niedziela, 16 marca 2014

Tag: Opisz siebie 10 zdjęciami

Heej!
No i nam się pogoda zepsuła... nie wiem jak u Was, ale u mnie ciągle pada i wieje, jest tak ponuro, że się nie chce nić robić tylko siedzieć w domku z słuchawkami na uszach i się uczyć albo siedzieć przed laptopem. Choć wczoraj padało to i tak spotkałam się z Dominiką i poszłyśmy na plac zabaw wspominając dawne czasy, kiedy to po szkole zawsze się tam bawiłyśmy... oczywiście do domów wróciłyśmy całe mokre.

Dziś postanowiłam zrobić tag: opisz siebie 10 zdjęciami. Wybierałam je z 2h, bo nie mogłam się zdecydować które tu wstawić. 










Na podstawie tych obrazków piszcie w komentarzach jak sobie mnie wyobrażacie, co lubię itp. Jestem Ciekawa czy komuś się uda zgadnąć wszystko! (jeśli się uda to oczywiście wspomnę o tym w następnej notce)
A dziś zapraszam na:

56 komentarzy:

  1. Pogoda zrobiła się straszna :C
    + u mnie nowy post!

    juliettexoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia :)
    http://dream-berry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten TAG! :)
    1. Kochasz fotografować.
    2. Uwielbiasz jeść...
    3. ... i muzykę ;)
    4. Ważne są dla Ciebie przyjaciółki..
    5. Dużo marzysz/śnisz. Bujasz w obłokach.
    6. Nie mam pojęcia :O
    7. Lubisz spędzać czas przed komputerem.
    8. Lubisz jeździć na rowerze.
    9. Chcesz być/jesteś fit lub podoba Ci się ten styl.
    10. Słuchasz 1D ♥

    http://too-young-and-too-old.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. oj tak,aparat i muzyka <3

    nicolla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Thank you so much for your follow girls. Right now I am not able to follow back, I always get this message
    Przepraszamy...
    Realizacja Twojego żądania była niemożliwa. Spróbuj ponownie teraz lub trochę później.

    I will try again. So don't worry I always follow back!
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne zdjecia inspiracyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubisz fotografię, jazdę na rowerze, muzykę, jesteś wysportowana, masz wspaniałych przyjaciół, słuchasz 1D, lubisz spędzać czas przed laptopem i lubisz jedzenie ;) Mam nadzieję, że coś zgadłam :D
    Pozdrawiam serdecznie ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Lubisz robić zdjęcia
    2. Lubisz jeść
    3. Lubisz słuchać muzyki.
    4. Masz dwie przyjaciółki
    5. Lubisz spać
    6. Jesteś marzycielska
    7. Lubisz pisać bloga
    8. Lubisz jeździć na rowerze
    9. Jesteś wysportowana
    10. Lubisz 1D lub lubisz się wygłupiać

    Zapraszam: stella191.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Lubisz robić zdjęcia
    2. Lubisz jeśc (fastfoody? )
    9. Jesteś lub chcesz być wysportowana

    OdpowiedzUsuń
  10. dzieki zareklamowanie mojego bloga
    1. lubisz fotografię, jedzenie, muzykę, przyjaciół, marzyć, plaże, laptopa, rower, ćwiczyć, 1d
    jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super tag
    1. Lubisz robić zdjęcia
    2. Lubisz jeść fast foody
    3. Kochasz słuchać muzyki
    4. Lubisz spędzać czas ze swoimi przyjaciółkami
    5. Lubisz marzyć
    6. Lubisz tańczyć
    7. Lubisz spędzać czas przy komputerze
    8. Lubisz jeździć na rowerze/lubisz uprawiać sport
    9. Jesteś wysportowana
    10. Kochasz 1D

    blognastoletniej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. KOCHASZ fotografie.
    2. Kochasz jeść
    3. lubisz słuchać muzyki, muzyka to twój świat.
    4.Jesteś super przyjaciółką.
    5. Kochasz spać
    6. LUBISZ tańczyć. :*
    7. Jesteś uzależniona od laptopa tak samo jak kochasz jeść, czyli bardzo hahaha
    8. Spędzasz często czas na rowerze i kochasz to robić.
    9. Lubisz sport
    10. JESTEŚ FANKĄ ONE DIRECTION TAK JAK JA <33


    Zaglądałaś już ma mój blog. Jeśli tak albo i nie to zapraszam i licze na komentarz. Jest on o 1D. Jak coś przeczytaj do końca bo teraz dużo się dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. Interesujesz się fotografią.
    2. Lubisz jeść fast foody.
    3. Lubisz miłosne piosenki.
    4. Bardzo kochasz swoje przyjaciółki.
    5. Jesteś marzycielką.
    6. Kochasz gimnastykę.
    7. Dużo siedzisz przed laptopem.
    8. Lubisz jeździć na rowerze.
    9. Jesteś wysportowana i lubisz sport.
    10. Jesteś Directioner.

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Lubisz fotografię.
    2.Lubisz jeść
    3.Kochasz słuchać muzykę
    4.Lubisz spędzać czas z przyjaciółkami
    5. Lubisz spać
    7.Dużo czasu spędzasz przed laptopem
    8.Lubisz jeździć na rowerze
    9.Lubisz sport
    10. Jesteś Directioner.

    Fajny tag.
    http://beestfrieendsforeeveer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam twojego bloga ^^ A o to moje spostrzeżenia co do twoich zdjęć :)
    1.Kochasz fotografować
    2.Lubisz jeść fast foody.
    3.Kochasz słuchać muzyki
    4.Kochasz wakacje z przyjaciółkami
    5.Lubisz spać
    6.Lubisz tańczyć ?
    7.Lubisz siedzieć przed laptopem mając przy tym jakąś dobrą przekąske
    8.Lubisz jeździć na rowerze
    9.Chcesz/masz wyrzeźbioną sylwetkę
    10.Lubisz 1D

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam ten tag :3
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Obstawiam: fotografię, McDonald, śpiew, przyjaźń, sen, gimnastyka, bloggowanie, jazda rowerem, fitness, OneDirection :)

    OdpowiedzUsuń
  18. lubisz robic zdjecia, kochasz jedzenie i sluchac muzyki, lubisz spedzac czas z przyjaciolkami, kochasz spac, nie wiem, lubisz spedzac czas przed komputerem, jezdzic na rowerze, chcesz miec wyrzezbiona sylwetke albo masz, 1D :D

    OdpowiedzUsuń
  19. 1.Lubisz robić zdjęcia, albo być fotografowana
    2.Lubisz jeść fast foody
    3.Kochasz słuchać muzyki
    4.Kochasz spędzać czas ze znajomymi i z przyjaciółmi
    5.Lubisz bujać w obłokach
    6.Jesteś baletnicą, albo lubisz tańczyć
    7.Lubisz siedzieć przed laptopem z jakimś małym co nie co
    8.Lubisz jeździć na rowerze
    9.Jesteś wysportowana
    10.Jesteś fanką, albo lubisz słuchać 1D
    Pozdrawiam : ) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubisz robić zdjęcia, kochasz jeść, chcesz byc wysportowana lub cwiczysz, uwielbiasz muzykę i 1D
    Pozdrawiam

    madame-lucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. 1. Lubisz robić zdjęcia, lub żeby ktoś robił je Tobie ;)
    2. Uwielbiasz żarcie z Maca♥
    3. Kochasz muzykę...
    4. ... i swoich przyjaciół :))
    5. Uwielbiasz spać
    6. I marzyć / lub tańczyć ;d
    7. Lubisz spędzać czas przed laptopem tworząc dla nas notki na blogu ;D
    8. Lubisz jeździć rowerem
    9. Dbasz o swój wygląd, lubisz ćwiczyć ;)
    10. Jesteś ich fanką;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale fajny post! Pomysłowy! :D
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/ nowy post

    OdpowiedzUsuń
  23. przepiękny blog <3
    zapraszam do mnie
    http://flemour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. dziekuje za tag do mojego blogu ,jest mi bardzo milo :*
    mozesz pomoc w klikaniu w dressale jeden klik a bordzo mi pomozesz jesli to nie problem dla ciebie ,buziaki:*

    http://zielonoma.blogspot.it/2014/03/na-impreze-w-sukience-z-dressale.html

    OdpowiedzUsuń
  25. hej zaczynam współpracować z sheinside możesz poklikać w ich baner na mioim blogu oraz w linki byłabym wdzięczna http://iza-izuu.blogspot.com/2014/03/sheinsidecom.html Jeśli nie to przepraszam za spam Dla ciebie to tylko chwilka a dla mnie to dużoo znaczy
    świetny tag!

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie też dzisiaj brzydka pogoda. Strasznie wieje.
    Jak sobie Ciebie wyobrażam :
    1. Lubisz robić zdjęcia
    2. Lubisz jeść fast food
    3. Lubisz słuchać muzyki
    4. Lubisz spędzać czas ze znajomymi
    5. Kochasz marzenia
    6. Nie wiem o co tu chodzi
    7. Wieczorami lubisz spędzać czas na laptopie i pić szejka
    8. Lubisz jeździć na rowerze
    9. Chcesz lub jesteś szczupła
    10. Lubisz One Direction

    Zapraszam do siebie , a jak Ci się spodoba zaobserwuj http://moda-uroda-kosmetyki-dagmara-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubisz fotografię, muzykę i jazdę na rowerze.Słuchasz 1D i masz ładną figurę ^^ :D

    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. U mnie wieje, ale nie pada. Ładny brzuszek na tym zdjęciu, tylko pomarzyć *.* ♥.
    http://ania-ania3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdjęcia mówią że jesteś fajną osobą xD

    zapraszam na konkurs----> http://joanna-passion-life-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. hm.. no to tak :D
    1. lubisz fotografować ;d
    2. kochasz jedzenie
    3. kochasz słuchać muzyki
    4. kochasz swoje przyjaciółki i może ;d
    5. masz "głowę w chmurach"
    6. lubisz tańczyć ^^
    7. lubisz owocowe smaki i często siedzisz przy laptopie :D
    8. lubisz wycieczki rowerowe
    9. jesteś wysportowana albo chcesz taka być
    10. lubisz 1D / jesteś directioners

    mamy nadzieję, że odgadłyśmy xd
    3maj się cieplutko <3
    http://julka-paulinaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. no to tak
    uwielbiasz fotografie
    kochasz jedzenie w np. McDonald's
    kochasz muzykę
    uwielbiasz swoich przyjaciół
    uwielbiasz marzyć
    lubisz tańczyć
    uwielbiasz spędzać czas przed laptopem ;D
    lubisz jeździć na rowerze
    ćwiczysz lub dopiero strasz się być wysportowana
    no i kochasz 1D <3

    mam nadzieje że parę mam dobrze ;D

    Zapraszam: http://szarokolorowa1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny post :)
    Zapraszam do mnie ;)
    http://mystersdaria.blogspot.com/?m=0
    +Obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawe informacje
    http://stylishlifepl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Widzę, że ktoś tu lubi fotografować, mcd, muzykę, uwielbia swoich przyjaciół, lubi marzyć i śnić, spędzać czas przed laptopem, jeździć na rowerze i tak jak ja stara się lub już jest fit :) tymi właśnie obrazkami mogłabym siebie opisać :)

    OdpowiedzUsuń
  35. baner wyklikany :*


    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja Cię opiszę tak; zdrowa normalna nastolatka pełna marzeń; ) fajny post

    OdpowiedzUsuń
  37. zaraz zabieram się za zrobienie takiego posta :) świetny!
    http://simplecurls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Super zdjęcia *.* bardzo klimatyczne ;)
    Poklikalam w banery ;*
    Ja takze poklikałam ;*

    Dziękuję za miły komentarz i kliki ♥
    Zapraszam: gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. wow świetny pomysł na taki tag
    fajne
    zdj :)
    pozdrawiam

    co powiesz na wspólną obserwację ?

    OdpowiedzUsuń
  40. super zdjęcia! ;**
    u mnie też pada ;c
    http://everything-about-me-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja jestem słaba z tym odgadywaniem, na pewno lubisz fotografię :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Na pewno lubisz fotografię i muzykę :)
    Świetny post!
    Zapraszam na nowy post :)
    www.seeelow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. 1. Twoją pasją jest fotografia.
    2. Uwilebiasz jeść, szczególności fast foody
    3. Kochasz muzykę.
    4. Myślę, że przyjaciele są dla Ciebie bardzo ważni.
    5. Lubisz marzyć, najbardziej leżąć w łóżku.
    6. Lubisz taniec i cenisz sobie wolność.
    7. Lubisz spędzać czas przed komputerem zajadając się słodkościami.
    8. Pewnie jeździsz dużo na roworze. Tak spędzasz wolny czas. Jest to też Twój środek transportu.
    9. Jesteś wysportowana, dązysz do takiego efektu jak na zdjęciu.
    10. Słuchasz One Direction i jesteś ich fanką.

    Mam nadzieję, że odgadłam.
    zapraszam do mnie :)
    http://skrywane-mysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. fota łóżka z chmurami na syficie mnie rozwaliła. CHCĘ TAK! <3
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  45. Chyba postanowię zrobić podobny post (:

    OdpowiedzUsuń
  46. Pewnie teraz wszędzie jest taka nieprzyjemna pogoda :( Ale podobno niedługo ma się polepszyć :) Trzymajmy się tej myśli :)
    Na podstawie Twoich zdjęć zgaduję, że:
    *Kochasz fotografię, uwielbiasz robić zdjęcia
    *Jedzenie sprawia Ci przyjemność. Szczególnie to niezdrowe :D
    *Uwielbiasz słuchać muzyki
    *Kochasz swoje przyjaciółki i spędzasz z nimi dużo czasu
    *Jesteś marzycielką i lubisz bujać w obłokach :D
    *Lubisz tańczysz, czujesz się przy tym wolna jak ptak
    *Dużo czasu spędzasz przed komputerem, czasami sobie coś przy tym przekąsisz :P
    *Uwielbiasz przejażdżki rowerowe
    *Ćwiczysz- chciałabyś mieć pięknie wyrzeźbioną sylwetkę
    *Jesteś fanką One Direction
    Zgadłam? :D
    Zapraszam do mnie:
    http://moje-wlasne-opowiadania.blogspot.com/

    *

    OdpowiedzUsuń
  47. Fotografia i jedzonko zwłaszcza niezdrowe jedzonko to jest to . :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Nominacja do LBA: siedemserc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja już chcę Twój następny post! ;) Zapraszam tu:
    http://nienormalnie-kolorowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetny post. Wpadniesz do nas i tez poklikasz w baner lub linki do choies? Będziemy Ci bardzo wdzięczne.
    http://www.nutka-and-ludka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Fajny post i zdjęcia też ;)
    Opisałabym 10 tagów, ale nie mam czasu.

    kitty-mycat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. świetny tag :))
    podejrzewam że jesteś marzycielką o wielkich ambicjach <3
    świetny design bloga :3
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetne zdjęcia i design bloga.
    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    alicjabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń