środa, 26 sierpnia 2015

Zadaj mi pytanie

hej
Niedawno byłam na mojej działce gdzie odwiedziły nas przyjaciółki mojej siostry z którymi  mam akurat dobry kontakt. Pokazałyśmy im całą okolicę, byłyśmy na basenie, na rowerkach wodnych na których można się genialnie wyluzować, nad jeziorkiem gdzie grając w siatkówkę poznałyśmy nowych ludzi. Oczywiście nie zabrakło wycieczek rowerowych, które były bardzo ciężkie, ponieważ jechałyśmy pod górę, po piasku i jeszcze w ogóle nie znałyśmy drogi, tylko podążałyśmy za naszą intuicją przez lasy czy pola. Ale właśnie to było fajne, pytać się ludzi o drogę i samemu to jakoś dedukować. Teraz jestem już w końcu w Krakowie, w domu i mam nadzieje, że już do końca wakacji zostaniemy, bo mam tutaj wiele rzeczy do zrobienia.
Tak w ogóle to planuję zrobić jakiś Q&A bo ostatni był jakieś 4 miesiące temu. Więc wszelkie pytanka możecie pisać w komentarzach, mogą  one dotyczyć wszystkiego, blogowania, hobby, mnie itp. Wybiorę parę ciekawych i odpowiem w następnym poście. Także do dzieła! ;)
  Zapraszam do zaobserwowania mnie na:
Instagramie--> bajolaa
Snapchacie---> thisisolaa

41 komentarzy:

  1. Moje pytania do Ciebie:
    1. Jaka praca byłaby dla Ciebie satysfakcjonująca?
    2. Co jest ważniejsze według Ciebie: wygląd czy charakter?
    3. Jaką cechę cenisz sobie u innych ludzi?

    Pozdrawiam!
    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Lubisz fotografować?
    2. Co najbardziej lubisz robić?
    3. Kim chcesz być w przyszlości?

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie przejażdżki po prostu przed siebie są świetne :D Zawsze dzieje się coś ciekawego i spotkać można fajne osoby zupełnie przypadkiem :)

    1. Czego nie potrafisz zaakceptować u innych?
    2. Czego nie tolerujesz?
    3. Gdzie chciałabyś wyjechać?

    Pozdrawiam, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia :)
    Lubisz fotografię? :)
    Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga?
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. W jakich sklepach najczęściej kupujesz ubrania?
    2. Jaki był Twój najlepszy dzień w te wakacje?
    (Mój blog)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie piękne zdjęcia:) pozdrawiam:)

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Co robisz w wolnym czasie?
    Jaką radę dałabyś sobie 5 lat temu?

    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  8. Lato w pełni :) Szkoda, że powoli dobiega końca...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja prawie całe wakacje przejeździłam na rowerze, mimo że szczerze go nienawidziłam. A teraz jeden dzień bez neigo jest dla mnie największym koszmarem :/
    Dziękuję, za miły komentarz zostawiony u mnie ♥
    Pozdrawiam Julka♥

    OdpowiedzUsuń
  10. I was looking for new blogs to read and stopped by yours.. It is really great blog! Beautiful pictures and interesting text! Do you want to follow each other? Let me know on my blog :)

    http://itsmeieva.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. No to fajnie spędziłyście czas :)
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny wyjazd :)
    pytania:
    1. Od jak dawna prowadzisz bloga?
    2. Czym robisz zdjęcia?
    3. Jakie jest Twoje największe marzenie?
    4. Czy był taki dzień, kiedy odechciało Ci się blogować?

    zapraszam Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  13. No to fajnie spędziłaś czas :)
    Pytanka:
    Od kiedy interesujesz się fotografią?
    Miałaś postanowienia wakacjne?Jak tak to ile z nich udało Ci się spełnić?


    Nowy post ! :) Official Patty

    OdpowiedzUsuń
  14. Na prawdę śliczne tereny!

    1. Masz chłopaka?
    2. Lubisz podróżować?
    3. Mając szansę mieszkania w stanach, wyprowadziłabyś się?

    no-perfekt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny klimat na zdjęciach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak długo zamierzasz blogować?
    Jakie są twoje ulub. blogi?
    Jak długo zajęło ci 1000 obserwatorów?
    www.imbirkowy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. 1 Opowiedz historię jak założyłaś bloga
    2. Co dało Ci blogowanie?
    3.Czym robisz zdjęcia?

    Musiałaś super się bawić, pozdrawiam!

    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia! :))
    Pytania:
    1. Jak zmieniło się Twoje "blogowanie" od pierwszego posta do dzisiejszego?
    2. Jakie posty u innych najbardziej lubisz czytać?
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne zdjęcia...
    najbardziej urzekł mnie ten staw.. magia :)
    www.limonkoowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. dlaczego lubisz blogowac?
    2. co jesz na sniadanie ?:)

    Pomogłabyś mi? Poklikałabyś na mojej stronie? Mój blog - twoimioczami / przesyłka od dresslink

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdj ;)
    Opowiedz coś o swoim hobby ;)
    http://tulipan4212.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Oh, ja nigdy bym nie trafiła :) Mam słabą orientacje w terenie. Rzeczywiście, jazda była męcząca. Świetny post. Zapraszam do nas - polishhotties.blogspot.com. Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdjęcia ;)
    Jakim aparatem robisz zdjęcia?
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. - Czy gdy byłaś młodsza miałaś "nasza-klasa"? :D
    Mój Blog – klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. co sądzisz o osobach typu "drama queen"?
    ------------------------
    http://mocapu.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  26. Czekam na Q&A : )
    Zapraszam http://anszelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne zdjęcia :)

    http://kaleerie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Zazdroszczę takiej przejażdżki rowerem . Sama bardzo chętnie bym się z kimś wybrała w jakąś nieznaną trasę :D

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Prowadzę bloga fanowskiego o Natalii Oreiro. Niezmiernie byłoby mi miło gdybyś wpadła :)
    Może wspólna obserwacja? ;)

    nataliaoreiro-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam wszelkiego typu wycieczki rowerowe!
    Pytania do Q&A:
    Skąd pomysł na założenie bloga?
    Skąd czerpiesz pomysły na posty?
    Co robisz, gdy brakuje Ci motywacji?
    Masz rodzeństwo?
    Jaką cechę najbardziej cenisz w drugim człowieku?
    Jesteś otwartą czy raczej zamkniętą w sobie osobą?
    Co musi mieć blog, aby Cię zainteresował?

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja takie wycieczki bardzo lubię :))
    Śliczne zdjęcia ;***

    http://sweetsunny123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ostatnie dwa zdjęcia są świetne,magiczne. Uwielbiam jeździć na rowerach także zazdroszczę!

    Jull Blooog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  33. Narobiłaś mi chęci na rowery wodne! :)
    Ostatnie dwa zdjęcia są cudowne.

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  34. Super zdjęcia, a co do Q&A: jakie masz plany związane z blogiem? :)
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Sliczne zdjęcia! Dobry pomysł z tym Q&A dzięki temu można poznac bliżej daną osobę ;) Moje pytania:
    1. Kim chcesz zostać w przyszłości?
    2. Masz rodzeństwo? Jak tak to jakie i czy lubisz spędzać z nimi czas?
    3. Jak udało ci się zdobyć 1000 obserwatorów?
    Pozdrawiam i jakby ci się nudziło, to zapraszam do siebie ;)


    Artistically Immediately - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak wspominasz wakacje?
    Co inspiruje cię do napisania kolejnego posta?


    olivia-olivviaa.blogspot.com (kliknij) :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Super post i ciekawe zdjęcia:) Leci jedno pytanie:) Na co wydajesz najwięcej pieniędzy?
    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/08/run-away-with-me.html

    OdpowiedzUsuń