poniedziałek, 8 grudnia 2014

Oasap na święta

Hej!
Jak tam mikołajki? Jak spędziliście ten cudowny dla dziecka dzień? Ja byłam na zawodach mikołajkowych (siatkarskich) Z mojej ligi gimnazjalnej zajęłyśmy drugie miejsce, ponieważ przegrałyśmy tylko z jedną drużyną i bardzo tego żałuję, bo gdybyśmy się bardziej skupiły przy przyjęciu i serwach, wynik byłby inny. No, ale cóż nie gdybajmy, bo to nie ma sensu. Dziewczyny z ligi licealnej z mojego klubu zajęły pierwsze miejsce, więc bardzo gratuluję! 
W niedziele przyjechała jeszcze do mnie kuzynka i poszyłyśmy do kina na film:Wspaniała szóstka", który polecam! :) Ten tydzień zapowiada się być równie trudny, jak i poprzedni. Nie dość, że mam sporo kartkówek i sprawdzianów, to dodatkowo przez trzy dni będą próbne testy. Jednak trzeba myśleć pozytywnie i zdać sobie sprawę, że jeszcze tylko ten tydzień, bo w następnym pewnie będę wigilie klasowe itp. aż w końcu, długo wyczekiwane święta i sylwester! ♥
Dziś niestety nie będzie żadnych zdjęć, z powodu braku czasu. Postanowiłam przygotować kolaż z rzeczami świątecznymi ze sklepu Oasap, który bardzo lubię. Może, gdy zobaczycie na tych uraniach wzorki świąteczne to choć trochę się uśmiechnięcie, bo przymną Wam one, że to już niedługo! Mam tylko nadzieje, że u mnie spadnie choć trochę śniegu, a nie jak w tamtym roku zobaczę go dopiero na Wielkanoc.

Skarpetki
1/2/3

Swetry
1/2/3

Bluzy
1/2/3
Poklikacie troszkę? ♥

52 komentarze:

  1. Oczywiście poklikałam
    II msc to nie jest z wami źle :D
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. środkowy sweter jest naprawdę boski,a co do tego z reniferami... nie skomentuję heh

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i tego drugiego miejsca :) a seter w renifery bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję II miejsca! Te skarpetki są takie pomysłowe :) Bluzy też mi się podobają, ale ta pierwsza wygląda trochę dziwnie ;p
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. drugi sweter - piękny! bardzo podoba mi się Twój blog. zapraszam na mój:
    mojaa-wersja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne ciuszki. Gratuluję II miejsca.
    Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterki bardzo przypadły mi do gustu!
    Świetne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten biały sweterek, najbardziej przypadł mi do gustu :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Skarpetki z bałwankiem są przesłodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na prawdę bardzo fajne rzeczy ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Sweterki sa mega♥ extra post :) przepraszam ze tyle czasu mnie nie bylo tutaj :* ale wszystko nadrobilam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie rzeczy są śliczne, a szczególnie te urocze skarpetki *_* http://fairytaledreamcloudeen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta bluza z reniferami jest ciekawa :D
    Poklikałam :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Skarpetki zniewalają z nóg ;D Cudowne rzeczy, poklikałam!
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ostatni rząd pierwszy z prawej ten sweterek ciekawe czy ktoś by to ubrał...

    OdpowiedzUsuń
  16. zapraszam do uczestniczenia w konkursie na kartkę ze Szwecji z okazji świąt ! :) http://blueskyylar.blogspot.se/2014/12/rozdanie-swiateczne-kartki-ze-szwecji.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Skarpetki sa śliczneee :3 uwielbiam ! ;D

    a ten pierwszy sweter w ostatnim rzędzie mnie rozwala xDDD te renifery mają mimo wszystko baaardzo dziwna pozycję xDDD

    OdpowiedzUsuń
  18. takie ciepłego sweterka był przygarnęła i nie oddała:D

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne sweterki, sama posiadam podobne. :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. słodkie sweterki *,* poklikane ;3
    zapraszamm♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. sweterki są świetne :) poklikane;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Te sweterki są boskie uwielbiam takie świąteczne wzory
    crazyy-mee.blogspot.com może wpadniesz? Jeśli ci się spodoba to zaobserwuj na pewno się odwdzięczę

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię takie świąteczne ciuszki :)) oczywiście poklikałam :)) obserwujemy?

    Zerknij http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Obłędne to wszystko ! ♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. faktycznie, bardzo fajne. :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale genialne bluzy! :)
    Obserwuje:))

    http://hope-for-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Czadowe, zwłaszcza środkowa bluza i ostatnia :D

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczne bluzy ♥ Poklikałam ♥
    Mogłabyś w zamian poklikać w linki choices ?
    Z góry dziękuje ♥
    http://karolinaaa-karolinaaa.blogspot.com/2014/12/choices.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Powodzenia w szkole!
    Byle do świąt. :3
    Fajne te skarpetki, takie świąteczne i urocze. c;

    rozowykwiatlotosu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Skarpetki sa genialne :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Motyw renifera jest fantastyczny, marzy mi się taki sweterek od zamierzchłych czasów, jednak jak na razie się nie doczekałam... hm, może w tym roku Mikołaj będzie łaskawy ;)
    Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Drugie miejsce też jest dobre, gratuluję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Najładniejsza jest pozycja nr 2 z ostatniego rzędu :)

    OdpowiedzUsuń