środa, 29 lipca 2015

Półtora roku

Hejka!
Jakieś półtora roku teamu robiłam post o moich ćwiczeniach, może niektórzy pamiętają i w sumie dużo się w tym temacie nie zmieniło. Jestem z siebie dumna, że już półtora roku robię sobie te wszystkie treningi, choć o trzymaniu się diety nie da się tego samego powiedzieć. Dla osób, które nie wiedzą: treningi robię głównie z Mel b i Natalią Gacką lecz ostatnio dołożyłam również Ewą Chodakowską, oczywiście nie wszystko na raz!  Jeśli chodzi o Mel B to najczęściej wykonuje trening abs i trening na pośladki, z Natalią Gacką robię jedynie abs, który trwa 15 minut, a z Chodakowską od czasu do czasu skalpel lub trening: brazylijskie pośladki cz.1 i cz.2. Ostatnio codziennie robię jedynie ćwiczenia Ewy plus abs Natalii. Powiem Wam, że przez te półtora roku zauważyłam efekty, jednak byłyby one lepsze gdybym rzeczywiście trzymała się postanowionych celów, czyli totalnego braku słodyczy i regularne ćwiczenia. Jednak przez szkołę zdarzało się, że nie ćwiczyłam w ogóle przez dwa tygodnie. Mimo to efekty jak dla mnie są. Kiedyś miałam problem z zrobieniem 20 przysiadów, a teraz bez problemu zrobię 100, podobnie z brzuszkami. Widać już małe zarys mięśni na brzuchu, a moje nogi bardzo się wzmocniły. Ostatnio nawet zaczęłam jeździć na rowerze z siostrą i nasz rekord jednego dnia wynosi  ok. 50 km. Na pewno gdyby nie te moje ćwiczenia nie dałabym rady tyle przejechać. Bardzo wzmocniły mi one moją kondycje.
Od słodyczy niestety nie udało mi się tak długo powstrzymywać (mój rekord to miesiąc) oczywiście zdecydowanie zmieniły się moje nawyki żywieniowe. Już nie jem wszystkie co możliwe, a staram się to wszystko ograniczyć. Mam nadzieje, że jeszcze uda mi się totalnie pozbyć niezdrowego jedzenia z mojego życia, a także, że nie zabraknie mi motywacji na ćwiczenia jeszcze przez długi czas. A wy, wykonujecie jakieś małe treningi?

40 komentarzy:

  1. regularne cwiczenia daja efekty ,wiem po sobie mam kondycje jak nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozazdrościć takiej silnej woli :( Ja w ogóle nie mogę się przemóc by ćwiczyć regularnie, zawsze coś mi wypadnie.
    Ale życze powodzenia i dalszych sukseców! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ćwicze już ok 2 lat ale niestety zdarzało mi sie pare miesiecznych przerw;)

    PS. Jeśli znajdziesz chwilkę czasu poklikaj proszę w linki w poście;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje. Taka praca na pewno dała duże efekty :) Bardzo motywujące zdjęcia :3
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Po ty jak opisałaś to wszystko, to pojawiła się we mnie jakaś mała cząstka motywacji do ćwiczeń :)

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wpis, przepiękne zdjęcia, ja mam mały zastój w ćwiczeniach ale w planach jest dziś trening :)

    Poklikasz w ostatnim poście? :) http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje wytrwałości! Ja ćwiczę od 5 miesięcy.
    (Mój blog)

    OdpowiedzUsuń
  8. Motywująco, ja zawsze ćwiczę około tygodnia a potem przestaje :/.
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com < klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Samo zmusza do działania :) Pozdrawiam !

    http://pocomiwiecejx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie, że jesteś tak wytrwała i życzę Ci tego na długie lata, świetne inspiracje :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Ćwiczę, cwiczę! -20kg schudlam juz rok temu, ale teraz ćwicze dla siebie, bo to lubie. Chce miesni i teraz pośladki ;) Ale akurat to robie z kimś innym i super efekty! ;) Ja na szczescie problemu ze zdrowym odżywianiem nie mam.

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje wytrwałości :)

    http://want-cant-must.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Serio gratuluję wytrwałości, ja ćwiczyłam kilka dni i przestałam, zawsze tak mam :/ <3

    http://zuzuublog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam zamiar zacząć się rozciągać, bo przez ostatnie dwa lata się nieco zastałam z tym.
    Może będę robić, zastanowię się jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie zaczynam :) Mam dużo sił i wiary! Mam nadzieje, że mi się uda. Jeżeli chodzi o dietę-po protu chcę zdrowiej się odżywiać :)
    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Podziwiam za wytrwałość, ja jestem leniwa :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje. Mi udalo sie wrocic do wagi sprzed 3 lat, wiec tez jestem z siebie dumna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bede musiala wznowić swoje ćwiczenia :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wytrwałości, ja znowu muszę zabrać się za ćwiczenia :P

    OdpowiedzUsuń
  20. gratuluję wytrwałości! ja zaczęłam ćwiczyć w czerwcu ;)
    WHATEVER SEA - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję wytrwałości! :D Moje ćwiczenia zawsze trwają po 2 tyg, jak nie 3 i koniec :D


    W wolnej chwili zapraszam do siebie!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zmotywowałaś mnie tym postem :D Bo kiedyś ćwiczyłam, ale teraz zupełnie przestałam ;/
    Gratuluję wytrwałości!

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  23. Robiłam kiedyś te ćwiczenia na brzuch z Natalią Gacką, a pamiętam je tak dobrze przez zakwasy następnego dnia ! :) Ostatnio często sięgam po rower, a jeśli chodzi o niezdrowe jedzenia, raz na jakiś czas można zjeść ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wytrwałości :) genialna motywacja :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    ;
    ;
    ;
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)

    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    \ ZAPRASZAM TEŻ NA FANPAGE - KLIK
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pozazdrościć tylko ;) Ja ćwiczyłam, ale straciłam motywacje :/

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluje wytrwalosci!
    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/08/wacz-moimi-oczami-cz-1.html?m=1#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję trwałości i życzę Ci jej dalej :D
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  29. Zostałaś nominowana do Libster Blog Award
    zapraszam na mojego bloga gdzie są zamieszczone pytania dla ciebie:
    http://hellomyflower.blogspot.com/2015/08/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Great photos dear!

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/08/leather-with-shein.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję i trzymam kciuki za kolejne sukcesy ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. gratuluje wytrwalości! niezwykle motywujący post, aż zachciało mi sie wstac z łóżka:))

    przy okazji zapraszam do mnie - http://alxzet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow, major motivation photos!

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow, ja bym nie dała rady tak długo ćwiczyć. ;/ :* Pozazdrościć. <3
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny, motywujący post.

    zapraszam do mnie ;)
    http://bomytokochamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. super blog ! :)

    obserwuję, mogę liczyć na to samo ?
    z góry dziękuje ;3

    zapraszam do mnie ----> martuskaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Życzę ci powodzenia bo naprawdę warto trenować ;)
    http://black-widows.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń