wtorek, 3 lutego 2015

Fryzjer + Oasap

Hej!
Niedawno byłam u fryzjera i zdałam sobie sprawę, że każda taka moja wizyta dzieli się na kilka faz.
Pierwsza polega na obgadaniu jak ściąć włosy ze wszystkimi poklei (może coś odważnego czy zwykłe podcięcie haha itd.) Następnie jest cały stres przed fryzjerem i jednocześnie jakaś tam radość, że może w końcu coś zmienię. Potem jestem już na miejscu, siadam na krześle i fryzjerka zaczyna robić swoje, a gdy patrze jak włosy opadają na ziemie, to mam ochotę krzyknąć STOP i uciec, żeby dała mi już spokój. Po całym stresie wychodzę od fryzjera wkurzona, że zdecydowałam się tam w ogóle pójść, a po paru dniach cała złość opada i uświadamiam sobie, że wcale nie jest tak źle.
haha tak to u mnie wygląda, nawet jak idę tylko podciąć końcówki, to i tak zawsze mam wrażenie jakbym ścięła nie wiadomo ile, a mój wygląd diametralnie się zmienił... trochę głupie xD
Niestety nie mam dokładnych zdjęć jak to aktualnie wygląda, ale jak tylko zdobędę je, postaram się zrobić tak małe porównanie ;) Na razie możecie zobaczyć mnie tylko w czapce i w sumie różnicy jakoś specjalnie nie widać. Ostatecznie pozbyłam się około 8 cm zniszczonych końcówek i pocieniowałam z przodu włosy (tak jakby to kogoś interesowało...)



Żeby post nie był tylko o moich włosach, to przygotowałam dla Was kolaż z sklepu Oasap.
Znajdują się w nim sweterki, które jak wspominałam w ostatnim poście są zdecydowanie moim niezbędnikiem zimowym. Oasap jest jednym z moich ulubionych sklepów internetowych, jakość ich ubrań jest naprawdę dobra, niestety, ciężko trafić czasem z rozmiarem, więc przy zamawianiu trzeba na to uważać.

1/2/3/4

1/2/3/4
Poklikacie? :D

63 komentarze:

  1. poklikałam :*

    ________________
    classic&minimal
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne sweterki <3
    Ja też często mam ochotę uciec od fryzjera xD

    http://luxwell.blogspot.com/2015/01/long-absence.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post+ śliczne sweterki (poklikałam xd)+ obserwacja za obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne włosy <3
    poklikałam po naście razy we wszystko <3
    mam nadzieję że pomogłam <3
    http://weeri-weri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne masz włosy , i świetnego bloga , naprawde,
    wpadnij do mnie jeśli chcesz
    http://youwinoryoudie66.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. hehe ja jakoś nie mam tak z fryzjerem
    Ale ubrania bardzo fajne
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezależnie od wszystkiego zachwycam się Twoimi włosami, zwłaszcza długością :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam podobnie jeśli chodzi o wizyty u fryzjera XD W dodatku niedługo się tam wybieram, bo moje końcówki są w opłakanym stanie niestety. Cudowne zdjęcia, jesteś śliczna :)
    Official Niku blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Na prawdę świetne rzeczy ;) Poklikałam oczywiście ;)
    zapraszam faszynerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja wizyta u fryzjera wygląda tak samo haha A własnie za niedługo tam ide
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny posty :) może obs za obs http://tojaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja uwielbiam chodzić do fryzjera :) Zawsze super relaks :)
    Świetne rzeczy :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam wręcz przeciwnie, bardzo lubię chodzić do fryzjera :) I dla mnie to sama przyjemność :D ładne zdjęcia

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uwielbiam chodzić do fryzjera :)
    Świetne sweterki,poklikałam.
    Kolorowe Chmury-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. masz cudowny design! *.*

    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ja bylam 2tyg temu u fryzjera :) 'prosze TYLKO 2cm' ... po ścieciu Pani do mnie: no troche wiecej ściełam.. eh ;)


    U MNIE KONKURS :) zapraszam :*
    http://bonjourkate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. poklikałem!
    Lubisz mnie i mojego bloga?
    Zagłosuj na mnie w konkursie bloga roku!
    Wyślij sms o treści: G11321 pod numer 7122 :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oczywiście kliknęłam :) Też mam zamiar niedługo iść do fryzjera ale jeszcze nie wiem czy na zwykłe podcięcie czy coś większego ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. poklikałam :D
    super zdjęcia;**

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. kliknięte :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. 8 centymetrów to dużo :) mi ostatnio (w październiku) fryzjerka ścięła włosy to ramion i teraz mi odrastają :)

    OdpowiedzUsuń
  22. haha zawsze mam tak samo jak idę do fryzjera <3 Sweterki cudne :D Dwa ostatnie bajeczne *__*

    OdpowiedzUsuń
  23. Z przyjemnością obserwuję ! Świetne stylizacje i piękna uroda!

    Zapraszamy z małym Łobuzem w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Moje włosy to zło :( Jak były długie denerwowały mnie, że długo się suszą i są ciężkie. Teraz jak ścięłam są jeszcze gorsze, bo są za krótkie i nic z nimi nie mogę zrobić. Taka ze mnie głupia blondyna :)
    Pozdrawiam :)
    http://bojestemtylkojedna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. haha, faktycznie nie zauwazylam roznicy xD

    OdpowiedzUsuń
  26. Moim zdaniem widac roznice :) Fajne, zimowe zdjecia :)
    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  27. No różnicy żadnej nie widac :)
    http://anettexstuff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też nie widzę różnicy :P Poklikane :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładniutkie zdjęcia ;)!
    Włosami się nie martw ja około 1,5 miesiąca temu pozbyłam się połowy moich włosów.
    ;) +wybrałaś bardzo ładne sweterki
    maadamm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja byłam wczoraj u fryzjera, ale u mnie to była kwestia 3 cm bo mam króciutkie włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajny post.:D
    Obserwujemy?
    Ja już!!
    http://domadomcia6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. super blog, poklikałam i obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  33. pięknie wyglądasz;-) kliknęłam;-))

    OdpowiedzUsuń
  34. Haha drugie zdjęcie genialne! :D zresztą nie tylko drugie :)
    poklikane!
    Recenzje Anzu [klik]

    OdpowiedzUsuń
  35. fajne sweterki :)

    ja swoją długość włosów skrócę teraz o połowę i zmienię kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Och, ja strasznie nie lubię chodzić do fryzjera, jeśli chodzi o podcinanie włosów. Też zawsze mi się wydaje, że fryzjerka ścina o wiele za dużo. Sweterki są super, też uwielbiam w nich chodzić zimą i jesienią :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Również towarzyszą mi podobne odczucia, gdy jestem już u fryzjera, mimo że tylko idę podciąć końcówki :) Bardzo ładne zdjęcia i świetne sweterki. Poklikałam.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  38. slicznie Ci w tej czapce!:)
    pozdrawiam serdecznie:) http://majorka94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Wspaniałe zdjęcia *__*
    Uwielbiam twój blog !
    Pozdrawiam,
    wer-pozeraczkaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Jak zwykle świetna notka! Jest na czym zawiesić oko i to lubię najbardziej! :) Czekam na więcej! Buziaki

    http://nicoolblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. ja też tak mam jak wybieram się do fryzjera, haha :D sweterki są świetne - moja ulubiona część garderoby zimą :)

    blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  42. Mi się jeszcze nie zdarzyło iść zestresowaną do fryzjera. Fajne fotki. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Dziękuję za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja zwykle sama kombinuję ze swoimi włosami, więc nie mam tego stresu itd. Ale muszę przyznać, ciekawie sobie to na te etapy podzieliłaś, heh :D W ogóle ładny masz kolor włosów :>
    Drugi sweterek super ^^ Kilkakrotnie próbowałam coś wygrać z ego sklepu, niestety, jak na razie - bezskutecznie. Ale może kiedyś.. ;) U mnie niezbędne są dłuugie, obszerne, cieplusie i milusie sweterki, na to siedzenie po nocach i czytanie książek :D

    Pozdrawiam!
    Zapraszam: http://konie-filmy-ksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczne sweterki, poklikane :)Super post ! Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja się zawsze boję, że fryzjer mi źle obetnie i będę brzydko wyglądać :D
    majtynak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. poklikane:)

    poklikałabyś też u mnie?
    nickyjxo.blogspot.com Mój blog!KLIK

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczny ten biały sweterek :)

    Podrawiam,

    hati-artshop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja się boję fryzjerów zawsze jak idę na "ścięcie końcówek" to nie mam połowy włosów ugh.. -_-.
    Śliczne te sweterki chciałabym mieć któryś z nich. ^^

    http://tomato--and--potato.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja mam darmową fryzjerkę. :D
    obs za obs? ZACZNIJ i daj znać na blogu! <3
    http://klaudiake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetne zdjęcia. Do twarzy Ci w nowej fryzurce. :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Daj znać u mnie, a ja się odwdzięczę. :*

    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Ładnie Ci w nowej fryzurce ;) Do tego śliczne sweterki z kolażu *_* http://fairytaledreamcloudeen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo ładnie wyglądasz. ;)
    Ja się boję fryzjerów, haha. Zawsze źle mnie obetną.

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Dobrze wyglądasz. Ja kocham być u fryzjera. Ale zwykle boje się o to co mogą mi zrobić :(

    OdpowiedzUsuń
  55. Śliczne ubrania! :)
    Też czasem mam ochotę uciec od fryzjera, bo widzę ile włosów jest na ziemi... To straszne uczucie ;_;
    Mój blog - klik ♡

    OdpowiedzUsuń
  56. Jasne, ze poklikam :D trzeba sobie pomagać. Bardzo interesujące propozycje, uwielbiam takie swetry :)

    Zapraszam do mnie

    cooolhunter.blogspot.com

    Pozdrawiam

    PS co powiesz na wspólną obserwację ? daj znać :)

    OdpowiedzUsuń