poniedziałek, 27 października 2014

Pierwsza paczka od Oasap

Hej!
Niedawno przyszła do mnie pierwsza paczka od firmy Oasap. W końcu! Czekałam na nią miesiąc i myślałam, że już nie przyjdzie. Jednak warto było czekać. W dzisiejszym poście pokaże tylko część tego co od nich dostałam. Będzie to spódnica, bluzka i zakolanówki. Wszystko to połączyłam i mi się w sumie efekt podoba. Spódnic nie nosiłam od 3 lat, jakoś tak nie mogłam się do nich przekonać. Jednak widzę, że będę musiała sobie jeszcze kupić kiedyś ten element garderoby, bo bardzo go polubiłam! Wczoraj byłam już z Dominiką na zdjęciach i niżej będziecie mogli zobaczyć efekty naszej sesyjki. Po zdjęciach, poszłyśmy kupić dynie i zaczęłyśmy przygotowywać się do Halloween. Nagrałyśmy nawet filmik, ale oczywiście aparat musiał się rozładować akurat pod koniec naszego wyrabiania i nie widać efektu końcowego. No cóż, to jest własnie nasze szczęście. Postaram sobie jakoś z tym poradzić, wstawiając po prostu na koniec zdjęcie.  

bluzka - KLIK/spódnica - KLIK/ zakolanówki - KLIK/ buty - vans

Zapraszam do klikania w linki! :)

60 komentarzy:

  1. Cudny outfit, podoba mi się wszystko, zakolanówki i czarną spódnicę muszę sobie kupić ;)
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tą firmę- współpracuję z nimi od roku. Bardzo ładna koszulka :)

    __________________________________________
    Zapraszam do mnie, zobacz jak zmieniłam się ja i mój blog po dwóch latach prowadzenia ;)
    alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się spódnica;)

    ____________________
    fashionblogger,styling&makeup
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też już dawno nie nosiłam spódnic i chyba będę musiała zacząć :D

    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczna spódniczka
    Ja ogólnie lubie spodniczki ale tylko takiej długosci jaka jest na zdjęciach :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia!
    Idealna koszulka i spódniczka ♥

    Pozdrawiamy!
    Mój blog - kliik! ¦

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tez dzis dostalam swietne rzeczy wybralas poklikane ,moge liczyc na to samo w ostatnim moim poscie jesli to nie problem

    http://zielonoma.blogspot.it/2014/10/cookies.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko świetnie się ze sobą komponuje :D Śliczne zdjęcia *_* http://fairytaledreamcloudeen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Poklikałam :]
    Świetne ubrania. Najlepsza koszulka.
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja :) Jesteś bardzo fotogeniczna ;3
    naataluunia.blogsptot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię takie połączenia

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialnie wszystko razem się prezentuje. Piękna ta spódnica ♥
    Świetne zdjęcia ♥

    http://suzzy-suzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz! super bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna stylizacja! :D
    Podoba mi się ta bluzka. ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne rzeczy wybrałaś z przyjemnością poklikałam :)
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba Twoja stylizacja no i zazdroszczę współpracy z tą firmą :D
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mega outfit! *-*
    fashion-and-lifestyle99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam burgund jesienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładna spodnica, powinnas czesciej je nosic :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdecydowanie musisz zainwestować jeszcze w jakąś spódnice!!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. ohh tez chce paczke! Hehe zartuje! Swietne fotki, fajny poscik :)

    Pozdrawiam,Sonia
    www.dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. dziekuję za odwiedziny i komnetarz
    gratuluję współpracy
    kliknełam w linki
    czy mogłabyś kliknąc u mnie w link do bluzki ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna stylizacja! Piękne ubrania ;)
    Świetnie wyglądasz :) Poklikałam.

    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja bym na pewno nie połaczyła takiej kiecki ze sportową bluzką ale na Tobie to daje radę:)
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/10/mellow-yellow.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazdroszczę współpracy :) Ślicznie wyglądasz w tych ciuchach :)

    Mój Blog -->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne rzeczy wybralas :)

    Jestemfolta.blogspot.com obs za obs ?

    OdpowiedzUsuń
  27. Poklikałam, świetny look! ;)
    Bardzo proszę o poklikanie w linki z tego posta: KLIK Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja mega mi się podoba <3 zapraszam do mnie na nowy post :) http://iamahapppy.blogspot.com/2014/10/jesienny-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Odp. na pytanie o maila do Sammy Dress, to oni do mnie napisali, ale to było bardzo dawno temu, więc ciężko będzie mi odnaleźć ten adres.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przypadku rosewholesale tak samo... niestety przez długi czas byłam mało aktywna na blogu i nie podejmowałam nowych współprac.

      Usuń
  30. Świetne połączenie, zaraz poklikam ;D
    rewolwerowelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładna spódnica :)
    http://anettexstuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo fajnie wyglądasz i fajnie , że podjęłaś z nimi współprace :)

    fashion-madam.blogspot.com-klik

    OdpowiedzUsuń
  33. jeju ta spódniczka jest cudna *o*
    Zapraszam do mnie na post Halloweenowy www.hashikuchi.blogspot.com. ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. You look beautitul!!! Thanks for your lovely comment. Let me know if you want we follow each other by GFC, bloglovin', google+, etc. I hope so: I'll be waiting for you!!!

    *Keep in touch ;)
    ABSOkisses!!! Fanny J. ABSOmarilyn

    Google+ | Facebook | Instagram | Twitter | Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  35. t-shirt świetny :)

    http://classylicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ładne zdjęcia :)) Przepiękne masz włosy! :) Ślicznie wyglądasz w całej stylizacji! :)

    Co powiesz na obserwację ?:) Daj znać u mnie w komentarzu jeśli zaobserwujesz, a ja szybko się odwdzięczę <3 :)

    http://magda-wlosy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. ładnie się prezentuje całość":)

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczna spódniczka. :)

    http://martensik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. 3 lata bez spódnic??? aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa szok :O hehe
    ja uwielbiam je nosić! :) szczególnie właśnie te rozkloszowane <3
    świetny zestaw, bluza bardzo mi się podoba :)
    a zdjęcia na tle zeschłych liści są fantastyczne :)
    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  40. Rewelacyjni9e wyglądasz w tej spódniczce ! :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne zdjęcia , boska stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję paczki :D Świetna stylizacja idealnie do Ciebie pasuje. Bluzka najbardziej przypadła mi do gustu.

    Zapraszam --> http://moje-sprawy-codzienne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Super stylizacja ;) !
    zapraszam do mnie na nowy outfit : maadamm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Super blog i świetna stylówa :D
    Pozdrawiam :)
    http://the-melody-of-the-soul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. swietny tshirt!:)
    pozdrawiam!:) http://majorka94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. fajne zdjęcia, pytałaś o mail, proszę rosewholesale.queen@gmail.com

    OdpowiedzUsuń