piątek, 17 lipca 2015

post, po prostu

Hej
Ostatnio miałam małe kłopoty z blogiem, tzn. brak weny, totalny brak motywacji do czegokolwiek. Mam notesik w którym mam wypisane tematy postów i to dość sporo, ale nie wiem jak się za nie zabrać, co napisać. Nie wiem z czego się to brało. Z resztą sami mogliście to zauważyć z ostatnich postów, ze były one gorsze niż kiedyś i przede wszystkim rzadsze. Nie jestem z tego zadowolona, w ogóle. Miałam myśli, żeby po prostu odpocząć od bloga, ale jakoś nie umiałam tego zrobić, po prostu nie, tak czy tak musiałam coś napisać, to się stało jak obowiązek. Mimo wszystko mam w świadomości to, że już niedługo będą dwa lata odkąd założyłam bloga, nigdy chyba niczego się tak długo nie trzymałam, zawsze mi się nudziło coś po miesiącu, a tu proszę, czyli musi coś w tym być. Kolejną motywacje dajecie mi Wy, bo wciąż komentujecie mojego bloga, wciąż tu jesteście. Ostatnio nawet dostałam maila od czytelniczki, nie sadziłam, że takie coś może tak  zmotywować i dać niezłego kopa, aby się nie poddawać. W każdym razie spokojnie, na pewno nie zamierzam bloga tak łatwo odpuścić, jeszcze trochę będziecie musieli się ze mną pomęczyć. Nie mowie, że posty będą regularnie, bo tego obiecać nie mogę,zwłaszcza teraz, w wakacje, kiedy ciągle mnie nie ma w domu, a na dodatek jadę teraz na dwa tygodnie na obóz nad morze. Napisałam już dwa posty, które powinny udostępnić się automatycznie w czasie mojej nieobecności, więc mam nadzieje, że Wam się spodobają. Jeśli macie jakieś pytania, prośby czy coś chcielibyście ode mnie bardziej prywatnie, to śmiało możecie pisać tutaj --> olaaoo123@gmail.com (maila akurat sprawdzam codziennie)
Ja już lecę się pakować i mam nadzieje, że Wam wakacje mijają równie aktywnie :)

67 komentarzy:

  1. Widok na rzeke przypomina mi moje rodzinne miasto :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też czasami brakuje mi motywacji do bloga, ale nie warto się poddawać. :)
    soelliee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia, takie beztroskie! A co do bloga, myślę że to tylko taki chwilowy stan, w końcu nabierzesz sił i znowu będzie tak jak dawniej. ;)
    maadamm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia! :)
    Udanego obozu nad morzem :*

    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG - KLIIK:)!

    OdpowiedzUsuń
  5. mam nadzieje że dalej będziesz kontynuować pisanie , bo jesteś świetna <3
    Może nie długo znowu zaczniesz mieć wenę , pomysły , nowe inspiracje ! Wierzę w cb :*
    zapraszam :
    impossible-jula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też się wszystko nudzi po miesiącu, a skoro ja bloga mam już prawie 4 miesiące, to też musi coś w tym być, hahah :)
    Nie możesz tracić wiary w siebie, tym bardziej że piszesz świetnego bloga i uwielbiam go czytać! ♥

    Śliczne zdjęcia ^^
    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Dwa lata to kawał czasu, gratuluję! Trzymam kciuki za to, aby ta wena wróciła, a myśli, aby zrobić przerwę z blogiem uciekły i najlepiej żeby nie wracały ;) Świetne zdjęcia!
    [klik]

    OdpowiedzUsuń
  8. Też czasem mam takie chwile, kiedy nie wiem o czym pisać i jak się do tego zabrać.
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Drugiego bloga mam też już prawie 2 lata, i mimo że czasem nie ma jak albo nie chce się nic pisać to później jak ten przestój minie to wszystko elegancko wychodzi:)
    Odpręż się i wybaw na obozie, a jak wrócisz blog będzie się sam pisał:)

    [http://zamieniamsiewchodzacyideal.blogspot.com/]

    OdpowiedzUsuń
  10. Każdemu czasem zdarza się brak weny ;)
    Udanego wyjazdu nad morze :)
    Śliczne zdjęcia ♥

    http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia. Mój blog istnieje krótko i boję się, że za pół roku mi się znudzi. :<

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też mam brak weny na pisanie. Jeżeli nie mam weny na temat posta to po prostu piszę co u mnie. Właśnie dziś taki post się pojawił! :3
    Zapraszam i pozdrawiam.
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja właśnie ostatnio mam wenę!
    -----
    bardzo proszę o poklikanie w linki!
    http://polowcia--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia :*
    życzę udanego obozu :))
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam również dużo przygotowanych tematów postów, ale też jak przyjdzie mi napisać posta to nie wiem od którego zacząć, ale zawsze sobie jakoś poradze :D


    http://monika-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ja ostatnio też mam takie 'zaniki' weny;/
    mogłabym liczyć na wejście w banner dresslink u mnie na blogu?:) Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    OdpowiedzUsuń
  17. Prze prze prze prze piękne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie :)

    Mój blog~KLIK ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia i cudowny blog :*
    http://misswerka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Czasem niestety jest takich chwilowy brak weny ;/ Ładne zdjęcia ;)
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ja tez ostatnio nie miałam w ogóle weny ani ochoty wchodzić na mojego bloga i sama nie wiem dlaczego, ale na szczęście minęło

    zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, jakie cudowne zdjęcia!
    Życzę udanego obozu!
    W sumie też miałam tak, że miałam przygotowane posty, ale i tak nie mogłam się jakoś zabrać za to wszystko.
    No i z tego moja miesięczna przerwa w marcu.
    Ale na szczęście już się zregenerowałam :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne zdjęcia. Ja bardzo często mam brak weny ale jakoś daję rade napisać co sobote posta :)
    Pozdrawiam i obserwuje (jeśli mój blog ci się spodoba zapraszam do obserwacji )
    niebioeski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Po mojej długiej nieobecności od razu natknęłam się na Twojego bloga, którego bardzo dobrze pamiętam :) Nie rezygnuj z tego bloga bo naprawdę jest świetny i widać, że wkładasz w niego dużo pracy. Czasem zdarza się brak weny, ale przechodzi to z czasem. Na pewno nie powtarzaj moich błędów i przez chwile słabości nie opuszczaj bloga.! Powodzenia!
    sotiens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow I am in love with this post<3 you are so talented thanks for sharing. Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    kisses

    http://www.theclosetelf.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ważne, że się nie poddałaś. :) Trzymam kciuki, aby motywacja Ci wróciła dwa razy większa niż do tej pory. :) Cudowne zdjęcia. :* Śliczne widoki. <3

    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęcia ! Kocham zachody słońca ;) Życzę weny do dalszego prowadzenia bloga, ponieważ robisz to fenomenalnie ;) Pozdrawiam.

    http://pocomiwiecejx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie piękne zdjęcia! *o*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. wow, ale śliczne zdjęcia! ♥

    Zapraszam na bloga: ¦KLIK¦
    Grupa na fb: ¦Dołącz do dreamers KLIK¦

    OdpowiedzUsuń
  29. Też ostatnimi czasy mi sie to zdarza :/

    www.ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Każdy czasami ma czasem takie dni :) Jednak wielkie jest to, że masz bloga już dwa lata. Mam nadzieję, że również zabawa z blogosferą nie znudzi mi się :3 Bardzo to polubiłam. Na pewno damy Ci trochę odpoczynku i wrócimy do Ciebie, kiedy znowu się
    pojawisz!

    Zapraszam:
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne zdjęcia takie wakacyjne. Zazdroszczę wytrwania w blogowaniu! Oby tak dalej :)
    ♥Different Diamond♥ <-- klik
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczne zdjęcia! :)

    Zapraszam- http://alexandraiwinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajny post, wspaniałe zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Genialne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  35. czasem potrzebna jest taka przerwa w blogowaniu :) Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja tam mam często. Dlatego dodaję niesystematycznie posty na bloga. :// Zapraszam na recenzje filmu → KLIK! Udanych wakacji! ^^

    OdpowiedzUsuń
  37. Myślę ze każdy bloger przechodził przez etapy zwątpienia lub braku chęci. Jednak po krótkiej przerwie szybko nabiera się chęci:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękna pora na zdjęcia ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń
  40. świetne zdjęcia, pewnie to taki chwilowy brak weny. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam podobnie, brak czasu,brak pomysłów, ciągłe wyjazdy,wyjścia. I to zazwyczaj chwilowy brak motywacji. :(

    aslotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne zdjęcia! :) niestety brak weny często się zdarza.. ;/

    http://izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. jakie cudowne zdjęcia! :)

    http://magicoflife1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Wspaniałe, klimatyczne zdjęcia! :))

    OdpowiedzUsuń
  45. Ładny i ciekawy blog oraz zdjęcia.

    Zapraszam: http://marzenczas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Mam nadzieję, że w czasie wyjazdu nabierzesz sił do dalszego pisania : )

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudne fotki i to tło *.*
    U mnie nowy post, zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. W takim razie cudownych wakacji życze <3
    Pozdrawiam i zapraszam na 6czerwca!

    OdpowiedzUsuń
  49. cudowne zdjecia, udanych wakacji!! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. jeju boskie zdjecia :)

    Dziękuje za komentarz i zapraszam na nowy post oraz konkurs ♥
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  51. Super zdjęcia :)
    życzę udanych wakacji ;*
    Zapraszam do mnie : http://queenoflife5.blogspot.com/
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Każdy potrzebuje przerwy! Cudowne zdjęcia, też mam zeszyt blogowy :)

    Nowy Post!- Klik!
    Klikniesz TU? Pomożesz mi.

    OdpowiedzUsuń
  53. Faaajne zdjęcia! Zawsze ciężko o motywacje, pamiętaj, że są wakacje, trzeba odpocząć ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Fajne zdjęcia! Spokojnie, czasami ciężko o motywacje, jednak pamiętaj, że są wakacje, trzeba z nich skorzystać i odpocząć :D

    OdpowiedzUsuń
  55. super blog, bardzo ładnie piszesz ;)
    Pozdrawiam
    mogłabyś poklikać w linki, bardzo mi zależy ! :)
    WISH LISTA

    OdpowiedzUsuń
  56. Każdy kiedyś potrzebuję przerwy, chwili dla siebie, odpoczynku od tego co już od dawno robimy, to zrozumiałe że Ty także tego potrzebowałaś. Nie przejmuj się brakiem weny, z czasem ona wróci i będzie wszystko tak jak kiedyś. Trzymam kciuki aby wszystko wróciło do normy i pamiętaj że czytelnicy zawsze będą przy Tobie, nieważne czy posty będą regularne czy nie, oni po prostu przy Tobie będą!

    acia, http://acia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Każdy czasem ma blokadę twórczą, sama się z nią ostatnio zmagałam i mogę C zagwarantować że z czasem będzie lepiej :) Śliczne zdjęcia, niesamowite ujęcie tła *_*

    www.malwa-ina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń