wtorek, 28 kwietnia 2015

Weekend

hej!
Jak tam po egzaminach? Ja powiem szczerze, że jest bardzo zadowolona, nawet z matematyki, która była bardzo łatwa. Zawaliłam tylko trochę przyrodnicze, w sumie nie wiem czemu, były trudne, ale do zrobienia, chyba miałam jakieś przyćmienie czy coś haha. No ale nie ważne, jest już po testach, po tym całym stresie i już nie wracajmy do tego. Ten weekend był jednym z najlepszy ostatnimi czasy, totalnie zapomniałam, że jeszcze dzień wcześniej pisałam egzaminy. Najpierw byłam na noc u koleżanki z klasy jeszcze z dwoma innymi i zrobiłyśmy sobie maraton filmowy, nawet obejrzałyśmy pierwszy sezon Hanny Montany xD Następnego dnia byłyśmy na długim spacerku po Krakowie i było pięknie, bo pogoda była wręcz idealna. Spotkałam się wtedy z drugą koleżanką do której również poszłam na noc (zrobiłam sobie taki tour haha) U niej z kolei siedziałyśmy sobie o zachodzie słońca na polanie z której widoki są przepiękne. Oczywiście bez zdjęć się nie obyło (zobaczycie niżej). W niedziele również poszłyśmy na zdjęcia, tylko takie inne z totalnie dziwnymi "stylizacjami". Jakieś egipskie, starożytne akcenty haha, może jak dziewczyny się zgodzą pokażę w następnym poście, ale nie wiem, bo wyglądamy wręcz idiotycznie. Po południu jeszcze byłam na grillu rodzinnym. Ogólnie weekend bardzo przyjemnie spędzony! A jak u Was? :)











niedziela, 19 kwietnia 2015

OOTD

Hej!
Jak tam gimnazjaliści? Bardzo zestresowani przed egzaminem? Bo ja czuję, że to będę  najgorsze dla mnie trzy dni, ale trzeba je przeżyć i będzie po wszystkim. Damy rade! Przez ostatnie dwa/trzy tygodnie nic nie robiłam ciekawego po za nauką, testami i chodzeniem na dni
otwarte. Nareszcie sobie odpocznę, bo weekend po testach mam już cały pięknie zaplanowany i następny wyjeżdżam na zieloną szkołę nad morze! Jeeej c; Potem już "tylko" walka o oceny i wakacjeeeee ;)
Na dziś przygotowałam stylizacje, ponieważ jak napisałam ostatnio, że planuję to wprowadzić, to ten pomysł bardzo Wam się spodobał. Tak więc jest. Na początek nie jest to jakaś bardzo skomplikowana stylizacja, a bardziej coś prostego i na co dzień. Ostatnio z resztą bardzo polubiłam chodzić w czarno-białych kolorach. Może dlatego, że czarny fajnie komponuję się z blond włosami xD
Jeszcze co do tych ulubieńców, które też Wam się spodobały, to jeśli chcecie, możecie napisać w komentarzach jakie chcielibyście kategorie. Mam już parę pomysłów, ale może chceie coś szczególnego?
 Kurtka - sieciówka/Bluzka - New Yorker/ Spodnie - H&M/Buty - Deichmann
A tutaj taki mały backstage ;D

wtorek, 14 kwietnia 2015

Odpowiedzi na pytania #3

Hej!
Dziś obiecane odpowiedzi na pytania, zapraszam :)

1. Do jakiej szkoły idziesz po gimnazjum i na jaki profil?
Planuję iść do Liceum (Dla osób z Krakowa: 7 LO, ktoś może tam idzie? Choć zastanawiam się jeszcze nad 1 LO, 4 LO, 10 LO... muszę jeszcze trochę dłużej pomyśleć) a do klasy to pewnie na profil: matematyczno-geogarficzno-angielskiej

2. Kim chcesz zostać w przyszłości?
To jest właśnie trudne pytanie, najbardziej rozmyślam nad ekonomią... zarządzanie, menadżerstwo i tak dalej... ale trochę się boję, będzie trzeba siedzieć w biurze, w miejscu i może być trochę nudna haha boje się że nie będę potrafiła tak usiedzieć w jednym miejscu, po za tym na ekonomię ważna jest matematyka z którą niezbyt się lubię...

3. Ulubiona potrawa/przekąska?
Oczywiście pizza!! Ale tak jeśli chodzi o jakieś przekąski to ostatnio bardzo polubiłam croissanty, koktajle czy po prostu zwykłe owoce. O! Albo jeszcze jogurt naturalny z musli, to również bardzo mi smakuję zwłaszcza na wieczory :)

4. co jest najtrudniejsze dla Ciebie w blogowaniu
Myślę, że połączenie tego z życiem codziennym... zwłaszcza ostatnio,  chodzi mi o brak czasu...  zdecydowanie jest go za mało, a przygotowanie posta nie trwa 5 minut. 

5. Od kiedy blogujesz?
Od 10 września 2013 rok ♥ Czyli już ponad półtora roku.

6. Czy uważasz swoje dotychczasowe życie za udane ?
Myślę, że tak... tzn. czasami mogłoby być lepiej, ale jest dobrze. Mam zdrową rodzinę, mam to czego potrzebuję, przyjaciół, owszem były momenty, których żałuję i myślę, że mogłabym postąpić inaczej, ale na pewno nie myślę, że moje życie nie ma sensu i jest beznadziejne. Jestem zdrowa i mogę robić to co lubię więc jest okej :)

7. Promujesz innych blogi ?
Kiedyś dodawałam po trzy blogi do każdego postu, lecz zaprzestałam tego i nie wiem czy to wznowię, raczej myślę, że jak wprowadzę ulubieńców, to tam może pojawić się kategoria "blog miesiąca" 

8. Blogi o jakiej tematyce najbardziej lubisz czytać ?
Lifestylowe i modowe 

9. zrobisz konkurs?
Jeśli chcecie, to mogłabym nad czymś pomyśleć (napiszcie w komentarzu) Tylko nagrody nie byłyby jakieś wielkie, ponieważ nie chce się bawić w wysyłanie bransoletek, łańcuszków itp. z Pocztą Polską haha jeszcze źle zaadresuję albo w ogóle paczka nie dojdzie...raczej nagrodą wtedy byłby post na moim blogu.
10. Na każdą współpracę się zgadzasz, czy wybierasz? Od czego to zależy?
Raczej to ja wybieram, jedyny napisał do mnie sklep CNdirect, ale tak to są to sklepy z ubraniami z dobrą jakością i gdzie nie musiałabym pisać do rugi post o tym sklepie. Bo wtedy mój blog zamieniłby się w blog jedynie o tym sklepie, a to jest MÓJ BLOG i raczej nie zamierzam go poświęcać żadnemu sklepowi.

11. Czy będzie się można z Tobą, albo jeszcze paroma osobami z blogów spotkać w wakacje? Czy myślałaś o takim spotkaniu np w Krakowie?
Jeśli chodzi o coś na kształt zlotu, to nie, nie myślałam nad tym, bo mój blog nie jest tak popularny, żeby coś takiego organizować haha, ale jeśli ktoś chciałaby się ze mną spotkać, to można do mnie napisać i może wtedy w wakacje na jakiś spacerek się przejść :)

12. Uczysz się do egzaminów?
Tak, należę do tej grupy osób, które się tymi testami bardzo stresują i chyba próbują sobie jakoś przypomnieć te trzy lata. Kupiłam repetytoria z niektórych przedmiotów i je przerabiam,  a także muszę jeszcze porobić testy z zeszłych lat, bo to bardzo pomaga!

13. Współpracujesz z jakimiś firmami? 
Chyba jedynie z CNdirect, ale szczerze to tego pewna nie jestem, ponieważ dopiero dziś mi odpisali, po tym jak 2 tyg. temu pojawił się post o nich, więc jeszcze nie wiem co z tego będzie.

14. Jakie jest Twoje największe cele/marzenie? Jakie cele/marzenia udało Ci się zrealizować?
Marzeń mam parę, ale nie powiem bo się nie spełnią haha, no dobra niektóre to: pójście w końcu na jakiś koncert, czy podróżować po świecie. Niektóre, mniejsze marzenie udało mi się już zrealizować, ale te mniejsze, te duże jeszcze na mnie czekają! :)

15. Twoje ulubione miejsce w Krakowie to...?
Różne, często chodzimy z przyjaciółkami do Dworku Biało prądnickiego na spacery albo na Rynek czy tamte okolice (Błonia, Wawel, nad Wisłę). Lubię też jeździć w wakacje na rowerze na Tor Kajakowy, ogólnie w Krakowie jest wiele fajnych miejsc w których można sobie spokojnie siąść ze znajomymi i odpocząć :)

To tyle! Wybrałam 15 pytań, ponieważ, nie chciałam żeby to znowu było jakoś bardzo długie :)

wtorek, 7 kwietnia 2015

Zadaj mi pytanie!

Heej!
Jak tam po świętach? Naładowani nową energią żeby skończyć już ten rok szkolny? Bo szczerze, to ja nowej energii nie poczułam... haha może dlatego, że dość sporo siedzę nad repetytoriami i nie planuję przestać... Trzecia klasa gimnazjum, to zdecydowanie najgorsza klasa w moim całym życiu szkolnym, oj tak. No ale koniec pisania o tej nauce, bo moje posty zamieniają się w marudzenie o szkole, a nie można tylko narzekać i narzekać. Dziś chciałam Was poprosić abyście zadawali do mnie pytanka w komentarzach. Tak to jest ten czas, kiedy odpowiem na pewnie dręczące Was noc i dzień pytania. Nie no serio, po prostu jeśli kogoś coś ciekawi, chce mnie o coś zapytać, to jest teraz na to najlepsza okazja. Pytania mogą dotyczyć wszystkiego (oczywiście w granicach prywatności) np. o współprace, o fotografię, o mnie, no wiecie co robić haha. 
W ogóle chciałabym w niedalekiej przyszłości (czytaj: po egzaminach) wprowadzić na bloga jakieś bardziej modowe posty, czyli jakieś outifty, ale tym razem nie ze stron internetowych, tylko po prostu mnie, jakieś moje "stylizacje". Będzie lepsza pogoda (mam nadzieje) i na zdjęciach będę mogła spokojnie być bez zimowej kurtki i czapki, więc będzie ciekawiej ;) Myślę też nad wprowadzeniem "ulubieńców", ja osobiście bardzo lubię tego typu post na innych blogach, bo zawsze można znaleźć coś ciekawego i nowego, więc może jak będę mieć coś interesującego to zrobię to i na moim blogu. Napiszcie koniecznie w komentarzach co myślicie tym! ♥