środa, 10 września 2014

ROK BLOGA!

Hejka!
Jak tam u Was? Ja w ten piękny weekend się rozchorowałam. Już w sobotę czułam się źle, bolała mnie głowa i gardło. W niedziele miałam już temperaturę 38.6 stopni, więc cały dzień spędziłam w łóżku, a w poniedziałek nie poszłam do szkoły. Kolejnego dnia wybrałam się  do lekarza ponieważ miałam duży ból gardła (na szczęście gorączka spadła) i jak się okazało mam zapalenia gardła... ale nie o tym dziś chciałam.
Dziś mamy 10 września... co oznacza rok mojego bloga!! Nawet nie wiecie ile to dla mnie znaczy. Bardzo się cieszę, że dajecie mi tą możliwość pisania tutaj, wyrażania siebie poprzez posty które dla Was pisze jak i zdjęcia które tutaj wstawiam. Blogowanie stało się jedną z moich pasji. Dzięki niemu pokochałam też fotografowanie. Gdyby nie blog na początku nie spróbowałabym tego nigdy. Myślę, że to dzięki Wam dalej chce mi się prowadzić bloga i poświęcać na to czas. Te wszystkie pozytywne komentarze bardzo mnie motywują do dalszej pracy.. Nawet nie wicie jak to potrafi czasem zmotywować! Bardzo dziękuję ♥. 
A teraz podsumujmy sobie te 365 dni. Przez ten rok, mój blog miał ok. 35 600 wyświetleń i 860 obserwatorów.  Najbardziej popularnym postem, okazała się notka napisana przez Kasie - LINK  miała ona  364 wyświetleń a tuż za nią znalazł się post pt. "Odpowiedzi na pytania cz.2"  - LINK (344 wyświetlenia) Z za granicy mój blog najczęściej był otwierany w Niemczech ( okrągłe 1000 razy) i Stanach Zjednoczonych (980). 
Wciąż zastanawiam się nad założeniem kanału na YouTube, jednak boje się, że temu nie podołam. Jakby się coś zmieniło, oczywiście powiadomię Was. 
Mam nadzieje, że kolejny rok minie również przyjemnie! :)
Jeszcze raz bardzo dziękuję że jesteście ♥



Chciałabym również pogratulować Magdzie --->  emotions-written-on-carts.blogspot.com ponieważ u niej też niedawno minął rok prowadzenia bloga! :)

41 komentarzy:

  1. Gratuluję! Ja na takie święto jeszcze trochę długo sobie poczekam. Co do kanału na Youtubie to czemu nie? Pamiętaj, że trzeba rozwijać swoje pasje najbardziej jak się tylko da, a wydaje mi się, że filmiki będą takim dopełnieniem bloga :) Wystarczy próbować i wierzyć w sukces. Myślę, że Ci się uda. Współczuję Ci choroby i pozdrawiam! <33

    MÓJ BLOG <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również gratuluję ! Prawda, że to sprawia ogromną przyjemność i nie robi się tego wszystkiego na darmo? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia!:)

    u mnie te same rozdanie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! A co do kanału na yt to zawsze warto próbować.
    Zapraszam do siebie będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz
    http://doublecherryfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wytrwałości!
    I życzę kolejnego roku ^^
    Śliczne ubrania *-*
    Pozdrawiam Madi
    http://vie-madeleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! I pozdrawiam Madzie :D
    Zapraszam do siebie bardzo serdecznie!
    http://mylifeisbeautiful304.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje takiego osiągnięcia :) Jestem dumna z tego że obserwuje twojego bloga heh
    Życzę każdemu powodzenia w konkursie
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję roku bloga! ♥ I życzę dalszych sukcesów ;)
    Pomysł z kanałem na youtube jest świetny!

    E- mail do konkursu: kikaa.x33@gmail.com

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do konkursu to postanowiłam go przenieść do następnego postu, ale Twój komentarz oczywiście będzie wzięty pod uwagę ;)

      Usuń
  9. Życzę powrotu do zdrowia i wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, rok bloga! Gratulacje i powodzenia w dalszym blogowaniu <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję! Mam nadzieję, że też dotrwam ;)
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje, oby tak dalej ::) Śliczne zdjęcia! Obserwuję i liczę na rewanż, buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. serdecznie gratuluję !:)) i wytrwałościi;)
    pozdrawiam cieplutko :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny blog :)
    zapraszam do obserwowania i odwiedzania http://wonderfulneed.blogspot.com/ ! :D

    +odwdzięczę się!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super blog , śliczne zdjęcia !
    http://sohunex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wonderful blog, I'm now following you ! :D

    Please check out my blog if you can, I have a new outfit post up and I would love to know your thoughts!

    http://electricsunrise.blogspot.co.uk/

    x

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluję !
    http://martienna.blogspot.com/2014/09/oasap-giveaway.html
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Statystyki optymistyczne :) oby było jeszcze więcej odwiedzin! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. BRAWOOO! Stooo lat, stooo lat... Gratulujemy rocznicy blogowej :))

    Pozdrawiamy całą ekipą blogową i zaczynamy obserwować :)
    http://tratwasquad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia w dalszym blogowaniu:))

    OdpowiedzUsuń
  21. najlepszego dla bloga! :D

    obserwujemy? :))
    http://yennefer-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Rok to już szmat czasu, brawo :) Ja niedługo będę świętować rok bloga z opowiadaniem. Właściwie to już za 2 dni

    OdpowiedzUsuń

  23. gratuluję rocznicy!


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. życzę kolejnego tak udanego roku!
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. rok, to sporo czasu :)))
    www.largeluggage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję :) Dużo moich znajomych jest teraz chorych :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwacja za obserwacje jeżeli tak to skomentuj post na tym blogu http://pomysly24.blogspot.com/ i też Cię zaobserwuje :)

    OdpowiedzUsuń