wtorek, 14 kwietnia 2015

Odpowiedzi na pytania #3

Hej!
Dziś obiecane odpowiedzi na pytania, zapraszam :)

1. Do jakiej szkoły idziesz po gimnazjum i na jaki profil?
Planuję iść do Liceum (Dla osób z Krakowa: 7 LO, ktoś może tam idzie? Choć zastanawiam się jeszcze nad 1 LO, 4 LO, 10 LO... muszę jeszcze trochę dłużej pomyśleć) a do klasy to pewnie na profil: matematyczno-geogarficzno-angielskiej

2. Kim chcesz zostać w przyszłości?
To jest właśnie trudne pytanie, najbardziej rozmyślam nad ekonomią... zarządzanie, menadżerstwo i tak dalej... ale trochę się boję, będzie trzeba siedzieć w biurze, w miejscu i może być trochę nudna haha boje się że nie będę potrafiła tak usiedzieć w jednym miejscu, po za tym na ekonomię ważna jest matematyka z którą niezbyt się lubię...

3. Ulubiona potrawa/przekąska?
Oczywiście pizza!! Ale tak jeśli chodzi o jakieś przekąski to ostatnio bardzo polubiłam croissanty, koktajle czy po prostu zwykłe owoce. O! Albo jeszcze jogurt naturalny z musli, to również bardzo mi smakuję zwłaszcza na wieczory :)

4. co jest najtrudniejsze dla Ciebie w blogowaniu
Myślę, że połączenie tego z życiem codziennym... zwłaszcza ostatnio,  chodzi mi o brak czasu...  zdecydowanie jest go za mało, a przygotowanie posta nie trwa 5 minut. 

5. Od kiedy blogujesz?
Od 10 września 2013 rok ♥ Czyli już ponad półtora roku.

6. Czy uważasz swoje dotychczasowe życie za udane ?
Myślę, że tak... tzn. czasami mogłoby być lepiej, ale jest dobrze. Mam zdrową rodzinę, mam to czego potrzebuję, przyjaciół, owszem były momenty, których żałuję i myślę, że mogłabym postąpić inaczej, ale na pewno nie myślę, że moje życie nie ma sensu i jest beznadziejne. Jestem zdrowa i mogę robić to co lubię więc jest okej :)

7. Promujesz innych blogi ?
Kiedyś dodawałam po trzy blogi do każdego postu, lecz zaprzestałam tego i nie wiem czy to wznowię, raczej myślę, że jak wprowadzę ulubieńców, to tam może pojawić się kategoria "blog miesiąca" 

8. Blogi o jakiej tematyce najbardziej lubisz czytać ?
Lifestylowe i modowe 

9. zrobisz konkurs?
Jeśli chcecie, to mogłabym nad czymś pomyśleć (napiszcie w komentarzu) Tylko nagrody nie byłyby jakieś wielkie, ponieważ nie chce się bawić w wysyłanie bransoletek, łańcuszków itp. z Pocztą Polską haha jeszcze źle zaadresuję albo w ogóle paczka nie dojdzie...raczej nagrodą wtedy byłby post na moim blogu.
10. Na każdą współpracę się zgadzasz, czy wybierasz? Od czego to zależy?
Raczej to ja wybieram, jedyny napisał do mnie sklep CNdirect, ale tak to są to sklepy z ubraniami z dobrą jakością i gdzie nie musiałabym pisać do rugi post o tym sklepie. Bo wtedy mój blog zamieniłby się w blog jedynie o tym sklepie, a to jest MÓJ BLOG i raczej nie zamierzam go poświęcać żadnemu sklepowi.

11. Czy będzie się można z Tobą, albo jeszcze paroma osobami z blogów spotkać w wakacje? Czy myślałaś o takim spotkaniu np w Krakowie?
Jeśli chodzi o coś na kształt zlotu, to nie, nie myślałam nad tym, bo mój blog nie jest tak popularny, żeby coś takiego organizować haha, ale jeśli ktoś chciałaby się ze mną spotkać, to można do mnie napisać i może wtedy w wakacje na jakiś spacerek się przejść :)

12. Uczysz się do egzaminów?
Tak, należę do tej grupy osób, które się tymi testami bardzo stresują i chyba próbują sobie jakoś przypomnieć te trzy lata. Kupiłam repetytoria z niektórych przedmiotów i je przerabiam,  a także muszę jeszcze porobić testy z zeszłych lat, bo to bardzo pomaga!

13. Współpracujesz z jakimiś firmami? 
Chyba jedynie z CNdirect, ale szczerze to tego pewna nie jestem, ponieważ dopiero dziś mi odpisali, po tym jak 2 tyg. temu pojawił się post o nich, więc jeszcze nie wiem co z tego będzie.

14. Jakie jest Twoje największe cele/marzenie? Jakie cele/marzenia udało Ci się zrealizować?
Marzeń mam parę, ale nie powiem bo się nie spełnią haha, no dobra niektóre to: pójście w końcu na jakiś koncert, czy podróżować po świecie. Niektóre, mniejsze marzenie udało mi się już zrealizować, ale te mniejsze, te duże jeszcze na mnie czekają! :)

15. Twoje ulubione miejsce w Krakowie to...?
Różne, często chodzimy z przyjaciółkami do Dworku Biało prądnickiego na spacery albo na Rynek czy tamte okolice (Błonia, Wawel, nad Wisłę). Lubię też jeździć w wakacje na rowerze na Tor Kajakowy, ogólnie w Krakowie jest wiele fajnych miejsc w których można sobie spokojnie siąść ze znajomymi i odpocząć :)

To tyle! Wybrałam 15 pytań, ponieważ, nie chciałam żeby to znowu było jakoś bardzo długie :)

54 komentarze:

  1. Świetny post i bardzo ładne zdjęcia :)
    Pozdrawiam,
    wer-pozeraczkaksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz piękne i zdrowe włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne pytania otrzmałaś
    Zaczełaś blogować dosłownie kilka dni po mnie xD
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Konkyurs byłby fajny :)
    Zdjęcia sliczne a blogowaniu rzeczywiście ciężko połączyć z życiem codziennym
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne odpowiedzi :) Też bym chciała podróżować, nie stresuj się testami, na pewno dasz sobie radę! Ehh właśnie ja też z matematyką się za bardzo nie lubię, a w każdym sensownym kierunku jest ona bardzo ważna :P Szkoda, że po humanie nic nie ma :P
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne odpowiedzi i śliczne zdjęcia! :)
    Ja również stresuję się nadchodzącymi wielkimi krokami, egzaminami :/

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ohoho, ambitny profil sobie wybrałaś :)
    Też chciałabym podróżować :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię czytać takie posty :) można dowiedzieć się trochę o autorze bloga :)
    pozdrawiam cieplutko :3
    weeri-weri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz rację, blogowanie zabiera dużo czasu :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo, moje pytanka ! Wiedziałaś, które wybrać, te najfajniejsze oczywiście :) xd
    Zrób konkurs w którym nagrodą będzie post promocyjny! Ja chętnie wezmę udział :D
    http://thisismydream-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie najtrudniejsze w blogowaniu jest tekst,nie zawsze wiem co dokładnie napisać i czasami z tego powodu posty nie pojawiają się co drugi dzień.
    Śliczne zdjęcia!
    ✿DALENA BLOG✿>>>klik<<<

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny look

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie ostatnio najlepszą przekąską są płatki corn flakes ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Kraków! Często tam bywam, aż żałuję, że tam nie mieszkam.
    Profil, który zamierzasz wybrać wydaje mi się być ciekawy, trzech moich znajomych jest na nim i bardzo go chwalą.

    Pozdrawiam!
    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajne odpowiedzi :D
    http://kwiatonator28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia :)
    Fajny post- mogłam się dużo o Tb dowiedzieć :)
    Myślę, że zlot fanów nie byłby złym pomysłem, bo Tw blog jest naprawdę popularny :)
    Ponad 1000 obserwatorów to nie nic :D

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  18. zazdroszcze Ci mieszkania w Krakowie :c

    OdpowiedzUsuń
  19. Chcesz isc na profil matematyczny, a nie lubisz matematyki? Zdecydowanie odradzam. Matematyki nie da sie nagle polubic, a bez tego bedzie ciezko.

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne zdjęcia + świetny blog będę zaglądać częściej x

    ❋Ms Ally-klik❋

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę, że nie jestem jedyną osobą, która jest tegoroczną trzeciogimnazjalistką :)

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz taki sam styl jak ja! Luźno wygodnie i na sportowo! Szczególnie podoba mi sie zdjęcie w nagłówku, jest takie lekkie i letnie! ;) Jestem tą osoba która słońce, morze, plaże i palmy!

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne odpowiedzi i łądne zdjęcia :D
    Powodzenia na egzaminach :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne odpowiedzi :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię czytać twoje posty, są takie zwykłe i wesołe ^^ Życzę powodzenia w blogowaniu, ja też ostatnio nie mam na nic czasu, ale jakoś daję radę, ty też dasz :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajne i przemyślane odpowiedzi. No i do tego genialne zdjęcia, jak zawsze <3
    PS.: Mam taką samą bluzkę jak ty xD
    http://fairytaledreamcloudeen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Hi dear!! I have just found your blog and I like it! Would you like to follow each other? Just let me know and I will be back here!

    http://vkusnosbety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. powodzenia na egzaminach ;)

    http://welinkuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny wpis! Ja również bardzo lubię włoską kuchnię, w szczególności właśnie pizzę :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne odpowiedzi. :) Też kocham pizzę!
    http://karczix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Proszę o kliknięcia w linki w poście. Będę bardzo wdzięczna :)
    http://rhefresh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeju, zazdroszczę Ci takiej ilości obserwatorów w tak krótkim czasie ;)
    bajeerancko.blogspot.com - Zachęcam do obserwacji i zapisania się na newsletter ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgodzę się, mi też trudno połączyć blogowanie z codziennym życiem, ale mimo braku czasu jakoś się to udaje :) Bardzo fajne odpowiedzi i śliczne zdjęcia!
    http://larysa-de-villiers.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja najbardziej lubię blogi ze stylizacjami, zdrowym życiu i lifestyle ^^

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajne odpowiedzi, zgadzam się, że ciężko połączyć bloga z codziennym życiem ;)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Pizza .. jogurt z musli , pycha <3 świetne wybrałaś pytania ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. W Krakowie jest masa cudownych miejsc :)
    Chodzę do dziesiątki, więc jak chcesz o coś zapytać napisz :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie stresuj się tak egzaminami ;) I tak w większości sprawdzane są umiejętności, nie wiedza.
    Pozdrawiam!

    miiszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. super zdjęcia , fajny post :) i ile masz LO do wyboru ja to w ogóle nie mam haha :)

    dziękuje ślicznie za komentarz ♥
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  40. Cześć! Świetny blog, napewno będę tu wpadać częściej! Z mojej strony zapraszam Cię na internetowekonkursy.blogspot.com obiecuję, że znajdziesz coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. tez uwielbiam pizze! moglabym jesc codziennie :D
    http://www.exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  42. Dziekuje ci za komentarz, ale to nie ja jestem na zdjeciach :)
    Powodzenia w egzaminach!

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  43. Czy tylko ja nie przejmuję się egzaminami? :D Ale no, zdrowy stres jest dobry i mobilizuje :) Fajne odpowiedzi i zdjęcia :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Jeszcze nie idę do liceum, ale ja raczej pójdę na bardziej humanistyczny profil :D
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jeszcze nie idę do liceum, ale raczej pójdę na bardziej humanistyczny profil :D
    Obserwujemy? :D
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja wręcz nienawidzę się z matematyką. Jesteśmy jak ogień i woda. Za to ja chciałabym iść na gastronomię :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. nowy post po długiej przerwie, zapraszam na bloga:)
    www.meyonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń