sobota, 1 lutego 2014

Dominika ♥

Witajcie moi drodzy! (gorszego powitania nie mogłaś wymyśleć?) Ola wyjechała do Kozienic, więc tym razem to ja dla was napiszę. Ja to znaczy Dominika. Długo zastanawiałam się o czym napisać i postanowiłam, że o niczym konkretnym. Najpierw pójdę w ślady Kaśki i może kilka faktów? (jakby was to interesowało) Więc...

1. Jestem uzależniona od internetu (a kto nie jest?).
2. Gdy nie mam telefonu w kieszeni czuję się naga (kiedyś trzymałam go w ręce, a i tak przeszukiwałam spodnie).
3. Jestem directionerką.
4. Mam dziwne uwielbienie do gejów, czytam o nich, oglądam filmy.
5. Jestem dziwna.
6. Niecierpię gdy ktoś przeklina w moim toważystwie (co z tego, że sama to robię? staram się z tym walczyć)
7. Lubię patrzeć innym w oczy i na usta. Są piękne.
8. Kiedyś koleżanka ochrzaniła mnie bo patrzyłam się jej na tyłek. Ona ma na prawdę świetny tyłek.
9. Nie lubię się z nikim kłócić, śmieszą mnie osoby, które podchodzą do mnie i obrażają, tak o.
10. Marzę by zobaczyć sylwestra w Paryżu. Wiecie, Wieża Eifla, fajerwerki, te piękne światła i gwiazdy nocą. Najlepiej ze swoją sympatią. *wzdycha*
11. Uwielbiam się przytulać.
12. Nie jestem zabawna, nie mam poczucia chumoru.
13. Uwielbiam szaleć i robić z siebie idiotkę.
14. Często płaczę.
15. Jestem okropnym leniem.
16. Uwielbiam fimy fantazy typu: Hobbit, Władca Pierścieni, Avatar, Piraci z Karaibów, Opowieści z Narnii i Igrzyska Śmierci (to też fantazy prawda?) i większość filmów Disney'a.
17. Jedynym filmem na, którym kiedykolwiek płakałam jest Pocahontas.
18. Ola wymyśliła mi ksywkę Domestos... i mówi tak do mnie... W zamian jest moim Okruszkiem (nie obrazi się jeśli będziecie tak do niej mówić)

To wszystko co mogłam wymyślić. Pewnie i tak nie interesuje was moja osoba. Nie wiem co mogłabym więcej napisać. Może zadam wam kilka pytań? Zwykle to wy je zadajecie.

1. Wasi ulubieni wykonawcy, lub rodzaj muzyki?
Ja uwielbiam Coldplay, Greenday, Katy Perry, Eda Sheerana, Taylor Swift, Little Mix, Arctic Monkeys, Lindsey Stirling, Jamesa Arthura, One Republic i wiele więcej ;)

2. Jaki macie stosunek do homoseksualistów? (musiałam o to zapytać)
Toleruję ich, jak najbardziej. Nie jest to dziwne, skoro napisałam, że lubię geji prawda? Chciałabym znać jakiegoś. To by było fajne doświadczenie.

3. Co myślicie o dzisiejszej młodzieży? Tak, dobrze czytacie.
Osobiście nie jestem zadowolona, żyjąc w otoczeniu ludzi, którzy jarają się Trybsonem, noszą vansy/maxy przy -20 stopniach i zimowe czapki w lecie. Rozumiem - moda itd. ale bez przesady. Do tego sweetfocie z telefonami na facebooku i podpisy "moja piękna ;*******". To jest żenujące i jest takich osób coraz więcej. Nie chcę oceniać nikogo, ale po prostu się nie da!

4. Wasz ulubiony sposób na spędzanie czasu/hobby/zainteresowania?
Jeśli chodzi o mnie to interesuję się grafiką, rysowaniem i staram się napisać coś (inaczej nie da się tego nazwać) Przyjaciółka mówi, że jestem w tym dobra, ale ja nienawidzę swoich wypocin. Nie wiem czy to przez skromność, czy brak wiary w siebie.

5. Jak spędziliście/macie zamiar spędzić ferie?
Nie planuję żadnych wyjazdów na narty, ani niczego w tym rodzaju (niecierpię jeździć). Pewnie będę sypiać do 14 i spotykać się z przyjaciółmi, o ile wrócą. Inaczej zostaje mi łóżko i kochana, czarna zmora, nazywana moim laptopem. Może w końcu przeczytam "Gwiazd naszych wina" Johna Greena? A propos - świetna książka, polecam ;)

Mam nadzieję, że nie zanudziłam was na śmierć :) Napiszcie proszę w komentarzach co o tym myślicie, oczywiście odpowiedzcie na pytania i zadawajcie swoje.


Życzę wam miłych ferii! Do napisania kiedyś! Dominika xx.

53 komentarze:

  1. Hm, też mam dziwne uwielbienie do gejów :) Czytasz może yaoi? A poza tym zastanawia mnie, czy jesteś heteroseksualna? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o moją orientację to... nie jestem co do niej pewna. Jestem jeszcze zbyt młoda by ją określić, bo nie miałam jeszcze żadnych doświadczeń ani z chłopakami, ani z dziewczynami, ale kto wie. Uważam, że najważniejsze jest uczucie między dwoma osobami, niezależnie od płci.
      Tak czytam yaoi, uwielbiam je ;)

      Usuń
    2. Mam takie samo zdanie. Uważam, że powinniśmy się zakochiwać w człowieku, a nie w płci. Też nie jestem pewna, co do swojej orientacji. Czas pokaże. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Zapraszam
    http://lordepolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do pytania z młodzieżą to jestem podobnego zdania bo narażać swoje zdrowie dla mody.. Bez przesady :D
    mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. 1,6,9 mam tak samo!
    Co do dzisijszej młodziezy tk zgadzam sie z tobą! A na ferie rowniez nie mam planów...

    OdpowiedzUsuń
  5. 14 i 15 hahaha dokladnie to samo!
    Ogólnie swietny pomysl na posta!
    I tez toleruje homoseksualistow ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. 3 ♥ haha genialne fakty! Masz poczucie humoru oj masz ;d

    odwiedzisz?
    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetneee :D Trochę się zgadzam z tym o dzisiejszej młodzieży, trampki w zimie pozdro i dziewczyny z podstawówki z toną tapety ... Ale to tylko moje zdanie :) http://alexbloggerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się skończyły ferie ;ccc Ale tobie życzę jak najbardziej udanych :* Pisz dla nas częściej! :D
    Zapraszam na nowy http://please-niall-horan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Hah.. Swietny post!
    Siostraaaa

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne gify i ciekawa notka :)

    obserwujemy? zacznij, odwdzięczę się :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Sylwester w Paryżu to musi być wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
  12. 16 punkt ! Skąd ja to znam ! :D Odpowiedzi. :*
    1. Ulubiony muzyk : Ewa Farna
    2. Są spk.
    3. Rozbrykana i leniwa :D
    4.Rysowanie, oglądanie anime, czytanie mang,oglądanie filmów,czytanie książek
    5. Podejrzewam, że spędzę je w domciu. :3
    Zapraszam do siebie !
    http://arwenaeowina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ohh sylwester w Paryżu ;D Śliczny blog^^
    http://fantaseaxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. oh wreszcie (po Kasi) napisał tu ktoś normalny. poważnie. jesteś lepsza niż ta cała ola. ily xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak Kasiu. Niech zgadnę jesteś Domanator co? To my powinnyśmy prowadzić tego bloga nie ta cała Ola. ily xx.

      Usuń
    2. Dzięki, też Was kocham.

      Usuń
  15. hahah też jestem uzależniona od internetu xd
    zapraszam do mnie ;

    ula-ulaa.blogspot.com

    będzie mi bardzo miło kiedy klikniesz OBSERWUJ <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś pozytywnie zakręcona hahaha
    jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. pozytywnie :)
    http://klepart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy post, można się sporo dowiedzieć o Tobie ;) Sylwester w Paryżu.. też bym chciała <3
    BLOG - klik :D
    TUMBLR - klik :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny blog obserwuje i myślę że się odwdzięczysz <3
    http://jula-julian.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny post :) ja nie jestem aż tak uzależniona od netu :P.też jestem dziwna :D. Też się nie lubię z nikim kłócić, chyba, że z chłopakami w moim wieku, których nie lubię :). Kocham szaleć <3. Też jestem wrażliwa i kocham filmy fantasy <3. Kocham green day<3. Piszę książki i ładnie maluję :). Ferie mam całe zajęte :/

    loveanimalsi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Przyznam że twoje odpowiedzi są naprawdę oryginalne :)
    aa o tych gejach to mnie chyba najbardziej zszokowało :)
    też jestem wielkim leniem, niestety :/
    pozdrawiam ciepło:*
    zapraszam do nas na nową notkę :
    http://world-of-crazy-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. 1, 2, 3, 4, 5, 7, 11, 14 to cała ja :))

    http://kedui.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też uwielbiam się przytulać. Pozdrawiam : ) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. dużo faktów pasuje do mnie :)

    zapraszam, nowy post - jowiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Wierzysz w miłość?
    Stwierdzam, że na starcie jesteś już na przegranej pozycji kotek.
    Żeby kłamać trzeba mieć TEN talent.
    http://prawda-klamstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Zazwyczaj nie komentuję blogów pamiętnikowych, ale pytania mnie zachęciły do rozpisania się. Po prostu lubię. Z góry przepraszam za wypracowanie, które zapewne za chwilę powstanie. :)
    Zanim jednak:
    "Przyjaciółka mówi, że jestem w tym dobra, ale ja nienawidzę swoich wypocin. Nie wiem czy to przez skromność, czy brak wiary w siebie." - doskonale znam ten stan, nawet niekoniecznie w odniesieniu do pisania.

    1. W zdecydowanej większości sięgam po mocniejszą muzykę, choć przede wszystkim staram się nie ograniczać. Jeśli popowy utwór jest dobry (bardziej trafnie: jest dobry dla mnie), to może lecieć naprzemiennie z legendarną Metallicą. Nie mam problemu z łączeniem gatunków.

    2. Każdy żyje na swój sposób. Toleruję, szanuję, znam kilku osobiście i w większości przypadków są to wspaniali ludzie (i nie sądzę, aby orientacja tej mniejszości wpływała na stosunki pomiędzy nami). Niestety, adopcji dzieci przez pary homoseksualne nie jestem w stanie zaakceptować.

    3. Temat rzeka. W skrócie mówiąc Facebook, nawet jeśli kreuje alternatywną rzeczywistość, ujawnia moim zdaniem całą prawdę o współczesnej młodzieży, co jest przykre, bo wciąż do niej należę. Nie uogólniając jednak, nie dla każdego vansy, lustrzanka i imprezy co weekend, których i tak nie się pamięta, są priorytetem. Cytując klasyka: "każde pokolenie ma własny czas".

    Pozostałe pytania są dosyć względne, a że i tak się rozpisałam, to pomijam. :)
    Pozdrawiam, opobop.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też uwielbiam się przytulać i często płaczę.
    super post :)

    http://koloroweserca15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawie piszesz :)
    Bardzo fajny blog :)
    Obserwuje i zapraszam do mnie ;)
    olivkaandolivka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Łoo , świetne! Te gify do pytań też fajne :3

    http://targrayen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuje i mam nadzieje, że się odwdzięczysz! :D
    1. Marilyn Manson <3
    2. też mam, ale nim nie jestem
    ...

    OdpowiedzUsuń
  31. Dobry pomysł z gifami!

    Za każdą obserwację się odwdzięczam
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. 1. Wasi ulubieni wykonawcy, lub rodzaj muzyki?- Uwielbiam zespół Linkin Park ♥ Najczęściej słucham rocka, ale nie ograniczam się tylko do tego gatunku muzyki ;) Co mi się spodoba-to słucham :D
    2. Jaki macie stosunek do homoseksualistów?- Nic do nich nie mam ;) Każdy jest jaki jest. Tylko błagam! Żeby tylko nie adoptowali dzieci! A tak....niech sobie żyją w spokoju†
    3. Co myślicie o dzisiejszej młodzieży?- Znam osoby, które są naprawdę spoko :) A niektóre...normalnie jak je widzę do mi się nóż w kieszeni otwiera ;)
    4. Wasz ulubiony sposób na spędzanie czasu/hobby/zainteresowania?- Lubię rysować, czasami coś tam zaśpiewam xd Czas lubię spędzać na....zakupach ♥
    5. Jak spędziliście/macie zamiar spędzić ferie?- Ja właśnie zaczęłam ferie ;) Wszystko ładnie, pięknie gdyby nie fakt, że jestem chora ;/
    Ogółem super blog ;3 Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    Zapraszam:
    http://they-want-remember.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, chora na ferie? Kiepsko. Współczuję i życzę szybkiego powrotu do zdrowia xx.

      Usuń
  33. Mamy podobne fakty o sobie ;) ♥
    Obserwuję.
    nancy-naancy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Kocham OneRepublic. Ich ostatni album podbił wszystko <3 Na pewno potrafisz dobrze pisać i rysować ale coś mi się chyba wydaję, że jesteś za skromna. Dobrze byłoby coś opublikować na blogu :)
    Moje odpowiedzi:
    1. OneRepublic, SOAD, Imagine Dragons, Drowning Pool
    2. Są uroczy *.*
    3. Nie wypowiadam się , mogłoby nie być końca.
    4. Fotografia, książki
    5. Prawdopodobnie odwiedze na pare dni Czechy i być może Niemcy.
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Tez mam na imie Dominika.<3 Hahah.xD Nie ktore fakty podobne do mnie.c;
    1.Wasi ulubieni wykonawcy, lub rodzaj muzyki?- Jestem Belieber i Directioner wiec przewaznie to, ale lubie tez sluchac Rihanny, Katy Perry, Miley Cyrus(moja idolka.<33)
    2. Jaki macie stosunek do homoseksualistów?- Nic do nich nie mam. Milosc to milosc.;)
    3. Co myślicie o dzisiejszej młodzieży?- Nie wiem jak na to odpowiedziec, nie ma slow.xD
    4. Wasz ulubiony sposób na spędzanie czasu/hobby/zainteresowania?- Uwielbiam spiewac, ale oczywiscie robie to tylko w moim pokoju.c; W wolnej chwili i jak mam wene pisze opowiadania.
    5. Jak spędziliście/macie zamiar spędzić ferie?- Zapewne z laptopem w lozku... Nic specjalnego.

    dominika-domi-dominisia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Też jestem Directionerką ;D

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Fakt nr 8 zupełnie mnie rozwalił... :D
    Bardzo fajny blog. Co do Twojego pytania o homoseksualistów... toleruję ich. I sądzę, że mogą być na prawdę dobrymi przyjaciółmi :)

    Obserwuję, zapraszam do siebie
    cosmetic-is-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Pozytywnie i ciekawie :) alexandraolivetti.blogspot.com zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  39. 1. NAAAAAJ Michael Jackson
    2. Niech ludzie robią, co chcą. Niech nikt nikomu do łóżka nie zagląda. Miłość to uniwersalna sprawa. Czy kobieta z mężczyzną, czy kobieta z kobietą - uczucie może być szczere, a krytyka bez większych argumentów to jedna wielka porażka.
    3. Chciałbym zyć w innym świecie, według mnie duża cześć młodzieży uważa się zę są już dorośli i wolno robić im co chcą ech
    4. Spotykanie się że znajomymi, czytanie ksiązek, słuchanie muzyki, pływanie, informatyka, oglądanie filmów (horrory)
    5. Narty, park wodny, pływanie, wiele rzeczy

    link do mnie: ech.ucoz.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Toleruję geji: ) Mam z tobą wspólnych wykonawców. Uwielbiam Piratów z Karaibów, Słucham 1D, też często płaczę ;)

    gabuunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny post,jak zresztą cały blog. Tak apropo telefonu, bez niego naprawdę jak bez ręki! :d
    Zapraszamy do nas : http://follow-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. tez zrobilam taki post, bo uważam ze jest swietny :)

    http://karolablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne odpowiedzi :)

    Bardzo podoba mi się Twój blog:).Masz może ochotę na wspólną obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  44. Blog należy do mojej przyjaciółki Oli, ale wpadnę. Czemu nie.

    OdpowiedzUsuń
  45. Masz super bloga! Na pewno będe zaglądała tutaj częściej. A wgl to muszę Ci powiedzieć, że podobają mi się twoje włosy, są naprawdę ładne. :)
    Obserwuję i myślę, że się odwdzięczysz:)
    http://fight-of-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń