niedziela, 6 września 2015

2 rocznica bloga + konkurs

Hej!
Jak może niektórzy wiedzą dziesiąty września, jest dla mnie dniem wyjątkowym, ponieważ to właśnie wtedy miną dwa lata odkąd założyłam bloga. Nie mam pojęcia kiedy to minęło, cały czas mam wrażenie, że blog mam jakiś miesiąc, ponieważ chyba nie potrafię  przyjąć do świadomości tego, że aż na tak długo potrafiłam zainteresować się jedną rzeczą z wirtualnego świata.  Cieszę się, że wciąż od tego nie odeszłam i tu pisze. Chociaż chciałabym przede wszystkim podziękować Wam, za to że wciąż tu jesteście, odwiedzacie mojego bloga, komentujecie i obserwujecie. Jesteście moją motywacją do pisania, pewnie gdyby nie Wy, mój zapał do tego byłby mniejszy. Z tej też okazji  wraz z blogiem Mady: emotions-written-on-carts.blogspot.com  oraz Doroty: dorey-doorey.blogspot.com organizujemy konkurs. Wszystkie razem, ponieważ one również mają drugą rocznicę bloga mniej więcej na początku września, więc wybrałyśmy wspólny termin i konkurs się pojawił. Już wam piszę o co dokładnie chodzi.
Nagrody
1 miejsce: post czytelnika na naszych trzech blogach + komentarze i obserwacje od nas trzech.
2 i 3 miejsce obserwacje i komentarze również od nas trzech.

Zasady:
1. Obserwacja wszystkich trzech blogów: mojego: unnormall.blogspot.com ,Mady: emotions-written-on-carts.blogspot.com oraz Doroty: dorey-doorey.blogspot.com.
2. Obserwacja naszych instagramów: bajolaa madd_aa oraz doreyy01 

*DODATKOWO* (+1 los)
Wstawić podlinkowany baner na swojego bloga .

Wzór zgłoszenia: 
Obserwuję blogi jako: 
Obserwuję instagrama jako:
Dodałam baner/nie dodałam -> link bloga

konkurs trwa do 20.09!
Zwycięzca będzie wybierany losowo i do konkursu można zgłosić się tylko raz na jednym z trzech blogów.

39 komentarzy:

  1. świetny konkurs! zgłosiłam się już u dorey, ale powodzenia wszystkim!
    ❀MÓJ BLOG-KLIK❀

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w konkursie !
    A Tobie gratuluję tych dwoch lat :) Pamietam jak jeszcze miałaś 500 czytelników :)

    Nowy post! Official Patty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję bloga jako : No Perfect
    Na instagramie jako : 4levg
    Baner na blogu : no-perfekt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny konkurs gratulacje osiągnięć ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na konkurs! Życzę powodzenia wszystkim uczestnikom :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń

  6. Obserwuję blogi jako: Monika
    Obserwuję instagrama jako: princess_aim
    Dodałam baner -> http://princess-aim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję kolejnego roku blogowania ! :)
    Życzę następnych, mile spędzonych lat na bloggerze ! :3
    Dziękuję za miły komentarz zostawiony u mnie ♥
    Pozdrawiam Julka ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny konkurs!
    Gratuluję wytrwałości, bo 2 lata w blogosferze to już coś! :D
    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję rocznicy, życzę kolejnych lat blogowania i wielu pomysłów :)
    (Mój blog)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje, i już idzie czwarty rok :)
    Zapraszam na nowy post, a w nim podsumowanie mojego wyjazdu ♥
    Pozdrawiam serdecznie! bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulację dwóch lat prowadzenia bloga! To wspaniały wynik - oby tak dalej Kochana :D
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłosiłam się już u Dorey, Gratuluję drugich urodzin bloga :)

    http://tojestmojmiszmasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję drugiej rocznicy bloga :)
    http://tulipan4212.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję blogi jako: Aniese.
    Obserwuję instagrama jako: gaffeaniese
    Dodałam banner -> http://aniese-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję rocznicy :*
    Zapraszam do mnie :*
    http://kaanaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję bloga jako: Ola & Alex & Claudia
    Obserwuję insta jako: labei_official
    Dodalam baner ---> http://labei357.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję wytrwałości! Ja 2 rok świętuję na początku stycznia. :)
    Powodzenia wszystkim biorącym udział w konkursie!

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję blogi jako: byagata lub byagata1809
    Obserwuję instagrama jako: byagata_46
    Dodałam baner wwww.imbirkowy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. biorę udział:
    obserwuję blogi jako: byAjina
    insta: onxevh
    wstawiłam baner
    zapraszam Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  20. powodzenia wszystkim:) fajny konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! Dużo osiągnełaś na swoim blogu przez te 2 lata,życze Ci jeszcze więcej sukcesów!:))
    nataszablogg <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia wszystkim w konkursie! :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluje!
    Życzę ci jeszcze większych sukcesów w blogowaniu :*
    Świetny konkurs :D
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję! :) życzę wielu sukcesów w blogowaniu :) obserwuje i liczę na to samo :) zapraszam do mnie caroliv-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluje! :)
    Pamiętam jak ja cieszyłam się z każdej z moich blogowych rocznic :)

    Dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie że organizujesz konkurs.
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Dwa lata w blogosferze to długo! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje! 2 lato ummm :D
    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/09/what-do-you-mean.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje wytrwałości, mam nadzieję że bd ci dalej towarzyszyć! ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wielkie gratulacje! :)) Mnie do Twojej rocznicy jeszcze bardzo daleko ;)

    Mogłabyś poklikać u mnie w linki w wolnej chwili? ^^ Bardzo proszę i z góry dziękuję :*
    Pozdrawiam ♥
    Mój blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniały blog! Zasługujesz na dużo więcej obserwatorów<3
    zapraszam również do mnie. właśnie dodałam post i bedzie mi bardzo miło, gdy zostawisz po sobie znak ;*
    + obserwuję ;*
    moon-quotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń