poniedziałek, 17 lutego 2014

Tolerancja

Część!
Dziś postanowiłam zrobić posta tematycznego o tolerancji.
Według mnie słowo to oznacza przede wszystkim szacunek do drugiej osoby mimo wszystko! 
Nieważne czy słucha innego typu muzyki, ma inny kolor skóry, wyznaję inną religie, czy ma inną orientację. Każda osoba zasługuje na szacunek i możliwość bycia sobą w każdym momencie, bez obawy wyśmiania jej. No bo co z tego, że ktoś słucha innego rodzaju muzyki niż my? Będziemy go na siłę zmieniać? To jego sprawa... może robić sobie co chce, a my musimy to zaakceptować albo chociaż próbować, a nie wyśmiewać go przed wszystkimi i starać się mu jak najbardziej uprzykrzać życie. Jeśli każdy słuchał by tego samego co my, tak samo się ubierał, tak samo wyglądał... to wszyscy byli by tacy sami. Musimy zrozumieć tę osobę, to jest tylko i wyłącznie jej sprawa, a my musimy to uszanować! Ja osobiście staram się być tolerancyjna i nikogo nie wyśmiewać, ani zmieniać. A Wy, jesteście tolerancyjni? Jak rozumiecie to słowo?





























A dziś zapraszam na blogi:

54 komentarze:

  1. Ja każdego toleruję, chudych, bi, homo WSZYSTKICH.

    Jeżeli ci się spodoba zaobserwuj i skomentuj :*
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele razy spotkałam się z nietolerancją mam w klasie koleżankę, która ma ciemniejszą karnację przez co jest wyśmiewana czego nie rozumiem!
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiele jest takich osób które co tu dużo mówic są chamskie ... wobec innych osób !
    Sama nie jestem święta ale chociaż staram się tolerowac ludzi "innych".
    Kami
    http://wszystkienaszemysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba toleruję wszystkich, nie każdych akceptuje, ale toleruję. I uderzył mnie ten napis 'każdy inny, wszyscy równi'..

    http://too-young-and-too-old.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Osoby te które wymieniłaś to są poprostu idioci według mnie.
    No bo jak można innego człowieka oceniać po tym jakiej muzyki słucha.
    Rock-Nie chodzi do kościoła
    Rap-Jakiś kryminalista
    Pop-Słucha plastików
    Metal-Je koty.
    No ugrh...
    Aż w głowie się nie mieści.
    Zmienianie na siłe nic nie da.
    Koledzy bądź koleżanki którzy to robią nie zasługują na to miano AMEN.
    Cudowne obrazki i temat bardzo mi się podoba :)
    zajrzysz na mojego nowego posta?
    http://szaramysl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem bardzo tolerancyjną osobą! :)

    Zachęcam do obserwowania i komentowania mojego bloga. :)
    diamonds-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. dokładnie "tolerancja" żeby wszyscy byli tolerancyjni to było by fajnie
    +zapraszam do mnie
    http://jessica1209240.blogspot.com/
    obserwacja za obserwacje? <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem chyba naj naj naj naj bardziej tolerancyjny z mojej szkoły :P Ale tak serio...

    OdpowiedzUsuń
  9. Żeby wszyscy tacy byli...

    Zapraszam!
    http://ancia-anka.blogspot.com/]
    Piękny nagłówek

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach mogłabym na ten temat się rozpisać. Brakuje ludzi tolerancyjnych, chyba nie ma takiego człowieka który byłby w 100 % tolerancyjny. Ja nie wiem jak można kogoś oceniać po np. ubiorze, kulturze, guście muzycznym itp...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja wszystkich toleruję i popieram to co napisałaś zapraszam do mnie na nowy post ;) Jeśli ci się spodoba to zaobserwuj ;) http://foreveeryououng.blogspot.com/2014/02/samo-okaleczanie-sie-i-samobojstwa.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z innymi, brakuje ludzi którzy nie tolerują innych. Ktoś słucha np. Rapu a ktoś Rocku to nie znaczy że inni muszą słuchać takiej muzyki jak ktoś inny. Zresztą każdy ma swoje zdanie, nikt nikim nie powinien rządzić! Ja jestem tolerancyjna :) Nie oceniam po wyglądzie, ubiorze, czego słucha bądź co lubi.
    Dobrze że zrobiłaś taki post :)

    kitty-mycat.blogspot.com
    Zapraszam, liczę na rewanż :) A i jeszcze jedno... Śliczny nagłówek :***

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bym do przykładów nietolerancji dorzuciła jeszcze "dobrze się uczysz- musisz kuć i nie jesteś fajna". Mi osobiście przestało już to przeszkadzać, ale widzę, jak inne osoby z mojego otoczenia się z tym męczą. Muszę przyznać, że kiedyś bardziej w myślach segregowałam sobie ludzi (ten ujdzie, ten ma dziwne włosy, ten ma nie po kolei w głowie). Z biegiem czasu jednak w ogóle przestało mnie obchodzić pierwsze wrażenie i to, co na zewnątrz. Teraz dla mnie wyłącznie liczy się wnętrze człowieka a nie pozór. Kilkakrotnie przekonałam się o tym, jak wiele ludzi w tych czasach nie potrafi być sobą. Można powiedzieć, że to tak samo smutne jak nietolerancja. Ludzie nie potrafią szanować innych, ale nie potrafią też uszanować tego, kim oni są...

    Other Difference z graficzarownia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ja staram sie byc jak najbardziej tolerancyjna :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wydaje mi się, że na świecie jest niestety przewaga ludni mniej tolerancyjnych. Albo może moje otoczenie jest takie nie tolerancyjne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się z tym, że trzeba szanować i tolerować osoby inne niż my sami. Oni są przecież normalnymi ludźmi, którzy mają emocje.

    zyciezobiektywem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za komentarz :)) Obserwuję <3
    Nowy post ----------> http://karolcia200999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny post ;)) zgadzam się z tobą ;3

    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też staram się być tolerancyjna. Niestety w moim otoczeniu jest bardzo dużo osób które mówią, że są tolerancyjne jednak gdy ktoś choć trochę się wyróżni od razu się z niego śmieją. Według mnie to nie w porządku :/ Ja właśnie cenie sobie ludzi którzy nie są tacy sami jak reszta. Bo co nam po świecie w którym wszyscy są tacy sami? Świetny post ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja również staram się być tolerancyjna jak najbardziej! Zgadzam sie z Tobą, że każdy powinien czuć się swobodnie i nie bać się, że go wyśmieją!

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgadzam się z tobą w 100%.
    Obserwujemy?

    http://onetimex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ciekawy post :)
    i ogólnie fajny blog:))
    wsspolna obserwacja?
    zapraszam na moj blog

    http://artystkaa7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny post <3 każdy człowiek zasługuje na tolerancję ♥
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Zawsze mówię, że jestem tolerancyjna, jednak pewne zachowania przerastają wszystko. Jeżeli mężczyzna kocha mężczyznę, no dobra przecież to ich wybór, ale jeżeli chcą adoptować dziecko ? Ono dorasta i już ma wypaczony obraz świata, że związek to osoby tej samej płci. W pewnych sytuacjach nie da się być tolerancyjnym, bo te zachowania są chore. ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mądry post. Cieszę się, że są jeszcze tolerancyjni ludzie wokół nas, bo coraz częściej zaczynam w to wątpić. Ja osobiście jestem baardzo tolerancyjna. Szczególnie jestem wyczulona na rasizm. Wie to cała moja rodzina, więc wiedzą, że lepiej nie wyróżniać koloru skóry w moim towarzystwie, chociaż wolałabym, żeby nie robili tego nigdy, ale cóż. Cieszę się bardzo, że poruszyłaś ten temat i zapraszam do mnie i liczę na subiektywny komentarz :
    ifyoujustwant.blogspot.com

    Miłego blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  26. Hey,
    great blog.. Tolerance itself is a big word but unfortunately few people don't understand them. Hard for them to accept. follow u via GFc, care to add back plz..

    http://glamforgood.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  27. oczywiście, że obserwuję :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowny post ♥♥♥ Każdy człowiek powinien tolerować innych. Co z tego że się troche różnimy ale człowiek to człowiek nie ważne kim jest. Zapraszam również do mnie obojetnanawszystko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. o sobie mówię że jestem tolerancyjna, nigdy nie patrzyłam na innych pod względem wyglądu lub upodobań. Każdy ma prawo być sobą!
    buziaczki ;**
    normalnyblognienormalnejnastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. zgadzam sie z Toba :) polska to niestety narazie mało tolerancyjny kraj ; /
    obserwuję i liczę na rewanż :)
    http://nathalieebloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. W pelni sie z Toba zgadzam! Nalezy tolerowac innych bez wzgledu na to jaki rodzaj muzyki slucha jak sie ubiera itp.
    Cieplutko pozdrawiam :* moglabys kliknac w baner na naszym blogu? To dla nas wiele znaczy :*
    in-love-with-my-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Brawo! Zgadzam się! Ludzie są często chamscy.. Nie rozumiem takich :/
    ____________________________________________________________

    Zapraszam do komentowania I WZIĘCIA UDZIAŁU W KONKURSIE!
    http://amour-love-dreams.blogspot.com/2014/02/czesc.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo mądry post!
    Ja zawsze jestem tolerancyjna,
    I tego samego wymagam od innych.
    Świetnie napisane! :)

    www.panitruskaffeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Też zawsze staram się wszystko tolerować, ale nie akceptuję np. głupoty ludzkiej :) Zapraszam na nowy, krótki post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem tolerancyjna i trochę nie rozumiem osób, którzy nie akceptują innych na przykład za względu na kolor skóry. Bo tak na prawdę, każdy urodził się inny, ale powinniśmy się szanować.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie : http://rozowa-sznurowka.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny pomysł na post. Staram się być tolerancyjna ale nie zawsze wychodzi :/

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajny post. Ja nw czy jestem tolerancyjna >.< Nie mam nic do takich ludzi , nie wyzywam ani nic. Życze żeby sobie spokojnie żyli ~

    http://targrayen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. zgadzam się :D Tolerancja to przede wszystkim szacunek do drugiego :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Cześć, ostatnio zostałam nominowana do Liebster Award, i moim zdaniem było nominować 11 innych blogów. Jesteś jedną z osób nominowaną przeze mnie :)

    Ale co to jest LBA?
    "Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za " Dobrze Wykonaną Robotę ". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. (...) należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 blogów ( informujesz ich o tym ) i zadajesz im 11 pytań. (..)"

    Ja postanowiłam się w to bawić,mam nadzieje że i ty się ucieszysz i weźmiesz udział w tej akcji. Pytania i więcej informacji znajdziesz na SMASHSTYLE
    bellasmashstyle.blogspot.com

    :*:*

    OdpowiedzUsuń
  40. Tolerancja jest mega ważna!Ja np. nie mogę wytrzymać gdy ktoś mówi "ej zobacz co za murzyn",że się tak wyrażę krew mnie zalewa...xd
    http://fantaseaxd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. great post!!!
    have a wonderful day!

    http://www.getcarriedaway.net/

    OdpowiedzUsuń
  42. Co sądzisz o związkach homoseksualnych ? Jest to dosyć powszechny temat i chciałabym przeczytać co ty o tym myślisz ;>
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://diary-of-anna-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Hej świetny blog :) Będę wpadać częściej zapraszam również na mojego bloga na którym znajdziesz konkurs a w nim do wygrania bluza!! link do konkursu --> http://snackbills.blogspot.com/2014/02/wygraj-bluze_16.html#comment-form zapraszam!:*

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajny blog i naprawdę świetny post! Dobrze że ludzie piszą o tym. Zapraszam ;) pasjenazawsze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Ciekawy blog i posty
    zapraszam do mnie
    http://damarce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. świetnie się wypowiedziałaś na ten temat :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Tolerancja to coś czego brak nam w 21 wieku!!!

    Obserwuję, mam nadzieje że też wpadniesz i prosiłabym o skomentowanie wpisu o CHOIES bo chyba każda blogerka przeżywa stres w związku z PIERWSZĄ współpracą :(

    happytimeblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Twoja wypowiedź na temat tolerancji była cudowna.
    Przez co w pełni się z tobą zgadzam. Niestety w dzisiejszych czasach słowo tolerancja znaczy coraz mniej.
    Skutki braku tolerancji widać na przykład u mnie w klasie. A chodzę już do III gimnazjum. Tam ludzie powinni rozumieć już więcej a nie być jak bezrozumne dzieci .
    Pozdrawiam
    ~ Camilla
    http://camillaaeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja nie rozumiem osób, które nie akceptują innych ze względu na odmienność. Tolerancji niestety brakuje wielu ludziom. Może gdyby tak nie było dużo rzeczy wyglądałoby inaczej i lepiej. Bardzo dobrze napisany post!

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja toleruje każdego . NIe wiem jak można kogos nie tolerowac bo jestcimniejszy od nas czy cos takiego
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Niektórzy na prawdę nie wiedzą co to jest tolerancja. Cieszę się że napisałaś taki post i pięknie to wszystko opisałaś!

    OdpowiedzUsuń