poniedziałek, 28 lipca 2014

Tag: Tylko jedno słowo

Hej!
Na dziś przygotowałam dla Was tag: tylko jedno słowo. Trochę trudno było mi odpoweidzieć na niektóre pytania jednym słowem, ale jakoś dałam radę. Mam nadzieje, że Wam się spodoba :)

1. Gdzie jest Twój telefon? Obok
2. Twój partner? Brak
3. Twoje włosy? Blond
4. Twoja mama? Kochana
5. Twój tato? Najlepszy 
6. Twój ulubiony przedmiot materialny? Telefon 
7. Twój sen z zeszłej nocy? Dziwny
8. Twój ulubiony napój? Woda
9. Twój wymarzony samochód? Biały
10. Pokój, w którym teraz jesteś? Mój


11. Twój ex? Nieważny 
12. Twój strach? Duży
13. Kim chciałabyś być za 10 lat? Sobą
14. Z kim spędziłaś ostatnią noc? Z kuzynką 
15. Jaka nie jesteś? Odważna
16. Jaka jest ostatnia rzecz, którą robiłaś przed tą, którą robisz teraz?  Jadłam
17. Co masz na sobie? Piżamkę
18. Ostatnia rzecz, którą jadłaś? Ciastko 
19. Twoje życie? Normalne 
20. Twój nastrój? Wesoły 


21. Twój przyjaciel? Najważniejszy
22. O czym teraz myślisz? Blog
23. Co teraz robisz? Siedzę
24. Twoje lato? Upalne 
25. Co jest w Twoim telewizorze? Wiadomości 
26. Kiedy ostatni raz się śmiałaś? Niedawno  
27. Kiedy ostatni raz płakałaś? Kiedyś
28. Szkoła? Potrzebna 
29. Czego teraz słuchasz? Muzyki 


30. Twoje ulubione zajęcie weekendowe? Rowery
31. Wymarzona praca? Brak 
32. Twój komputer? Lubię 
33. Za oknem? Słonecznie 
34. Piwo? Nie
35. Meksykańskie jedzenie? ok
36. Zima? Mroźna  
37. Religia? Ważna 
38. Wakacje? Uwielbiam 
39. W Twoim łóżku? Miś
40. Miłość? Najważniejsza






44 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy tag, myślę, że chyba też taki u siebie zrobię niebawem ;) Jestem pod wrażeniem tych zdjęć są piękne! :3
    blog-klik♥

    OdpowiedzUsuń
  2. allee fajny tag :D musze taki zrobic u siebie :D
    ładne zdjęcia :D
    by-aneta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny tak. Robisz cudowne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny tag :D
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. W moim łóżku też miś ;> bardzo fajny TAG, też go chyba zrobię!
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super tag, fajnie, ze wzbogacilas go slicznymi zdjeciami ;)

    Gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hm, to prawda, że czasem trudno odpowiedzieć na jakieś pytanie tylko jednym słowem, bo chciałoby się napisać więcej. Zwłaszcza ja tak mam, bo bardzo lubię się rozpisywać na każdy temat jaki tylko wpadnie mi do głowy. Zdjęcia są bardzo ładne, a to ostatnie wręcz mnie urzekło <3 Pozdrawiam! :)

    http://nienormalnie-kolorowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny tag, szkoda tylko, że jednym słowem odpowiedziałaś, choć jest to bardzo trudne :D
    Zdjęcia jak zawsze cudowne *-*
    Zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe odpowiedzi i świetne zdjęcia. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia i ciekawe odpowiedzi. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny tag! :) Bardzo mi się spodobał i w przyszłości chętnie opublikuję taki na swoim blogu ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny tag ^^ Piękne zdjęcia ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja w moich dawnych naotkach robiłam ten tag i ciezko mi bylo bo w niektorych pytaniach sobie nie poradzilam a ty we wszystkich dalas rade hehe
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny TAG!! Pierwszy raz go widzę :)
    zapraszam :
    http://the-haappy-one.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  16. ostatnie zdjęcie przepiękne! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. W pytaniu o ostatnia noc odpowiedziałaś dwoma słowami haha :D
    Baaardzo dużo tych pytań :D
    Znów ciekawy pomysł na posta, nie piszesz ciągle o tym samym np. tylko o modzie, jak to niektórzy robią, dlatego Twój blog jest ciekawy ;)
    Może pomyślałabyś o zmianie wyglądu bloga? Nie, że jest brzydki tylko np. zdjęcia które masz u góry już są stare i widziałam tutaj dużo ładniejszych ;))
    Co do zdjęć są PRZEŚLICZNE! Naprawdę, masz do nich talent :) Bardzo mi się podobają, wyglądają profesjonalnie *.*
    Zapraszam do mnie:
    http://moje-wlasne-opowiadania.blogspot.com/ (jest już nowy post c:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny tag, może też taki zrobię!

    Zapraszam
    http://photos-life-hobby.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny jest ten tag ^^ Mi trudno byłoby odpowiedzieć na niektóre pytania tylko jednym słowem ;)
    Cudowne zdjęcia!
    pozdrawiam ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Super tag i ciekawe odpowiedzi :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. prawie wierszykiem pisane haha
    http://variouseverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam ten tag!

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny jest ten tag. Uwielbiam go czytać :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie dałaś sobie rade z tym trudnym TAGiem :) A do tego śliczne zdjęcia :*
    http://fairytaledreamcloudeen.blogspot.com
    http://czytasz-zyjesz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. TAG jest bardzo ciekawy! :0 Bardzo śliczne zdjęcia ;)
    siwusi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Super wpis :) masz bardzo ładne zdjęcia, miło pooglądać :)

    http://rozmarzonaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy nie słyszałam o tym tagu, jest super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. O takim tagu jeszcze nie słyszałam! Jest taki inny, niepowtarzalny xd idealne określenie :)
    www.viecharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Chyba wolę jak jest więcej słów : ) Zdjęcia cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Chyba wolę jak jest więcej słów :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Łał! Piękne zdjęcia! :D I dobry pomysł na tag! ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. świetny tag i przedostatnie zdjęcie cudowne ♥

    zapraszam :)
    http://letdreamsturnintothereality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny jest ten TAG, cudowne zdjęcia :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale fajny ten tag:D


    magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Super TAG. :D Bardzo fajne odpowiedzi. Mi by to tak fajnie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawy tag :D

    Zapraszam:
    tangled-thoughtss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Heh interesujący tag,bardzo podobny do jednej z gier słownych :')
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    cherryandpinkk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Szkoda, że ja jestem taka gadatliwa :)

    http://kronprinsessa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Boskie zdjęcia! A tag... bardzo fajny pomysł ^^
    Pozdrawiam Madi
    http://vie-madeleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajny pomysł na notkę. A co do zdjęć to naprawdę fajne. Najbardziej podoba mi się pierwsze i ostatnie :)

    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Lubię ten tag ze względu na swoją prostotę :) Też go kiedyś robiłam na swoim blogu

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Muszę taki tag zrobić u siebie - jest cudowny. Ale zrobię go kiedy indziej xd pozdrawiam serdecznie :-D

    OdpowiedzUsuń