piątek, 17 października 2014

Jesień

Hej!
 W końcu zaczęła nam się prawdziwa jesień. Liście zaczęły spadać z drzew i nabierać odpowiednich kolorów, uwielbiam ten czas. Jednak jesień nie zawsze jest piękna, są też ponure dni, kiedy bardzo długo pada i jest jednak wielka chlapa, co bardzo psuje nasz humor. Dziś wymienia co lubię w tej porze roku, a co nie,  a także postaram się wypisać kilka sposobów na dobry humor podczas tej pory roku.

Co lubię w jesieni?
♥ Kolory - bardzo lubię chodzić na spacery po lesie, parku i patrzeć na drzewa w odcieniach                    pomarańczowego i brunatnego koloru, a także chodzić w góry, i podziwiać piękne widoki.
♥ sweterki - uwielbiam chodzić w swetrach, zwłaszcza gdy pogoda nie dopisuje...
♥ Halloween - szkoda, że w Polsce to święto nie jest tak obchodzone jak np. w Anglii, czyli dzieci chodzą zbierając cukierki, a domu są ozdabiane strasznymi ozdobami. Jednak w tym roku z dziewczynami planujemy "pobawić się" trochę: pomalować dynie, nagrać jakiś Halloween challenge i iść na sesje może w jakimś przebraniu, lub chociaż w strasznym makijażu ☺
♥Ciepłe picie wieczorami - lubię wieczorkiem wypić kakao, herbatę lub kisiel mmm...
♥ Zamglone poranki i wieczory - czasem bardzo ładnie wygląda rano lub wieczorem mgła, a w niej jakieś domki lub drzewa..
♥ Kasztany - teraz już mniej zwracam na nie uwagę, jednak jak byłam mała uwielbiałam je zbierać, zawsze zbierałam z siostrą po kilka dużych siatek, a potem robiłyśmy z nich jakieś ludziki.







Czego nie lubię podczas jesieni?
Jedynie, właśnie tych ponurych dni, kiedy cały dzień pada, jest bardzo zimno i powstaje nam jedna wielka chlapa.

Niektórych ludzi dobija jesień, zimne dni i brak słońca na niebie. 
Co może nam poprawić humor?
♥ Spotkaj się ze znajomymi. Weźcie aparat i poróbcie sobie zdjęcia w liściach, na tle tych kolorów lub po prostu pospacerujcie po parku.
♥ Wieczorem siądź sobie pod kocykiem, zrób sobie ciepłe kakałko lub kisiel i poczytaj dobrą książkę, oglądnij jakiś serial lub posłuchaj muzyki. Czasem dobrze jest tak sobie siąść po prostu, odpocząć, zapomnieć o problemach i wyluzować!
♥ Trochę ruchu nie zaszkodzi - ubierz ciepłe dresy i idź biegać lub zrób sobie zwykły trening w domu np. poskacz na skakance, kilka brzuszków, przysiadów i od razu lepiej się poczujesz.
♥ W Halloween pobawcie się z koleżankami, wytnijcie w dyni jakieś miny, pomalujcie je lub zróbcie jakieś ozdoby na to święto.





Post wyszedł trochę długi, ale w sumie dawno tutaj takiego nie było.
A Wy co lubicie w jesieni? 

79 komentarzy:

  1. Uwielbiam poranną mgłę i te kolory. ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. również żałuję, że w Polsce nie obchodzi się tak halloween jak np w Stanach. jest to świetna sprawa :)

    http://malleadines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie lubię jesieni:/

    ___________
    a u mnie?
    fashion in black&white
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za jesienią , ale fotografie świetne :)
    www.ayesha.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również nie przepadam za jesienią :/ Moją ulubiona porą roku jest wiosna <3
    Ps. Ładne zdjęcia :)
    __________
    cherie-1998.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście lubię jesień, ale problemem są właśnie te deszczowe dni, których nienawidzę. Piękne zdjęcia *_* http://fairytaledreamcloudeen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia ♥ ja nie przepadam za jesienią bo wydaje mi się ponura ;/

    http://dawidkwiatkowski-opowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w jesieni też lubię sweterki...deszcz...zimno...liście :)
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepszym sposobem na jesienną chandrę jest ruch! Tak jak napisałaś :) Ja się dzisiaj wybrałam z koleżanką na siłownię i dało nam to świetnego kopa :)
    Pozdrawiam :)
    http://operacja-kojot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia! Pozdrawiam ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny wpis! Na prawdę mi się podoba :) Pozdrawiamy! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesień pod względem pogody bardzo mi odpowiada, nie jestem zwolenniczką wielkich upałów ani mroźnych dni. Uwielbiam chodzić przez uliczki zasłane kolorowymi liśćmi i czuć tą niesamowitą atmosferę ;))

    luvkarolajn.blogspot.com (obserwuję)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uwielbiam długi wieczory pod kołdrą :3 Zapraszam na nowy, krótki, ale iście sentymentalny post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia są wspaniałe :)
    Chociaż muszę przyznać, że to tego poostu spodziewałam się kolorowych liści i tego typu zdjęć, ale jest ok :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajny post!:) ja również lubię jesień, przede wszystkim za możliwość pokazania swojego stylu, wydaje mi się, że jesienią jest to zrobić najłatwiej :))

    www.kkaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia! Ja bardzo lubię jesień i Halloween :3
    Uwielbiam podziwiać różnokolorowe jesienne widoki :)

    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. ja lubię jesienne spacery, gdy jest jeszcze ciepło, a naokoło jest tak barwnie

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia. Ja najbardziej w jesieni lubię kolorowe liście. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia! :)
    Ja lubię jesień za sesje, za ciepłą herbatkę i kocyk, za sweterki, za czytanie wieczorami książek i wiele innych.

    Pozdrawiamy!
    Mój blog - kliik! ¦

    OdpowiedzUsuń
  20. JA UWIELBIAM JESIEN U MNIE NA SARDYNI 30 STOPNI :) ZYC NIE UMIERAC :)
    ZAPRASZAM NA KONKURS WYGRAJ SWETEREK Z OASAP BEDZIE MI MILO JESLI WEZMIESZ UDZIAL
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/10/wygraj-jeden-z-3-swetrow.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia i kreatywny post, genialny blog :) Obserwuję i mam nadzieję na rewanż :)

    Zapraszam do mnie, obserwuję moich obserwatorów
    http://indivv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia. Ja bardzo lubię jesień, ten klimat jaki wtedy panuje <3 I do tego ciepła herbata, kocyk i świeczki <3 Genialny post :*

    http://suzzy-suzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny post ;)) i świetne zdjęcia ;3 .. lubię jesień.., a jej jedynym minusem.., podobnie jak u Ciebie.., są ponure dni ;)

    Zapraszam:
    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniałe zdjęcia *.* post równie genialny.
    Mi najbardziej przeszkadza że jest już krótszy dzień i zimno '-'
    Pozdrawiam
    http://unperfect-girl-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię jesień, bo lasy ładniej wyglądają, mogę sobie spokojnie posiedzieć z książką/filmem. To że dzień się robi krótszy jest dla mnie i wadą, i zaletą.

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja nie lubię Halloween -_- Wybacz ;)
    Za to też uwielbiam sweterki, tę wieczorną nostalgię z herbatą i książką i wieczory z najbliższą osobą...tak <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Awww, piękne zdjęcia :) Uwielbiam jesień, bo jest magiczna :D Obserwuje ❤

    thepaulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja w jesieni widzę same plusy! :D
    you-chapter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. świetne zdjęcia :)
    Ja również uwielbiam sweterki i gorące kakao w wielkim kubku <3
    mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne zdjecia .. cudowe.. uwielbiam jesień
    zapraszam do nas topgala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Lubię jesień za jej kolory, liście spadające i spacery długie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowne zdjęcia! Kocham jesień !

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne zdjęcia, napewno skorzystam z porad.
    Również uwielbiam mgłę rano! :D

    bocia-bociaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Genialne zdjęcia ! *_*

    http://czekolaadowanuutii.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  35. Goraca czekolada w chlodny dzien! :)

    Sonia
    www.dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Mmmm uwielbiam gorącą czekoladę.
    Co powiesz na wspólną obserwację.
    Zacznij na pewno się odwdzięczę.

    OdpowiedzUsuń
  37. heh kocham dokładnie to samo co ty <3

    http://daria-darek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja w jesieni nie lubie niczego. Może tylko to że liście mają śliczne kolory. Jesień i ja to złe połączenie.Zdjęcią są śliczne. Dziękuje za miły komentarz na moim blogu, również obserwuje i pozdrawiam http://anima-viliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Jesień ratuje się dzięki Halloween! To jest zajebisty dzień!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/10/love-me-harder.html

    OdpowiedzUsuń
  40. piękne , klimatyczne jesienne zdjęcia ! http://gabigabrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja lubie w jesieni sweterki i HAlloween . To sa chyba jedyne z takich fajnych rzeczy heh
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Sluczne zdjecia ;) ja mam w jesien urodziny i kocham halloween ;)
    Co powiesz na wspolna obserwacje?
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Troche nie bardzo wiem o co chodzi z tym emailem? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam, ale coś mi się pomyliło, ponieważ przewidziało mi się, że na Twoim blogu jest baner od sklepu Sammy Dress, z którym próbuję nawiązać współpracę i nie wiem na jaki e-mail pisać ;P

      Usuń
  44. JA w jesieni bardzo lubię wieczory pod kocem z ciepła herbatą i dobrą książką. Pozdrawiam :)

    http://princessoffashion1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. jesień jest piękna dopóki nie pada całymi dniami :)

    OdpowiedzUsuń
  46. O tak też w jesieni uwielbiam sweterki! I denerwują mnie częste, deszczowe dni :/
    + klikniesz u mnie w najnowszym poście w link? Będę wdzięczna ;)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. genialny blog <3
    będę tu wpadać :D

    http://v-eronique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Z Sammydress kontaktowali się ze mną z sammydress.yuniky@gmail.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. dużo pięknych zdjęć :) a ciepłe picie to podstawa! Obserwuję :)

    http://classylicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. ja lubię jesień za sweterki i odpoczynek przy serialu lub książce:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja całkiem lubię jesień, jak nie pada deszcz ;D

    Pozdrawiam i zapraszam na nowego posta <3
    http://crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Super zdjęcia. Ja nie lubie jesieni, więc wykorzystam porady :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Nigdy nie lubiłam jesieni, ale tegoroczna o dziwo mi nie przeszkadza :D

    OdpowiedzUsuń
  54. niezły post, naprawdę fajny i ciekawy zostane tu na dłużej obserwuję

    sniadanielejdis.blogspot.com poklikasz w ostatnim poscie na linki bardzo prosze, wiele to dla mnie znaczy a dla Ciebie to tylko chwila ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Fajny zwyczajny, prosty blog i posty super będe wpadac i oczywiście już obserwuję
    Zapraszam do mnie: http://a-secondlook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Fajny, prosty blog z ciekawymi postami będę wpadać i oczywiście już obserwuję.
    Zapraszam do siebie: http://a-secondlook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo fajny post, szczególnie te rady, co zrobić :) Ja w Halloween nie będę wycinać dyni ani różnych takich, ale za to idę z przyjaciółmi do klubu potańczyć, więc będę musiała się jakoś fajnie przebrać. Wstaw może, jak wam to wyszło. ;)

    Takie zimne dni są rzeczywiście wielkim minusem jesieni.

    OdpowiedzUsuń
  58. Uwielbiam zdjęcia te twoje są prze piękne , takie urocze i mają to coś ten klimat ;)
    Ogólnie masz ciekawego bloga i trochę dziś na nim spędziłam .
    Obserwuję , ponieważ mi się podoba . (Jeśli mój ci się spodoba , liczę na uczciwy rewanż)
    maadamm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Fajnie ze napusalas o rzeczach ktore moga poprawic humor:
    jesien<3

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Halloween jest dość fajne.Co do jesieni najbardziej podobają mi się spacery :D

    Zapraszam --> http://moje-sprawy-codzienne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. też lubię sweterki ;) i to, ze jest tak kolorowo na jesień, jeśli chodzi o liście ;)

    obserwuję
    xiness.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo ładne zdjęcia :)
    http://anettexstuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja jesieni nie lubię i chyba nigdy się do niej nie przekonam :(

    Nowy post :http://mikijiu.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja uwielbiam jesień. Mieszkam w górach więc widok za oknem mam niesamowity ;) W dodatku jest to czas kiedy można nosić ciepłe, grube swetry i siadać przy kominku z kubkiem gorącej herbaty ;) Świetne zdjęcia :D

    www.malwa-ina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Właśnie, dobre podejście. Czemu płakać za tradycyjnym halloween skoro można sobie zrobić swoje własne? :D

    OdpowiedzUsuń
  66. u mnie od kilku dni jest właśnie taka pogoda, że nie mam na nic ochoty :(
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja uwielbiam zażyć się w szlafroku, zapalić świeczkę i czytać lub grzebać w necie lub sobie gadać z mężem ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. na stronce chicnova masz na samym dole apply for freeble ja wysylalam poprzez ten formularz ale dopiero po jakim s czasie sie odezwali, pare miesiecy minelo

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja szczerze mówiąc lubię to samo w jesieni a szczególnie kakałko i ciepłe sweterkii <33
    Zdjęcia cudne - jak z tego co widzę - zawsze

    OdpowiedzUsuń
  70. piękne , klimatyczne zdjęcia to światło jest mega , mega cudowne
    http://antiqueswardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń