niedziela, 23 lutego 2014

wycieczka + homoseksualizm

Hejka!
Niedawno padło w komentarzu pytanie : "Co sądzisz o związkach homoseksualnych?"
No więc ja ich jak najbardziej toleruje. Według mnie ich miłość jest piękna i mocna, ponieważ oni muszą się zmierzyć z tym, że ludzie będą ich nienawidzić, że może najbliżsi się od nich odwrócą i że większość będzie przeciwko nim, ale właśnie dzięki temu wiedzą, że na prawdę się kochają. Oni muszą być silni, bo czasami mają tylko siebie. Kochają się i dzięki temu się nie poddają. 
Na prawdę nie rozumiem ludzi, którzy ich nie tolerują. Nie powinniśmy kogoś zmuszać, aby kochał osobę do której totalnie nic nie czuje... wtedy nie możemy nazwać tego miłością.
Tyle w tym temacie xd
Dziś byłam na takiej małej wyciecze z rodziną w góry. Oj widoki były piękne. Niestety słońce nie zawsze dopisywało, bo gdy rano wstałam promyki mocno mnie oślepiały, a gdy dojechaliśmy na miejsce słońce było już za chmurami. Natomiast gdy wracaliśmy nagle wyszło zza chmur. grr... pech.
A jutro poniedziałek i znów zaczyna się szkoła. Ten tydzień będzie straszny, przynajmniej tak się zapowiada. Tyle sprawdzianów i kartkówek, że aż szkoda gadać. Dlatego kolejny posta raczej pojawi się dopiero w środę/czwartek :/
A teraz zdjęcia zrobione na wycieczce:





Zapraszam do klikania w baner Sheinside i Rosegal.
Oczywiście, kilka osób które kliknęły zostanie wyróżnionych.

52 komentarze:

  1. Jakie cudowne te ostanie zdjęcie *o*
    www.blog017.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się z tobą w 100 % i ładne zdjęcia :) Szczególnie to ostatnie ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się :) i nominuję cię do LBA - szczegóły u mnie (co ja robię ze swoim życiem :) )

    OdpowiedzUsuń
  4. ja takze toelruje takie osoby :D

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadzam się z tobą jeśli chodzi o związki,ale nie patrząc moim zdaniem powinni uważać również z '' publikacją '' tych związków, myśle że dużo osób tak sądzi. Niech będą nikt im nie zabroni,ale lepiej by sie nie ujawniali tak super otwarcie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Każ-den ma prawo żyć tak jak mu nakazuje sumienie i według własnego sumienia:)
    Świetne zdjęcia, poczułam wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem osobą tolerancyjną i takie związki mi nie przeszkadzają.
    Fajne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zdjęcia, szkoda że takie małe ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne zdjecia z wycieczki :) poklikałam w oba banery, również potrzebuję podobnej pomocy :) zapraszam do mnie :) a jak zajrzysz do mnie to kliknij w baner Firmoo lub Sheinside. Z Góry dziękuję :) pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja toleruję, a nawet akceptuję homoseksualistów, znam nawet jednego osobiście i jest najlepszym przyjacielem na świecie! ♥

    http://too-young-and-too-old.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jestem osobą tolerancyjną, no to jest trochę dziwne, ale ja toleruję ich. Bo przecież każdy jest inny i każdy ma swoje życie. Fajnnnne zdjęcia :)
    kitty-mycat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak bardzo chciałabym pojechać w góry. *-*

    OdpowiedzUsuń
  13. na tych zdjeciach czuc juz wiosne :)
    ps zbieram kliki w sheinside wishlist i baner pomozesz ,bardzo bym prosila :*
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też jestem osobą tolerancyjną i mnie również wkurza jakie ludzie mają do nich podejście,oczywiście prawda,że to nie jest dokońca...normalne,ale w pewnym sensie to też miłość :)
    Śliczne zdjęcia
    Kliknęłam
    http://fantaseaxd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuje za obserwację i również obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia..
    Jestem osobą tolerancją bo co przeszkadza innym ludziom ich miłość?
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne widoki ! :) Ostatnie zdjęcie jest cudowne ! :)
    Nowy post ------> http://karolcia200999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny blog :)
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Zacznij, a ja się odwdzięczę :D
    Ellane-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam się z tobą w kwestii związków homoseksualnych. :)
    Śliczne zdjęcie.
    Zapraszam również do mnie opowiadaniaxxd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz rację. Powinniśmy być tolerancyjni. Świetne zdjęcia! Udana wycieczka ;3
    Pozdrawiam
    http://they-want-remember.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Robisz na prawdę przepiękne zdjęcie. Masz prawdziwy talent :). Co do bloga to cóż... Zawszę sobie tłumaczę, że dla nich dziwną rzeczą może być jeśli ktoś jest hetero. Dla mnie ludzie nie powinni wmawiać nam od małego, że ma się kochać płeć przeciwną, a inna miłość jest zła. Bardzo podoba mi się twój blog. Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu. Zapraszam do mnie i liczę na subiektywny komentarz.
    ifyoujustwant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja również mam takie samo zdanie na temat homoseksualistów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Klikam w bannery Shenside i Rosegal za każdym razem, gdy tylko tu jestem (uwierz mi - często). Śliczne zdjęcia, a rękawiczki masz bombowe :P

    http://modo-maniaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. super zdjęcia :) Dziękuję za odwiedziny mojego bloga :) Ja też już obserwuję i zapraszam do mnie częściej :) Ja na pewno będę odwiedzać
    www.divoces.blogspot.com
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  25. ja zawsze jak ktoś pyta co sądze o "homo" mówie "a co sądzisz o hetero? widzisz jakąś szczególnie istotną rożnicę?" nietolerancja ludzi mnie przeraża czasem..
    +spełniłabyś moje marzenie gdybyś kilknęła w jakikolwiek obrazek w najnowszym wpisie Wishlist, będzie wspaniale i dziękuję :)
    uszatkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak dla mnie różnicy między homo i hetero zbytniej nie ma. Miłość to miłość. W sumie wszyscy jesteśmy ludźmi i nie wiem czemu, ktoś stworzył podziały i stereotypy.
    Fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Poklikałam + sliczne zdjęcia.
    Obserwuję + zapraszam do mnie
    by-julqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawe fotki z wycieczki :).
    Ludzie wymyślili tylko głupi podział jak wspomniała blogowiczka wyżej. Miłość to miłość - ona nie wybiera dróg. A człowiek to człowiek - on może wybrać swoją drogę i wg niej żyć. Drogę miłości, drogę życia. A ten kto uważa kogoś za homo najzwyczajniej nie dorósł do życia i jest żałosny.

    Fullcaps, Lifestyle i Społeczeństwo ;3 >>> Just Do One Step

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne zdjęcia! Twoje zdanie na temat związków homoseksualnych jest naprawdę wspaniałe <3
    Zapraszam do siebie: http://bestseller-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Szkoda, że są ludzie, którzy nie potrafią tolerować tego iż miłość pomiędzy osobami tej samej płci też istnieje. Gadanie, że związki homoseksualne są chore jest dla mnie nie do zaakceptowania, no ale co zrobić. Zdjęcia piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie mam nic do homo. Można powiedzieć że jestem tolerancyjna nie wyzywam ich ani nie czepiam sie ich orientacji. Ładne zdjęcia. :3

    http://targrayen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Każdy ma prawo żyć jak tylko chcę :)
    cudne zdjęcia *.*

    zapraszam serdecznie Magda http://littlee-thiinggss.blogspot.com/
    jeśli mój blog ci się spodoba to zaobserwuj, a ja się postaram odwdzięczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo fajny post ;) zgadzam się z Tobą w 100%, ci ludzie są prawdziwi ;)
    pozdrawiam i przesyłam buziaki ;***
    http://normalnyblognienormalnejnastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowne zdjęcie ♥ Popieram Twoje zdanie wyraziłaś się w sposób bardzo dorosły ♥ Wpadne tu częściej ;) Obserwuje . Zapraszam : http://karolekandkarolek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. jakie piękne widoki :)
    obserwuję
    zapraszam
    http://w-rytmie-marzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne zdjecia:)

    xoxo
    monic-dzej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Sliczne zdjecia . Juz kliknelam w oby dwa banerry
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. swietnie!

    http://frikapado.blogspot.com/
    zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgadzam się z Tobą. Skoro ktoś jest szczęśliwy to w czym problem ?. A zdjęcia piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Oryginalny post ! Jeszcze się nie spotkałam, żeby jakaś boggerka o tym mówiła (chyba, że coś przeoczyłam) ;)
    Śliczne zdjęcia z wycieczki :*

    http://teenager4ever56.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ładne zdjęcia! :)
    Mam takie samo zdanie o związkach homoseksualnych ;)
    Pozdrawiam,
    nothing--unique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ostatnie zdjęcie po prostu rozwalające!!!! :DDD Super ;DD
    też obserwuje :D
    http://dogon-mnie-jesli-potrafisz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. zdjęcia są fenomenalne, widać, że wycieczka się udała mimo zdradliwej i zmiennej pogody : )
    Pozdrawiam i obserwuję ; *

    www.i-am-elfu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgadzam się z związkami Homoseksualnymi, jednak dodam coś od siebie
    - Nie przeszkadzają mi, dopóki sie z tym nie afiszują co bywa bardzo często. I dopóki nie żądają wygórowanych praw. Świetne zdj ;)
    http://selena-gomez-poland-fan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. jestem osoba bardzo tolerancyjna, sama jestem ortacji biseksualnej ;) ostatnie zdjecie przepiekne! <3
    od niedawna prowadze bloga, byloby milo jakbys wpadla ;)
    http://creeating-memories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  47. toleruję homoseksualistów, nawet mimo dziwnych poglądów innych, którzy się z nich śmieją, love is love!
    dorey-doorey.blogspot.com
    skom nowy post?&&

    OdpowiedzUsuń
  48. Masz świetnego bloga :)
    Mogę zaprosić Cię do siebie? Nie mam czasu na to by rozkręcić bloga w inny sposób, bo to właśnie czas jest moim największym problemem... Już dawno marzyłam o tym, by mieć ciekawego i popularnego bloga, jednak paradoksalnie musiałam zacząć umierać by naprawdę zacząć żyć. Każdy obserwator to uśmiech na mojej twarzy. Zapraszam i z góry dziękuję:
    zanimtomniezabije.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń