czwartek, 11 grudnia 2014

Zapytaj mnie cz.2

Hej!
Jak na razie przedmioty humanistyczne i przyrodnicze za mną! Matma była nawet prosta, ale reszta to nie jestem pewna. Jutro będzie dość trudny i skomplikowany dzień. Nie dość, że od 7:30 do 10 pisze próbny z angielskiego, to potem idziemy z klasą do kina, następnie mam próbę do śpiewania kolęd z moją grupą po której idziemy coś zjeść,  a na 16 znów do szkoły na kiermasz świąteczny i występ z kolędą. Na koniec dnia będę na akcji charytatywnej, która polega na tym, że będę stać w Biedronce od 18 - 20 i informować ludzi, że mogą pomóc potrzebującym, kupując coś np. do jedzenia dla potrzebujących w supermarkecie, a następnie dać to nam (mi, Dominice i Kasi)
 Jak widać w piątek będzie się trochę działo, ale myślę, że dam jakoś rade! :)
Postanowiłam że mniej więcej co trzy miesiące będę robić taką serię "odpowiedzi na pytania" Ostatnia była w wakacje, więc czas na kolejną! Tak więc zadawajcie pytania w komentarzach a ja postaram się odpowiedzieć na jak najwięcej z nich. Mogą one dotyczyć współprac, mnie, bloga czy jakieś łamigłówki haha, wszystko :) 



Pamiętajcie o pytaniach :)

55 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia, nie mam żadnych pytań :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia :)
    Fajny dzień będziesz jutro miała :D
    Nie wiem jakie dostałaś pytania wcześniej, ale mam kilka pomysłów.
    Czy masz rodzeństwo?
    Co chciałabyś robić w przyszłości?

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój blog jest prześliczny, z resztą tak jak ty sama ;). Zdjęcia mnie urzekły, nie wiem kto je robił, ale ma talent! Moje pytanie brzmi: Z jakim zwierzęciem najbardziej się utożsamiasz?

    Pozdrawiam z mallaroy.blogspot.com !

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia.
    Co najbardziej lubisz robić w mroźne, grudniowe dni?

    OdpowiedzUsuń
  5. też pisałam próbne egzaminy :)) .. śliczne zdjęcia ;3
    a pytania:
    -co cię inspiruje?
    -wymarzony prezent?

    Zapraszam:
    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja juz te cale próbne skończyłam dzisiaj :D
    Pytania:
    -Ulubiona kolęda
    -Jedna rzecz która najbardziej uwielbiasz w święta?
    -Toja rodzina ma jakieś świąteczne tradycje?
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  7. do jakiej szkoly chcesz isc po gimnazjum? dlaczego?
    wymarzony prezent na swieta?

    OdpowiedzUsuń
  8. pytania - ulubione bloggerki?
    czemu założyłaś bloga?
    o czym marzysz na święta? i tu nie chodzi o koniecznie prezenty. :)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się sposób w jaki prowadzisz bloga, świetnie się go czyta:) Jeśli chodzi o pytanie to może "Kiedy miałaś najtrudniejszy okres w prowadzeniu bloga (kiedy było najtrudniej)?"
    Śliczne zdjęcia z resztą jak zawsze:) Pozdrawiam i życzę wytrwałości na jutrzejszy dzień;)
    http://piekne-i-mlode.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Od jak dawna współpracujesz na blogu z jakimś firmami?
    Ilu miałaś obserwatorów, gdy podjęłaś współpracę?
    Od jak dawna prowadzisz bloga?
    Czy ktoś w twojej szkole go czyta lub o nim wie?

    Bardzo serdecznie zapraszam do mnie. Wprowadziłam na blogu gruntowe zmiany. Miło mi będzie, jak zerkniesz. ;)

    http://julia-lifestyle-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. uuu, też pisałam próbne testy gimnazjalne! ;> Najbardziej boję się angielskiego, a z matmy były już wyniki i w miarę ok mi poszło.
    Obserwuję i dziękuję za zainteresowanie moim blogiem!

    mojaa-wersja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny blog! w wolnym czasie zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :)
    może wspólna obserwacja? Jeśli tak, daj znać u mnie :)
    pozdrawiam :))

    www.meyonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz ładnego, przejrzystego bloga :)
    Jak byś była reniferem Świętego Mikołaja to jakbyś wyglądała? :3
    Pozdrowienia http://hopeflyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia! :)
    Widać, że Piątek masz "nie co" pracowity, powodzenia życzę, na pewno dasz radę :)
    A moje pytania to:
    Kiedy zdecydowałaś się na współpracę i czy podoba Ci się ona?
    Czym jest dla Ciebie blog?

    Pozdrawiam!
    Aleksandra Blog - kliik! ¦

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaką kartkę świąteczną chciałabyś dostać?
    Wysyłasz kartki? jeśli tak to czy robisz je sama?
    pozdrawiam i zapraszam na konkurs!
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. No to dużo planów masz na ten piątek ;]
    Ja mam tylko jedno pytanie : Jak spędzasz weekend ?
    Pozdrawiam :3
    http://you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia
    - Jak wyglądają święta w twoim domu?
    fairytaledreamcloudeen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zajęć jutro masz sporo ! Ale dasz rade
    Moje pytanie Co cię skłoniło do założenia bloga?
    Powodzenia i pozdrawiam ♥
    Modanastodwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. trochę mnie zdziwiłaś tą prostą matmą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też samą siebie zdziwiłam xD spodziewałam się najgorszego, ale otwarte zadania były banalne, naprawdę :)

      Usuń
  20. Dla mnie matma była najgorsza haha XD
    Pyt: Z jaką firmą następną myślisz nad współpracą ?
    Ładne zdjęcia :33

    Zapraszam --> natss28.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Intensywny dzień Ci się szykuje. Fajnie, że bierzesz udział w akcji charytatywnej.

    OdpowiedzUsuń
  22. Szczytny cel :)

    W jakim kierunku chcesz kontynuowac nauke?
    Liceum czy technikum?
    Ulubione "poszkolne" zajecie?
    Jakie plany na Swieta?

    Pozdrawiam,
    www.dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. sliczne zdjecia;)

    Jak dbasz o włosy ?;]

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz jakieś zwierzę? Jak dbasz o cerę?

    http://lookofheaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. W czym obrabiasz zdjęcia?
    P.S. bardzo pracowity piątek :D

    w wolnej chwili zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Teraz albo siedzisz w kinie, albo ćwiczysz kolędy, w każdym razie życzę Ci dużo energii do końca dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. powodzenia ! :D
    piękne zdjęcia <3

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakie plany na święta?
    Śliczne zdjęcia!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowego posta! <3
    http://crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Napewno dasz jakos radę ;)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. świetna bluza ;) Chyba zmarzłaś trochę co ?;p

    OdpowiedzUsuń
  31. na pewno dasz radę trzymam za ciebie kciuki :*
    zapraszam
    kadziaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam nadzieję, że wyniki testów Cię usatysfakcjonują! :)
    Czy współpracujesz z jakąś firmą,korporacją?
    Na czym polega Twoja współpraca?
    Czy współpracujesz z blogerami?
    Czy dużo czasu poświęcasz na bloga?
    Pozdrawiam :) + Dziękuję za obserwację :) Ja obserwuję już od baaardzo dawna kontem google + (Asia P...) :D
    naughtyblacky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny blog . Zapraszam do mnie : http://mybeautifulsecretlife.blogspot.com/
    Obs za obs . Ty zaczynasz .

    OdpowiedzUsuń
  34. Dlaczego kochasz Kasię?

    OdpowiedzUsuń
  35. Super zdjęcia i post , chętnie zadam pytania ;)

    Kiedy zakładałaś bloga , miałaś jakieś cele ? O czym wtedy myślałaś ? Czy sądziłaś że możesz zajść aż tak daleko ?

    zapraszam do mnie : maadamm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. strasznie zabiegany dzień dziś miałaś, i jak, udał się? :D
    moje pytanko, bo skoro za niedługo święta i w ogóle, to.. Masz jakiś świąteczny sweterek lub planujesz kupić?
    ps. tak na marginesie, może mnie pamiętasz.. powracam do blogosfery, ale na innym blogu, więc zapraszam do obserwowania czy tam ogarnięcia sobie go ogólnie XD
    http://kazdy-krok-niesie-pokoj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. dawaj pielęgnacje kudlów bo mnie zżera!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja również pisałam próbne egzaminy ;/
    Śliczne zdjęcia!
    Moje pytania:
    Czym dla Ciebie jest blog?
    Jakie jest Twoje największe marzenie?

    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  39. Swietne zdjecia, dobrze, ze nie musze pisac tych testow :)

    Zapraszam do siebie :

    kasia-kate1.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowne zdjęcia ;) na szczęście te testy już za mną, widzę że masz bardzo pracowity dzień ;d
    Pytanie: Jak dbasz o swoje włosy?;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja?;)Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  41. Masz chłopaka ?:D
    http://anettexstuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Jak się zaczęła twoja przygoda z blogowaniem?
    crazyy-mee.blogspot.com może wpadniesz? Jeśli ci się spodoba to zaobserwuj na pewno się odwdzięczę

    OdpowiedzUsuń
  43. Brałam kiedyś udział w takiej akcji charytatywnej :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo fajny post:) Super zdjęcia:0 Twój ulubiony serial?
    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/12/christmas-inspirations-2014.html

    OdpowiedzUsuń
  45. Super Blog !!! . Daje Obs ... Zapraszam do mnie nie długo pierwszy post ! :) http://szatinks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. bardzo fajne zdjęcia, takie naturalne :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Amazing post !Would you like to follow each other?
    http://kate-fashionschtick-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo fajny pomysł na posta :)
    A teraz moje pytanie : Ile masz odwiedzić na blogu z obcych krajów ?
    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń