czwartek, 12 czerwca 2014

Warszawa

Hej!
W poniedziałek wieczorem wróciłam z zielonej szkoły. Byłam bardzo, ale to bardzo padnięta, w ogóle nie czułam nóg. Post zamierzałam napisać w środę,  (bo we wtorek po szkole odrobiłam zadania i od razu do łóżka odsypiać) ale jakoś nie mogłam się do tego zabrać. W każdym razie dziś piszę post w którym chciałabym opowiedzieć właśnie o mojej zielonej szkole.
Tak więc, zbiórkę mieliśmy rano (5:45) na peronie, a w Warszawie byliśmy już koło 9:30. Niestety nie pamiętam co robiliśmy dokładnie danego dnia, ale opowiem mniej więcej gdzie byliśmy. Na początek wybraliśmy się do muzeum narodowego w którym mieliśmy podajże 1,5h wolnego czasu. Najbardziej spodobał mi się tam obraz Jana Matejki "Bitwa pod Grunwaldem" był on bardzo duży i zastanawiam się jak długo go malował i że mu się chciało xd Spodobała mi się też sala w której  były różne obrazki ze złudzeniami optycznymi. Potem pojechaliśmy na obiad do biblioteki uniwersyteckiej, która jest prześliczna. Jedzenie było nawet dobre, jedynie zupy tak trochę źle doprawiali. Po obiedzie byliśmy w ogrodach biblioteki, które również bardzo mi się spodobały. Niestety w drodze do kolejnego miejsca złapała nas duża burza, a my  zamiast wracać do schroniska pół godziny staliśmy po drzewem i mokliśmy. W końcu wsiedliśmy w jakiś autobus i wróciliśmy do schroniska. Rozpakowaliśmy się w pokojach sześcioosobowych dla mnie idealnie, bo byłam własnie z tymi osobami, którymi planowałam. Potem koło 19 wyszykowaliśmy się do teatru "komedia" na musical " Zorro", który został bardzo ładnie przestawiony. Wróciliśmy do schroniska koło północy. Pobudkę następnego dnia mieliśmy niestety o 7 i śniadania mieliśmy robić sobie sami. W tym dniu nauczycielki wymęczyły nas doszczętnie! Najpierw byliśmy w muzeum Powstania Warszawskiego (3h), potem chodziliśmy ogólnie po mieście i zwiedzaliśmy grające ławki i pomniki (haha tak  śmiesznie to brzmi, ale w Warszawie co jakiś czas pojawiają się ławki, które grają np. Chopina itp.) Zwiedziliśmy kilka kościołów ( nazw niestety nie pamiętam, bo nie miałam siły wtedy w ogóle myśleć)  byliśmy też w planetarium w Centrum Nauki Kopernik na filmie 3D, było dość ciekawie. Na koniec dnia poszliśmy na Multimedialny pokaz w Parku Fontann "Taniec źródeł". Ludzi było bardzo dużo, więc miejsca mieliśmy takie sobie z tyłu, zrobiłam kilka zdjęć, jednak nie wyszły najlepiej.
Po pokazie wróciliśmy na nogach do schroniska, bo przewodniczka chciała nam pokazać Warszawę nocą. Tak jest piękna, ale moje nogi totalnie mi odpadały! Wróciliśmy koło 1:30 nad ranem. W niedziele rano byliśmy wszyscy w kościele (w którym było bardzo duszno) potem znów chodziliśmy po mieście (m.in. zwiedziliśmy ogród saski, park Krasińskich) Nie pamiętam co jeszcze robiliśmy w tym dniu. W Poniedziałek byliśmy w Centrum Nauki Kopernik, było tam dużo zabawy i bardzo mi się podobało!
Po tem byliśmy w Pałacu w Wilanowie, a już na koniec poszliśmy do centrum handlowego " Złote Tarasy" i na peron. 
A teraz pokaże Wam zdjęcia (od razu mówię, że jest ich dużo)

 1. Zdjęcia z Muzeum Narodowego: 

 "Bitwa pod Grunwaldem" - Jan Matejko 
2. Fontany


3. Warszawa nocą: 


4. Ogrody, parki warszawskie:



5. Pałac Kultury i Nauki i panorama Warszawy : 


6. Pałac w Wilanowie:



Post wyszedł bardzo długi, ale i taka była moja wycieczka, więc w jakiś sposób to do siebie pasuje :) 

53 komentarze:

  1. Wygląda na to, że wycieczka się udała. W każdym bądź razie zdjęcia wyszły świetnie :)
    ✿ Zapraszam do mnie! - kilk ✿

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że Twoja wycieczka była po prostu genialna, ale bardzo Was wymęczyli chodzeniem ;) Nie ma się, co dziwić, bo tak jest zawsze. Warszawa to piękne miasto, sama chciałabym tam pojechać. Zdjęcia są naprawdę piękne. Najbardziej zazdroszczę Ci pójścia do Pałacu w Wilanowie i możliwości zobaczenia tych pięknych fontann oraz Warszawy nocą. Z tymi ławkami to śmieszna sprawa, nigdy o czymś takim nawet nie słyszałam :D Twój blog to chyba najlepsze na, co mogłam wpaść. Pozdrawiam <3

    Zapraszam do mnie:
    http://nienormalnie-kolorowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. no to super wycieczka! My byliśmy w jeden dzień i mialam to samo uczucie co ty - czyli odpadające nogi !!!!! A wasza przewodniczka-przewodnik też tak przynudzął jak nasz???? A i pytanko: byliście na stadionie narodowym ????????

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja byłam nad morzem na zielonej szkole :-)

    zadjęcia na blogu:
    http://kinlala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Te fontanny są piękne <3
    Zapraszam: http://babi-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wycieczka brzmi super! musiałaś się dobrze bawić na niej.
    śliczne zdjęcia! obserwuję, i gorąco zapraszam do tego samego :P
    http://the-haappy-one.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie, ze wycieczka się udała :D
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. zdjęcia są zajebiste i ogólnie cały blog jest zajebisty;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tylko raz byłam we Warszawie, a i tak wszystkiego nie zwiedziałam ;) świetne zdjęcia! :3
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia :>
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyno masz talent . Ja nigdy nie robiłem dobrych zdj , a w Warszawie byłem i żadnych zdj nie zrobiłem , a szkoda XD Życzę powodzenia i wpadnij do mnie jak masz chwilkę :
    smocza-biblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Warszawa wygląda cudownie nocą :)
    http://blog017.blogspot.com/2014/06/wednesday-in-wisa.html

    OdpowiedzUsuń
  13. oo, moja szkola tez ma wycieczke do Warszawy w nastepnym tygodniu, jednak mnie tam jakoś nie ciagnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pałac Kultury :)) Zawsze chciałam zwiedzić muzeum narodowe...

    OdpowiedzUsuń
  15. Gorgeous pics sweetie. What a great place to be. Thx for sharing.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  16. tez chce do Wawy <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mieszkam w Warszawie, ale w pałacu w Wilanowie, pałacu Kultury i przy syrence byłam i to nie raz ;)
    kitty-mycat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Dawno temu byłam w Warszawie, jak jeszcze stadionu nie było ;) Urzekło mnie wtedy to miasto i pewnie jeszcze tam pojadę, zresztą mam zamiar studiować w Łodzi, a stamtąd o wiele bliżej do stolicy, niż z mojego obecnego miejsca zamieszkania, praktycznie przy czeskiej granicy. Lubię długie posty <3
    Pozdrawiam :) adaszwarc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne zdjęcia, widzę że wyjazd udany :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O świetnie. Ja miałam okazje pare razy jechać do Wawy, ale zawsze coś innego było..
    Ale kiedyś musze to nadrobić i pojechać zwiedzić te extra miejsca.
    Warszawa w nocy... mm piękna :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam jeździć do Warszawy! zapraszam - unniversalblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale śliczne zdjęcia<3

    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. No to wycieczka się udała :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy nie byłam w Warszawie, ale nawet nie chce tam pojechać. Nie podoba mi się tam. :)
    Ale fajnie, że wycieczka Ci się udała. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne zdjęcia. Zazdroszczę wycieczki :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Byłam w Warszawie tylko raz w zeszłym roku, są tak piękne miejsca i warte zobaczenia, ale i tak nic nie zastąpi mojego , ukochanego Krakowa :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Zazdroszczę takiej wycieczki ;) Po samych zdjęciach widać, że było świetnie ;D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Zielona szkoła, nawet teraz bardzo chętnie bym się tam wybrała!
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam ;)
    szejkus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Mi tez się bardzo podobało w Koperniku :) Uwielbiam odwiedzać Warszawę, zawsze znajdę tam coś nowego.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  31. ja ostatni raz w Warszawie byłam 3 lata temu :) zdjęcie bardzo fajne, widać że wycieczka się udała :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Wycieczka udana, a to najważniejsze. Poznałaś prawie wszystkie zakątki Warszawy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo interesujące obrazy aż żałuję ,że mnie tam nie było. Cieszę się ,że wycieczka udana. Krajobrazy również ładne aż pozazdrościć można :) Dobrze ,że się nie przeziębiłaś jak zastała Was burza, różnie reagują organizmy na nagłe zmiany pogody :) Pozdrawiam.
    http://koniecprawiezawszejestpoczatkem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie dziwię się, że się zmęczyłaś O.o Bardzo napięty plan. My powiedzieliśmy pani, że nie chcemy gdzieś iść i nie szliśmy. Super zdjęcia :)
    http://operacja-kojot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Pałac w Wilanowie jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Interesująca wycieczka, sporo pozwiedzałaś :)
    Ładne zdjęcia c;

    ~~~~~
    juliettexoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam Warszawę, jest w niej coś, co przyciąga ;) W Muzeum Powstania Warszawskiego byłam 2 razy i uważam, że jest po prostu rewelacyjne. W Koperniku jeszcze nie byłam, ale bardzo chcę.
    Masz piękny plecaczek, właśnie przymierzam się do zakupienia sobie podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna wycieczka! Też w tym roku wybieram się ponownie do Warszawy w wakacje :)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post ! http://claudetta14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. fajne zdjęcia!


    ps. a u mnie? FASHIONOWE NOWOŚCI NA BLOGU :)

    OdpowiedzUsuń
  40. chcialabym zobaczyc te fontanny na zywo ^^
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  41. te fontanny sa cudowne *.*
    zazdroszcze wycieczki ;)

    poklikalam w banerki, moge liczyc na kliki w najnowszym poscie? ;)
    zapraszam : http://gertrama.blogspot.com/2014/06/jedno-czy-dwu.html

    OdpowiedzUsuń
  42. Pod koniec maja także byłam w Warszawie. Dziękuję ci bardzo za ten post, bo odżyły we mnie wspomnienia(jakkolwiek to zabrzmi). Podziwiam cię za to, że tak często piszesz posty, wstawiasz na prawdę dobre zdjęcia no i zazdroszczę ci tylu obserwatorów ;). Jeśli chcesz możesz odwiedzić mojego bloga: www.fryzuromaniaa.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne zdjęcia, szczególnie te nocą! *-*
    Ja również byłam na wycieczce szkolnej w Warszawie jakieś 2 lata temu.

    http://waysaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Warszawa to piękne, wielkie miasto! Zazdroszczę Ci tak udanego wyjazdu ;))
    Ja do stolicy wybieram się dopiero w połowie wakacji :p
    http://stylstynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Jak to zrobiłaś, że masz tylu czytelników? :) bethin-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczny blog! ,
    Kliknęłabyś w banner CHOIES w bocznym pasku na moim blogu ??. :)
    Jeśli tak daj znać w pod postem ,a ja wybiorę parę blogów i polecę je .
    I wybiorę też blogi ,które zaobserwuję ! :) .
    blog : http://julcze-blog.blogspot.com/ .
    //

    OdpowiedzUsuń
  47. Warszawa. Wybieram się tam w te wakacje! Śliczne zdjęcia!\
    Zapraszam na najnowszy post!

    Za każdy komentarz się odwdzięczam!

    http://szejkus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń