wtorek, 31 marca 2015

cndirect.com

Hej!
Jejku, jak to dziwnie teraz pisać do Was po "przerwie" w sumie, to niby tylko tydzień, ale ja jestem przyzwyczajona, że na blogu byłam codziennie, mimo, że niekoniecznie pisałam każdego dnia posty, to i tak na nim byłam. Nie wiem czy mogę to zaliczyć jako osiągnięcie, że potrafię wytrzymać tydzień bez mojego uzależnienia, czy raczej nic dobrego, bo zaniedbuję ważne dla mnie rzeczy... Raczej to drugie... No, ale cóż, szkołę nie jest łatwo odłożyć na dalszy plan, zwłaszcza będąc w 3 gimnazjum. Ogólnie co u mnie:  dziś miałam drugi etap zawodów siatkówki, najpierw wyszłyśmy w tamtym tygodniu  z grupy, wygrywając wszystkie trzy mecze, a dziś wygrałyśmy 3 mecze i jeden przegrałyśmy. W następnym etapie będziemy walczyć o 3 miejsce :) Nauka jakoś idzie, korepetycje idą, treningi też, wszystko jak na razie mija okej, rutynowo. Jutro zacznie się nam wszystkim przerwa świąteczna i już w czwartek wyjeżdżam na działkę pod Warszawę, do rodziny i tam spędzę święta, ale raczej nie wykorzystam tych dni jako odpoczynek, planuję robić parę testów egzaminacyjnych z zeszłych lat, żeby troszkę poćwiczyć. A wy jakie macie plany?
Niedawno też napisał do mnie sklep : CNDirect.com z pytaniem o współpracę. Jest to chyba drugi sklep w mojej historii blogowej (xd) który sam z siebie do mnie napisał. Szczerze to chyba nigdy z tym sklepem się nie zetknęłam, czasem może gdzieś na YouTube. Jego asortyment jest naprawdę duży, zaczynając od ubrań, przez domowe ozdoby i kończąc na różnych gadżetach elektronicznych. Wybór jak widzicie jest duży. Stwierdziłam, że może warto spróbować. Jak na razie nie współpracuje z żadnym sklepem. Przygotowałam dla was mały kolaż z ubraniami na wiosnę, która się niedawno zaczęła. Będę wdzięczna jeśli poklikacie, czy coś...

Bluzki:
1/2/3/4

Bluzy:
1/2/3/4

Spódniczki:
1/2/3/4




Sukienki:
1/2/3/4
A co tam u Was, poklikacie?

64 komentarze:

  1. Poklikane :)
    soelliee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog! Klikam!
    http://obdarzonawyobraznia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Po raz pierwszy o nim słyszę, kliknełam i zyczę powodzenia :D
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  4. ta sukienka biała jest cudna! :D
    kliknęłam! :>

    www.esiabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. oczywiście poklikałam ^^, też wcześniej nie spotkałąm się z tym sklepem :(
    pozdrawiam :*
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  6. najbardziej podobają mi się bluzy :) świetne ! pozdrawiam .

    http://pocomiwiecejx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie tez rutynowo mijaja teraz dni i spokojnie przede wszystkim :)
    Kliklam
    teenluxy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. poklikane;p

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. A więc gratuluję wygranych meczy! Dla mnie blog też jest małym uzależnieniem, tydzień wytrzymuję tylko jak na prawdę nie mam dostępu do internetu ;) Fajne rzeczy, poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulację wygranych meczy!
    Fajnie że firma sama do ciebie napisała ;)
    Poklikałam w rzeczy które mi się podobają.
    maadamm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. To gratuluję! :) nie wiedziałam, że z Ciebie taka siatkarka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Druga i trzecia bluzka cudna!
    Gratuluję wygranych meczy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziwna ta firma, do mnie napisali, a potem olali :D
    Poklikane!
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne ubrania ;)
    Poklikałam, pozdrawiam :)
    http://wer-pozeraczkaksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne ubranka. Ja wyjezdzam na dwa dni Swiat do Lugano :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne ubrania *-*
    Gratuluję wygranych meczy ! :3
    P.S. poklikałam

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne ubrania ^_^

    P.S. zapraszam do mnie https://teen-juliaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ajj śliczne spodnice, poklikalam ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Tydzień przerwy na blogu, to naprawdę niedużo :) Kliknęłam we wszystkie numerki, mam nadzieję, że pomogłam :) Swoją drogą, biała sukienka z koronką jest przecudowna :)
    historia-piorem-pisana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ladne ciuszki, sukienki prześliczne a w szczególnosci biała. poklikałam oczywiscie. pozdrawiam

    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne ubranka.Bardzo fajnie piszesz i miło się czyta to, co piszesz.. Mam nadzieję że zostaniemy w kontakcie. Będę często wpadać
    Zapraszam do mnie
    http://royal-princes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja rownież pierwszy raz slysze o tym sklepie. Jak tak poklikałam w twoje linki to przejrzałam przy okazji ich asortyment. Musze przyznać ze maja świetne rzeczy :)
    Życze powodzenia we wspolpracy :)
    Pozdrawiam i zapraszam.

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Poklikane ja juz obs i wciaz czekam na twoja ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne mają rzeczy, szczególnie sukienki! Fajnie, że pierwsi zaproponowali współpracę :) powodzenia w walce o 3 miejsce! No i owocnej nauki:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie słyszałam o tym sklepie, ale przeglądając ich ciuchy, stwierdziłam, że są naprawdę świetne ;) oczywiście poklikałam c:
    http://larysa-de-villiers.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  26. Słyszałam o tym sklepie już kilka razy. Mają naprawdę fajne rzeczy :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  27. poklikałam uczciwie kochana, liczę na to samo, prosze:*

    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/03/sheisideclick.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Poklikałam :)
    A u mnie jak na razie fajnie bo mam wolne! :D No ale muszę się do matury przygotowywać i tu mój entuzjazm się kończy..
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Poklikałam mam nadzieję, że uda Ci się zawiązać współpracę :)

    Lubisz czytać?
    Zapraszam na emmastory.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Podoba mi się ta trzecia sukienka ahhhh
    bardzo ładny blog , fajne posty + obserwuje :)
    pozdrawiam

    fellthewell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. kliknęłam, fajne ciuszki mają;) też o nim nie słyszałam
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Rzeczy bardzo fajne ^^ Oczywiście poklikałam :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Podobają mi się te ciuchy, poklikałam! Tą ostatnią sukienkę, to nawet w domu mam :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Żartujesz ? Tydzień to przerwa ? :D Ja piszę raz w tygodniu, jestem beznadziejna :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawy post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne te ubrania :)
    poklikam
    aslotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne ubrania. Co u mnie? Hmm bardzo wesoło. Od kilku dni mam dobry humor. Oby tego szczęścia nikt nie popsuł. Co do pisania to przyzwyczaisz się :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie słyszałam o tym sklepie, już go sprawdzam! :)

    Dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie słyszałam o tym sklepie, ale mają fajne ciuszki :) Poklikane :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. poklikałam oczywiście!! :)
    i prosiłabym o to samo u mnie w nowym poście

    OdpowiedzUsuń
  41. słyszałam o nim wiele dobrego, poklikane :)

    Dziękuje za komentarz :)
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  42. Oczywiście poklikałam. :)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajne mają rzeczy, spódnica w łabędzie rządzi :)

    OdpowiedzUsuń
  44. świetne te rzeczy :))
    activeandhealthylife.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Bluzki najlepsze :3
    http://kwiatonator28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Poklikałam, śliczne sukienki. :)
    oczami-albii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja nie spotkałam się z tym sklepem ;) Widzę, że mają niezłe promocje.
    Powodzenia we współpracy, trzymam kciuki!
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Poklikane- powodzenia przy wpsółpracy życze :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratuluję zapewne przyszłej współpracy i życzę powodzenia w testach gimnazjalnych. Dobrze, że jesteś uzależniona od bloggera, bo piszesz świetne posty! Serdecznie pozdrawiam :)

    no-perfekt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Poklikalam i życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Poklikałam + ostatni sukienka powala *o*

    http://kfieden.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Great post!

    http://helderschicplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Jakie ładne rzeczy :O Wiesz, ile tak mniej więcej wynosi wysyłka ubrań tego sklepu do Polski?

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękne ta biała bluzka w czarne paski ^^

    OdpowiedzUsuń