piątek, 5 grudnia 2014

"Co kupić na święta?!"

Hej! 
Niedawno zaczął się odwieczny problem "co kupić na Mikołaja/ Święta?" Sama mam z tym kłopot, zwłaszcza żeby kupić coś najbliższym, ponieważ bardzo mi zależy żeby trafić i żeby się spodobało. Dziś chciałam Wam pokazać jakie rzeczy kupiłam na Mikołaja, bo może np. moje prezenty zainspirują Was czy dadzą Wam jakiś pomysł. Tak wiem, że mikołaj jest już niestety jutro i trochę się spóźniłam, więc te pomysły możecie też użyć jako prezenty na święta albo może mikołajki w klasie obchodzicie dopiero w poniedziałek i jeszcze w weekend zdążycie coś kupić. To zaczynamy!

1. Pierwsza rzecz to pantofle, które na przodzie mają renifera. Kupiłam je w sklepie Home & You dla przyjaciółki, bo Wiem, że ona lubię własnie takie rzeczy... W sensie taki słodkie, milutkie i na pewno będzie jej cieplutko, zwłaszcza kiedy teraz jest chora.

2. Drugim prezentem jest zestaw do szkicowania. Może trochę banalne, ale na pewno spasuje. Kupiłam go w Empiku dla drugiej przyjaciółki - Dominiki.Uwielbia rysować i pomyślałam, że może jej się taki bardziej profesjonalny zestaw przydać.

3. Trzeci prezent jest znów dla mojej przyjaciółki. Jest to paleta z cieniami, kupiona w claire's. Julka jest gimnastyczką, była nawet na mistrzostwach świata w Paryżu, więc bardzo często robi sobie makijaż z cieniami na oczach. Myślę, że na pewno jej się przydadzą i spodobają.


4. Czwartą i ostatnią rzeczą jaką tu pokaże jest prezent dla osoby którą wylosowałam w mikołajki. Kupiłam jej "Zniszcz ten dziennik" w Empiku. Myślę, że każdy zna tą książkę, a jeśli nie, to w skrócie:  są w niej napisane różne sposoby jak właśnie zniszczyć tą książkę, zrobiłam kilka zdjęć przykładowym stronom, więc możecie zobaczyć je niżej:


To tyle, mam nadzieje, że choć trochę pomogłam osobom, które nie miały totalnie pomysłu co kupić. 
A Wy, kupiłyście już jakieś prezenty?

61 komentarzy:

  1. zestaw cieni super!

    __________________________________________________
    Aż 6 moich stylizacji w jednym poście!
    OCEŃ NAJLEPSZĄ na
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. też wpadły mi w oko cienie ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja swój prezent już dałam jednak nie otrzymałam bo osoba która mi kupowała nie przyszła do szkoły :/
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te kapcie :D
    soelliee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prezenty, z pewnością się im spodobają :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra Blog - kliik! ¦

    OdpowiedzUsuń
  6. Odwieczny problem :( Ja nie mam zielonego pojęcia co kupić. Paletka świetna i zniszcz ten dziennik również, od dawna chodzi mi po głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne pomysły na prezenty :)
    Ale ucieszyłabym się z tylu cieni do oczu.

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  8. Te pantofle z reniferem są przeurocze *_* http://fairytaledreamcloudeen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. JA chyba kupie kolezance ktora wylosowalam Zniszcz Ten Dziennik
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. "Zniszcz ten dziennik" i ten zestaw do rysowania jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne pomysły na prezenty ;) Ja kupiłam koleżance którą wylosowałam właśnie takie kapcio/skarpety ;) A przyjaciołom postanowiłam dać coś takiego zrobionego samemu i jednej osobie przygotowałam składankę muzyczną z piosenkami z którymi mamy jakieś wspomnienia a drugiej filmik ze zdjęciami :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie że pomyślałaś o przyjaciółce Dominice i jej zamiłowaniu do rysowania:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jeszcze nie kupiłam prezentów, ale chyba muszę wreszcie coś poszukać :)
    Obserwuje :)

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. mam nadzieję, że te osoby przed otrzymaniem prezentów nie zajrzały na twojego bloga :) bardzo mi się podobają, świetne pomysły!

    xoxo,
    www.AneciaBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Prezenty na pewno będą się podobały :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie te prezenty. Moja koleżanka zamówiła przez internet tą książkę dla kolegi, którego wylosowala, ale jeszcze jej nie przyszła.
    U mnie mikolajkowy post.
    lady--claire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Słodkie kapciuszki ;3 Bardzo ciekawa jest ta książka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kapcie to świetny pomysł na prezent :) Ja nie mam problemu z kupowaniem prezentów dla bliskich :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja prezenty jak zawsze na ostatni dzwonek kupię i będę w amoku ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja na święta chcę właśnie "Zniszcz ten dziennik". A takie buciki są przecudowne !

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie (Be stylishh)

    OdpowiedzUsuń
  21. kapciuszki przepiękne :) mi też by się przydały bo jestem chora, haha :p

    obs za obs? :) -> deathbeds19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Kapcioszki bardzo mi się podobają :) I dziennik do zniszczenia też fajna sprawa :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. wreck this journal jest niesamowita :D haha kocham ja ;D ale pod prysznic chyba bym jej nie wziela
    xD

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja kupię tylko kartki i powysyłam do znajomych z Polski :3

    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna jest ta paleta cieni :)

    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten dziennik jest tak popularny ze szok! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne są te bambosze, uwielbiam takie świąteczne akcenty ;) Myślę że skoro przyjaciółka zajmuje się rysowaniem to na pewno będzie zadowolona ;)

    http://zakochanawpasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Zniszcz Ten Dziennik jest idealnym prezentem w te święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Takie kapcie to bym z chęcią przygarnęła :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Pantofle są cudowne ;)

    http://martensik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne prezenty!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/12/blank-space.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajna paleta z cieniami, a kapcie idealne :D
    http://follow-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkie rzeczy są bardzo sympatyczne , fajne pomysły ;3
    http://definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajne pomysły :) Chociaż ja juz wszystkie prezenty mam kupione :)
    Pozdrawiam,

    http://szafa-inspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne prezenty! Nie rozumiem tylko fenomenu tego dziennika. Kup to, żeby to zniszczyć. XD
    http://otaku-okaeri.blogspot.com/

    Za każdy komentarz się odwdzięczam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne prezenty, przyjaciółki na 100% się ucieszą :)

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowne prezenty :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :D

    kasia-kate1.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak świątecznie. Prezenty piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny jest ten dziennik, fajne zajęcie na nudne lekcje :>

    Zapraszam na mój blog ♥KLIK♥
    Ciekawy blog, na pewno tu wrócę. Może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  40. Kapcie są super, sama kupowałam tego sezonu nowe i myślałam o nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wszystkie prezenty cudowne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. ja chciałam dostać ten dziennik, ale wyszło na to że będę musiała sama go sobie kupić ;D
    świetne pomysły :)


    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Mistrzostwa swiata w Paryzu! Jestem pod wrazeniem. Prezenty jak najbardziej udane.
    www.w-popiolach-igrzysk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Prezenty są na prawdę super. Twoje przyjaciółki na pewno będą z tego zadowoleni :)

    Zapraszam --> http://moje-sprawy-codzienne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Miejmy nadzieje, ze obdarowane osoby nie zobacza :)

    Pozdrawiam,
    www.dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Takimi cieniami sama bym nie pogardziła :))

    OdpowiedzUsuń
  47. Super prezenty :)
    http://anettexstuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. własnie sie zastanawiam nad zakupem tego dziennika ;D

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja dostałam ten dziennik. Myśle że pomysł fajny ale niektóre zadania są wręcz obleśne... Chyba nie dla mnie xd

    OdpowiedzUsuń