niedziela, 30 sierpnia 2015

Odpowiedzi na pytania #4

hejka
Ostanie dni wakacji mijają mi wręcz genialnie, cały czas coś robię, gdzieś z kimś się spotykam i to uwielbiam! Stęskniłam się jednak za moim znajomymi. Ale dziś nie o tym, dzisiaj są odpowiedzi na pytania! Zadaliście ich do sporo, więc nie będę odpowiadać na wszystkie, a wybrałam te najciekawsze, no to zaczynajmy ;)

1. Jaka praca byłaby dla Ciebie satysfakcjonująca?
Jeszcze do końca nie wiem kim chciałabym być w przyszłości, wiem, że na pewno coś związanego z ekonomią, przedsiębiorczość, menadżerstwo itp.

2. Co jest ważniejsze według Ciebie: wygląd czy charakter?
Oczywiście, że charakter, ponieważ co mi po tym jeśli mój chłopak będzie piękny skoro nie będę mogła się z nim dogadać i ogólnie dobrze się czuć, bo będzie miał totalnie nie pasujący do mnie charakter, po co mi coś takiego?

3. Co najbardziej lubisz robić?
Myślę, ze spotykać się ze znajomymi, przyjaciółmi, to wtedy czuję się najbardziej szczęśliwa i chyba mam najlepszy humor, lubię też podróżować, robić zdjęcia, grać w siatkówkę, na prawdę wiele rzeczy, ogólnie uwielbiam aktywny tryb życia, nie przepadam za ciągłym siedzeniem w domu przed laptopem.

 4.Czego nie potrafisz zaakceptować u innych?
Zdecydowanie nietolerancyjności, nie rozumiem jak ktoś może poniżać drugą osobę, tylko dlatego, że ma inny gust muzyczny, ma inny odcień skóry czy jest innej orientacji. Słuchamy tego co lubimy, nikt nam tego nie będzie narzucał, z odcieniem skóry się rodzimy, ludzie ciemnoskórzy nie wybierają tego, że trochę różnią się od reszty świata, a ludzie homoseksualni nie będą zakochiwać się na siłę w kimś nie czując do niego totalnie nic, a wszystko dlatego, że boją się poniżenia, Naprawdę nigdy nie będę w stanie zaakceptować takiego zachowania.

5.Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga?
Pytanie, które chyba najczęściej się powtarzało. Bloga założyłam dwa lata temu, zaczęłam czytać blogi innych osób i pomyślałam, że też bym chciała mieć swojego na którym będę pisać co tylko chce, pewnie też dlatego, że mi się nudziło i nie miałam już co robić w internetach.

6. Lubisz fotografię? 
Jak najbardziej, dzięki blogowi stało się to jedną z moich pasji, niestety teraz ma mały kłopot z moim głównym aparatem, mimo wszystko na takie urządzenie trzeba bardzo uważać i obchodzić się z nim jak z jajkiem, mam nadzieje, że mój Nikon szybko z tego wyjdzie, bo na razie zdjęcia na blogu są z telefonu albo z jakiś starszych sesji itd. 

7.W jakich sklepach najczęściej kupujesz ubrania?
H&M, New Yorker, Bershka, Reserved, Pull&Bear, Cropp, House, Stradivarius.

8.  Czy był taki dzień, kiedy odechciało Ci się blogować?
Tak, pod koniec roku szkolnego i w wakacje, nie miałam żadnej motywacji  ani pomysłów, nie myślałam o zamknięciu bloga, tylko zrobieniu sobie przerwy, posty pojawiały się trochę rzadziej, chociaż też ze względu na mój brak internetu, ale dałam radę i bloga jak na razie nie zamierzam zamykać ;)

9. Jak zmieniło się Twoje "blogowanie" od pierwszego posta do dzisiejszego? 
Oj zdecydowanie posty są na wyższym poziomie. z d e c y d o w a n i e, wtedy nie miałam jeszcze zielonego pojęcia o tym, jakość zdjęć też się bardzo poprawiła, a na gorsze wyszły to, że posty są rzadziej.

10. co jesz na śniadanie?
Nic niezwykłego, najbardziej lubię kanapki z sałatą, serem żółtym i szczypiorkiem, ewentualnie jeszcze pomidor ;) Gdy mam więcej czasu jem zupę mleczną czy musli z jogurtem naturalnym, jakaś jajecznice albo parówki.

11. dlaczego lubisz blogować?
Lubię się Wam wypisywać, lubię to, że mogę tutaj pisać o czym chce, takie moje małe miejsce w  tym całym świecie internetów. Nikt mi tutaj nie mówi jak i co mam pisać, tylko sama o tym decyduje, to wszystko jest moje, jakby taki dobytek haha. po prostu uwielbiam to :)
12. Czy gdy byłaś młodsza, miałaś "nasza-klasa"?
Oczywiście, że tak! Głównie dla gier, pet party <-- najlepsza gra! :)

13.Masz rodzeństwo? Jak tak to jakie i czy lubisz spędzać z nimi czas?
Tak, mam starszą o rok siostrę z którą mam teraz dość dobry kontakt, opowiadam jej wiele rzeczy, ona mi też, myślę ze mamy dosyć spore zaufanie do siebie. W te wakacje jeździłyśmy razem na czterdziesto kilometrowe wycieczki rowerowe, obóz i inne wspólne wyprawy :)

14.Na co wydajesz najwięcej pieniędzy?
Najczęściej na ubrania czy na wypadach ze znajomymi :)

15.Jesteś otwartą czy raczej zamkniętą osobą?
Jeśli chodzi o zwierzanie się, to mam od tego tylko jedną osobę, moją przyjaciółkę, która wie o mnie wszystko. Natomiast jeśli chodzi o takie zachowanie w grupie, to kiedyś byłam szarą myszką, która chciała jedynie gdzieś dobrze się schować i nasłuchiwać rozmów innych, jednak w te wakacje zaobserwowałam u siebie zmianę i to sporą. Nie wiem kiedy tak się zmieniłam,ale potrafię już normalnie zachowywać się w towarzystwie obcych czy ludzi których dobrze nie znam, na totalnym luzie i bez stresu. Bardzo się z tego cieszę, bo nienawidziłam tej nieśmiałości u siebie.
 Zapraszam do zaobserwowania mnie na:
Instagramie--> bajolaa
Snapchacie---> thisisolaa

57 komentarzy:

  1. Kochana świetnie napisany post , bardzo miło mi się czytało. Boskie zdjęcia. Kiedy masz w planach kolejny post. ?
    Co powiesz na wspólną obserwację. ?? Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe odpowiedzi :) Co do pytania 15 to miałam dokładnie tak samo jak Ty! :)

    ☕ Czarna Kawaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe odpowiedzi. Taa Pet Party stare czasy :)
    (Mój blog)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja! :))
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam cie do wziecia udzialu w moim konkursie na najlepsza stylizacje do wygrania zestaw kosmetyków o wartosci ponad 100 zł
    https://www.facebook.com/In.English.Style.UK/photos/a.880513825371492.1073741828.863811313708410/883876058368602/?type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładną masz sukienkę :) Fajnych odpowiedzi udzieliłaś :) Ja uważam, że i wygląd i charakter mają znaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne odpowiedz :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pet Party <3 Genialna sukienka :)

    zapraszam do mnie, serdecznie zachęcam do obserwacji http://teenzoom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło dowiedzieć się czegoś o tobie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna sukienka i ciekawe odpowiedzi! :)
    obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. haha, ja nienawidzilam pet party :D

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniale jak zawsze, uwielbiam Twój styl :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne zdjęcia!
    Ciekawe pytania :)
    Według mnie również charakter jest zdecydowanie ważniejszy :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog, na pewno będę stałą czytelniczką ;) obserwuję! :* a jeśli masz chwilkę to zapraszam do siebie, dopiero zaczynam: http://olabugaj.blogspot.com/2015/08/back-to-school.html ;) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne zdjęcia :)
    milencza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Cześć nazywam się Amelka i jestem z Blogu żyj chwilą i nominowałam cię do LBA. Więcej informacij na moim blogu :)
    http://tulipan4212.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zawsze fajne odpowiedzi na pytania :D Niby krótko a nie jednym zdaniem
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne tylko trochę mało pytań ale mimo wszystko... super(:
    www.imbirkowy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię posty tego typu, bo można się dowiedzieć dużo o autorce bloga :)
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do mnie :)
    http://sara-wawrzak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Piekna sukienka, swietny post <3
    polishhotties.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Oooo, pet party, pamiętam! :)
    Super odpowiedzi!



    NOWY POST! Kliknij tutaj
    BACK TO SCHOOL Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny wpis! I piękne zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja i ciekawe odpowiedzi :)

    patyskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Swietne pytania i odpowiedzi :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie raz na jakiś czas napisać takiego posta, aby czytelnicy dowiedzieli się czegoś ciekawego na nasz temat :3
    Mam nadzieję, że Twój aparat szybko się naprawi :) !
    Dziękuję za miły komentarz zostawiony u mnie ♥
    Pozdrawiam Julka♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgadzam się-Pet party najlepsza gra haha XD
    I jeszcze Awataria :P
    melly-malwik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Też kiedyś byłam bardzo nieśmiałą osobą, bałam się rozmawiać z ludźmi. Dopiero kiedy poznałam moją najlepszą przyjaciółkę zaczęłam być trochę śmielsza, i teraz w ogóle nie jestem postrzegana jako osoba nieśmiała :)

    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Kocham czytać odpowiedzi na pytania <3 i wszelkiego rodzaju tag-i <3
    super odpowiedzi <3
    pozdrawiam cieplutko :3

    weeri-weri.blogspot.com

    new post

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawe pytania i odpowiedzi ;) Też grałam w pet party :D

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. przepiękna sukienka! :*

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja mimo swego wieku nadal mam drobny problem z nieśmiałością :) Chociaż też już w dużym stopniu ją zwalczyłam i jestem zdecydowanie śmielsza w relacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja mam ogromny problem z nieśmiałością przed nowo poznanymi ludźmi, pet part najlepsza gra dzieciństwa haha.
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  33. oo ja też nie lubię jak ktoś jest nietolerancyjny :D
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam nadzieję, że aparat szybko się naprawi! :D
    Śliczne zdjęcia :3
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Również na ubrania wydaje najwięcej pieniędzy haha

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. E, sałataaaa? Nie lubię jej w ogóle. Za to ser żółty mogę jeść na śniadanie, obiad i kolację!

    Po drugiej stronie książki

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawe odpowiedzi.
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Moje pieniądze rozchodzą się tylko na wyjścia z przyjaciółmi :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajne odpowiedzi *.*

    Zapraszam do mnie:
    http://sweetsunny123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Kupujesz w tych samych sklepach co ja haha :P

    Mój Blog - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  41. Moje pieniądze rozchodzą się na kosmetyki/ubrana lub przyjaciół ;d Mój aparat też czeka na naprawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Blogowanie to pewnego rodzaju nawyk, uzależnienie, nie sądzisz ? :) czasami mam tego dość, ale po dniu nie mogę wytrzymać i wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Całkiem fajne pytania. Co do blogowania, to rzeczywiście daje taki luz, możesz tu wszystko zrobić co chcesz. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajnie jest Cię dokładniej poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Masz ambitne plany na przyszłość, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  46. fajne pytania i odpowiedzi :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. nasza klasa rządzi, też miałam, ale skasowałam bardzo dawno temu, potem jakoś tak wyszło, że założyłam fejsbuka i umarłam, teraz jestem już zagubiona w tych portalach społecznościowych XD

    OdpowiedzUsuń
  48. Intrygujący i ciekawy post, zresztą jak kazdy. Fantastyczny blog! Gratuluje pomsłów :) Będe czescciej tu zaglądać!;) Posty są naprawde świetnie napisane. Zapraszam do siebie u mnie nowy post!:)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/
    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)
    + KLIKNIJ W TEN LINK!
    +poklikasz u mnie w linki ?
    PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE ZIELONEGO NAPISU " SHEIN " , "SOUFEEL" i " BORN PRETTY" DZIEKUJE! :)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/08/blog-post.html#comments/

    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    mój fanpage! kliknij tutaj

    http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajnie, że zrobiłaś wpis z odpowiedziami na pytania od czytelników :) Również lubię bardzo H&M, jest fajną sieciówką :) Mi się odechciało blogować, jak zaczęłam mieć hejty :(
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. śliczne zdjęcia ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń