wtorek, 20 stycznia 2015

Nuda w ferie? Niekoniecznie!

Hej!
Oceny już wystawione? U mnie już prawie wszystkie i szczerze, to nie jestem zadowolona, chyba trochę za bardzo się rozleniwiłam i miałam problemy ze skupieniem... a teraz mam efekty. Może nie jest jakoś bardzo źle, ale zdecydowanie nie jest to wymarzona średnia na koniec półrocza w 3 klasie Niektórzy rozpoczęli już ferie, a inni niestety muszą jeszcze trochę poczekać. Ponieważ wiem, że podczas ferii łatwo może dopaść nas nuda, bo czasem są zimne i pochmurne dni, to jednak są sposoby aby je rozjaśnić :)
 Przede wszystkim weź przyjaciółkę i wybierzcie się na lodowisko, świetna zabawa gwarantowana!! Gdy jest ładna pogoda wybierz się ze znajomymi na spacer, a gdy dodatkowo jest śnieg, to zdjęcia wychodzą świetnie! Jednak gdy niestety za oknem ciągle pada i nie da się nic robić na zewnątrz, to siedzenia w domu wcale nie musi być nudne! Zimą najlepsze jest wsunięcie się pod kołderkę z książką i pysznym kakałkiem lub herbatką. Tak to zdecydowanie jest najlepsze rozwiązanie na zimowe wieczory. Można też poszukać na innych blogach fajne i ciekawe DIY, macie czas wolny, więc zamiast siedzieć bezczynnie można w prosty sposób udekorować swój pokój lub własnoręcznie coś wykombinować :) Natomiast gdy jesteś w 3 gimnazjum, to niestety w te dwa tygodnie przydałoby się coś powtórzyć przed testem gimnazjalnym. Otworzyć stare zeszyty czy po prostu zakupić repetytoria. Można też w końcu posprzątać w pokoju i go jakoś odświeżyć. Jak widać zimą niekoniecznie trzeba się nudzić, a ferie można spędzić ciekawie i pożytecznie :)



























56 komentarzy:

  1. U mnie oceny wystawione od 2 tygodni! ;))

    Pozdrawiam! ;)
    http://maadziiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę wolnego, u mnie teraz najgorszy czas, zaliczenia, egzaminy itp.
    Ładne widoki :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. oo ty to masz dobrze, ja jeszcze muszę do szkoły chodzic 3 tygodnie , no ponad
    wpadnij jesli masz ochotę
    http://youwinoryoudie66.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie nie wszystkie oceny jeszcze wystawione :p ale świetne widoki *.*

    Zapraszam : http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. super zdjecia ;) ja w ferie nigdy się nie nudziłam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze prawie miesiąc do ferii :(
    soelliee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia :D
    Ja się ostatnio rzadko nudzę ^^ Zawsze mam coś do zrobienia. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. moje ferie dopiero od 14... huhu, ale oceny wystawione i jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia :)
    Ja już od paru dni mam nowy semestr i szczerze muszę się przyłożyć bo to ostania klasa i czekają mnie egzaminy zawodowe i pasowało by coś do nich powtórzyć i przeglądnąć zeszyty i książki z dawnych lat.
    Pozdrawiam
    http://pauline-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja właśnie się leniuchuję hah :D Chyba skorzystam z Twoich rad <3

    naataluunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne sposoby na nudę!
    Ja już rozpoczęłam ferie :)
    Świetne zdjęcia :D

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  12. hah, a maturzysci kuja do matury :D
    ja najbardziej lubie po prostu odpoczac, nawet nuda nie jest wtedy zla ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. oj ja już nie pamiętam co to ferię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja cieszę się, ze ferie dopiero mam 14 lutego, bo mogę je jeszcze rozplanować :)
    Przyznam że ze swojej średniej jestem zadowolona.
    Maya-Blog
    Trzymaj się ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ferie.. brak nauki do sesji.. to brzmi jak magia jakaś :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj przestań, ferie nie są od tego by się uczyć, tylko by posadzić dupsko i porobić coś konstruktywnego - nie związanego ze szkołą! dddominika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nigdy nie uwazalam, ze zima mozna sie nudzic. Kazda pora roku jest na swoj sposob urokliwa :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje oceny wystawione, jestem zadowolona. A ferie mi się zaczęły i jak na razie się nie nudzę.
    Zapraszam: hirikari.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też mam już ferie i postanowiłam poświęcić je blogowaniu. Śliczne zdjęcia!
    Zapraszam i pozdrawiam http://suzi-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja raczej nie nudzę się w ferie, zawsze jest jakiś fajny film lub serial do obejrzenia. ;)
    Pozdrawiam!
    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam ferie w połowie lutego i już nie mogę się ich doczekać. Sporo planów jest do zrealizowania :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. w ferie trzeba też odpoczywać :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne porady no i jak zwykle - śliczne zdjęcia *_* http://fairytaledreamcloudeen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawe porady. A zdjęcia cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja właśnie jutro się wybieram na lodowisko :) Mam nadzieję, ze na koniec roku będziesz zadowolona z ocen :)
    Wrocilam na bloga moda-ma-zasady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Po raz kolejny z dużą przyjemnością tutaj zaglądam! Wprowadzasz do bloga, bardzo miłą i przyjazną atmosferę! Świetny post! I zdecydowanie czekam na więcej! Pozdrawiam ♥

    http://nicoolblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. ale Ci zazdroszczę tych ferii <3

    __________________________
    trendy spring/summer 2015
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne zdjęcia ;)
    weeri-weri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgadzam się z Tobą! Ja tam nigdy się nie nudzę i z pewnością dwa tygodnie wolnego wykorzystam kreatywnie :) Mam nadzieję, że nie dopadnie mnie coroczne o tej porze roku przygnębienie (tego boję się najbardziej), ale co jestem zdeterminowana! :) Tym bardziej, że na tydzień wyjeżdżam na zimowisko! Będzie ekstra :) A Ty jakie masz plany na ferie?

    http://zakochanaa-w-zyciu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja mam w szkole trymestry, dlatego oceny były wystawione już dawno, dawno temu. Jednakże z niecierpliwością czekam na ferie i wyjazd w góry. O niczym innym nie myślę, a pozostały mi jeszcze ponad trzy tygodnie.
    Świetne zdjęcia!

    http://waysaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja muszę jeszcze niestety poczekać na ferie ._. Życzę Ci, abyś na drugie półrocze była zadowolona ze swoich ocen! :) Świetne rady!

    Arleta! Klik

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajny blog. Tak przeglądałam Tw zdjęcia z poprzednich postów i tego, to zdjęcia są naprawdę świetne i uchwycone w cudownym momencie <3 No i udanego drugiego półrocza :*

    Zapraszam na mojego bloga, jestem dość nowa, więc prosiłabym o jakieś uwagi.
    zazustreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. a ja jestem bardzo zadowolona z moich ocen w tym roku!
    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Jejku, jakie piękne krajobrazy. Uwielbiam jeździć na nartach! :)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudne zdjęcia ! OBSERWUJĘ !!

    ZAPRASZAM DO MNIE - kamilakate.blogspot.com

    <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękny widok <3
    Zapraszam do mnie http://nadziejanazycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne zdjęcia! Nie jestem za bardzo zadowolona z ocen...
    Obserwuję :*

    http://werkka-werka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajnie,że spędzasz czas aktywnie :) Zazdroszczę tak pięknych widoków!

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  39. Korzystajcie z ferii- na studiach nie ma takiego przywileju :D

    OdpowiedzUsuń
  40. pewnie będe często odwiedzać lodowisko w ferie, bo strasznie lubię jeździć ;)

    http://kazdy-krok-niesie-pokoj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Na samym początku przyznam się, że też nie popisałam się ocenami na semestr. Terż zaczęłam ferie heh ;) Zazdroszczę Ci tych wspaniałych widoków, kojarzę,że jesteś z okolic Krakowa? Ja mam znajomych, którzy mieszkają w woj.Świętokrzyskim i też są tam już takie widoczki!! ^^

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne zdjęcia :) Zazdroszczę ferii ;c

    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. ja mam niestety też ferie, chociaż wolałabym mieć je trochę później, ale no cóż. piękne zdjęcia, niedługo sama będę takie mieć tylko swojego autorstwa, bo jadę w góry. :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Osobiście z ocen jestem na prawdę zadowolona, jednak wiem, że stać mnie na więcej, ale wiadomo lenistwo robi swoje. Na ferie muszę zaczekać jeszcze tydzień, mam nadzieję, że szybko ten czas mi minie :)
    http://mycrazytwistedworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja jeszcze ferii nie mam. Dawno nie byłam na lodowisku, moze niedlugo sie wybiore, dzieki, haha! :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Ojej, tak dawno tu nie byłam... Widzę, że zmiana designu :) Przepiękny jest :D
    Zgadzam się oczywiście z Twoimi słowami - nie warto spędzać ferii przed laptopem czy telewizorem, lepiej zrobić coś,dzięki czemu te ferie będą niezapomniane :)

    Jeśli chodzi o DIY, to zapraszam do mnie :)
    reallylovediy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo ładne zdjęcia :) Szkoda, że ja już ferii nie będę miała w swoim życiu :(

    OdpowiedzUsuń