czwartek, 23 lipca 2015

Moje ulubione aplikacje na telefon

hej
Dziś chciałabym pokazać Wam moje ulubione aplikacje na telefon. Bardzo lubię czytać tego tupu posty u innych blogerek albo też oglądać takie filmiki na YouTube, ponieważ można czasem poznać jakąś nową aplikacje lub zobaczyć jak to wszytko wygląda u kogoś innego. No to zaczynajmy ;)
Snapchat - Myślę, że każdy już sporo słyszał o tej aplikacji, jest ona już bardzo długo na rynku i wciąż bardzo lubiana. Możemy dzięki niej wysyłać kilkusekundowe zdjęcia do znajomych lub na tzw. "My story" czyli taką naszą tablice i pojawiają się one tam tylko przez 24h, a potem jeśli ktoś nie zrobił screena albo sobie nie zapisał już nigdy tego zdjęcia nie zobaczy. Teraz w wakacje dość sporo "snapuje" więc zapraszam do dodawania mnie--> thisisolaa (jak chcecie, to piszcie wasze nazwy w komentarzu)

Instagram - Kolejny raz Was nie zaskoczę, bo i o tej aplikacji jest bardzo głośno. Tutaj możemy dodawać zdjęcia (tym razem nie usuną się one po 24h), obserwować nie tylko znajomych ale i też popularne osoby, aktorów czy piosenkarzy. Zapraszam na mojego instagrama: bajolaa

PumpUp - jak ja to nazwałam, jest to taki fit instagram. Czyli możemy tam zobaczyć rożne motywujące zdjęcia, czyjeiś efekty, zdrowego jedzenia i tak dalej. Jeśli ktoś stara się zdrowo odżywiać i ćwiczy to jak najbardziej mu polecam tą aplikacje. Ja nazywam się na niej--> bajola
VSCO Cam- jak dla mnie najlepsza aplikacja do obrabiania zdjęć na telefon, jest tam bardzo dużo filtrów i wiele innych opcji aby zdjęcie wyglądało lepiej, polecam!

InstaSquare - Aplikacja której używam, gdy chcę dodać zdjęcie na instagarma, a oczywiście nie mieści się tym kwadraciku i trzeba dodać ramki. Mogą być one zwykłe białe albo z rozmazanym w tle zdjęciem. Można tam dodać również parę innych dodatków.
Co to jest? - Coś na kształt rebusów, pokazują nam się różne emoji, a my musimy zgadnąć o co chodzi, hasła są naprawdę różne.

Jelly Jump - skaczemy sobie różnymi kształtami (odblokowujemy je) i chodzi o to, aby doskoczyć jak najwyżej.
aa- gra bardzooo denerwująca haha. Trzeba trafić kółkami z cyframi w większe kółko, najgorzej jest wtedy, gdy zostaje Ci jedna kuleczka i bam, uhh.
Spotify- jest to takie coś pomiędzy odtwarzaczem muzyki a radiem, ponieważ możemy wybrać sobie jakiś gatunek muzyki, jakąś playlistę i jej słuchać. Niestety do tego niezbędny jest internet, tak jedyny tego minus, ale tak po za tym w domu teraz tylko stamtąd słucham muzyki.

Endomondo - aplikacje którą używam ostatnio bardzo często. Dzięki niej możemy podczas uprawianie różnych dyscyplin sportowych zmierzyć ile spaliliśmy kalorii, ile przejechaliśmy, z jaką średnia szybkością, z max prędkością i wiele innych możliwości. Dodatkowo T-mobile urządza akcje dzięki której kilometry które przejechaliśmy są w sumie zbierane i zamieniane na pieniążki, które potem przekazują domu dziecka, oczywiście biorę w niej udział.
A jakie są Wasze ulubione aplikacje na telefon?

41 komentarzy:

  1. większość tych aplikacji mam i bardzo lubie!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Większość aplikacji znam, szkoda, że nie mogę mieć snapa :D
    A aa uwielbiam, ja mam w tej grze 190 poziom haha!

    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG - KLIIK:)!

    OdpowiedzUsuń
  3. moją ulubioną aplikacją jest zdecydowanie snapchat, cały czas tam przesiaduję, no i może jeszcze instagram ;)
    Pozdrawiam!
    http://polynaeces.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam mniej więcej te same aplikacje. Miałam aa ale usunęłam bo było to tak wkurzające, że nie mogłam w to grać xd
    (Mój blog)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam snapchata, jeśli ktoś ma ochotę to można zapraszać --> esiaxdd

    www.esiabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Moimi ulubionymi aplikacjami są: snapchat, instagram i Tumblr :)
    Bardzo fajny post !

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tak na prawdę korzystam tylko ze snapchata i instagrama ;) Bardzo fajny post, potem zobaczę sobie te pozostałe aplikacje bo wydają się być całkiem ciekawe :D
    Pozdrawiam!
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Z wymienionych twoich ulubionych korzystam tylko z instagrama
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja korzystam z Instagrama i programów do obróbki zdjęć, które wymieniłaś :))
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Snapa, Instagrama i InstaSquare ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam wiele aplikacji na telefonie. Moją ulubioną jest chyba Instagram.

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  13. Większość aplikacji znam. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uzywam tylko Instagrama :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Większość z tych aplikacji sama używam i je uwielbiam :)

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Również używam większości z tych aplikacji, ale o niektórych słyszę pierwszy raz, więc może w najbliższym czasie je sama ściągnę :)
    Snapchat: yudemere

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  17. Większość z nich znam i używam. Tak, gra "aa" jest bardzo denerwująca, utknąłem chyba na 37 poziomie. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. właśnie miałam jakieś dejavu, nie wiem, czy już tu coś komentowałam, czy nie, bo gdzies niedawno napatoczyłam się na podobny post i teraz jestem w kropce! :<
    z moich ulubionych do instagram i vsco <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Większość z tych aplikacji znam :)
    Snapchat i instagram to moje uzależnienia :D
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. mam instagram , snapchat , co to jest ? , miałam aa :P dodam cię na insta i na snapa :P dodaj mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na insta nazywam się : juuleeczkaa
      snap : smerfetka-julka

      Usuń
  21. Spotify! Słyszałam o tej aplikacji, jednak często zapominałam nazwy. Teraz szybko sobie ją pobiorę :) Będę korzystać z niej na laptopie ;) Jeżeli chodzi o moje ulubione apki na telefon - wszystkie, które wymieniłaś :)

    Zapraszam:
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. większość znam, może zainstlauje sobie vsco cam bo dużo osób poleca ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja pałam gorącą miłością do snapchat'u. Uwielbiam go. Poza tym korzystam ze Spotify, ale na komputerze podobnie jak i z endomondo, której też używam baaaaardzo dużo bo staram się jak najwięcej ruszać.

    [ http://zamieniamsiewchodzacyideal.blogspot.com/ ]

    OdpowiedzUsuń
  24. Moimi ulubioną aplikacją jest instagram <3
    BArdzo fajny post :D
    Śliczny blog, aż zaobserwuje :D
    zapraszam również do siebie
    http://beautifulislifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też mam większość tych aplikacji! Super post:)
    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/07/good-for-you.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja kocham snapa :)
    Mój to patty994
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. również używam tych aplikacji. pozdrawiam

    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne aplikacje.
    Uwielbiam snapchata.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny wpis :) Muszę przetestować VSCO Cam i PumpUp :) Zamiast InstaSquare używam No Crop, też jest spoko :)

    Poklikasz w ostatnim poście? :) http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  30. Great post dear!

    Please click on the link on my blog
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/07/no-rain-no-rainbow-with-jollychic.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja uwielbiam "Gif Me!", "Instagram", "PumpUp" i "No Crop".
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo lubię posty tego typu :) Jeszcze nie słyszałam o PumpUp :)

    http://loudhappiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/08/tag-7-deadly-sins-book-must-have-luc.html
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj,poklikaj w linki

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak jest snapek to jest wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Też mam większość. :D Chociaż lubie nowości i zastanawiam się, czy nie załapać się do jakiegoś software house, żeby.. nauczyć się działać samemu. :)

    OdpowiedzUsuń