środa, 30 kwietnia 2014

Moje ćwiczenia

Hej!
Jak obiecałam w ostatnim poście, dziś jest notka o ćwiczenia, które wykonuje aby wzmocnić niektóre mięśnie i może trochę schudnąć.
Zacznijmy od tego jakie ćwiczenia wykonuję?
Więc różnie to bywa, bo głównie zależy to od tego ile mam czasu. Przede wszystkim codziennie robię po 200 brzuszków.  (zaczynałam od 10, kolejnego dnia wykonałam 20 itd. w końcu doszłam do 200 i przy tylu zostałam.) Podjęłam się też wyzwania, które trzeba robić prawie codziennie, oto one:

Ja jestem już przy 140... 
A teraz ćwiczenia, których ze względu na szkołę, nie robię regularnie. Najczęściej ćwiczę z Natalią Gacką i Mel B. Są one świetne! W dodatku bardzo motywują mnie swoim ciałem xD
Ja wykonuje ćwiczenia na brzuch i nogi.  Z Natalią Gacką zaczęłam trenować od niedawna, ponieważ słyszałam o niej same dobre opinie i szybkie efekty, więc stwierdziłam, że spróbuje. Trening na brzuch trwa 14 minut i zawiera 7 ćwiczeń które powtarzam 3 razy - LINK! Podczas tego treningu na prawdę czuje moje mięśnie brzucha! Natomiast trening na uda trwa 20 min. - LINK! .
Z Mel B ćwiczę od początku i myślę, że każdy kto również stara się coś zrobić ze swoim ciałem, słyszał o niej dużo. Ja wykonuje ćwiczenia na płaski brzuch trwające 10 min: LINK! lub ćwiczenia ABS: LINK! Najczęściej z nią trenuję gdy mam mniej czasu.
Na prawdę polecam zacząć ćwiczyć właśnie z nimi, ponieważ swoje ćwiczenia wykonują poprawnie i efekty są bardzo dobre!

Od kiedy i ile ćwiczę?
O ile dobrze pamiętam to zaczęłam ćwiczyć jakoś w lutym, lecz wtedy tak na serio nie myślałam o tym, zdarzało się, że nie ćwiczyłam w ogóle przez tydzień. W Marcu zaczęłam robić te ćwiczenia raz w tygodniu i z większą dokładnością.W kwietniu zaczęłam się już do tego przykładać. Zaczęłam codziennie robić brzuszki i przysiady, a dodatkowo gdy tylko mam czas wykonuje ćwiczenia czasem z Mel B, a czasem z Natalią. Co najmniej dwa razy w tygodniu robię ćwiczenia na brzuch i nogi. Jeśli chodzi o efekty, to jakieś już widzę, może nie zdumiewająco duże, ale są.

Czy stosuje jakąś dietę?
Nie! Po prostu staram się ograniczyć słodycze i fast foody! Od poniedziałku nie jem żadnych słodyczy (tak to dopiero 3 dni, ale w planie mam wytrzymać dłużej, wiec trzymajcie kciuki!) Zamiast chleba jasnego, kanapki robię sobie z chlebem ciemnym. I przede wszystkim jem dużo owoców i warzyw! Zamieniłam też baton, który brałam do szkoły codziennie, na jogurt pitny. Tym choć trochę zastępuje sobie słodycze. Również zamiast picia gazowanych napojów typu cola, pije wodę lub sok ze świeżo wyciśniętych pomarańczy.

Co mnie motywuje?
Przede wszystkim moje efekty. Gdy widzę jakieś (choć małe) efekty mojej pracy to na prawdę mam ochotę ćwiczyć dalej!  Motywuje mnie też gdy widzę efekty innych osób, które dzięki odpowiedniej diecie i ćwiczeniom schudły. 
Najgorszy jest początek, ale potem ten trening staje się przyzwyczajeniem i dobrym nawykiem!

A teraz parę obrazków motywujących. (wszystkie są z google)







Jeśli mace jakieś pytania to piszcie śmiało w komentarzu!
Ktoś jeszcze ćwiczy i widzi jakieś efekty? (Jeśli tak to z kim?)

55 komentarzy:

  1. Dasz radę ! Najważniejsze aby nie tracić motywacji, a efekty przyjda!
    zapraszam:
    www.magfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Wytrwałości ;)
    Ja wykonuję abs.

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia :) ja poddałam się po dwóch tygodniach, ale może wrócę do ćwiczeń :)
    poczytaj sobie owoce mają cukry a to powinno się ograniczać przy odchudzaniu, ale wiadomo lepiej owoc zjeść niż coś słodkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne inspiracje i cytat :) Też ćwiczę (zupełnie coś innego) i schudłam 8 kg <3
    http://blog017.blogspot.com/2014/04/dzisiejszy-outfit.html
    ZAPRASZAM NOWY POST <3

    OdpowiedzUsuń
  5. dobre cwiczenia i motywacja, wazne, by jej nie tracic :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam,że chce Ci się ćwiczyć,bo ja się zebrać nie mogę ;) Figurę utrzymuję dzięki diecie bo do ćwiczeń to nie mam motywacji xD
    http://wiecej-niz-muzyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze troszkę i zacznę ćwiczyć.

    OdpowiedzUsuń
  8. nam brakuje motywacji :C
    zapraszamy do nas na konkurs, http://julka-paulinaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też zaczęłam ćwiczyć w lutym :) i podobnie jak Ciebie motywują mnie efekty, ale też nowe wyzwania, niedawno podjęłam małe 2-tygodniowe wyzwanie, gdybyś chciała się przyłączyć to zapraszam do mnie ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Boski post. Lato jest więc trzeba się brać za siebie! :*
    http://mystory23love.blogspot.com/ < nowy rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  11. o maczety ; pp ja bym padł gratuluje wytrzymałości
    fajny post
    http://smartysally.blogspot.com/
    http://8eyesten.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam, że dajesz radę. Naprawdę! Ja na w-fie nienawidzę robić kilku brzuszków a co dopiero 200 :o

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Również ćwiczę z Mel B od jakiegoś czasu i już widzę efekty.
    Nie piję nic gazowanego, nie jem słodyczy i fast foodów od ponad miesiąca. ;3
    To wcale nie jest trudne. ;d
    Życzę wytrwałości. ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia ;) http://przyszopceuszatych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow ja nawet tygodnia ćwicząc nie wytrzymam ale może jeszcze spróbuję ;) Powodzenia w ograniczaniu słodyczy :D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja kiedyś ćwiczyłam A6W i dziwię się,że prawie całą ją przeszłam ;D
    is-weeell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny post ;)) ja staram się ćwiczyć regularnie, ale jeszcze nie do końca mi to wychodzi ;)

    Zapraszam:
    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. O tak jak już widać efekty to to cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny ćwiczenia, może wypróbuję ;) http://fairytaledreamcloudeen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny posty. Ja niestety próbuje cały czas ale jestem zbyt leniwa żeby się wziąć za to na poważnie :)
    Powodzenia w dalszych ćwiczeniach.

    http://madziowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. życzę powodzenia w ćwiczeniu,ja właśnie też zaczęłam ćwiczyć i coraz bardziej mi się to podoba ;**

    OdpowiedzUsuń
  22. Widzę dużą motywację powodzenia :)

    ~~~~~
    juliettexoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja dużo ćwiczyłam z Mel B i Tiffany Rothe, ale niestety ostatnio przerwałam, bo przez szkołę trochę brak mi czasu. Ale niedługo planuję powrócić do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ćwiczę z mel B, efekty nie są rewelacyjne ale są! Dopiero co zaczęłam i powiem Ci tak, mel B bardzo uzależnia! Nie mogę się doczekać kiedy skończę jeden trening następnego. A to jest bardzo skuteczne, bo nie zniechęcamy się i robimy swoje! Dobrze, że jesteś zmotywowana, to jest podstawa sukcesu! Życzę Ci takie duże powodzenia! :))

    Zapraszam do lajkowania AYVINN na facebooku -> ayvinn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja zaczęła ćwiczyć mniej więcej w tym samym czasie. Widzę małe efekty. Pojawiły się mięśnie. Teraz jest mi ciężej, bo taka ładna pogoda, że nic się nie chce... Życzę wytrwałości!
    http://elgatoesnegro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja cwicze codzienne a6w plus do tego codziennie 10 przysiadow 20 brzuszkow i nozyce 15
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Tyle razy podchodziłam do zdrowego stylu życia i ćwiczyć, ale zawsze kończyło się to klapą. Teraz nie robię nic, czasem poćwiczę, a jem dosłownie wszystko! Tylko mniej słodyczy i wszystko w rozsądnej ilości ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale dostałam kopa, idę ćwiczyć :P bo ostatnio zrobiłam sobie przerwę ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. wierzę w cb , poza tym świetna notka chociaż mi sie nie przda hehhe

    OdpowiedzUsuń
  30. Super post <3 Zapraszam do mnie : http://luliczekoladka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Życzę powodzenia i wytrwałości. Pozdrawiam :) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja ćwiczę od stycznia :) Wyzwanie pośladkowe mam już za sobą, teraz ćwiczę z Mel B :) Natalię znalazłam może dwa dni temu, jutro wykonam te ćwiczenia na brzuch i może będę robiła zamiennie z abs Mel B :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam prośbę czy możesz mi poklikać w link '' tutaj?:
    http://daquerre.blogspot.com/2014/05/zielona-parka-z-sheinside.html
    Będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny post i sam w sobie niezwykle motywujący. Cudowne inspiracje. Akurat ja od tygodnia ćwiczę już z Mel B i jestem niezwykle zadowolona :) Mam nadzieję, że wytrwam jak najdłużej.

    OdpowiedzUsuń
  35. Super pomysł na post! Ja również ćwiczę i czekam z niecierpliwością na efekty :) Dzięki kochana za poklikanie w linki :*

    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo ciekawy post. widzę, że mamy podobny styl życia :-)

    celebrytistic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Wytrwałości w ćwiczeniach :D
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Życzę wytrwałości. Ten ostatni oobrazek najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Masz spoko rady i wgl :) powodzenia ^^ zapraszam na http://zaprzysiezeni.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja i ćwiczenia. Zazdroszczę ci silnej woli :) Nigdy bym nie wytrzymała. Bardzo fajny blog, łatwo się go czyta i ogólnie bardzo dobry wystrój. Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu, bo robisz to bardzo dobrze.
    Zapraszam do mnie i liczę na subiektywny komentarz.
    ifyoujustwant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. ja również obserwuję , zapraszam częściej :)
    x1307.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja ćwiczę z Mel B i powoli zaczynam widzieć efekty :)

    Mój blog [KLIIK]

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja się strasznie zapuściłam, ale od poniedzialku wracam do żywych :P

    OdpowiedzUsuń
  44. dalas mi motywacje, ja ci powiem niedlugo o efektach !
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. fajny wpis :) ja osobiście ćwiczę z Mel B i Tiffany :)
    zapraszam do mnie http://kosmetycznaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Życzę ci wytrwałości w ćwiczeniach. Ja nie mam silnej woli niestety :(

    Zapraszam do mnie. Może obserwacja?

    http://lekcjamody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. DUŻO WYTRWAŁOŚCI W TRENINGU :))
    NIE PODDAWAJ SIĘ
    kolorowy-kwiatuszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Wierze, że dasz radę ;) Ja niestety za każdym razem się poddawałam, więc nawet nie próbuje :]
    Może wspólna obserwacja ? Jeżeli tak to zacznij i daj znać :))

    http://gabi1902.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Aż mi się zachciało ćwiczyć :D
    http://karollasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Super post <33
    Obseruję i licze na rewanż :*
    http://myworld-agnieszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Ćwicz, ćwicz! c;
    http://sugoiasianworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Jakie ciałka *o* ja tez cwicze z Mel B :) Fajny blog Obserwuje :3
    zapraszam :)
    http://malinowypotworekx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń