piątek, 24 października 2014

problem z kręgosłupem

Hej!
Od pewnego czasu dzieje się coś niedobrego z moim kręgosłup. Zaczęło się to jakieś dwa tygodnie temu, podczas serwowania w siatkówce. Po przebiciu piłki, nie mogłam stawać na lewą nogę na jakieś 3 sekundy, ponieważ miałam tak duży ból tej strony kręgosłupa, potem było okej i grałam dalej. Jednak w środę, na wf, trochę pogorszyłam sobie sytuacje. Wpadłam w koleżankę i uderzyłam akurat w tą część kręgosłupa. Na początku nie potrafiłam wstać, lecz potem ból się uspokoił i mogłam normalnie chodzić, więc pomyślałam, że w sumie będę grać dalej. Jednak to był błąd. Ta gra była wielką porażka, ponieważ ciągle się przewracałam i to nie z powodu potknięć, lecz z powodu bólu kręgosłupa, dostawałam takich chwilowych paraliżów...Np. piłka leci, a ja w biegu chcąc ją odbić, przewracam się tuż przed nią, po prostu są to takie chwilowe, ale duże bóle lewego odcinka lędźwiowego. W tym momencie boli mnie on gdy biegam, skacze lub wyginam się do tyłu. Jak na razie mam smaruje mi to maścią i jeśli dalej będzie mnie boleć, wybierzemy się do ortopedy. Mam nadzieje, że są to chwilowe bóle, bo nie chciałabym mieć teraz kontuzji i zrezygnować ze sportu.
Dziś była integracja klas pierwszych, którą organizowała między innymi moja klasa. Wzięłam w niej udział, z myślą, że będzie fajnie i w sumie było. W sali siedziałam z Kasią i Staszkiem. Grupę która do nas przychodziła dzieliłyśmy na dwie osobowe grupki, następnie mieli narysować swoje karykatury, a potem wszyscy zgadywali kto był na rysunku. Warto było zostać te dwie godziny po szkole.
A teraz zapraszam do obejrzenia zdjęć z poprzedniego tygodnia.








47 komentarzy:

  1. Zdjęcia są prześliczne *_* Mam nadzieję, że z twoimi plecami będzie wszystko okej, bo widzę jak kochasz sport i pewnie nie chcesz z niego rezygnować :/ http://fairytaledreamcloudeen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zdrowia!
    Masz naprawdę bardzo ładne zdjęcia gratulacje
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szybkiego powrotu do zdrowia!
    Cudowne zdjęcia, czekam na następną notke c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby tylko nie było to nic poważnego ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powrotu do zdrowia <3

    naataluunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ojeju, bóle kregoslupa sa straszne, idz koniecznie do lekarza!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby to nie było nic poważnego :/ Cóż, wracaj do zdrowia! A zdjęcia są śliczne :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie niezbyt ciekawa sytuacja. Miałam raz takie bóle, ale nie do końca podobne do Twoich. Oby to było tylko chwilowe i maść wystarczyła.
    Ślicznie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hej
    dzięki za odwiedziny
    nie pisałam, zarejestrowałam się u nich na stronie, dałan na bloga banner i podałam im maila i link do siebie i na razie się nie odezwali, więc chyba napiszę ...
    A Ty pisałaś?

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę Ci dużo zdrowia :-) mam nadzieję, że nic Ci nie będzie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, ze z twoim kręgosłupem będzie wszystko w początku
    Fajne zdjęcia
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję, że z Twoim kręgosłupem będzie lepiej. Zdrówka życzę ;)
    Piękne zdjęcia!

    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Oby to nie było nic poważnego :)
    Może na jedną lekcję odpuść sobie grę w siatkówkę.
    Zwracaj też uwagę na siedzenie prosto.
    Bo to też może byś powodem bólu.
    Ja na nocowaniu w szkole skręciłam sobie kolano ale już jest w porządku

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  14. współczuje kontuzji, życzę zdrowia ! Bardzo ładne zdjęcia :)
    mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  15. oby to nie było nic poważnego...;/

    dopiero zaczynam z blogowaniem, więc każdy komentarz i obserwacja to dla mnie motywacja :*
    http://jaasiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia ;) Oby to jednak nie było nic poważnego :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj, oby to nie było coś poważnego. Też czasem mam takie bóle, szczególnie po robieniu ćwiczeń obciążających kręgosłup, np. brzuszki :C

    Buziaki :*
    hi-daisies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś megaa śliczna <3
    http://styleeforyouu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę powrotu do zdrowia :)
    Zdjęcia są bardzo ładne,najbardziej podoba mi się 2 i ostatnie :)

    http://blonparia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne zdjecia. Mam nadzieję, że z twoim kręgosłupem będzie wszytko ok :)
    mój blog –>KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. zdjęcia boskie,powinnaś udac się do lekarza,bo może to coś poważnego.Nie ingnoruj tego.Mam nadzieję,że nic poważnego :*
    Obserwuję,liczę na rewanż
    http://daria-darek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. ja tez mam problem z kregoslupem - bedzie dobrze! zdjecia cudne!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. nie zwlekaj z lekarzem!! mam nadzieję, że Ci minie :*

    http://classylicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Radze bez zadnego zastanawiania sie do lekarza! Z kregoslupem nie ma zartow!

    Sonia
    www.dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. na badania rusz się i już! nie wiadomo co tam Cie uraziło i uraża w srodku..

    OdpowiedzUsuń
  27. Wracaj do zdrowia! Piękne zdjecia:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/10/baby-dont-lie.html

    OdpowiedzUsuń
  28. koniecznie odwiedź lekarza, życzę dużo zdrowia! :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdrowia życzę :)
    i zapraszam do mnie http://michalina-wolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. co powiesz na obserwacje za obserwacje http://tojaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Amazing outfit: LOVE it!!! And you have a great blog. Let me know if you want we follow each other by GFC, bloglovin', google+, etc. I hope so: I'll be waiting for you!!!

    *Keep in touch ;)
    ABSOkisses!!! Fanny J. ABSOmarilyn

    Google+ | Facebook | Instagram | Twitter | Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  32. Ojej, życzę powrotu do zdrowia :)
    Śliczne zdjęcia!
    Pozdrawiam // Madi
    http://vie-madeleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ojejku jak mi przykro! :(
    Oby było dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne inspiracje.
    Życzę powrotu do zdrowia, wiem co to znaczy problem z kręgosłupem, też się borykam z bólami.

    OdpowiedzUsuń
  35. piekne zdjęcia ;) Robią wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Życzę zdrowia, bo wiem jak kręgosłup może boleć. ;-)
    Piękne zdjęcia, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. świetny zbiór dyń i fajne owce
    kuruj sie, wiem co to znaczy ból kręgosłupa
    Co do SammyDress nie pamiętam maila, ale wiem że znalazałm go na stornie, z tym że się nie doczekałam odpowiedzi niestety ;/

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne zdjęcia. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczne zdjęcia ;) Nie czekaj z wizytą u lekarza bo przyczyny mogą być różne a czas odgrywa tu kluczową role ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne zdjęcia :)
    http://anettexstuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń