czwartek, 3 września 2015

End.

Hejka!
Zapewne zdążyliście się już zorientować, że szkoła się zaczęła ze wszelakich źródeł typu snapchat, insatgram, facebook. Nie powiem, że bardzo nad tym ubolewam i nie mam pojęcia jak uda mi się przestawić na szkolny tryb życia. Te wakacje były chyba najlepsze dotychczas. Spałam pod namiotem z przyjaciółmi, byłam na genialny obozie, oczywiście nie zabrakło też wyjazdu za granice z rodzinką i pobyt na działce, a potem codzienne spotkania ze znajomymi i poznawanie nowych ludzi. Nie zabrakło niczego, te wakacje były wręcz idealne i minęły za szybko! Ale teraz trzeba się już przestawić na ostrą naukę. W tym roku idę do  liceum, co prawda nie do tego, które mi się marzyło, ale nie jest źle. A jak u Was? Jakieś większe/mniejsze zmiany? Cóż, życzę powodzenia w szkole :)
A tu jeszcze mix zdjęć z wakacji :)







 Zapraszam do zaobserwowania mnie na:
Instagramie--> bajolaa
Snapchacie---> thisisolaa

36 komentarzy:

  1. Uff dobrze, ze juz mnie to ominęło :)

    ________________
    Perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już zakończyłam swoją edukację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny mix! Z pewnoscia z wakacji pozostana wspaniale wspomnienia!

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  4. badrzo fajne podsumowanie wakacji :)
    zapraszam Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne podsumowanie wakacji! Ja w tym roku idę do 3 gim i czeka mnie egzamin, więc muszę się wziąć do roboty ^^
    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. O świetny mix zdjęć!:))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny mix ;)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo zazdroszczę udanych wakacji, bo mi moje mijają pod znakiem pracy polowej. No, ale cóż- może jeszcze w tym miesiącu uda mi się gdzieś wyskoczyć choć na parę dni.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) Dopiero zaczynam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach, moje wakacje też były idealne! Fajnie jest teraz sobie je powspominać...
    Świetny mix zdjęć!

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny mix zdjęć :D
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  11. I tobie życzę powodzenia w szkole. Świetny mix zdjęć! :)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia ;)
    http://tulipan4212.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już przestawiłam się na szkolny tryb, ale ubolewam nad tym, że mam na wszystko coraz mniej czasu! U mnie na razie nie jest źle, ale ilość zajęć na moim planie lekcji trochę mnie przeraża. Musimy jakoś przeżyć te 10 miesięcy :)

    Zapraszam do mnie na nowy post
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny mix zdjęć :)
    Szkoła zaczęła się ok, bo narazie jest mało nauki :D
    Ale nadal nie mogę się przyzwyczaić do rannego wstawania.

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  15. super zdjęcia :D u mnie spokojnie nic się nie zmieniło w szkole cały czas taka sama monotonia :)
    http://kwiatonator28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zdjęcia. Wakacje były cudowne, no a teraz czas na szkołę.
    (Mój blog)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia:-) www.imbirkowy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety wakacje się skończyły.. trzeba odliczać dni do następnych! :D
    Śliczne zdjęcia, masz świetne roshe *.*
    Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne zdjęcia!
    z tego co widzę świetnie spędziłaś wakacje, zazdroszczę :D
    obserwuję :*
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. widzę że w wakacje się nie nudziłaś i spędziłaś je ciekawie i korzystałaś w pełni :)
    również życzę powodzenia w szkole!

    i zapraszam do siebie :)
    http://vaasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam takie mixy! :)



    NOWY POST! Kliknij tutaj
    BACK TO SCHOOL Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham takie mixy! :)
    Dla mnie też zdecydowanie te wakacje za szybko się skończyły, a były to jedne z najlepszych wakacji w życiu! (:

    http://xyzilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowny mix, bardzo pozytywny!! :))
    Również powodzenia! :))
    Pozdrawiam ♥
    Zapraszam na nowego posta :*
    http://princessdooomiii.blogspot.com- klik♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Super mix zdjęć:) Uwielbiam takie posty:)
    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/09/best-dressed-vmas-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny mix zdjęć :) Powodzenia w szkole :) Pozdrawiam ::)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny mix, widzę że dużo się działo :)

    no-perfekt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi tez te wakacje minęły za szybko. Teraz czeka mnie 3 klasa gimnazjum i mam nadzieję, że dam sobie radę. Tobie też życzę powodzenia z liceum. A właśnie, fajne zdjęcia :)
    Zapraszam: http://hellomyflower.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Extra zdjęcia! Pozdrawiam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdjęcia są przecudne ♥
    Troszkę wyglądają jak inspiracje ♥
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń