niedziela, 16 sierpnia 2015

Obóz tenisowy 2015

Hej
Znowu mnie sporo nie było na blogu, ostatnio laptop otwierałam miesiąc temu, kiedy to szykowałam się na obóz o którym zaraz trochę się rozpiszę, ale najpierw chciałabym się wytłumaczyć z mojego braku obecności w blogosferze. Nie było mnie tyle, nie dlatego, że mi się nie chciało, nie miałam ochoty, brak weny i tak dalej, a dlatego, że po prostu są wakacje i od połowy lipca w domu, w Krakowie spędziłam około 2 dni. Po obozie (na początku sierpnia) od razu pojechaliśmy na działkę, ponieważ mieliśmy tam gości, a potem od razu do Niemiec. Także jak widzicie nie miałam za bardzo jak napisać cokolwiek dla Was. A teraz skończmy już to tłumaczenie się i może przejdźmy do tematu posta. Dziś chciałam Wam trochę opowiedzieć mój obóz, na którym byłam także i rok temu. Byliśmy dokładnie w tej samej miejscowości, czyli Dźwirzyno, które w tym roku nie było już tak słoneczne i ciepłe, prawie codziennie temperatura wynosiła około 18 stopni, nie jest to pogoda idealna do opalania się, jednak była ona jak najbardziej dobra do grania w tenisa, a także uprawiania innych dyscyplin. Wieczorem zawsze na plaży graliśmy w jakieś mniejsze gry drużynowe np. ringo, albo rugby za które zdobywało się punkty i pod koniec obozu, ten kto miał ich najwięcej zostawał "obozowym mistrzem sportu". Ogólnie bardzo mi się podobało, nie tylko ze względu na duża ilość sportu, ale i też na ludzi którzy tam byli. Przede wszystkim mogłam znowu spędzić dwa tygodnie z przyjaciółką z Warszawy która ostatni raz widziałam, właśnie rok temu, po za tym byli inni ludzie, których już znałam z poprzednich obozów i dzięki nim te dwa tygodnie były tak cudowne. Na pewno długo nie zapomnę tego obozu. 
Tak w ogromnym skrócie... ogromnym. A teraz pokaże Wam parę zdjęć.



50 komentarzy:

  1. oj zazdroszczę!


    ______________________
    fashion-blog
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że pogoda idealna. :) W tenisa grałam moze kilka razy w życiu, za to uwielbiam plażówkę. Świetnie spędzone wakacje! Zazdroszczę, ja tego roku nigdzie nie miałam okazji jechać. Pozdrawiam ;)

    http://pocomiwiecejx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ważne, ze dobrze spędziłaś czas
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie obozy to fajna sprawa. Ja byłam kiedyś na obozie konnym.

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny musiał być ten obóz! :) Nie ukrywam, że gry w tenisa z wielką chęcią sama bym spróbowała!

    OdpowiedzUsuń
  6. Musiało być fajnie :D
    A to że nie blo Cię długo to spokojnie :)

    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne zdjęcia, super obóz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny obóz! Też gram w tenisa :) Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać, że obóz się udał :)
    Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam :3
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia!!! *-*
    immort4lgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia! Widać, że spędziłaś na prawdę wspaniałe chwile! Pozdrawiam cieplutko :* http://hermoso-espacio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja kiedyś próbowałam grać w tenisa, ale jakoś nie było to dla mnie. Fajne zdjęcia i widzę, że spędziłaś świetnie czas. Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do mnie :)
    http://sara-wawrzak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Musiało być bardzo fajnie :)
    Śliczne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nigdy nie grałam w tenisa, nawet rakietki w ręce nie trzymałam :D Ale bardzo chciałabym spróbować :)

    http://kaleerie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. cudne zdjęcia *.*
    obserwuje i liczę na rewanż


    zapraszam http://goldenangelxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Obóz musiał być udany!
    Również lubię zagrac sobie czasem w tenisa :)
    Cudowne zdjęcia!

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale cudowne zdjęcia! Obóz musiał być udany. Ja w tym roku byłam we Francji na Lazurowym Wybrzeżu, to naprawdę piękne miejsce.
    Obserwuję, liczę, że u mnie też ci się spodoba!

    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam nadzieję, że obóz zaliczysz do udanych ^^
    Świetne zdjęcia ^^
    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Great post! thanks for sharing this is so much fun to scroll through:) Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    kisses

    http://www.theclosetelf.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia! :)) Obóz świetny, zazdroszczę :))
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiękne zdjęcia! Zapewne wspomnienia jeszcze lepsze :)

    Mój blog - twoimioczami

    OdpowiedzUsuń
  22. o ja, musiało być świetnie :)

    serdecznie zapraszam do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ty tam miałaś 18 stopni, a my zdychaliśmy w 40 :<

    OdpowiedzUsuń
  24. hej jestem z bloga: polynaeces.blogspot.com , pisałaś, że link do mojej nowej strony nie działa, teraz jest już w porządku więc zapraszam: introverted-journal.blogspot.com
    Baardzo przepraszam za spam, usuń komentarz jeśli chcesz bo jak przeczytałaś to nie jest już potrzebny :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow super blog ! Zapraszam do wspolnej obserwacji kochana www.brenodella.blogspot.com :>

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny blog kochana! będę regularnie odwiedzać <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Musiało być super, ja w tenisa nie gram ale wydaje się być fajnym sportem :)

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojj zazdroszczę zawsze chciałam się naczyć grać w tenisa!

    NOWY POST!  ZAPRASZAM!
    Co powiesz na wymianę komentarzami? Miło mi będzie jak zaobserwujesz, odwdzięczę się!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  29. Trzeba rozwijac swoje pasje :)

    Pozdrawiam!
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  30. Kiedyś grałam w tenisa, ale nie jest to sport stworzony dla mnie xD
    Bardzo ładne widoki ! :3
    Pozdrawiam Julka ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Pewnie było mega :) Nieziemskie widoki !

    http://bomytokochamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. super fotki :) bardzo mi się podoba Twoja obudowa telefonu, świetna jest :D

    pozdrawiam, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  33. cudowny blog, śliczne zdjecia, mam prosbe poklikasz mi w linki w najnowszym poscie? bardzo o to prosze to tylko chwila :)
    i może wspólna obserwacja? jezeli tak to zaobserwuj i daj znac w komentarzu a od razu sie odwdziecze
    pozdrawiam i zapraszam

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. 2 zdjęcie śliczne, takie mroczne i symetryczne (w miarę) :D
    zapraszam do siebie, poklikasz w linki u mnie?
    Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  35. Też byłam kiedyś na obozie tenisowym i również bardzo mi się podobało :)
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. W takim razie dobrze, że wyjazd był udany. Świetne zdjęcia. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. To super, że dobrze się bawiłaś! :) Piękne zdjęcia <3

    Happiness Blog

    OdpowiedzUsuń
  38. Widzę, ze się podobało, to najważniejsze, ja też uwielbiam grać w tenisa! bliźniaczki hahah
    Śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam: http://shyleess.blogspot.com/2015/08/marionetka.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Także miałam jechać w tym roku do dźwirzyna na obóz! Może na ten sam? :P

    no-perfekt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. dobrze, że udał Ci się wyjazd! śliczne zdjęcia, pozdrawiamy ;)
    dreamoutloud.f

    OdpowiedzUsuń
  41. piekne zdjecia. Ja bylam tylko raz na obozie, ale tanecznym, jakos do tenisa mnie nie ciagnie xD

    OdpowiedzUsuń
  42. To musiało być cudowne doświadczenie :) Ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  43. I like your blog!
    Would you like to follow each other?
    Let me know at my page:)

    xoxo

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  44. masz bardzo fajną pasję.. ja bym chciała miec możliwość i czas na trenowanie jakiejś dyscypliny sportu.. nie zawodowo, bo już jestem za stara (22lata), a jako hobby :)

    może wzajemna obserwacja??
    www.limonkoowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Widzę, że taki obóz to coś naprawdę fajnego :)

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń