czwartek, 15 października 2015

OOTD AUTUMN

hej!
Nawet nie wiecie w jakim szoku byłam, gdy zobaczyłam we wtorek śnieg, stałam parę minut wpatrzona w widok za oknem, po czym napisałam do przyjaciółki (bo przecież ona okien nie ma haha). Na szczęście, szkoła przyznała nam poniedziałek, wtorek i środę jako dni wolne, więc nie musiałam w ten dzień wstawać rano i narzekać. Tak w ogóle mamy już połowe października, przecież za półtora miesiąca zacznie się grudzień, miesiąc świąt, jejku jak to szybko leci ;o
Na dziś przygotowałam dla Was stylizacje jesienną. Głównym elementem jest koszula w kratę, którą ostatnimi czasu uwielbiam nosić, (takie koszule zawsze kojarzyły mi się z tą porą roku) a także brązowe buty, trepy w których się zakochałam! :)
W końcu udało mi się wyciągnąć przyjaciółkę na zdjęcia, zdecydowanie wyszłam z wprawy, kiedyś chodziłam co tydzień, a teraz nie byłam na tych moich małych "sesyjkach" już chyba z 3 miesiące, ale postaram się wrócić do "formy".












Koszula - Primark
Bluzka - Reserved
Spodnie - H&M
Buty - CCC
Zapraszam do zaobserwowania mnie na:
Instagramie--> bajolaa
Snapchacie---> thisisolaa

86 komentarzy:

  1. Fajnie,że masz śnieg <333.Nie mogę się doczekać świąt <3.
    Może wspólna obserwacja?
    Zgłoś się u mnie na blogu :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uhh, ja tęsknię za latem ale nie mogę przez całe trzy pory roku o to rozpaczać. Staram się cieszyć tymi jesiennymi kolorami, bo zimna nie znoszę. :D Masz śliczne włosy. :)

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne jesienne fotki :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. nie było u mnie śniegu, am zazdro xD
    fajne zdjęcia :)
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te buty! Też uwielbiam koszule flanelowe.

    Zapraszam na nowy post
    http://hellomyflower.blogspot.com/2015/10/creme-brulee.html?spref=tw

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie lubię śniegu więc ci nie zazdroszczę xd śliczne zdjęcia <3
    ❀MÓJ BLOG-KLIK❀

    OdpowiedzUsuń
  7. ale śliczne zdjęcia :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful photos dear!

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/10/perfect-jeans.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe zestawienie :) i buty super sie prezntują :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja! ♥ ♥
    http://z-pamietnika-koniary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny post ;)
    Śliczna koszulka ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny casualowy look, uwielbiam koszule w kratkę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna koszula i buty! piękny kolor włosów <3

    OdpowiedzUsuń
  14. heheh też bym była w szoku :D
    na szczęście u mnie nie padało :D
    super wyglądasz :)
    http://swiatwedlugkaro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie też spadł śnieg i byłam w szoku:P,ale na szczęście stopniał szybko:D
    świetnie wyglądasz,super zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  16. na szczęście u mnie nie ma sniegu :D fajna stylizacja/K

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja przez ten chwilowy śnieg to na apelu z okazji DEN poczułam się jakby były Jasełka haha :D
    Świetne zdjęcia! *__*
    A stylizacja boska!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia ! I śliczna stylizacja :)
    Zapraszam do mnie :) xjulliettx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładnie wyglądasz!
    Nie mogę uwierzyć, że w niektórych rejonach pada śnieg.
    U mnie nawet jeszcze nie ma takiej prawdziwej jesieni.

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  20. piekne zdjecia tez musze w koncu jakies porobic, chocia jest coraz zimniej :(
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. fajna stylizacja! i współczuję śniegu :P u mnie jeszcze nie było

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie śniegu nie było :)
    Piękna stylizacja ^^
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  23. Kupiłam takie trepy ale całe czarne, świetne są <3
    Piękne zdjęcia i te nóżki takie chudziutkie *.*
    Zazdroszczę aż trzech dni wolnych :o my ledwo co jeden mieliśmy a cały tydzień kartkówki i sprawdziany ;/
    Pozdrawiam cieplutko
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. To najlepsze buty na ten okres ♥
    Świetna koszula !

    http://yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ładne zdjęcia, super koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Snieg w Polsce o tej porze to faktycznie anomalia. Podoba mi sie Twoja krata :)

    OdpowiedzUsuń
  27. klimacik ;)
    zepssart.blogspot.com
    Zapraszam, coś zupełnie nowego #dopestuff

    OdpowiedzUsuń
  28. Jejkuu..śliczne zdjęcia , u mnie jak na razie słońce :D

    moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. świetnie wygladasz, styl i klasa, buty rewelacja
    wpadnij na nowy post i zrób klik w wishlistę jeśli możesz :)?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię takie uśmiechnięte zdjęcia! Jeśli jesteś taka na co dzień to zazdroszczę przyjaciołom!


    Czy mogę Cię prosić o parę kliknięć w moim najnowszym poście? Dzięki Twojej pomocy mogę rozpocząć długotrwałą współpracę z firmą z branży modowej :) zapraszam: http://jestem-edyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ostatnie zdjęcie MEGAAA!

    OdpowiedzUsuń
  32. Też się zdziwiłam tym śniegiem. Momentalnie poczułam, że jest już grudzień.. :D Śliczne te buty! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale chudzinka :o Jesień też mi się kojarzy z koszulami w kratę.
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna stylizacja ! Uwielbiam koszulę w kratę ♥
    http://you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajny jesienny look i masz bardzo chudziutkie nogi i tego Ci bardzo zazdroszczę !^ ^
    Pozdrawiam Cię gorąco :*
    http://olivkaoliweckaolis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny blog!
    Zapraszam do siebie :)

    justperfectfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. stylizacja jest nieziemska!
    http://healthy-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. U mnie też był śnieg ale musiałam iść do szkoły. Zazdroszczę wolnego. Śliczne zdjęcia i masz świetną figurę.
    Obserwujemy?
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  39. Też się zdziwiłem jak usłyszałem w telewizji że spadł śnieg w niektórych miejscach ahaha :D super stylizacja!
    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/10/jacob-takes-rome-4-lush-life.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne zdjęcia <3. Jesteś bardzo fotogeniczna ;).
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  41. Figurka marzenie <3 Piękne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jesteś śliczna! :o Zazdroszczę Ci takich długich, pięknych włosów!
    /Agrafka

    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Oddaj włosy :3 Śliczne są, w ogóle śliczna z Ciebie dziewczyna.
    Bardzo fajne zdjęcia i przemyślanie dodane. Dzięki Bogu nie są powrzucane od czapy.

    Śnieg, kazdy o tym śniegu piszę, a ja się cieszę, że d mnie nie dotarł. Szczerze? Mam nadzieję, że mnie to ominie, bo nie potrzebuję ani śniegu, ani zimy.
    Mi te koszule bardziej pasowały do lata i wiosny :D

    Pozdrawiam i porywam do siebie na nowy post :)
    http://somethingdiffernet-imagine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. A jak przyjdzie zima to śniegu nie będzie :D
    Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo fajnie, ze udało ci się wyjść na taka sesyjkę
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  46. Hi dear and thank you for stopping at my blog!!! I like very much this ootd, perfect for these days of fall. Snow?!?!?!? OMG!!!!
    Today I have a new post on my blog! If you want, take a look at my blog and let me know what you think.....Have a nice day, kisses from Italy,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo fajny outfit <3 Mi wolno leci czas :) Zapraszam na nową notkę na blogu i dziękuje za komentarz w poprzedim poście.
    Pozdrawiam http://nataliaxxxsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Jesteś bardzo fotogeniczna, zazdroszczę. ;) Ja mam lekkiego fioła na koszule w kratę, są idealne i na ciepłe i na zimne dni. Wszystko zależy od zestawienia sezonowych dodatków. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Ale masz fajną szkołę, że zrobili Wam wolne! To przez ten śnieg pewnie, haha! :D
    Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Jesteś świetną modelką, wyglądasz bardzo naturalnie :-) Podoba mi się bardzo Twoja koszulka;-)

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetna stylizacja! Uwielbiam koszule w kratę :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  52. ja rowniez lubie koszule w kratke, fajne zdjecia,
    zapraszam na glosowanie w konkursie, na blogu wszystko opisane :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to buty :P
    Przy okazji bardzo podobają mi się twoje włosy :) Chciałabym mieć taką długość :(
    Zapraszam do siebie na Halloweenowy post :*

    beautybycichoszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Super zdjęcia :) I fajna bluzka może kupie
    Obs/Obs?
    http://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo fajna stylizacja, całość mi się bardzo podoba :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetne zdjęcia, gdybym je zobaczył gdzieś indziej pomyślałbym że są robione przez profesjonalistę /M

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetne zdjęcia, zakochałam się w Twoich włosach! :)

    Konkursy internetowe ♥

    OdpowiedzUsuń
  58. Genialne buty! *.* strasz mi się spodobały!

    NOWY POST! ZAPRASZAM!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  59. Luźny t-shirt, koszula w kratę, sprane jeansy, czyli najlepszy strój na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetnie wyglądasz!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  61. ja tez nie wierzyłam w to co działo się za oknem, a jednak... :)
    śnieg na szczęście już stopniał, szkoda że przez to tak szybko sie ochłodziło :)
    świetne buty!!
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  62. Fajna jest ta koszula, pasuje do tej stylizacji :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  63. Cudne kochana masz buty i koszule ):):):

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetny post. Bardzo ładna stylizacja. Ja również sporo czasu nie byłam na sesji, chyba pora to zmienić. :D

    ✿ Kochać Znaczy Blogować - klik! ✿

    OdpowiedzUsuń
  65. ładna stylizacja, świetnie wyglądasz. :)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Uwielbiam koszulę, przynajmniej ostatnimi czasy! :) Zazdroszczę Ci - tego śniegu ;) Po części już nie mogę się doczekać świątecznej atmosfery, ale wszystko przed nami...!
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Jakie wesołe zdjęcia aż miło się ogląda ;D uwielbiam koszule i to też mój teraz nieodłączny element garderoby ;) u mnie śnieg spadł w poniedziałek i miałam tak samo jak Ty stałam i patrzyłam się z niedowierzaniem w okno ;p
    Jakie świetne buty od dawna o takich marzę i nie mogę się zebrać żeby je kupić <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*
    http://madeleineee1994.blogspot.com/2015/10/zwyklak.html

    OdpowiedzUsuń
  68. Pomijając już to, że jesteś śliczna, masz genialne włosy i świetne nogi to zakochałam się w butach które masz na sobie i w koszuli a połączenie jest genialne!

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  69. Chciałam Ci powiedzieć, że masz świetną figurę. A nóg mogłaby Ci pozazdrościć niejedna kobieta :) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń