piątek, 7 listopada 2014

Przekleństwa

Hej!
Dziś chciałam napisać o czymś czego bardzo nie lubię - przeklinanie. Osobiście bardzo denerwują mnie osoby, które nałogowo przeklinają. Rozumiem jak komuś pod wpływem chwili wymsknie się jakieś "brzydkie" słowo, bo często właśnie to pozwala rozładować emocje, ale nienawidzę tego gdy ktoś sobie idzie i :"o ku**a ja pi****le ale w tej szkole są poj***ni ludzie, no ja pi****le!!" Aż mnie wtedy coś ściska, gdy widzę takiego piętnastolatka. Niektórzy młodzi ludzie myślą, że to jest fajne, "cool", będą bardziej lubiani, bo niby zachowują się jakby byli starsi. A więc NIE, przeklinanie w cale nie jest fajne ani "cool". Można by było za miast używać słowa ku***a mówić np. jabłko , ale przecież wtedy nie będziemy już tacy "fajni"... Jednak zauważyłam, że żyjemy a takim środowisku, gdzie przeklinanie jest na porządku dziennym i jak na razie nie da się z tym chyba nic zrobić. Kiedyś, gdy ktoś powiedział brzydkie słowo to zawsze było " OOO Jesteś  u pani!!"... Eh niestety te czasu już minęły ;/ Każdy kreuję swoje osobę tak jak chce, więc jeśli ktoś uważa że fajnie będzie jeśli jego co drugie słowo to k**wa, to proszę bardzo, ja nie mam nic do tego. Ogólnie takie "jednorazowe" przekleństwa mi nie przeszkadzają, ale gdy ktoś to robi co drugie słowo to zaczyna mnie to denerwować. A Wy co o tym sądzicie? 
Dziś chciałam Wam jeszcze pokazać koszule z sklepu OASAP




74 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia^^ fajna koszula :D
    A co do przekleństw... nie lubię, gdy dziewczyny klną. To tak brzydko wygląda...;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie przeklinam, nie lubię, gdy ktoś to robi ;/ Bardzo ładna ta koszula!
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna koszula :3
    Zapraszam do mnie : http://michalina-wolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również nie przepadam za tymi wszystkimi "brzydkimi słowami"- sama ich nie stosuję i od ludzi znajdujących się w moim otoczeniu wymagam tego samego ;))
    PS. Masz śliczną twarzyczkę!

    stylstynka.blogpost.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bardzo nie lubię przeklinania, szczególnie jak jest to według przeklinającej osoby rodzaj "lansu". Moim zdaniem to słabe..
    A koszula fajna, oryginalna :D
    Zapraszam do mnie: http://follow-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie przeklinam i tego nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też nie lubie jak ktoś tak bardzo przeklina.
    koszula ładna ;*
    Zapraszam do Mnie ; http://kasiakinga19.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Również jestem wyczulona na przeklinanie , rozumiem raz czasem - samej mi się zdarza . Znam niestety kilka osób które be ku*wa (co drugie słowo) się nie obejdą , denerwuje mnie to . ;c ;)
    zapraszam na nowego posta : maadamm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. super, że masz do tego takie podejście. Też uważam, że przeklinanie jest okropne i staram się tego unikać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana świetna koszula! Szczerze mowiac zalozylabym ją nawet na jakis apel jako stroj galowy, zamiast zwyklej bialej koszuli :)
    Tymczasem zapraszam cie do zobaczenia kolejnej dawki moich zdjęc :)
    buziaki ;*

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze?
    Ani trochę mi nie przeszkadza, gdy ktoś przeklina. Nie zwróciłabym nawet uwagi jakby nauczyciel przeklnął na lekcji, a tak też się zdarzało. Przez całe życie od małego słyszę przekleństwa i stało się to dla mnie już takie... Normalne. Nie uważam, że jest to "cool" i robi z nas niby starszych albo coś w tym stylu. Po prostu uważam, że używanie przekleństw z umiarem, w odpowiednich sytuacjach w gronie przyjaciół (a nie w pracy, czy w urzędzie) nie jest jakimś przestępstwem.
    Przekleństwo to jednak też słowo. Poza tym myślę, że czasem użycie przekleństwa jest bardziej przekonywujące i dosadne niż jego brak. Ile żartów straciłoby swój humor i sens bez przekleństw? Takie słowa też są potrzebne ;)
    A co do tego jabłka...
    Wyobrażasz sobie, że na lekcji słyszysz wiadomość o złej ocenie, a Ty na głos w przypływie emocji krzykniesz "Jabłko!" ? Czy to nie byłoby, co najmniej dziwne? xD
    Oczywiście - przekleństwo można zastąpić ładniejszym, bardziej kulturalnym słowem, ale niestety w ludzkiej naturze zapisane jest, że wolimy te prostsze i wygodniejsze rozwiązania. Do tego irytuje mnie, gdy ktoś twierdzi, że to wygląda strasznie, gdy DZIEWCZYNA przeklina. Tak jakby dziewczyny zawsze musiały być idealne, uporządkowane i lepsze od mężczyzn. Zawsze wszystko jest okay, ale gdy DZIEWCZYNA przeklina to katastrofa jest podwójna. Czy ma to sens?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lepiej bym tego nie ujęła! :D

      Usuń
    2. Bardziej chodziło mi tu o takich ludzi, u których co drugie słowo to przekleństwo - to mnie denerwuje...
      A z tym "cool", to akurat niedawno usłyszałam sama...
      Spytałam się pewnej osoby czemu przeklina a ona odpowiedziała: Bo to jest fajne...
      Trochę się wtedy załamałam xD

      Usuń
    3. Wierz mi, że jeszcze wiele razy się załamiesz i stracisz wiarę w ludzkość xD.

      Usuń
  12. sliczna koszula!
    pozdrawiam!:) http://majorka94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. sliczna koszula klikniete buziaki
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/11/super-promocja.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie tez denerwuje takie ciągle przeklinanie.. jakby ludzie nie znali slów i mieli zaburzone słownictwo. Sama czasem przeklinam i nie widzę w sumie nic w tym złego.. w zasadzie mam problemy z emocjami wiec tak czasem je wyrażam. Najbardziej szkoda mi jak słysze jak male dzieci przeklinają.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. W sumie nie przeszkadza mi to jakoś specjalnie- czasami po prostu trzeba powiedzieć coś więcej niż to JABŁKO! :) poza tym gdzieś kiedyś czytałam, że naukowcy zbadali, że przeklinanie niweluje stres :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny, inspirujący post ;) ooby tak dalej, jestem pod wrazeniem ;))

    sniadanielejdis.blogspot.com zapraszam na post oraz na konkurs 30$ na zakupy w echopaul.com sniadanielejdis.blogspot.com/2014/10/my-first-giveaway-echopaul.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post :) Co do przeklinania to uważam ze to pozwala nam wyrazic emocje kiedy tego potrzebujemy, sama przeklinam i nie zwracam zbytnio uwagi jak ktos to robi, ale gdy dziecko majac 8 lat przeklina, to az mysle sobie GDZIE SA RODZICE!? i to dla mnie jest chore i nie powinno tak byc zeby takie male dzieci tak sie zachowywaly.
    Bardzo ladna koszula 💓
    Zapraszam do mnie na bloga( do konca tygodnia pojawi sie nast. rozdzial) nosweet-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post ♥ Napisałaś mądre rzeczy, uważam to samo :)
    Zrobię nawet o tym post :) Bluzka świetna :)
    Mogę prosić o jeden komentarz tu:

    http://carlyandcarly1.blogspot.com/2013_10_31_archive.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie cierpię przeklinać. Nie czuje takiej potrzeby i nie przepadam za bardzo jak ktos z kim rozmawiam co chwile ku*wuje. Owszem, zdarza mi sie przeklinać, ale to tylko w bardzo nerwowych sytuacjach. Ale robię to tylko w swoim towarzystwie i nikt tego nie słyszy. Wszystko jest dla ludzi, ale z umiarem. Nie lubię kiedy gdzieś idę i ktoś między sobą sie tak odzywa. Troche to razi i nie zawsze mam ochotę tego słuchać.

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety w obecnych czasach takie slownictwo to podstawa nawet 9-ciolatkow... I to nie tylko kwestia spoleczenstwa, ale niestety rowniez rodzicow. Gdybym ja, bedac dzieckiem odezwala sie w taki sposob, to nie usiadlabym przez tydzien, a teraz... .

    Sonia
    www.dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie też to bardzo denerwuje. Uważam, że ktoś kto "nałogowo" przeklina nie ma szacunku do samego siebie.

    BE STYLISHH - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  22. sliczna koszula, klikniete ;)
    mnie to bardzo irytuje jak mlodzi ludzie przeklinaja, szczegolnie mlodsi ode mnie.

    gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpowiedzi
    1. na twoje pytanie masz odpowiedź na poczcie :D

      Usuń
  24. Nienawidzę osób, a zwłaszcza dzieci- które przeklinają.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnie również denerwują osoby, które co drugie słowo przeklinają. Rozumiem też, gdy komuś wymknie się "brzydkie słowo" pod wpływem emocji ;)
    Świetne zdjęcia!

    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie tylko mnie jak widzę denerwuja takie osoby.To jest nawet nie fajne tylko żałosne.Mi się oczywiście czasami coś wymsknie ale bez przesady.
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie też denerwują takie osoby, zwykle są to ludzie tacy którzy chcą być fajni, czegoś im brakuje i chcą pokazać jacy oni nie są... to nie jest fajne, to żałosne. Nawet w klasach 1-4 w podstawówce przeklinają... no niestety trzeba to jakoś przeżyć :) fajnie piszesz posty
    zapraszam do siebie http://paulittastyle.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Rozumiem , że moze sie komuś wymknąć brzydkie słowo , bo mi czasem też się zdarzy , choć nie lubię tego , ale jeśli co drugie słowo to przekleństwo to bardzo denerwujące :)

    fashion-madam.blogspot.com-klik

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna koszula :*

    Zapraszam na nowy post!
    Mój blog ♥
    Mój kanał na YT ♥
    Bardzo było by mi miło, jakbyś skomentowała najnowszy filmik, gdyż jest to dla mnie ogromna motywacja :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz rację, nie jest to fajne, kiedy nastolatek tak klnie.
    Mi się często zdarza, ale nie robię tego, żeby być fajna, tylko po prostu jestem przyzwyczajona.
    A chciałabym mniej przeklinać.
    Koszula jest super :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  31. Mi też zdarza się czasem poprzeklinać. Może nawet częściej w sms'ach. Ale faktycznie bardzo mi to przeszkadza. Szczególnie, kiedy byłam jeszcze w gimnazjum i słyszałam, jak przechodzący koło mnie uczeń czwartej klasy podstawowej klął jak szewc, sam pewnie nawet nie wiedząc, co mówi. To było okropne i niestety bardzo często się powtarzało. Tymczasem w liceum jest już trochę inaczej, chociaż tam też ludzie klną. Zdarzało się nawet, że nauczyciele... Ale tak to już jest. Nauczyliśmy się przeklinać i gdy w napływie emocji tracimy nad sobą kontrolę, wszystko to z nas wypływa.

    http://waysaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. nie lubię gdy ktoś przeklina ;p

    Na moim blogu do wygrania post promujący oraz design. Zapraszam! : )
    BLOG - ♡kliknij♡

    OdpowiedzUsuń
  33. Masz rację, w 100% się z Tobą zgadzam.. Znam taką osobę, że mówiąc o czymś co parę słów mówi "kur*wa" i to strasznie drażni.. Mi czasem zdarza powiedzieć przekleństwo, ale w nerwach. Nie jest to fajne jak ciągle ktoś przeklina na dodatek myśląc, że jest się "cool". Dużo dziewczyn przeklina, a to wcale im nie pasuje.. niby ładne, wyglądające na mądrych, a żeby się "przypodobać" ciągle - "O kur*wa!", " No ja pier*ole". Takie zachowania są jednym słowem żałosne.

    Zapraszam --> http://moje-sprawy-codzienne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Rzeczywiście, nadmierne przeklinanie jest irytujące, ale cóż zrobić, tacy dzisiejsi ludzie :) Tak poza tym śliczne zdjęcia ^^ http://fairytaledreamcloudeen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. wiadomo, czasem może się wymsknąć, ale bez przesady!
    koszula bardzo ładna! Pasuje CI!

    zajrzysz do mnie?
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgadzam się w 100%... Takie osoby są co najmniej odpychające. Za dużo by pisania, żeby wyrazić co o nich myślę...
    Zapraszam do mnie:
    www.picturesquelifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja nie znoszę jak ktoś w moim towarzystwie przeklina, przerażające jest to że dzieci które mają po 7-8 lat już wymawiają takie słowa.
    http://whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. ja szanuję język polski i razi mnie bardzo lacina podwórkowa..

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja z moją koleżanką ostatnio doszłyśmy do wniosku, że od kiedy nie zadajemy się z pewnymi osobami to mniej przeklinamy :).

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie powiem, że jestem jakaś święta, bo też zdarzy mi się przeklnąć, ale jednak wolę się ugryźć w język ;)

    Zapraszam na mój blog, jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj ♥
    Mój blog - klik!

    Mogę Cię prosić o poklikanie w linki w moim ostatnim poście, to dla mnie bardzo ważne :*
    Tidebuy - klik!

    OdpowiedzUsuń
  41. Ostatnio jak byłam u ciebie zauważyłam, że strasznie podnosisz poziom. No, ale teraz to już masakra. Z miłą chęcią będę odwiedzała cię regularnie :)

    http://opinie-telefonow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Również denerwują mnie jak ktoś nałogowo przeklina. Sama wiadomo wymsknie mi się nieraz jakieś "brzydkie" słówko, ale bez przesady jak co drugie słowo nim, jest bo to się spotyka. Śliczna koszula <3

    http://life-is-brutal-now.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Kiedyś mi to rpzeszkadzało i miałam moment, że nie rpzeklinałam, teraz po prostu nie wiem jeste neutralna, jak powiem to powiem, jak nie to nie.. Nie wiem, czmeu ale dla mnie to po prostu takie same slowa jak każde inne tlyko maja jeszcez bardziej mocniejszy wydźwięk ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Przeklinanie to rodzaj pokazania jakim się to jest ''DOROSŁYM'' , ale tak naprawdę jest to pokazanie swojego prostactwa i szczeniactwa u nastolatek,a gorzej jeśli małych dzieci ;d
    http://truefriendsjw.blogspot.com/2014/11/czesc-regularnosc-naszych-postow.html

    OdpowiedzUsuń
  45. śliczne zdjęcia!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie!
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/11/autumn-outfit-fuck-sweatshirt.html

    OdpowiedzUsuń
  46. Koszula świetna, a co do przeklinania.. jeśli ktoś przeklina co drugie słowo, to rzeczywiście może razić. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Czasem się takie słowa przydają. Ale ciągle ich używanie, zamiast przecinka, nie jest fajne

    OdpowiedzUsuń
  48. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  49. Myślę, że masz rację. Mi czasami w przypływie emocji coś się wymknie, ale bez przesady! Wczoraj w autobusie słyszałam jak dwie dziewczyny opowiadały sobie o jakiejś imprezie... nie dość że przekrzykiwały moją mp3, to na dodatek tekstami których nie powinno się puszczać przed 22 ...;/

    Koszula bardzo fajna, i elegancka i na co dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. ciekawy post ;)
    zapraszam do mnie http://dominicamolik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. I love your top. A black and white top always looks so chic.

    OdpowiedzUsuń
  52. Super post i cala grafika!
    Jak będziesz miała chwilkę to zerknij : http://crazykategirl.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo fajne zdjecia:) A przeklinanie mi nie przeszkadza o ile nie robią tego dzieci:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/11/inspirations-louder.html

    OdpowiedzUsuń
  54. Ostatnio niestety coraz częściej zdarza mi się przeklinać, dlatego muszę się hamować. Też nienawidzę, jak co drugie wypowiadane przez kogoś słowo jest przekleństwem..

    http://natforart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Też wkurzają mnie ludzie ,którzy ciągle przeklinają ehh. Śliczne zdjęcia i piękna koszula :3
    Zapraszam do mnie,nowy post ♥
    http://natss28.blogspot.com/2014/11/tance-3-nocowanie.html

    OdpowiedzUsuń
  56. Ehh...mnie też wkurzają tacy ludzie..ale nawet mi czasami w upływie emocji wymsknie się brzydkie słowo ale to rzadko ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie <3
    http://crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Nie lubię przeklinania chodzisz czasami mi się zdarza jak jestem zdenerwowana. Wspaniała koszula.

    OdpowiedzUsuń
  58. nie lubie ludzi ktorzy przeklinają co kilka słów!
    Pozdrawiam :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Mam zupełnie tak samo jak ty w szkole u mnie większość przeklina i większość traktuje to jako normalną mowę, dla nich to normalne że w każdym słowie musi być przekleństwo, dla mnie nie. Sama nigdy nie przeklinam (powaga) i niema nic przeciwko jeżeli ktoś na sobie przeklnie na przerwie bo dostał złą ocenę ale to co się dzieje to już przesada. http://a-secondlook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Super koszula :) Co do przeklinania czasem mi sie zdarzy, teraz pewnie czesciej bo w pracy wszyscy klna co 5 minut :)
    http://anettexstuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Zgadzam sie z tym… Niektorzy po prostu nie umieja innych slow uzywac :/ A koszula jest super ;)
    Zapraszam do mnie dopiero zaczynam :)
    therainbowfall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Aghh, nienawidzę jak ktoś zastępuje przecinki przekleństwami. Zawsze upominam wszystkich, czasem niektórzy patrzą się na mnie jak na wariatkę jak każę im przestać tak mówić ;d

    OdpowiedzUsuń