wtorek, 20 października 2015

Przyjaźń na pokaz?

Hej!
Dziś chciałam poruszyć temat tzw. fałszywych przyjaźni, czy po prostu przyjaźni na pokaz, zwłaszcza, że niektórzy poszli do nowych szkół i na pewno poznali parę osób.
Tak więc zacznijmy od tego, że ja w ogóle nie rozumiem sensu takich znajomości, ponieważ przyjaciel to osoba która daje nam szczęście, sprawia, że na naszej twarzy pojawia się uśmiech, ufamy jej, możemy jej się zwierzać i przede wszystkim przy niej być w pełni sobą! 
Jednak gdy ktoś chce zawrzeć z kimś znajomość, bo będzie miał więcej fejmu, lajków pod zdjęciem, czy będzie zapraszany na imprezy, to taka znajomość nie ma żadnego sensu, ponieważ pojawia się wtedy przyjaźń na siłę, a coś takiego to już w ogóle nie powinno istnieć. Czy wtedy odczuwamy jakąkolwiek radość z przebywania z tą osobą, wszystko jest sztuczne, tylko po to żeby jej się przypodobać. Na prawdę nie warto jest zaprzyjaźniać się  z kimś na pokaz, ponieważ myślę, że w życiu chodzi o to aby być szczęśliwym, radosnym, a szczęście może dać Ci przede wszystkim druga osoba, która jest z tobą szczera i wasze relacje nie opierają się na kłamstwie i fałszu. Bo to wtedy możesz się przed taką osobą otworzyć, być sobą, przeżywać z nią niezapomniane przygody, czy tzw. "odpały" i po prostu być SZCZĘŚLIWYM.. 
Ostatnio własnie myślałam, co bym zrobiła gdybym straciła dwie moje najlepsze przyjaciółki. Znamy się 12 lat (to prawie całe moje życie) tyle z nimi przeżyłam, oczywiście były kłótnie, ale po nich zawsze dochodziłyśmy do zgody, bo chyba nie potrafimy już bez siebie żyć, tak trochę się uzależniłyśmy od siebie, ale nie przeszkadza mi to. Na prawdę cieszę się, że je mam, każde nasze spotkanie daje mi tyle radości, często płacze z nimi ze śmiechu i to z nimi czuje się szczęśliwa. Nie wiem co bym bez nich zrobiła gdybym ich nie poznała, pewnie wszystko wyglądałoby inaczej... Cieszę się, że mam przy sobie takie dwa małe promyczki które oświetlają mi życie i zawsze pomagają ♥
Na prawdę nie warto zawracać sobie głowy przyjaźniami na pokaz, lepiej zabrać się za szukanie tych prawdziwych ludzi, którzy będą dawać nam po prostu szczęście :)
Zapraszam do zaobserwowania mnie na:
Instagramie--> bajolaa
Snapchacie---> thisisolaa

68 komentarzy:

  1. Genialny post Kochana,a w poście poniżej super buty!! Buziaki

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2015/09/shein.html

    OdpowiedzUsuń
  2. doskonale znam ten temat, miałam wiele razy styczność z fałszywymi ludźmi i jedyne co mam do powiedzenia... żal aż dupę ściska xd ;)
    ❀MÓJ BLOG-KLIK❀

    OdpowiedzUsuń
  3. Fałszywi przyjaciele to chyba najgorsze co może być....Znajomy temat chyba każdemu :/
    Bardzo dobry post, a zdjęcia prześliczne :) <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja stracilam przyjaciolki ktrore znalam od urodzenia nawet nie pamietam jak sie poznalysmy poprostu zawsze ze soba sie przyjaznilysmy, teraz ja mieszkam w Londynie i jakos w tamtym i tym roku zaczelysmy sie oddalac od siebie i teraz jestem bez przyjaciol. Nie polecam tego uczucia bycia samemu nawet nie masz sie komu wygadac :/

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja znałam się z moją przyjaciółką od przedszkola, a gdy tylko poszłyśmy do różnych szkół średnich to po nie całym roku kontakt się urwał... Prawdziwi przyjaciele prędzej czy później znajda się w naszym życiu. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że kiedyś znajdę osobę która, jak napisałaś - będzie dawać mi szczęście :)

    http://noeellesworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. nie moglabym sie przyjaznic z kims na pokaz. Mam swoja "swieta trocje", reszta to ewentualnie bliscy znajomi :D/K

    OdpowiedzUsuń
  8. no niestety nie zawsze z tą przyjaźnią jest tak pięknie ;) ;(
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  9. Super byłoby mieć taką prawdziwa przyjaciółkę. Jednak w szkole jest z tym problem jeszcze jak jesteś kujonką to wszyscy chcą się z tobą przyjaźnić, być blisko ciebie bo to własnie ty pomożesz, no bo niby kto inny. Moja przyjaciółka też chyba zeszła na tą drogę i trochę się od siebie odsunęłyśmy... niestety. Ale trudno może jeszcze się coś zmieni. :)
    zaczytanabella


    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie że masz takie prawdziwe przyjaciółki :)

    Zapraszam na OFFICIAL PATTY

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyjaźń jest bardzo ważna.
    Nie rozumiem jak czasem można być fałszywym.
    Przyjaźń się z kimś tylko dla swoich zysków i tak kiedyś wyjdzie na jaw.

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety doświadczyłam takiej znajomości i bardzo jej żałuję. Będąc blogerką też mozna sie spotkac z dziwnymi zachowaniami. Mam nadzieje ze jeszcze trafie na kogos szczerego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi sie jak prowadzisz bloga, swietnie piszesz mega wciągająco;) bede zaglądala czesciej;) pozdrawiam i zapraszam do siebie styledivision1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. inspirujący blog, byłabym Ci wdzięczna za wejście do mie i przeczytanie ostatniego posta
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam koleżankę (a właściwie dalej mam, tylko jest to relacja czysto szkolna), która wychodziła ze mną w te wakacji głównie z litości... Co jest beznadziejne. Żadna znajomość z litości nie jest okej. Fałszywa też nie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fałszywe przyjaźnie są do bani. Wolałabym, żeby ktoś mi powiedział coś prosto w twarz i się odczepił niż żeby udawał mojego przyjaciela obrabiając mi dupę za plecami.
    /Liseł
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba nikt z nas nie chciałby natknąć się na fałszywe osoby :(
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyjaźń na pokaz to nie przyjaźń !

    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/10/nice.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Przyjaźń na pokaz nie jest fajna. Zwłaszcza gdy myślisz że to to coś, a tu się okazuje że ktoś tylko chciał wybić się na tobie. Supi zdjęcia :)

    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Prawdziwa przyjaźń jest bezcenna, ale ciężko o prawdziwego przyjaciela

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Przyjaciela poznaję po tym,że mówię ,,a pamiętasz'' i się śmiejemy ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post :) Przyjaźń która trwa większość własnego życia - znam <3 Niestety moje przyjaciółki nie chodzą ze mną do klasy. A w klasie same fałszywe i jak tu żyć xd

    OdpowiedzUsuń
  23. Posiadanie prawdziwych przyjaciol to najwieksze szczescie w zyciu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dokładnie wiem, co masz na myśli, bo bardzo często jestem świadkiem takich właśnie pseudo przyjaźni.. To jest poniekąd przykre, bo powinniśmy zaprzyjaźniać się z ludźmi dla nich samych, a nie dla fejmu, lajków czy zaproszeń na imprezy.. Pozdrawiam Julka ♥ (klik)

    OdpowiedzUsuń
  25. Trudno jest znaleźć prawdziwych przyjaciół :(
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ślicznie wyglądasz :)
    klikniesz u mnie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdjęcia :)
    Oh te przyjaźnie na pokaz, są takie żałosne >.<
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeszcze naszczęscie nie poznałam w mojej nowej szkoły takiej osoby i mam nadzieje, że nie poznam ;) Super wpis jak zawsze :* ładne zdjęcia <3

    NOWY POST! ZAPRASZAM!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  29. zobaczysz co bedzie jak pojdziesz na studia albo skonczysz liceum;)
    U mnie wyglada to tak ze kumpluje sie z masa osob ktore znam od lat ale prawdziwej przyjaciolki nie mam ani jednej, wiekszosc sie juz poswiecila swoim dzieciom lub mezowi a reszta studiom tak jak i ja.
    katsuyatsu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też mam 2 przyjaciółki z jedną znam sie już 4 lata a z drugą 2^^ i mam nadzieje że będziem dalej sie przyjaźnić i tobie życze tego samego abyście sie nie kłóciły :)
    http://tulipan4212.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. czesto widuje jak ktos chce miec przyjaciela na sile, nigdy nie bylabym szczesliwa w takiej relacji...
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładne zdjęcia :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Znam osobę,która przyjaźni się z taką jedną dziewczyną bo nie ma z kim bo jest to tak zwana ,, sierotka klasowa''.Szkoda mi takich osób ale moje motto ,którym się keiruję to ,, Lepiej mieć jednego wspaniałego przyjaciela, niż grupkę fałszywych kłamców ''


    Poklikasz u mnie? ;) To dla mnie bardzo ważne :* Odwdzięczę sie :3

    [KLIKNIJ]

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. Masz racje fałszywe przyjaźnie nie mają sensu
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne zdjęcia. Chętnie zajrzę na instagrama :) Zapraszam: http://life-passionsss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Najgorsze jest to, że teraz tak dużo osób jest fałszywych, że już nie wiadomo komu można ufać ;/
    Mój blog - klik <- nowy adres bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgadzam się z tobą. Ja też mam paru cudownych przyjaciół, dzięki którym moje życie jest piękniejsze. Ładne zdjęcia.
    hellomyflower.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. fajne zdjęcia :)
    a z przyjaciółmi to różnie niestety bywa

    OdpowiedzUsuń
  40. Fałszywi przyjaciele są i, niestety, będą, z tym się nie da nic zrobić :(

    OdpowiedzUsuń
  41. No cóż... niektórzy ludzie wolą żyć w ładnym kłamstwie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. świetny wpis ! ;-) zapraszam do mnie jestem nowa. ;*

    OdpowiedzUsuń
  43. Co racja to racja. Jednak zazwyczaj jest tak, że osoby które przyjaźnią się z kimś na pokaz, prędzej czy później zostaną same i być może wtedy do nich dotrze, że takowe znajomości są bez sensu. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !
    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/10/nice.html
    ps poklikasz w linki pod zdjęciami?

    OdpowiedzUsuń
  45. Niestety każdy z nas choć raz w życiu miał styczność z fałszywą przyjaźnią, ale w końcu uczymy się na błędach. Mam akurat, aż cztery cudowne przyjaciółki i nie oddałabym ich za żadne skarby świata :D Moim zdaniem przyjaźń jest jedną z najważniejszych wartości w życiu człowieka.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  46. Po skończeniu szkoły kilka znajomości się rozpadło i to trochę smutne, ale nic się nie poradzi. Nie można się narzucać drugiej osobie.

    Pozdrawiam :)

    http://fallenna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Tak to już w życiu bywa. Niestety.
    Dobrej Nocy! :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. "człowiek jet zwierzęciem stadnym" ma potrzebę kontaktu z innymi. Przyjaźnimy się z osobami podobnymi do nas...
    Takie relacje o których piszesz to raczej układy, układziki ciężko to nazwać nawet koleżeństwem

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczne zdjęcia kochana !
    Ja cieszę się,że przyjaciela <3
    Zapraszam do nas :)
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. słodko nazwałaś przyjaciółki ''promyczki'' to takie kochane, w tych czasach określenie ''przyjaźń'' jest nadużywane.

    pozdrawiam cieplutko!
    http://olsza17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Fajnie, że masz dwie bratnie dusze :)

    Kochana mam prośbę... mogłabyś poklikać u mnie w linki w najnowszym poście ?
    ► http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/10/okrycia-wierzchnie-zamowienie-z-romwe-i.html
    Z góry bardzo dziękuję za pomoc :*

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja kiedyś miałam przyjaciółkę,która tak naprawdę miała mnie gdzieś bo po 6 latach się pokłóciłyśmy "o nic" :(
    ~Hania
    obserwuję :)
    http://haania-hania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Przyjaciele są bardzo ważni. Idealnie to wszystko przedstawiłaś... przyjaźni na pokaz są kompletnie bez sensu.

    Alicjonada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Według mnie naprawdę nie warto w ten sposób podchodzić do przyjaźni, gdyż takie osoby łatwo mogą nas rozgryźć i wtedy już będzie nie za dobrze :)

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Fałszywi ludzie zawsze byli i będą i choćby nie wiem ile ich było, zawsze trzeba się podnosić po nich! Nie rozumiem jak można przyjaźnić się dla 'fejmu' to takie żałosne ,..
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  56. piękne zdjęcia ♥
    mogłabyś poklikać w moim nowym poście?
    http://www.czillen.blogspot.com/2015/10/autumn-time.html

    OdpowiedzUsuń
  57. Nikt chyba nie chciałby żyć w fałszywej przyjaźni. Niestety teraz jest bardzo dużo takich fałszywych osób :c
    Piękne zdjęcia :**
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Tak, przyjaźń jest w życiu bardzo ważna. Trzeba tylko trafić na odpowiednią osobę ;)

    http://ci-nnamon-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Ładne zdjęcie :)

    http://angel900.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Współczuję osobom, które trafiły na fałszywych przyjaciół. Sama staram się być ostrożna i na szczęście mi się to nie przytrafiło.
    Ładne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Cudowne zdjęcia! Przepiękny sweterek *.*
    Niestety fałszywych osób w dzisiejszych czasach jest bardzo dużo, niestety sama na takie osoby trafiłam i teraz umiem już je rozpoznawać, ale na pewno nie wolno się załamywać tylko iść dalej i kroczyć przez życie z podniesioną głową niezależnie od sytuacji :))
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo fajny,wartościowy i przede wszystkim prawdziwy post. Sama miałam "przyjemność" doznania takiej przyjaźni, aż dałam sobie spokój i teraz mam tę jedną jedyną przyjaciółkę :)
    Zapraszam na nowy post http://ninaswarcewicz.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Przeżyłam w swoim życiu dwie takie przyjaźnie, więc wiem o czym mówisz :)
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. ja jeśli nie czuje się z jakaś osobą dobrze i swobodnie to nie mogłabym się z nią widywać, rozmawiać itp, więc dla mnie taki układ nie mógłby istnieć;)

    OdpowiedzUsuń
  65. +zaobserwowałam Cię na insta, zapraszam równiez;) pathyee

    OdpowiedzUsuń
  66. Fałszywi przyjaciele to największa zmora ludzkości. Pojęcia nie mam po co to komu, ale... To chyba takie życie, które dla jednej osoby jest dobre, bo myśli, że obraca ię w fajnym towarzystwie, jest cool i wszyscy będą jej się kłaniać do nóg, a dla tej drugiej osoby to pokazanie, że jest ważna i wszyscy chcą się obok niej kręcić. Problem polega na tym, że ta sielanka w końcu się skończy i osoba, która chciała się wpasować w środowisko, do którego nie należy, będzie przezywała katuszę. Bo zawsze będą ją wykorzystywać, zawsze będzie na szarym końcu, nieważna, niezauważalna. I z jednej strony strasznie mi przykro, że ludzie potrafią zgotować innym taki los, ale patrzac na to z drugiej strony - oni sami tego chcieli. Mogli mieć święty spokój i prawdziwych, oddanych przyjaciół. Zamiast tego polecieli na elitarność, która w końcu ich zgubi. Cóż. Ich problem, ich strata.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post:)
    http://somethingdiffernet-imagine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń