środa, 25 listopada 2015

Wishlist Romwe

Hej!
Dziś przygotowałam dla Was wishlist ze sklepu Romwe. Mam możliwość współpracy z tym sklepem, a nie powiem fajnie by było gdyby się udało Na początku roku starałam o się o współprace z Sheinside, wydawało mi się, że się uda, ponieważ komentarzy pod postem było sporo, a już na pewno co najmniej 100 o tym, że ktoś "kliknął".... no cóż jak się okazało, jednak tego nie zrobił. 
Tym razem chciałabym, aby były to szczere kliknięcia, bo jeśli masz udawać, że mi pomogłeś, lepiej przejdź do poprzedniego postu. Aktualnie nie mam żadnej współpracy, a zależy mi abym coś miała, ponieważ wtedy mogłabym bardziej rozwinąć "sferę" modową na moim blogu.
Romwe ma genialny asortyment, większość rzeczy znajdujących się tam mi się podoba, a już zwłaszcza te, które Wam dziś pokazuje. Myślę, że każdy znalazłby coś dla siebie. 
Teraz oczywiście proszę o te kliknięcia, bez których raczej nic nie wyjdzie.To dla Ciebie krótka chwila, a dla mnie coś znaczy. Na pewno sprawisz tym mały uśmiech u jednego małego człowiek na Ziemi - mi :)
 I oczywiście, mam nadzieje, że coś przypadnie Wam do gustu.

Bluzki:

1/2/3/4

Koszule:

1/2/3/4

Bluzy:


1/2/3/4

Spodnie:

1/2/3/4

Sweter:

1/2/3/4


Płaszcz:

1/2/3/4

Jeszcze raz bardzo proszę o szczere kliknięcie w linki. 
(w następnym poście udostępnię parę blogów, które to wykonały :D) 

sobota, 21 listopada 2015

Dlasmartfona & Funnycase

hej!
Dziś mam dla Was porównanie dwóch sklepów z obudowami dla telefonów. 
Pierwszy sklep jest to: dlasmartfona.pl, można tam znaleźć etui na większość modeli telefonów, czy jakieś dodatki - power banki, słuchawki, pendrive itd. Jest to polski sklep, więc za przesyłkę nie zapłacicie sporo (znajduj się w Krakowie). Ich asortyment jest dość spory więc myślę, że każdy znalazłby jakąś obudowę która przypadłaby mu do gustu. 
Ja zamówiłam sobie plastikową, geometryczną obudowę. Jest ona bo bokach przeźroczysta (więc nie będzie się zdzierać), a od góry czarna w białe kreski. Jak dla mnie jest ona bardzo dobrze wykonana, leży świetnie i nie powiększa strasznie telefonu. Mi się ona bardzoo podoba, jak zresztą wszystkim, którzy ją widzieli xD

Drugim sklepem  jest: www.funnycase.pl Słyszałam o nim wcześniej, więc stwierdziłam, że sama przetestuje. Najbardziej spodobało mi się tam to, że można samemu zaprojektować obudowę, znaleźć jakiś fajny wzór w internecie i po prostu wkleić, jak dla mnie wielki plus. Dodatkowo jest tam chyba większość modeli telefonów, był tam nawet mój stary, malutki samsung (XD) więc myślę, że powinniście znaleźć tam i swój telefon. 
Wybrałam obudowę gumową i jaśniejszą. Leży świetnie i dobrze chroni. Natomiast bardzo rozczarowałam się tym, że po około trzech miesiącach jakby się zdarła, białe boki stały się różowe, a cały wzór szarzeje. Na zdjęciach możecie zobaczyć ją po około pół roku. Natomiast moja przyjaciółką zamówiła sobie też z tego sklepu obudowę, tyle że czarną z białym napisem i jej nic się nie dzieje, po pół roku wszystko okej, nie wyblakła itd...
PO 5 MIESIĄCACH  ↑                                                 PO MIESIĄCU 
Zamawialiście coś z któregoś sklepu?
Zapraszam do zaobserwowania mnie na:
Instagramie--> bajolaa
Snapchacie---> thisisolaa

wtorek, 17 listopada 2015

My Night Routine

Hej!
Dziś przygotowałam dla Was post o mojej wieczornej rutynie, czyli co i jak zazwyczaj robię przed pójściem spać :) Zapraszam!
 To może zacznijmy od włosów, bo z nimi to zawsze najdłużej mi schodzi.
Jeśli chodzi o szampon to głównie używam szamponu z Pantene pro-v aqua light. Nie znam się jakoś specjalnie na tych szamponach, zależy mi tylko aby nie zniszczyły i zbyt bardzo nie przetłuszczały włosów, i ten się akurat sprawdza bardzo dobrze. Jednak od czasu do czasu dla zmiany użyję szamponu oliwkowego z Ziaji - pięknie pachnie :) Jeśli chodzi o maskę to używałam właśnie z tej serii co szampon, czyli Ziaja oliwkowa, która ma za zadanie regenerować włosy, natomiast niedawno byłam u fryzjera (myślę, że niedługo zobaczycie zdjęcia) i tam polecono mi jeszcze maskę z Schwarzkopf Gliss Kur, pachnie przepięknie, potem łatwo można rozczesać włosy, a także są one gładkie w dotyku i  i po około tygodniu używania jej chyba tyle zauważyłam.

Kolejne co, to szybki prysznic w tygodniu, bo wstając następnego dnia o 6, na ciepłą i przyjemną kąpiel nie można sobie pozwolić.Tak więc do ciała używam kokosowego mleczka pod prysznic, również z Ziaji, pachnie przepięknie!
Następnie bierzemy się za twarz. Po umyciu zębów, zmywam oczy z tuszu do rzęs używając uniwersalnego płynu do demakijażu i przemywam twarz płynem z liści manuka również z Ziaji. Na koniec nakładam krem też z tej firmy - liście zielonej oliwki.
Jak pewnie zauważyliście większość moich pielęgnacyjnych kosmetyków są z fiemy Ziaja, bardzo ją lubię, bo jej produkty są bardzo delikatne i pięknie pachną! :)
Jeszcze przed spaniem na wilgotne włosy nakładam olejek z jedwabiu z firmy Bioslik (boski zapach) i idę lulać! :D
#TeamZiaja :D

 Jeśli chcecie "My Morning Routine" to napiszcie w komentarzach ;)
Zapraszam do zaobserwowania mnie na:
Instagramie--> bajolaa
Snapchacie---> thisisolaa

czwartek, 12 listopada 2015

Może jutro ta dama sama da tortu jeżom.

Hej.
Może jutro ta dama sama da tortu jeżom. Co z tym zdaniem jest nie tak? Mogę powiedzieć, że jest małym zaklęciem. Spróbuj przeczytać je od tyłu. 
 Znalazłam je w książce Jany Frey-"Oszaleć ze strachu", bohaterka powtarzała sobie to zdanie gdy się czymś stresowała, dzięki temu zamiast myśleć o stresującej rzeczy skupiała się na tym zdaniu. Przetestowałam to sama i... działa. Gdy się czymś stresujesz, np. jakimiś wynikami, występem czy nawet przejściem jakiegoś odcinka w nocy to spróbuj sobie powiedzieć w myślach to zdanie normalnie i od tyłu. Dzięki temu skupiasz bardziej swoją uwagę na tym i będziesz powtarzał w tą i spowrotem to zdanie. Przynajmniej mi się udało ;) 
A wracając jeszcze od książki, to ogólnie bardzo polecam Wam tą autorkę. Piszę ona często o problemach nastolatków takich jak uzależnienia, ucieczki z domu, wczesne macierzyństwo czy jakieś ciężkie choroby. Ja sama uwielbiam właśnie takie tematyki książek, więc bardzo lubię jej utwory i zachecam do przeczytania któregoś :)
Zapraszam do zaobserwowania mnie na:
Instagramie--> bajolaa
Snapchacie---> thisisolaa

sobota, 7 listopada 2015

4 sposoby na spódniczkę!

Hej
Dziś przychodzę do Was modowym postem. Chciałabym przedstawić Wam 4 sposoby na spódniczkę, czyli różne style z użyciem tej części garderoby. Zapraszam ;)

Pierwszy sposób najlepiej pasuje do jesieni, czy pogody panującej aktualnie. Ciepły kremowy sweterek i do tego moje ulubione brązowe trepy, a na nogi po za oczywiście cielistymi rajstopami warto założyć cieplutkie zakolanówki. Na to zielona kurtka z ciepłym, brązowym kominem pod szyje Do zdjęć brakuję tylko ciepłego kocyka z herbatką i zdjęcia byłyby już typowo jesienne! 






Drugi sposób to po prostu paski. Paski które pasują do większości rzeczy, jednak jak dla mnie najlepiej wyglądają gdy nałoży się na nie coś gładkiego, ja wybrałam czarną skórzaną kurtkę. Do tego czarne rajtki i bordowe vansy. Lubię łączyć te dwa kolory :) Stylizacja lepiej pasuje do wiosny, teraz jak byście tak wyszli to przeziębienie byłoby bardzo prawdopodobne...

Trzecim sposobem mogą być kwiatki. Do gładkich spódniczek pasują również koszulę bez rękawów w różne wzory, ja wybrałam kwiatki które trochę wyglądają jakby wyrastały z spódniczki (na zdjęciach raczej słabo to widać xD) Na to można założyć też kurtkę skórzaną, jednak tym razem jaśniejszą, ponieważ do kwiatków raczej lepiej pasują mi bladsze kolory. Do tego założyłam oczywiście czarne sztyblety. 

Czwartym i ostatnim sposobem jest kurtka dżinsowa która kojarzy mi się ze stylem vinatge, chociaż reszta stylizacja już trochę gorzej nawiązuje do tego stylu. Pod kurtkę założyłam zwykły podkoszulek. Na nogi oczywiście zakolanówki i moje ulubione roshe run - najwygodniejsze buty! :)
Mam nadzieje, że jakoś przebrnęliście przez tą dość sporo dawkę zdjęć, którą robiłam przez 3h latając od ściany do aparatu. Chciałam zrobić też jeszcze jeden sposób, ale po tych 4 stylizacjach byłam już padnięta. Nie sądziłam, że to tak potrafi zmęczyć!
Która stylizacja najbardziej Wam się spodobała?
Chcielibyście częściej takie posty?