poniedziałek, 15 grudnia 2014

Odpowiedzi na pytania

Hej!
Dziś będą odpowiedzi na Wasze pytania. Postanowiłam, że nie będę tym razem dzielić tego na dwa posty. Wybrałam najciekawsze pytania i te które powtarzały się kilkakrotnie. Zapraszam do czytania:

1.Czy masz rodzeństwo?
Tak starszą o rok siostrę (jej blog --> thekatinn.blogspot.com)

2. Co chciałabyś robić w przyszłości?
Szczerze, to  nie mam pojęcia, zastanawiam się nad czymś związanym z ekonomią...

3. Z jakim zwierzęciem najbardziej się utożsamiasz?
Może z królikiem haha (No bo króliki są takie strachliwe, tak jak ja, lubią biegać, czyli ruch, tak jak ja) Albo z psem, ponieważ bardzo przywiązuję się do innych.

4. Co najbardziej lubisz robić w mroźne, grudniowe dni?
Mroźne, grudniowe? Jak na razie takich nie widzę, bo wczoraj było u mnie około 10 stopni, ale jak by były to lubię wypić ciepłą herbatkę, pod kocykiem oglądając telewizję albo rozmawiając z kimś przez skype.

5. Wymarzony prezent?
Bilet na koncert ♥
6.Jedna rzecz którą najbardziej uwielbiasz w święta?
oh jedna? Może chociaż trzy? Śnieg (tak trochę mi go brakuję) ubieranie choinki i rozmowy z rodziną.

7.do jakiej szkoły chcesz iść po gimnazjum? dlaczego? 
Wydaje mi się, że do liceum i do klasy jakiejś związanej z ekonomią, ponieważ jak na razie chciałabym ją potem studiować, ale może mi się to jeszcze zmienić...

8.Kiedy miałaś najtrudniejszy okres w prowadzeniu bloga
W wakacje, kiedy totalnie nie miałam na niego czasu. Miałam tak zorganizowane wakacje, że były one jedne z najlepszych i niestety często przebywałam w miejscach bez internetu, dlatego też posty pojawiały się rzadko, za co bardzo przepraszam.

9. Od jak dawna prowadzisz bloga?
Około 1 roku i 3 miesięcy

10.Kiedy zdecydowałaś się na współpracę i czy podoba Ci się ona?
Nie pamiętam kiedy dokładnie ale jakoś po 4 miesiącach? Owszem podoba mi się, no bo jeśli jest możliwość zarabiania w jakiś sposób dzięki czemuś co sprawia ci wielką radość nie szkodząc temu, a wręcz przeciwnie urozmaicać to, to czemu nie?
11.Jaką kartkę świąteczną chciałabyś dostać?
Taką od serduszka. (tak w ogóle jeśli komuś się nudzi to może coś dla mnie wyskrobać ♥) 

 12.Jak spędzasz weekend ? 
Staram się tak, aby choć jedne z dwóch wolnych dni, były spędzone aktywnie, nie chciałabym ich spędzać siedząc przed laptopem, owszem lubię leniuchować, ale jak jest ładna pogoda to muszę coś robić! Często spotykam się z dziewczynami (Kasią i Dominiką ) i gdzieś idziemy albo jadę do dziadka i kuzynki.

13.Czy współpracujesz z jakąś firmą,korporacją? Na czym polega Twoja współpraca?
Jak na razie współpracuję z Oasap (polecam, gdy dostanę od nich paczkę, pokazuję ją na  moim blogu, następnie oni dają mi dolary i mogę zamawiać kolejne rzeczy itp.) i Sheinside (tylko trochę na innych zasadach niż większość blogerek, ja gdy zorbie post z ich ubraniami dostaje określoną ilość dolarów i gdy mi się uzbiera, to mogę coś u nich kupić) Jak na razie nie wiem czy chcę więcej, bo nie chciałabym też żeby co post była notka o jakimś sklepie, a po za tym mogę nie wyrobić.

14.Ulubione "po szkolne" zajęcie?
Trening siatkówki ♥

15.Jakie plany na Święta?
Na pewno jadę do rodziny pod Warszawę, więc jak niektórzy wiedzą, będzie problem z internetem co równa się problemowi z postami :/

16.Jak dbasz o włosy?
Nie jakoś nadzwyczajnie. Po prostu myje je szamponem z firmy Mrs. Potter's następnie nakładam odżywkę również  z tej firmy i rozczesuje a potem idę spać z mokrymi.

17.Jak dbasz o cerę?
Myję twarz codziennie rano i dodatkowo przemywam ją żelem oczyszczającym i kremem z firmy Kolastyna (Young), a tak to nie nakładam żadnych pudrów itp.

18.W czym obrabiasz zdjęcia?
Zazwyczaj w niczym, zdjęcia wstawiam takie jak zostały zrobione, potem złączam je tylko, żeby lepiej wyglądały na blogu tworząc kolaż na picmonkey.com.

19.Czy dużo czasu poświęcasz na bloga?
Tak jakby wliczyć w to robienie zdjęć, pisanie postów to by wyszło dość sporo (samo pisanie zajmuje jakieś 2h i zdjęcia też coś koło tego, a potem jeszcze wybieranie najlepszych itp.)
20.farbowałaś włosy?
Nie, blond to mój naturalny kolor.

21.Kiedy zakładałaś bloga , miałaś jakieś cele ? O czym wtedy myślałaś ? Czy sądziłaś że możesz zajść aż tak daleko ? 
Kiedy zakładam bloga chciałam mieć co najmniej sto obserwatorów i choć małą grupkę czytelników z którymi bym jakoś pisała itp. Jednak na pewno nie przypuszczałam, że będę go pisać ponad rok i że będzie on mieć tyle wyświetleń i obserwatorów! Jest do dla mnie naprawdę niesamowite i bardzo dziękuję tym osobom które go czytają i komentują ♥

22.Masz jakiś świąteczny sweterek lub planujesz kupić? 
Świąteczny nie, ale takie zwykłe mam dwa, pierwszy taki śliczny bordowy z Pull & Bear a drugi taki kremowy z tamtego roku z H&M.


Jeśli macie jeszcze jakieś pytania do mnie lub jakieś inne sprawy to zapraszam do pisania tu -->  olaaoo123@gmail.com

52 komentarze:

  1. Oj to już długo go prowadzisz ;)
    Ja tak prawie podobnie ;3

    http://definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobny sweterek i jest on też zdecydowanie moim ulubionym :)

    www.cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo tych bardzo fajnych pytań otrzymałaś :D
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne sweterki, i bardzo ciekawie piszesz, będę zaglądać tu częściej. pozdrawiam :) i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Są osoby które w każdym komentarzu żebrzą o klikanie w linki. To jest irytujące i widać, że blog prowadzony jest tylko dla zysku. Poza tym dziwnie to wygląda jak cała strona zawalona jest banerami. Z jednej strony fajnie, że można coś dostać przy okazji prowadzenia bloga ale z drugiej, nie można przesadzać.
    Ogólnie fajne pytania i ciekawe odpowiedzi.
    Pozdrawiam :)
    operacja-kojot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem Ci, że na pytanie 5 mam tę sama odpowiedź ^^
    Pozdrawiam ;*

    ♥MiśkaGrabowska_Official♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie śliczne zdjęcia :o Bardzo fajne odpowiedzi no i te genialne sweterki... ^^ http://fairytaledreamcloudeen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoja siostra robi przepiękne zdjęcia ♥
    Ja tez kocham dostawać bilety!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że Twoja siostra też prowadzi bloga.
    PS. Śliczne włosy!

    Zapraszam :)
    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  10. też bym chciała mieć siostrę, ale niestety mam dwóch SUPER braci :(((

    zapraszam na ROZDANIE

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny sweterek ten bordowy <33

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje włosy wyglądają niezwykle zdrowo i mają cudowny kolor, mogę tylko pozazdrościć ((;

    luvkarolajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje Ci w rok takiego sukcesu. Ja rowniez zaczelam prowadzic bloga rok temu, tzn. pojawil sie wtedy pierwszy post. Systematycznie prowadze go dopiero od jakis 3 miesiecy i ciesze sie z tego malego grona, dla ktorego dodanie komentarza nie jest strata czasu :)

    Pozdrawiam,
    www.dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję sukcesu. Ciekawe odpowiedzi. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Idę zajrzeć na bloga Twojej siostry :)
    http://anettexstuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Heh, zaczytałam się :-)
    Ja z chęcią wyślę Ci pocztówkę!! Podeślij mi swój adres na maila: wiolkatee@gmail.com

    Pozdro :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję sukcesu blogowego! Masz bardzo ładny naturalny kolor włosów:)) ja trochę boje sie królików...

    OdpowiedzUsuń
  18. taaak, bilet na koncert to zdecydowanie najlepszy prezent!
    bardzo fajne sweterki :3

    http://waysaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę zacząć używać szamponu i odżywki z tej serii, bo widzę u dziewczyn, że po nich włosy są cudowne :) tak jak i Twoje :)
    Ekonomia to w ogóle nie mój konik, nie znam się na niej ni w ząb, chociaż na studiach miałam zajęcia z ekonomi i skończyłam je na 5 :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podobają mi się fotografie jakie publikujesz w tym poście. Lubię takie klimaty i jesienne 'puchate' rośliny na zdjęciach.
    Ciekawie się czytało.

    Obserwuję.

    Zapraszam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny post, ja nie jestem fanką siatkówki :P
    zapraszamm♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. To nie farbuj włosów, blond najlepszy! ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne sweterki!
    Długo prowadzisz już bloga, gratuluję wytrwałości
    http://follow-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Poważnie? Nie obrabiasz zdjęć? Patrząc na nie nie jestem w stanie uwierzyć bo są super :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobre pytania. Można o tobie dowiedzieć się więcej.
    Miłej nocki ;]
    My-crazy-day.blogspot.com Modanastodwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Zastanów się czy nie lepiej wybrać jakieś technikum ekonomiczne:) po liceum nie masz nic, po technikum masz już zawód i tez możesz studiować:) to tylko rok różnicy:)

    OdpowiedzUsuń
  27. zazdroszczę naturalnego blondziaka na głowie też bym chciała..

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne odpowiedzi ;) Zdjęcia są świetne, aż się zdziwiłam, że nie przerabiasz :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi również blogowanie zajmuje sporo czasu ;) I także chcę iść do liceum po gimnazjum :)
    Genialne zdjęcia!
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam sweterki ♥

    viicky-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam takie posty. Można się z nich dowiedzieć ciekawych rzeczy o osobie, której posty się czyta :)
    Bardzo fajne sweterki.

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajnie czyta się Twoje odpowiedzi, z lekka nie mogę uwierzyć że nie obrabiasz swoich zdjęć, wyglądają fenomenalnie. Bardzo spodobał mi się twój blog będę częściej tu wpadać

    http://madamblanche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeju, jakie fantastyczne włosy. Zawsze chciałam mieć proste włosy... marzenie.
    Ja weekandy mam podobne- zazwyczaj piątek sobie planuje do wieczora, sobotę na naukę a niedzielę na kościół i rodzinę(ale zazwyczaj mam lenia i nauka z soboty przeskakuje na niedziele :()

    Trzymaj sie ;)
    http://no-more-pressure.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajne odpowiedzi! :) i śliczne zdjęcia.
    Ja również obserwuje.

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie! ♡
    kochacznaczyblogowac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajne odpowiedzi, ale bardziej podobają mi się zdjęcia :) śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny blog! dziękuję za obserwację i obserwuję również :)

    http://cysiaczekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Super zdjęcia, i fajne podpowiedzi :) Dobry jest ten szampon? Ostatnio miałam go kupić, ale zrezygnowałam :)Pozdrawiam i zapraszam do siebie ,buziaki! ♥
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. cudowny post! a zdjęcia w miedzy czasie na prawde piękne, aż trudno uwierzyć że bez przerobki :)
    kliknełabyś mi w link na początku ostatniego posta?:*

    OdpowiedzUsuń
  39. Zdjęcia są przepiękne *o* Dziękuje za obserwację , również obserwuje . Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jestem pod wielkim wrażeniem masz na prawdę super bloga widać ,że bardzo się starasz żeby posty były ciekawe i robisz fajne zdjęcia *-* zapraszam http://madzia-magdzia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Całkiem dobrze czyta się Twoje posty :) Zawitałam :D
    PS: Przepiękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Twój blog został nominowany do tagu ,,Nasze święta" http://a-secondlook.blogspot.com/2014/12/odpowiedzi-na-pytania-ostatnio-nasz.html jak możesz to w jak najbliższym czasie odp na zadane pytania i nominuj innych

    OdpowiedzUsuń