czwartek, 25 grudnia 2014

Kasiola

Hej!
Jestem Kasia. Ola poprosiła mnie, żebym napisała tego posta dla Was, bo wyjechała na święta do Kozienic i nie ma tam internetu. Pisałam już tutaj kiedyś fakty o sobie. Wtedy wydawało mi się, że napisałam je naprawdę fajnie, ale jak ostatnio je przeczytałam, to okazało się, że to jedna wielka porażka haha. Ale to był mój pierwszy post! Coś musiało pójść nie tak!
Dzisiaj mam zamiar w skrócie opisać wam przyjaźń Oli i moją.
Poznałyśmy się w przedszkolu. Potem poszłyśmy do tej samej klasy, do podstawówki. Następnie wylądowałyśmy w tej samej klasie w gimnazjum. Mamy też zamiar iść do tego samego liceum. Przyjaźnimy się całe jedenaście lat. Powinnyśmy dostać za to jakiś medal czy coś haha.
Jak byłyśmy z Olą w szóstej klasie to bardzo chciałyśmy nagrywać taki program, jak iCarly. Nadrywałyśmy go, tylko, że wyszło nam to beznadziejnie. Brałyśmy skecze z kabaretów i próbowałyśmy je przedstawiać (z marnym skutkiem). Na szczęście nie wystawiłyśmy tego do internetu. Trafiłybyśmy potem na te wszystkie stronki na Facebook'u haha. Po skeczach następowały "informacje ze świata gwiazd" (które wcale nie były brane z BRAVO!! Miałyśmy swoich reporterów).
W pierwszej klasie gimnazjum baardzo nie lubiłyśmy swojej klasy i szkoły, dlatego postanowiłyśmy, że zaczniemy pisać Dziennik Pokładowy (wiem, głupia nazwa, ale miałyśmy tylko trzynaście lat), który miał nam pomóc przetrwać do końca roku. Opisywałyśmy tam swój dzień. Naszym ogromnym marzeniem było, żeby pojechać do Londynu i w tym zeszycie znajduje się też list, który napisałyśmy do mamy Oli, by pozwoliła Oli jechać. Nie udało się. Miałyśmy takie piękne marzenie. Życie jest podłe haha. I wcale nie chciałyśmy jechać do Londynu tylko ze względu na naszych idoli. (którzy byli w tym czasie podczas światowej trasy w USA. Frajerzy) Chciałyśmy podszkolić nasz język, oczywiście ;).
W drugiej klasie wymyśliłam Kasiolę. Miałam wtedy fazę na shippowanie wszystkich ze wszystkimi i złączałam wtedy ich imiona w jedno. Kasia i Ola. Kasiola.
 Kasiola potem stała się także moją i Oli wyspą, którą narysowałyśmy na mapie pomiędzy Wielką Brytanią, a Irlandią. Odkrywczynie haha.

Teraz nadchodzi ten moment, kiedy mam wstawić nasze zdjęcia. Niektóre są naprawdę straszne.






Zdjęcia, ze wspaniałą jakością zawdzięczamy mojemu super telefonowi.
Z góry przepraszam za wszystkie błędy. Nie jestem dobra w pisaniu postów.

Wesołych Swiąt od Kasioli! ♥♥♥



45 komentarzy:

  1. MERRY CHRISTMAS!

    __________________________________
    fashionblogger,styling&makeupArtist
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też kiedys z moja kolezanka chcialysmy nagrywac cos takiego jak ICarly xd
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo wszystkich dziwnych sytuacji, macie jednak ze sobą wspaniałe wspomnienia ♥ No i oczywiście te genialne zdjęcia :D http://fairytaledreamcloudeen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chciałam nagrywać takie coś jak ICarly xD Miałyście bardzo fajne pomysły :D
    Fajnie tak powspominać sobie dawne czasy ;p
    Świetne zdjęcia ♥

    http://suzzy-suzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę przyjaźni :)

    http://mysmilelile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahahaha świetny post! + Ola za te zdjęcia może być troche zła :D
    Pozdrawiam ;)

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie jest mieć prawdziwą przyjaciółkę. Moja teraźniejsza przyjaciółka kiedyś była moim wrogiem numer 1. Więc przyjaźń płata różne figle i nie wiemy kiedy nas spotka.
    Co powiecie na wspólną obserwacje?

    Zapraszam: www.kawalekomnie.blogspot.com
    Pozdrawiam i życzę wesołych świąt, Ada

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo, jak fajnie że tu napisalaś !

    life-by-monika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie, że tu napisałaś! Życzę Wam aby Wasza przyjaźń trwała wiecznie ;)
    Ładne zdjęcia ^^
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesołych! Ciekawy post i swietne zdjecia. :)

    Nowy post, zapraszam c:
    Prosze o klikanie w linki :D
    http://lusialuska.blogspot.com/2014/12/outfit-sweterek-z-sheinside.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę że łączy was piękna długa przyjaźń :) Macie fajne połączenie imion :) A twój post bardzo fajnie się czyta, nie musisz się martwić. :)

    www.malwa-ina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. pozazdrościć takiego stażu ;)

    fabryka-endorfin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wydajesz się być ciekawą osobą ;3 Śliczne zdjęcia ;3
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny post , super zdjęcia widać że się bardzo lubicie i nie możecie bez siebie żyć .
    zapraszam do mnie na nowego posta : maadamm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale macie długie włosy! :) I wierzę, że kiedyś dojedziecie do tego Londynu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dwie fajne dziewczyny :) Tak trzymać :D

    OdpowiedzUsuń
  17. warto mieć w życiu taką osobę obok siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wydajesz się być świetną osobą. Mam nadzieję, że odwiedzisz Londyn :-)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna historia.
    Jak na drugi raz pisania postu wyszedł ci świetnie.

    Renii blog!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. haha świetne zdjęcia :D
    majtynak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajnie opisałaś waszą przyjaźń! :) Super zdjęcia, mega pozytywne :D

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo duuużo zdjęć:)

    takeiteasy-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. literówki każdemu sie zdarzają:)) fotki fajne teraz telefony tak robią zdjęcia dobrze że jak dodatkowo sie obrobi w programie graficznym to naprawdę przyzwoicie wychodzi:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Hahaha genialne zdjęcia :D
    maddie-madzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie mieć taka przyjaciółkę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śmieszne zdjęcia! ;) Jesteście fajnymi przyjaciółkami. ;)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny post! Super że jesteście takimi przyjaciółkami od serca! Piękne zdjecia!

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/12/let-it-go.html

    OdpowiedzUsuń
  28. eee tam genialne zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję takiej przyjaźni! Oby do końca zycia :) <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdjęcia bardzo fajne :) Gratuluję takiej przyjaźni!
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo dziękuję za obserwację. Zrobiłam to samo z przyjemnością.
    Zazdroszczę przyjaciółki. :)
    Pozdrawiam i zapraszam: hirikari.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Genialne te zdjęcia ! :D Gratuluję wytrwałości ? hahahha
    Zapraszam na mojego bloga ollshy.blogspot.com :)) Może obserwacja za obserwację ? :) (Jeśli tak, to napisz u mnie na blogu, że już zaobserwowałaś i ja też zaobserwuję twój ;>)

    OdpowiedzUsuń
  33. Znajomość od przedszkola musi być cudowna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Sama mam przyjaciółkę od czasów przedszkola, więc wiem jakie to niesamowite ;) Trafiłam na twojego bloga przez przypadek, ale bardzo mi się tutaj podoba i myślę, że będę wpadać częściej ;) przy okazji zapraszam na mojego nowopowstałego bloga: http://jewellery-fashion-leisure.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. dużo, świetnych zdjęć :D
    zapraszam do siebie, własnie założyłam bloga.
    obserwujemy? ja już kliknełam :)
    saydonut.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. aaa fajneee ;D
    http://smilenecia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Dobrze jest mieć przyjaciółkę:):):) A zdjęcia świetne:P:)

    OdpowiedzUsuń
  38. haha świetnie mieć taką przyjaciółkę jeszcze od przedszkola :D haha - ja też taką mam i dzięki niej w ogóle założyłam bloga :)

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetnie, że masz taką przyjaciółkę!




    ~ m y b l o g

    OdpowiedzUsuń
  40. Tez mam taką prawdziwą przyjaciółkę, od serca

    Co powiesz na obserwację za obserwację? Daj znać u mnie.

    http://fashion-is-on.blogspot.com/
    https://www.youtube.com/channel/UCkTSLDXgJlmLMJ0iEcRAdfw/videos
    Jestem początkującą youtuberką, więc byłaby mi bardzo miło, gdybyś zasubskrybowała mój kanał ;-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zdjęcia są świetne nawet jeśli jakość nie jest idealna.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Super post i ciekawe zdjęcia pomimo słabej jakości ;D
    I także obserwuję! :)

    http://perfectly-imperfect-kate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Super zdjęcia :)
    http://anettexstuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń