piątek, 26 września 2014

7 dziwnych faktów o mnie

Hej!
Niedawno zostałam nominowana do "Versatile Blogger Award" czyli 7 dziwnych faktów o mnie. Nominowała mnie Aneta z bloga: anettexstuff.blogspot.comStwierdziłam, że to może być ciekawe, bo te fakty nie mają być zwykłe, tylko muszę napisać o moich dziwnych nawykach itp. Przyznam się, że był to spory kłopot, przypomnieć sobie moje różne przyzwyczajenia, najpierw musiałam przeanalizować sobie swój dzień a potem zwróciłam się pomoc do Kasi, ponieważ wiem, że ona bardzo dobrze mnie zna, w końcu 11 lat. I tak oto są, więc zapraszam do przeczytania:

1. Nie lubię czekolady... ponieważ po niej zawsze mnie mdli i jest mi niedobrze. Jeśli jest ona na jakimś batoniku, to jeszcze zjem, natomiast takiej zwykłej, mlecznej tabliczki czekolady nie zjem.


2.  Boję się łysych ludzi, wiem, że są różne powody w byciu łysym, niektórym się to podoba, a nie którzy są tacy nie koniecznie z wyboru, jednak ja się po prostu ich boje i nie potrafię tego przezwyciężyć. 

3. Koło łóżka zawsze muszę mieć butelkę wody, bo w nocy często chce mi się pić, a ponieważ ja się boje ciemności, to do kuchni nie pójdę i kończy się na tym, że nie mogę zasnąć z pragnienia.


4. Gdy jestem sama w domu zawsze coś śpiewam, tańczę i ogólnie wariuję ;)

5. Mam takie coś, że często liczę sobie w różnych sytuacja do czterech... np. Jak Serwuję w siatkówce to przed przebiciem piłki na drugą stronę zawsze kozłuje nią cztery razy albo gdy jem jakieś ciastka lub krakersy to zawsze jem je po cztery haha 


6. Zawsze przed zaśnięciem sprawdzam która godzina i liczę ile godzin będę spać.

7. Nie potrafię kłamać, ani czegoś ukrywać, zawsze mam potem duże wyrzuty sumienia i prędzej czy później się przyznam albo wygadam sekret. Najtrudniej jest mi utrzymać w tajemnicy prezent dla kogoś, czasem dam takie małe podpowiedzi  np. z jakiej kategorii jest, żeby sobie ulżyć haha.


I to tyle dziwnych faktów o mnie, pewnie jest ich więcej i są jeszcze dziwniejsze, jednak na tą chwilę nie umiem sobie ich przypomnieć. Jeśli spodobał Ci się tag, to możesz zrobić go u siebie na blogu i oczywiście dać mi potem link, chętnie przeczytam. 

A wy jakie macie dziwne przyzwyczajenia?

57 komentarzy:

  1. Ogólnie to że jak jesteś sama w domu to śpiewasz, tańczysz, recytujesz to normalne :) ja najczęściej wtedy gadam do siebie :p
    operacja-kojot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wode tez zawsze mam kolo lozka :)
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/09/zielono-mi.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne fotki. Ja też mam zawsze butelkę wody koło łóżka. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Boisz się ciemności? Biedna... Łysi ludzie faktycznie są straszni xD
    patka-pisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem z jakich przyczyn boisz się łysych ludzi ;D Hahaha. Bardzo dziwne fakty. :)
    Ps. Śliczne zdjęcia! :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://mylifeisbeautiful304.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Z wodą mam tak samo :D a jak nie butelka, to przynajmniej kubek :D
    nblog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Z 4 i 6 mam tak samo. :D
    Z 5 w sumie też. Na ogół liczę do 4 gdy niosę coś, co mogę rozlać. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam tak samo z szóstką :)
    zapraszam biala-koszulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam chyba z tobą nic podobnego, ale naprawdę fajnie czyta się takie rzeczy ;)

    aaaaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne fakty! Szczerze mówiąc raczej nie dopatrzyłam się jakiś podobieństw do mnie- jedynie to, że również nie potrafię oszukiwać ludzi :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja potrafię zjeść nawet 2 tabliczki naraz, ale na szczęście mam szybki metabolizm! ^^
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja na ciemność mam latarkę w pokoju :P

    OdpowiedzUsuń
  13. W prawie wszystkim się z Tobą zgadzam! :)

    Prowadziłam wczesniej blog prettygirl,ale zmieniłam adres własnie na ten,więc jeżeli dalej chcesz czytac przemyślenia to zapraszam http://blogpannykitulencji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Też się boję iść do kuchni czy do łazienki w nocy XD
    I licze przed snem ile godzin będę spać, ech. :D

    Co powiesz na wspólną obserwacje? :)
    http://labeauteofblondes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. You look amazing in your photos.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak ja Cię rozumiem, też nie wyjdę z pokoju jak jest ciemno

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie jest dowiedzieć się o tobie coś więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. 4 - mam tak samo ! haha :) Super post - Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne fakty! Ja również zawsze przed zaśnięciem liczę ile godzin będę spała ;D
    Śliczne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. super fakty, fajnie że można dowiedzieć się czegoś o kimś kogo nie znamy :)
    Może obserwacja za obserwację ? ;) Jesli jesteś chętna i zaobserwujesz poinformuj mnie w komentarzu u mnie a szybciutko się odwdzięczę!:*

    Serdecznie zapraszam

    http://aaangelllaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. haha z tymi prezentami mam dokladnie tak samo :D

    OdpowiedzUsuń
  22. też liczę ile godzin będę spac;d

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny blog!! :) .
    -------------------------------------------
    Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    blog : http://julcze-blog.blogspot.com/
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją ! .
    napisz jak kliknęłaś w banner sheinside w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).
    --------------------------------------------------------------

    bardzo fajne fakty heh.. Masz cudny wygląd bloga.

    OdpowiedzUsuń
  24. hahaha cieakwe fakty , i fajny blog zapraszam do mnie
    http://youwinoryoudie66.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Haha! Ja też, gdy jestem sama w domu to wariuję i odstawiam cyrki :-D
    Może wspólna obserwacja? Ja już obserwuję i liczę i na rewanż! :-*

    www.jiffywithme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. już na początku z tą czekoladą mnie zdziwiłaś :D co do numeru sześć, to za mnie liczy budzik :p

    OdpowiedzUsuń
  27. 4,6 i 7 - mam tak samo, haha :D świetne zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uroczy ten fakt z liczeniem do czterech :D Też kiedyś przez pójściem spać, liczyłam, ile godzin pozostało do porannego wstawania, ale przeszło mi dobrych parę lat temu.

    OdpowiedzUsuń
  29. Cute pictures, you look great! :)

    I have a new outfit post up on the blog, would love to know your thoughts:

    http://electricsunrise.blogspot.co.uk/

    x

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja tak samo liczę ile godzin jeszcze mogę spać, haha. Oprócz tego mam taki nawyk zbyt częstego poprawiania włosów.. ^^'

    Pozdrawiam! http://miyuu-chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Też zawsze śpię z butelką wody koło łóżka :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny pomysł na post!
    Podpisuję się pod punktami 3 i 6. Mam dokładnie to samo. ;D

    http://waysaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Moje 'dziwne przyzwyczajenia' są bardzo podobne do Twoich. Bardzo fajne zdjęcia.
    Mam pytanie, jak nazywa się czcionka, którą masz np. w nagłówku?

    Pozdrawiam,
    http://blog-natt-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. liczę godziny snu :D pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  35. hejka świetny blog :D Piękne zdjęcia
    http://world-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny post (y) Lubię czytać o czyiś nawykach, można się wtedy więcej dowiedzieć o danej osobie. http://fairytaledreamcloudeen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak można nie lubić czekolady??? Aaaaaaaaaaaaaa, ja bez niej nie mogłabym żyć :P hehe
    O tych łysych ludziach, to też dziwna sprawa hehe :) pierwsze słyszę, żeby ktoś tak miał :P
    pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  38. Z wodą mam tak samo :) Ciesze się, że wzięłaś udział w zabawie :)
    http://anettexstuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja tez nie za bardzo lubie czekolade a z tym wariowaniem w domu mamy tak samo haah
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję nominacji, świetne zdjęcia :3
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    Zapraszam na konkurs! Do wygrania post promujący!
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Hahah też liczę godziny snu :D
    Albo, gdy jestem z przyjaciółką i obie mamy batony, to jem najwolniej jak potrafię, żebym miała go dłużej. o.o xd
    Obserwujemy? Ja już. (: http://upitaazyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  43. hahahah, z tym liczeniem do czterech mam tak samo! Nie mam pojęcia, czy to kwesta przyzwyczajenie, zboczenia zawodowego (tańczę i uczę tańczyć, a rozliczenia bardzo często są na cztery..).
    Bardzo dziękuję za odwiedziny i miły komentarz, zapraszam ponownie :))

    OdpowiedzUsuń
  44. Punkt 4 i 6.Mam dokładnie tak samo, uwielbiam tańczyć i śpiewać (chociaż nie umiem) jak nikogo nie ma w domu.. to jest po prostu silniejsze ode mnie :P
    Powiem Ci, że zaciekawił mnie Twój blog i dystans do siebie. Na pewno będę zaglądała częściej :)
    Zapraszam i zachęcam do pozostawienia komentarza: http://fad-fashions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. such a wonderful blog!! love your style!

    www.fashionizein.com

    OdpowiedzUsuń
  46. A co do Twojego komentarza u mnie na blogu : botki są już u mnie w domu <3
    http://anettexstuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Huhu ;D 3 fakty opisują także Mnie.:p Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  48. Hehe bardzo fajne fakty ;) Ja takich dziwnych też mam kilka, np. jak jestem na przystanku i nie mam jak słuchać muzyki to zaczynam się stresować O.o Albo jak ktoś kichnie to zaczynam się śmiać xD Ślicznie wyglądasz, bardzo ładne zdjęcia ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Z liczeniem godzin mam tak samo ;) ale nie wiem jak możesz nie lubić czekolady, ja nie mogę bez niej żyć! ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. super zdjecia masz na blogu jak najbardziej przyciągają :) Widać ,że jesteś młodziutka ,ale masz fajną świeżą urodę no i włosy śliczne :)
    http://antiqueswardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. extra! to nie tylko jak tak mam, bo robię tysiąc różnych rzeczy przed spaniem :)
    www.fitnessizycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Super włosy! :)

    http://pajapaulina.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń