też chyba taki zrobię :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Brakuje mi tu trochę... dziwności ;]
    może nakręciłabyś jakiś filmik? xd
    Coś w stylu "mój typowy poranek".
    Fajny blog, pozdrawiam. <3
    zza-kurtyny.blogspot.com
    fading-flame.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post! urocza z Ciebie dziewczyna :)))


    całuję i zapraszam do siebie na konkurs ♥
    do wygrania sukienka warta $200 :)))

    holdmelikeapillow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawie tu u Ciebie :)
    jesteś bardzo ładna:O
    pozdrawiam.
    zapraszam i obserwuje.
    mylifemyworldmymoment.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog :)
    spoko pytanka hehe
    obserwuję
    kolorowy-kwiatuszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. obserwujemy ? jeśli tak to zrób to pierwsza ja się odwdzięczę od razu , zawsze się odwdzieczam !: *
    jowi-blog.blogspot.com <-- zapraszam, nowy post.

    OdpowiedzUsuń
  18. nie mam tumblr :/ ktoś mi wyjaśni o co w nim chodzi? i też mnie takie rzeczy denerwują, ale jeszcze bardziej bycie fałszywym i kocham fast foody!

    http://loveanimalsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Naprawdę bardzo fajny blog, świetne zdjęcia :3
    Zapraszam do mnie : http://i-cuteworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny blog...też mam mnóstwo fobii( i to masakrycznie dziwnych),ale nikt o nich nie wie,bo to troche dziwne :D Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak byłam mała to też na mnie skoczył pies.. to był bokser O.o potem moja babcia i tata poszli się kłócić z właścicielami xD HHAHAH ale pomimo tego nie bałam się psów.... dobra może tego jednego, którego kiedyś znaleźliśmy z koleżankami i on potem cały czas za nami łaził, a kiedy chciałyśmy od niego uciec to biegł za nami i wydawał dźwięki jakby chciał nas zabić O.O Znaczy on był jamnikiem ALE NIEWAŻNE HAHAHAAHAHAHA :D

    zapraszam do mnie ;)
    Brilliantlyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też się boję psów. Raz jeden na mnie skoczył i nie był raczej przyjaźnie nastawiony. to było jakieś osiem lat temu ale strach pozostał do dziś
    http://wez-olowek-i-narysuj-formule-1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Faktycznie dziwne te pytania :) heh,mamy tą samą fobie-pająki! :)
    Słodkie maskotki z dzieciństwa-wow jeszczee je masz :)
    Fajne foto!
    Pozdrawiam ciepło :**
    Zapraszam do nas(post o jedzonku) :
    http://world-of-crazy-sisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak byłem młodszy- jakieś 6 lat miałem- to zostałem pogryziony przez psa mojej babci :P Od tamtego czasu miałem straszny uraz do tych zwierząt, jednak w okolicach gimnazjum stwierdziłem,ze koniec, tak nie moze być:) Wiec zapisałem się na zbieranie podpisów pod jakaś tam petycją i zabrałem ze sobą koleżank, która sie mi podobała. Efekt był taki,ze nie chcąc sie skompromitować właziłem na podwórka po których biegały luzem wilczury siegające mi powyzej kolan :D I jakoze żaden mnie nawet ni tknał, skończył się mój strach :D Ale okropna terapia, nie polecam :P
    Zaobserwowałem i pozdrawiam: http://wiedzminskiesiedliszcze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny post ;D;D

    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajnie prowadzisz bloga , od ile czasu go masz ? co polecasz zmienić w moim http://cytatyidzj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. niektóre odpowiedzi mnie rozśmieszyły ;pp
    fajny wpis ;D

    http://passion-friendship-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny blog :*
    ZAOBSERWUJECIE ? ( dopiero zaczynamy ) na pewno się odwdzięczymy :)
    key-tina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo fajny blog ;o fajnie piszesz, widze, że masz pasje :)
    smoczexserce.blogspot.com zapraszam ;) 3 opowiadanie juz jest! ;>

    OdpowiedzUsuń
  30. Spoko tag, ja też jak byłam mała bałam się psów, bo jeden jak miałam 3-4 lata na mnie naskoczył xd
    Bardzo fajny blog, obserwuję (już od dawna)^^
    Skom? http://swiat-moimi-oczami-nr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. ładne zdjęcie :)
    http://suzii-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny blog! ;3 Ja też przez długi czas bałam się psów, bo kiedyś jeden chciał się ze mną bawić, próbował mnie pociągnąć za nogawkę, ale mnie trochę ugryzł xd I też nigdy nie zasnę bez maskotek z dzieciństwa ^^
    P.s. Jesteś śliczna *o*
    Pozdrawiam + obserwuję :)
    zapraszam do mnie haa-man.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. fajny blog ładna jesteś ;* zapraszam do mnie http://pinkandyellow1.blogspot.com/2014/01/rodzinne-zdjecia.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajne odpowiedzi xD Mój tumblr : luna1617.tumblr.com
    Pozdrawiam
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne odpowiedzi :)i masz świetnego bloga :)

    Zapraszam + obs za obs ?
    http://oli-olli.blogspot.com/
    http://dariia-darria.blogspot.com/ <--

    OdpowiedzUsuń
  36. Jaki piękny blog, fajnie go prowadzisz i piszesz! oby tak dalej mam do ciebie prośbę czy mogłabyś poklikać w link tam gdzie pisze "klik" w moim osttanim poście? baardzo mi na tym zależy, i jeżeli chcesz żebym zaobserwowała twojego bloga najpierw zaobserwuj mojego i napisz to w kom a ja sie za te dwie rzeczy odwdziecze tym samaym na 100% pozdrawiam i zapraszam

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne odpowiedzi ;)
    W niektórych rzeczach jesteś podobna do mnie :D

    www.panitruskaffeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawa notka, fanie odpowiedziałaś na pytania. ;)
    Dodałam do obserwowanych. ;)
    http://chizu-chan-opowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. świetne odpowiedzi.
    mój tumblr znajdziesz na moim blogu ;)

    Zapraszam: http://szarokolorowa1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo fajne odpowiedzi ;d
    co do niektórych rzeczy jesteś podobna do mnie ;)
    nasze tumblr możesz znaleść na blogu
    zapraszam http://kindereg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo fajny sposób prowadzenia bloga, świetnie wygląda, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ciekawy post, masz śliczny wygląd bloga! Uwielbiam Cię czytać! :*
    Jeśli mój blog Ci się spodoba to może zaobserwujesz? :) (zawsze się odwdzięczam)
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. podoba się, podoba!
    fajne masz niektóre obrazki na tumblrze :-)

    www.be-huuuman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. cwaniactwo ;x tez tego nie lubie ;/

    OdpowiedzUsuń
  45. zapraszam:
    http://swiatdzikuski26.blogspot.com/

    obserwacja za obserwację;)

    Zapraszam również na rozdanie u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  46. "Zuzia miała kiedyś włosy, ale ja będą mała bawiłam się we fryzjerkę i jej odcięłam myśląc, że odrosną." hahahahahhahahah XDXDXD
    + Serio umiesz skrzyżować palce u nóg ? :O

    Pozdrawiam ;)
    kamiii-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Jak zrobiłaś taki ładny blog?

    OdpowiedzUsuń
  48. świetny tag :) Ja też jak byłam mała obcinałam włosy lalką i byłam przekonana że odrosną :)
    /
    http://lekcjamody.blogspot.com
    Każdy kto zaobserwuje może liczyć na rewanż! ;*

    OdpowiedzUsuń
  49. ale fajny wygląd bloga :) i ciekawy pomysł na tag!

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja też tak jak ty śpię na boku z głową obróconą do ściany. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Wspaniały blog i wspaniały post! Bardzo mi się tutaj spodobało! :))

    Zachęcam do wzięcia udziału w konkursie, gdzie można wygrać naprawdę rewelacyjne ciuchy ze sklepu Oasap, zupełnie za darmo! Wystarczy zajrzeć do mnie http://ayvinn.blogspot.com/2014/01/oasap-giveaway.html
    Powodzenia kochana! :))

    OdpowiedzUsuń