poniedziałek, 23 lutego 2015

TOP10

Hej!
Te ferie raczej nie służą mojemu organizmowi. Już na początku byłam przeziębiona, a teraz znowu złapałam jakiegoś wirusa. W ostatnią noc niestety miałam okropne bóle brzucha i w sumie wymiotowałam 6 razy, a teraz muszę trzymać "dietę" nic nie jedzenia. Miałam dokładnie tą samą sytuacje w Bułgarii, wiec mniej więcej wiem na czym stoję. Pod koniec tego tygodnia pojechałam z rodziną na działkę pod Warszawą i z siostrą postanowiłyśmy wstać o 5:30 aby iść na wschód słońca nad jeziorem, miało być pięknie, jednak chmury wszystko zepsuły i w sumie wczesne wstawanie w ferie w ogóle się nie opłaciło, tak.. to jest właśnie moje "szczęście". Jednak mam jeszcze zdjęcia zachodu słońca, które zrobiłam w dniu przyjazdu.

Chciałam, zrobić jeszcze dla Was TOP10 piosenek które ostatnio słuchałam. Takie coś ostatnio robiłam bardzo dawno temu, a przez ten czas mój gust muzyczny się zmienił, ale powoli, małymi kroczkami. Z popu zaczęłam słuchać takich smutnych, smętnych piosenek, które nieźle potrafiły dołować, następnie przeszłam do rapu i wróciłam znowu do popu, tyle że już trochę innego, mianowicie Indie popu. Teraz zaczęłam słuchać rocka, który naprawdę mi się spodobał. Stworzyłam sobie taką świętą 6 zespołów /wokalistów, których ZAWSZE będę uwielbiać, są to: One Republic, One Direction,  Thirty Seconds To Mars, Arctic Monkeys, Coldplay, Lorde i Hozier. Ich chyba najbardziej kocham. Jak widzicie słucham na prawdę wiele gatunków, raczej nie ograniczam się do jednego i nic po za tym. Teraz dam Wam parę piosenek, które ostatnio często lecą w moich słuchawkach.









A Wy, czego słuchacie? 
Poklikacie jeszcze na koniec w baner Sheinside lub TUTUTU? :)

51 komentarzy:

  1. Bardzo ladne zdjecia + fajny post :)
    Pozdrawiam i zapraszam + obserwuje :)
    http://yagodamelody.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia! Szkoda, że nie udało się ze wschodem, ale zdjęcie z zachodu jest cudowne *o* ..mam nadzieję, że ten 'pech' się odczepi ;)

    Już na początku twojego top 10 na mojej twarzy pojawił się ogromny uśmiech- mamy bardzo podobny gust muzyczny, naprawdę bardzo! Arctic Monkeys to mój najulubieńszy, najcudowniejszy zespół na świecie.. jejuu, naprawdę ich kocham. Mars'i, Lorde i Coldplay też należą do moich ulubionych wykonawców. Hozier'a słucham od niedawna, ale uważam, że też jest naprawdę świetnym wokalistą.
    Jeśli miałabym ci polecić jeszcze kilka zespołów to na pewno Imagine Dragons ( ostanio wyszła nowa płyta, cudowna jest ) The Neighbourhood, The XX, Bastille i The 1975 ( też indie ).. są świetni, warto posłuchać, może też znajdą się na twojej liście ;)

    aaaaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych piosenek o dziwo :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam tych piosenek :) podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcia :D

    Zapraszam do mnie :D http://sandysandyblog.blogspot.com/
    Ps. 1 konkurs odbędzie się na 50 obserwatorów, więc właśnie tobie, może się poszczęści :D Zatem zapraszam do Obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez tak mam, że zmieniają mi się ulubione gatunki, ale potem z chęcią do nich wracam, kiedyś słuchałam sporo rocka, uwielbiam Marsów i Muse, udało mi się nawet być na ich koncertach. : )
    Zapraszam w wolnej chwili robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że z tym wschodem nie wypaliło :c Zdrowia życzę! A w ogóle to bardzo ładne zdjęcia :D Ciekawa playlista chociaż nic z niej mi do gustu nie przypadło, mimo, że całkiem lubię AM ;) Ja słucham głównie reggae, trance i rocka ale ja rocka rozumiem przez trochę inne zespoły ;D Ostatnio bardzo polubiłam zespół Pull the Wire i Insios Bravos, chociaż tych to znam już od dawna ale dopiero jakiś czas temu znowu sobie o nich przypomniałam, no i bardzo lubię nową płytę Gerarda Way'a :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna muzyka! :D
    zdjęcia także, 3 zdjęcie kojarzy mi się z filmem "Kobieta w czerni".
    Pozdrawiam i zapraszam do przeczytania nowego postu ;)

    miiszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna 10-tka! Życzę ci szybkiego powrotu do zdrowia :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze,coś jest ze mną nie tak ? czemu nie znam żadnej z piosenek do podałaś ...dziwne ;/ ale dzięki :* wreszcie posłucham czegoś nowego,być może coś przypadnie mi do gustu :)

    Pozdrawiam !
    buziaki :***
    naataluunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. 30 Seconds To Mars najlepsi <3!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Hahah, ja znam tylko 3 piosenkę od końca XD

    iwbaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. wirusy zoladkowe sa straszne :( wiem cos o tym , klikniete w sheinside moge prosic o to samo w ostatnim poscie jesli to nie problem buziaki
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/02/midi.html

    OdpowiedzUsuń
  14. juz myslalam, ze podasz jakies radiowe, popularne piosenki a tu takie mile zaskoczenie ♡
    somethingniceee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. OOOOO zdrowia życzę :* :* Bardzo ciekawe piosenki, ale żadnej nie znam, to dziwne :o
    Ja słucham POP i rap(trochę) :D Śliczne zdjęcia <3

    MÓJ BLOG – KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia :) Też jestem chora, zdrówka! Kliknęłam w baner.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Niezly gust muzyczny. Przypomnialy mi sie moje czasy nastoletnie :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja w tym roku nie byłam jeszcze ani razu chora, zero kataru, przeziębień, czy nawet najmniejszego kaszlu! :) świetne zdjęcia i szczerze mówiąc znam z tego tylko dwie piosenki :)
    Arleta! klik

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne zdjęcia , cudowne widoki ;)
    zdrówka kochana :*
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne piosenki ,ja słucham teraz tych najbardziej znanych popowych :D Ale ogólnie to Justina Biebera:) Bo jestem belieber ;D
    http://klaudiake.blogspot.com/ obserwujemy? zacznij i daj znać na blog odwdzięczam się 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia!
    Mamy podobny gust muzyczny, a Marsi to jeden z moich ulubionych zespołów. :)
    alenajpierwkawa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdrowiej kochana ♥
    Nie słuchałam ani nie słyszałam żadnej z tych oiosenek ;o
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ehh, wiem jak się czujesz, życzę zdrowia! :)
    Słucham tych samych wykonawców i zespołów co ty, no oprócz 4 ostatnich :D +Ed Sheeran i FOB :)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna zdjęcia!
    Wybrałaś kilka moich ukochanych piosenek ♥

    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie , śliczne zdjęcia - dziwne, nie spotkałam się z tymi piosenkami :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Artic Monkey <3 <3 i te ich teledyski !! LOVE it. Brakuje mi tu jeszcze Hozier :) take me to the church

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne zdjęcia. Życzę Ci zdrowia :)

    rosa137.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Muzaka & Zdjęcia są przeee <3 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. very beautiful pictures)
    http://keepcalmandreadmorebooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo fajny post też na początku feri byłam chora ale już wyzdrowiałam
    zapraszam http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny post ! Jesteś bardzoo ładna ;* Śliczne włosy
    Zaobserwowałam!
    http://styleeforyouu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Zdrowiej biedulko :* Ja ostatnio zatrułam się na święta i wręcz nienawidzę wymiotować.
    Szkoda, że ze wschodem Wam nie wyszło, ale pierwsze zdjęcie jest piękne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Większości nie znam... taka jestem nie na czasie ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. ja raczej pop :)
    super post :)

    ZAPRASZAM
    sandziapandziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne widoczki, jejku gdy tylko widzę jezioro od razu mam ochotę na wakacje w stroju kąpielowym i z namiotem pod pachą. Tęsknie za tym pięknym okresem, na szczęście jesteśmy do wakacji bliżej niż dalej. A ja w ferie miałam praktyki, więc miałam tylko tydzień wolnego i akurat wtedy zachorowałam... Mam takie samo szczęście jak Ty najwidoczniej. A na dodatek ostatnio wylądowałam w szpitalu z nogą. Ale ze mnie ciapa. :-) Jest chociaż z czego się pośmiać.
    Co powiesz na wspólną obserwację?

    Zapraszam: www.kawalekomnie.blogspot.com
    Pozdrawiam, Ada :-*

    OdpowiedzUsuń
  36. Z tych zespołów muzycznych jedynie znam i bardzo lubię marsów. Fajnie grają a ich teledyski wymiatają. Życzę powrotu do zdrowia :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. poklikane, bardzo ładne zdjęcia :D, mam podobnie mój gust muzyczny zmienia się cały czas ^^
    http://miooodziablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja ostatnio maltretuję cover Crazy in love :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Kocham tą piosenkę lorde ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. znam ten ból, też na początku ferii byłam chora ;( świetne zdjęcia ;)
    www.honestallthetime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. To zdrówka życzę!
    paula01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Jak zwykle inspirujący post! Zawsze znajduję tutaj coś dla siebie i to mnie tutaj przyciąga :) Powodzenia w dalszym blogowaniu! Buziaki

    http://nicoolblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. ostatnio to raczej nic nie slucham :( klikniete kochana buziaki
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/02/spodnie-jeansowe.html

    OdpowiedzUsuń
  44. Życzę powrotu do zdrowia :) Pij tylko dużo żebys się nie odwodniła :*
    zapraszam do siebie -> slimuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń