czwartek, 17 września 2015

Co u mnie?

hej
Powoli staram się już przyzwyczaić się do tej rutyny szkolnej. Wracam do domu i nauka, nauka, nauka -,-. Mój podział godzin ma swoje minusy i plusy. Mam prawie codziennie na 7:30 (raz na 8:20 wow wow) i zazwyczaj kończę koło 12,13. Także z nową klasą po szkole czasem gdzieś wychodzimy i się integrujemy, najczęściej kończymy w Mcdoanldzie, ale co tam. W tą sobotę mamy jeszcze spotkanie integracyjne, wychowawczyni załatwiła nam Paintball, którego trochę się obawiam, bo nigdy w niego nie grałam i nie wiem jak boli, jak obsługiwać tą broń i czy w ogóle ubrania się spiorą xD Dodatkowo będziemy strzelać z broni pneumatycznej (nasza wychowawczyni uczy EDB, nie dziwcie się) no i na koniec ognisko. Po za tym zostałam fotografem klasowym i chyba z tego stanowiska niezbyt się cieszę, bo po pierwsze będę musiała barć aparat i go nosić wszędzie, moją obawą jest to, że w końcu gdzieś go zostawię albo narażę go na jakieś szkody, a po drugie pani może się spodziewać nie wiadomo jakich zdjęć, a ja wcale nie mam dużego doświadczenia, chodzi o to, że po prostu nie sprostam jej oczekiwaniom, no ale trudno, jakoś dam sobie rade. Przynajmniej w końcu porobię jakieś zdjęcia, bo dawno nie byłam tak po prostu... biorę aparat i idę...serio dawno, właśnie sobie to uświadomiłam, myślę, że najwyższy czas to zmienić ;) Dobra już się trochę rozpisałam, co tam u mnie, teraz Wy napiszcie, jak Wam życie mija? :)



Zapraszam do udziału w konkursie, szczegóły tutaj --> [LINK]
I do zaobserwowania mnie na:
Instagramie--> bajolaa
Snapchacie---> thisisolaa

56 komentarzy:

  1. Oj ja bym chętnie wróciła do czasów szkolnych :)

    ____________________
    Perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie że jesteś takim fotografem :)
    Na pewno nic sie z nim nie stanie :)

    Nowy post! Official Patty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. musiało być fajnie :)
    próbuj troszkę rozjaśniać zdjęcia
    zapraszam Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę ci tego że kończysz tak wcześnie *-* Dasz rade być fotografem, trzymam kciuki :) ❀MÓJ BLOG-KLIK❀

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam na 7:30 i kończę przed 15 :D Ładne zdjęcia, ale przerabiaj je np w Photoscape.

    Nowy Post!- Klik!
    CHOIES.COM- kliknij a pomożesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie być fotografem w szkole, zdjęcia nie muszą być jakieś mega profesjonalne przecież xd

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze zdjęcia!
    Super stylizacja ;)


    JAK PRZETRWAĆ ROK SZKOLNY? POKLIKASZ? Kliknij tutaj
    GOŚCIE NA BLOGU! Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  8. Denerwuje mnie strasznie ta codzienna rutyna -.- A taka fucha fotografa to świetna sprawa :))
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Robiłam za fotografa klasowego w szkole podstawowej, ale w gimnazjum przejęła to czarną robotę moja koleżanka. Stała się ulubienicą, bo jej brat jest fotografem i wiecie ..ma doświadczenie ..PODOBNO. Ale w sumie mi to nie przeszkadza, przynajmniej mój aparat jest bezpieczny :D

    http://virutite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam kiedyś na paintballu. ;) To świetna sprawa!
    Chciałabym kończyć lekcje o 12!

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje posady fotografa w klasie :) Jeśli chodzi o mój plan to jest o wiele gorzej, bo zazwyczaj kończę gdzieś między 15 a 16
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna jak zawsze ♥
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja bym bardzo chętnie wróciła do szkoły :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie takiego stanowiska fotografa w klasie nie ma, z jednej strony szkoda bo było by fajnie, ale z drugiej to cię jak najbardziej rozumiem :) mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz fajne godziny zajęć.
    Wcześnie kończycie :)
    Ja mam codziennie na 8 i koncze 14-15

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny luźny look
    wpadnij na nowy post i zrób klik w wishlistę jeśli możesz :)?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Integracje są fajne. Szczególnie pacie fajne rozrywki załatwione.
    Nie martw się stanowiskiem może Ci wiele pomóc :)
    http://blogujzangie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny blog! Super, że na niego trafiłam, obserwuję <3 Zapraszam też do siebie, dopiero zaczynam: http://olabugaj.blogspot.com/2015/09/moj-pokoj.html :* buziaki i miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj takimi mlodymi latami warto sie cieszyc, bo zbyt szybko mijaja.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Przynajmniej kończysz o 12-13. Ja niestety mam codziennie na 8:00 i kończę o 15... Fajne zdjęcia. :)

    Poklikasz w bannery na pasku bocznym bloga?
    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. sliczne zdjęcia!

    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja po kilku tygodniach w nowej szkole mam dosyć! :P
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna zdjęcia ;)

    zapraszam również do mnie :
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowne zdjęcia :) rutyna "szkolna" już powoli dobija :( oby do wakacji :D
    xshandy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie, że zostałaś klasowym fotografem, chociaż ja również jak ty bałabym się trochę tego zadania :D Ale nie martw się na pewno będzie dobrze :* Mnie też szkoła dobija, ale akurat w ten weekend mam dużo czasu. Śliczne zdjęcia :*

    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Oby do wakacji! Paintball jest kuszący! :D
    https://typical-writers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Oby klasa okazała się bardzo fajna. Współczuję że lekcje zaczynają Ci się po 7 ale przynajmniej kończysz wcześniej :D
    ______________________________________________
    Z perspektywy blondynki - ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak wszyscy będą mieli słabo podkręcone karabiny to nie będzie aż tak bolało :P
    Ja nigdy nie byłam na paintballu ale na pewno jest świetnie!

    no-perfekt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Powodzenia w nowej roli. ;))

    Fajnie tutaj!
    Bardzo dziękuję za wizytę u mnie na blogu. Jest mi niezmiernie miło, że go odwiedzasz, bo to motywuje do dalszego pisania i umieszczania postów. Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie, bo u mnie nowa notka! ;)) Może Ci się jeszcze bardziej spodoba i zostaniesz ze mną na stałe?:) Ja obserwuję, bo ciekawie u Ciebie. ;))
    Mój blog, zapraszam! ;))

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny post <3 i super outfit <3
    pozdrawiam cieputko :3
    new post !
    weeri-weri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie bój się, nie boli aż tak :D
    Fajnie, że macie zgraną klase, to pomaga przetrwać te godziny w szkole ;)

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ależ pozytywna osóbka z Ciebie, jak tak patrzę na Twoje zdjęcia. :) Powodzenia w szkole!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam podobny problem do Ciebie, z tym że nie będę robiła zdjęć mojej klasie, tylko klasie przyjaciółki czyli licealistom xD Troszkę się boję tego, ale mam nadzieję, że jakoś sobie poradzę :3 Tobie życzę tego samego kochana ! :*
    +jesteś mega pozytywna i widać to na zdjęciach :D z chęcią zostaję na dłużej :3
    Buziaki :* Pozdrawiam Julka ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. pozytywne zdjęcia ;)
    Zapraszam do siebie z chęcią odwdzięczę się obserwacją i będe komentować nowe posty ;*
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne zdjęcia;)
    http://fuskawka.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  36. Super stylizacja!
    Ładnie wychodzisz na zdjęciach :))
    jullia2452.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowne zdjęcia, takie pozytywne! ^.^ Zazdroszczę Ci tego, że kończysz tak wcześnie :)
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Również zaczęłam nową szkołę i mam nową klasę i jestem z niej całkiem zadowolona :)

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. powodzenia w byciu fotografem, na pewno sobie poradzisz.
    Zazdroszczę ci paintballa i ogniska, u mnie w klasie rzadko, czy nawet wgl takich spotkań nie mamy. :)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetnie wygladasz , powodzenia w byciu fotografem ;)
    http://krze20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Największe wyzwanie podczas bycia tym klasowym fotografem, to będzie własnie nie zrobienie krzywdy sprzętowi. O resztę się nie martw. Pani zapewne cieszy się, że jest ktoś, kto może zrobić zdjęcia, raczej nie chodzi tu o profesjonalne usługi :P.
    W sumie, kiedy ja chodziłam do szkoły, to nie było takiej klasowej funkcji,a chętnie bym ją pełniła! Zawsze robiłam zdjęcia wszystkiemu co się rusza na spotkaniach znajomych :)

    Pozdrawiam, Książniczka z Po drugiej stronie książki

    OdpowiedzUsuń
  42. Najlepiej nie podchodź do tej sprawy tak negatywie. Bycie fotografem to fajna sprawa ;) Zdobędziesz nowe doświadczenie, oraz pokarzesz się klasie z innej strony :) A jeśli chodzi o Paintball to każdy ma inną granicę bólu. Mnie akurat bolało :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam tak samo! W sensie, że zaczynam lekcje zywkle o 7:30 a raz mam na 8:20, ale ja za to kończę koło 15-16 :/ Genialne zdjęcia! Nie bój się, jak nie spróbujesz to nie zobaczysz, a może być fajnie :)
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetna stylizacja,a ta koszula super jest :D Pozdrawiam!

    Zapraszam: http://hejtuja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Super zdjecia <3 u mnie jest oki troche duzo nauki, ale to jak wszedzie :)
    patrycja-paulina.blogspot.com KLIK

    OdpowiedzUsuń
  46. Mnie więcej w szkole nie ma niż jestem :o
    Dzięki c:

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajnie, że jesteś takim fotografem. Ja właśnie bardziej wolę robić zdjęcia, niż do nich pozować :)
    Śliczne zdjęcia ;*
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń