poniedziałek, 26 października 2015

3 niezbędnik na jesień

hej!
Każdy ma jakiś swoich ulubieńców jesiennych pod względem ubrań, ja dziś chciałabym Wam przedstawić taki może mini houl czy po prostu 3 niezbędniki na jesień. Ostatnio właśnie udało mi się "upolować" 3 takie rzeczy: Kurtkę, szalik i buty.
1. Kurtka - bałam się, że nic ciekawego nie znajdę, ponieważ wszędzie są teraz tylko zielone parki,    w s z ę d z i e, a mi jakoś żadna się nie podobała, wszystkie wydawały się takie same. Postanowiłam, więc kupić coś ciemniejszego, bo fajnie będzie kontrastować z moimi włosami. Tak więc bardzo spodobał mi się kurtka z Pull and Bear. Jest ona cieplutka, na zimę będzie też bardzo dobra i idealnie leży. Był do niej jeszcze taki misiek na kaptur, który schodził po bokach pod zamkiem. (na zdjęciach go nie mam założonego, ponieważ było za ciepło)
2. Buty - uwielbiam trepy, żadnego kozaki, botki na obcasach itd, swoje zakupiłam w ccc, są one jasnobrązowe z bordowym dodatkiem. Bardzo wygodne i wcale nie są takie ciężkie, na zimę będą świetne! :)  
3. Szalik - jak pewnie zauważyliście, teraz bardzo modne stały się ogromne szalik, zazwyczaj z wzorem kratki, mi bardzo spodobał się ten, granatowo-bordowy szal w delikatne wzory. Jest ogromny, jak koc, czyli możemy się nim również przykryć w szkole, gdy jest za zimno (a nauczycielom i tak jest duszno i okna trzeba otwierać wszędzie!) 
Tak, więc ja na jesień i zimę jestem już na szczęście wyposażona! ;D


Zapraszam do zaobserwowania mnie na:
Instagramie--> bajolaa
Snapchacie---> thisisolaa

61 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Popieram!

      http://want-cant-must.blogspot.com/2015/10/nice.html

      Usuń
  2. I jeszcze rękawiczki. Obowiązkowo przy moich wiecznie lodowatych dłoniach :)
    zaczytanabella

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny szalik! :D

    http://angel900.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja chodzę bez szalika xD bardzo fajna stylizacja!
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz w tej stylizacji. Super buty i kurtka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne rzeczy :D
    Moim nauczycielem to jest zimno i każą okna zamykać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny post ;)
    Świetny szalik ;)
    Pozdrawiam:
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja koniecznie muszę mieć rękawiczki! :P
    Klikniesz w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Też w tym roku postanowiłam kupić ciemniejszą kurtkę
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Szalik jest śliczny! Ogólnie cały zestaw bardzo mi się spodobał! Czekam na więcej i zapraszam do siebie http://0hopeinmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. buty masz swietnie, osobiscie ja bym wolała inny kolor ale na Tobie się super prezentuja :D/K

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny zestaw na jesień! ;) Szczególnie podoba mi się szal :D
    maadamm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dodałabym tu jeszcze rękawiczki! :D Śliczny szal *.*
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny szalik :)
    Rzeczywiście te 3 rzeczy to niezbędniki na tą porę roku! :D
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ja bym nie mogła ograniczyć się do 3 rzeczy :D
    ❀MÓJ BLOG-KLIK❀

    OdpowiedzUsuń
  16. You look great dear!

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/10/banggood-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz rację odnośnie tych zielonych kurtek, sklepy przesadzają z tym już kolejny sezon...Fajny zestaw, szal jest rewelacyjny :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szalik bardzo fajny, lubię takie ogromne i ciepłe szale. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zestaw extra!!! Naprawdę aż mam ochotę na zakupy, ale po świętach wszystkich świętych wybieram się na naprawdę ogromne, porządne i duże zakupy :)
    O twoich zakupach mogę Kochana powiedzieć tylko że są śliczne, sama chciałabym takie rzeczy i wszystko do siebie ładnie pasuje. Ja mam bardzo podobny szal w kratę :)
    Kochana mogłabyś poklikać w linki u mnie w najnowszym poście. Proszę, to dla bardzo wiele znaczy:*
    Zapraszam
    http://infinityyoung01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Toć to ja cieniej na zimę się ubieram ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja juz zaopatrzona na zime :))

    Pozdrawiam!
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj tak kiedyś nie lubiłam szalików,ale szybko się do nich przekonałam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna ta kurteczka, mam podobną parkę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładna kurtka! Też nie bardzo podobają mi się zielone parki, bo KAŻDY takie ma i to jest nudne wręcz..

    BLOG ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Te buty są fajne, ale nigdy nie widziałam ich w jakichś innych kolorach - np. czarny a chętnie bym kupiła. :)

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie mogę nigdzie znaleźć kozaków dla siebie :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja jeszcze dołączyłam ciepłe rękawiczki w jakiś ciekawy wzorek ;)
    CO do szalu/chusty, to zgadzam się, fajnie jest obwiązać się nim milion razy i poczuć ciepełko :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi spodobaly sie takie podobne buty jak Ty masz tylko ze rozowe :)
    patrycja-paulina.blogspot.com KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. Od jakiegoś czasu też poluję na taki szalik, ale jakoś znaleźć go nigdzie nie mogę :/
    Pozdrawiam Julka ♥ (klik)

    OdpowiedzUsuń
  30. A ja w tym roku mam właśnie ochotę na parkę w kolorze khaki, ale żadna mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  31. Hi!
    Loved this post, the photos was wonderful. I was charmed to meet your blog. It is beautiful, has great tips! I was very happy to meet you.
    I am already following. You can also follow?
    Kisses from Brazil! !!!
    http://viciadaporlivro.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo fajny szal ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne rzeczy, jednak najbardziej podobają mi się buty ♥
    Mimo to, ja postawiłam w tym roku na kozaczki (troszkę dłuższe) i na obcasie, bo pasują mi do płaszcza, haha :D
    Świetny post i zdjęcia, obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  34. Super wyglądasz!
    Ładna kurtka!

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna kurtka i szalik :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  36. ale pięknie wyglądasz :*
    Mogłabyś poklikać w moim ostatnim poście ? ;) Byłabym ogromnie wdzięczna http://justperfectfashion.blogspot.com/2015/10/coopeation.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam podobną kurtkę tyle, że cienką typową jesieniówkę ;) Buty <3 strasznie mi się podobają, ale nie mogę się zebrać i je w końcu kupić :p szalik nieodłączny element tej jesieni ;D super wyglądasz ;D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*
    http://madeleineee1994.blogspot.com/2015/10/miodowe-futerko.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Pięknie wyglądasz :)
    U mnie to sweter i golf ^^
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  39. Zdecydowanie wiem co znaczą teksty nauczycieli, że im duszno, a my musimy marznąć. Szalik jest świetny :D

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna stylizacja, taak <3 Wygodne buty haha! ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  41. Jeszcze nie mam swojego szalika, ale poszukiwania trwają :)
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Kupiłam sobie gruby komin i jestem z niego mega zadowolona.
    Natomiast trepy to totalnie nie moja bajka, Tobie jednak świetnie pasują :)
    Pozdrawiam :)

    http://magdalenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. No, jesienią trzeba się grubo ubierać! Super! Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja nie mam żadnej kurtki na jesień, nie mogę nic znaleźć fajnego :(
    Buty masz świetne.

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  45. Jaki cudowny szal! :) Wspaniale wyglądasz!
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  46. dla mnie jesienny niezbednik to koc, herbata i czekolada :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Tak...Ta wiecznie panującą duchota w klasach :D Buty i szalik są świetne, też kocham trepy.
    ninaswarcewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Buty są genialne :) A ja i tak najbardziej zachwycam się Twoimi włosami :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Noo, w Pull & Bear można często fajne rzeczy wyszperać!
    Fajnie, fajnie to wszystko zgrałaś! Pozdrawiam! ;)

    www.kulturaifetysze.bogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetne stylizacje! Które najbardziej mi się spodobaly ? Druga i ostatnia :)
    Czekam na wiecej takich postów :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie http://orchixn.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń