sobota, 21 listopada 2015

Dlasmartfona & Funnycase

hej!
Dziś mam dla Was porównanie dwóch sklepów z obudowami dla telefonów. 
Pierwszy sklep jest to: dlasmartfona.pl, można tam znaleźć etui na większość modeli telefonów, czy jakieś dodatki - power banki, słuchawki, pendrive itd. Jest to polski sklep, więc za przesyłkę nie zapłacicie sporo (znajduj się w Krakowie). Ich asortyment jest dość spory więc myślę, że każdy znalazłby jakąś obudowę która przypadłaby mu do gustu. 
Ja zamówiłam sobie plastikową, geometryczną obudowę. Jest ona bo bokach przeźroczysta (więc nie będzie się zdzierać), a od góry czarna w białe kreski. Jak dla mnie jest ona bardzo dobrze wykonana, leży świetnie i nie powiększa strasznie telefonu. Mi się ona bardzoo podoba, jak zresztą wszystkim, którzy ją widzieli xD

Drugim sklepem  jest: www.funnycase.pl Słyszałam o nim wcześniej, więc stwierdziłam, że sama przetestuje. Najbardziej spodobało mi się tam to, że można samemu zaprojektować obudowę, znaleźć jakiś fajny wzór w internecie i po prostu wkleić, jak dla mnie wielki plus. Dodatkowo jest tam chyba większość modeli telefonów, był tam nawet mój stary, malutki samsung (XD) więc myślę, że powinniście znaleźć tam i swój telefon. 
Wybrałam obudowę gumową i jaśniejszą. Leży świetnie i dobrze chroni. Natomiast bardzo rozczarowałam się tym, że po około trzech miesiącach jakby się zdarła, białe boki stały się różowe, a cały wzór szarzeje. Na zdjęciach możecie zobaczyć ją po około pół roku. Natomiast moja przyjaciółką zamówiła sobie też z tego sklepu obudowę, tyle że czarną z białym napisem i jej nic się nie dzieje, po pół roku wszystko okej, nie wyblakła itd...
PO 5 MIESIĄCACH  ↑                                                 PO MIESIĄCU 
Zamawialiście coś z któregoś sklepu?
Zapraszam do zaobserwowania mnie na:
Instagramie--> bajolaa
Snapchacie---> thisisolaa

67 komentarzy:

  1. Szkoda, że te casy są takie nietrwałe jeśli chodzi o jakość nadruku... Jak się na coś wydaje pieniądze, to jednak chciałoby się ,aby posłużyło nieco dłużej, a tu klapa :)

    Kochana mam prośbę... mogłabyś kliknąć w dwa linki :
    goo.gl/NGEA5V
    goo.gl/OdHDk7
    To dla Ciebie chwilka, a bardzo mi pomożesz :*
    Z góry ślicznie dziękuję za pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny jest ten pierwszy case. :D Sprawdziłam i niestety nie ma na mój telefon. .-.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osbiście znam tylko funnycase.pl i zamawiałam z niego obudowy i są świetne.
    Super post i zdjęcia.
    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy sklep mnie zaciekawił
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. ale świetny ten drugi :)

    zapraszam również do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi te drugie bardziej się podoba takie wyblakniete. wiem dziwna jestem 😆

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi te drugie bardziej się podoba takie wyblakniete. wiem dziwna jestem 😆

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi rónież wyblakła obudowa w niebieskich odcieniach, za to druga, w jaśniejszych odceniach wcale nie wyblakła :D

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardziej już mi się podoba ten czarny :)

    ________________
    fur scarf
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie zamawiałam z tego sklepu.. Zawsze z allegro zamawiam pokrowce na telefon :)

    Nominowałam Cię do Liebster Blog Awards :) Zapraszam do mnie, aby uzyskać więcej informacji!
    Liebster Blog Award --- klik
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy case zdecydowanie lepszy, pod względem wyglądu jak i pod względem uniwersalności :) /Mikołaj

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że tak szybko wyblakł :( Mam wrażenie, że teraz wszystko jakby mniej trwałe i myślę, że są to niestety celowe zabiegi.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy case znacznie lepszy od tego drugiego. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie zamawiałam jeszcze obudowy w internecie,ale słyszałam że funny case to dobra strona :)
    zapraszam do mnie♥
    colorss-of-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. no cóż przynajmniej ta obudowa ma teraz efekt vintage. :D

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy case zdecydowanie lepiej sie prezentuje.
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  17. Strasznie ci się zniszczył ten drugi case.
    Oby ten pierwszy się lepiej i na dłużej sprawdził ;)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że ten drugi case, tak bardzo Ci się zniszczył, ale pierwszy jest naprawdę śliczny, trzymam kciuki, żeby Ci się nie zniszczył ^^
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się pierwsza obudowa.


    Mogę Cię prosić o pomoc? Możesz poklikać w linki pod ubraniami? Z góry dziękuję.
    http://hellomyflower.blogspot.com/2015/11/whish-list-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładna pierwsza obudowa ! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. super obudowy! moze sobie tez cos zamowie? nie slyszalam nigdy wczesniej o tych sklepach.
    Ola Brzeska

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy o nich nie słyszałam,ale obudowy są cudowne !
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. A mi się ta wyblaknięta jakoś bardziej podoba :D
    Chyba sprawię sobie coś takiego na mój telefon :)

    http://the-blaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi bardziej podoba się ta pierwsza ;)
    Nigdy nie zamawiałam z tych sklepów ;p Szkoda że z tą drugą tak się stało .

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy nie zamawiałam z tego sklepu. Najpierw chcę sobie kupić porządny telefon. :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta czarna obudowa w te kreski jest po prostu świetna. Sama bym chciała taką przygarnąć :)
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne obudowy wybrałaś, ta pierwsza bardzo przypadła mi do gustu. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny ten pierwszy case, ten drugi zresztą na początku też był ładny..Szybko się zdarł. Ja mam obudowy od funnycase już około półtora miesiąca i na razie wszystko jest ładnie, ale też fakt że nie noszę ich codziennie..
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. ja mam obudowy z funnycase, niedługo, więc nie jestemw stanie powiedzieć jak z ich jakością.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne *-*
    Mój blog -> karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeszcze nic nie zamawiałam z tych sklepów, ale pewnie to nadrobię. :)

    inaczej-dree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Pierwszy case jest taki elegancki klasyczny dlatego bardziej mi sie podoba :)
    Ogólnie nie zamawiałam etui na mój telefon ponieważ za niedługo zmieniam ale posłużę się tymi stronami i być może cos zamówie!

    MATANY-BLOG.BLOGSPOT.COM - NOWY POST! - klik

    OdpowiedzUsuń
  33. Faajny blog ;)
    Ciekawy wygląd bloga (zazdroszczę xd)
    A co do postu jest genialny ;)
    Fajne obudowy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    http://it-was-cool-mrssilver.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Chciałam sprezentować pewnej osobie etui na telefon z naszym zdjęciem, jednak nie udało mi się tego zrobić.. Myślę, że strona, na której można samemu zaprojektowć etui jest właśnie o tyle lepsza, że sami wybieramy nadruk :3 Pozdrawiam Julka ♥ (klik)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczny jest ten czarny case :)
    Szkoda, że ten drugi case Ci się zniszczył.
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie zamawiałam nic z tych sklepów. Obudowa z pierwszego zdjęcia jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jeeej jestem na Twoim blogu pierwszy raz i na pewno nie ostatni ! Cudownie tutaj, będe wpadała !:) Właśnie szukam fajnej obudowy na telefon, ponieważ moja jest już nieźle zniszczona, pomyśle nad kupnem ze stron jakie wymieniłaś :)


    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Tego typu produkty nie sa zbyt trwale. To tylko guma.

    OdpowiedzUsuń
  39. ten 1 case jest bardzo ładny
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. 1 case, cudny, bardzo mi się podoba :) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  41. Good contain I have seen in your article. If anyone want to increase blog visitor traffic and income then get useful tips on http://24hoursseo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Pierwsza obudowa bardzo mi się podoba. Właśnie rozglądam się za jakąś do moejego telefonu i może skuszę się na podobną.
    Pozdrawiam i zachęcam do obserwowania mojego bloga! :)

    http://sara-wawrzak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Ta pierwsza mi się bardzo podoba!
    Nigdy nie kupowałam w żadnym wymienionym przez ciebie sklepie. Nie zwracam jakoś bardzo uwagi na etui - mam niebieskie hah

    http://murky-rainbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. O tym drugim sklepie już słyszałam i przymierzam się o zakupu ^^
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Ładne, ale słyszałam, że nietrwałe i że szybko się psują :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Hah miałam zamawiać z funnycase, ale jak tak się niszczą...
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. piekne obudowy :)
    oj jak ja nie lubie jak cos traci kolor wrrr...

    OdpowiedzUsuń
  48. Fantastyczne te etui

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. zamawiałam na funnycase obudowę do swojego iPhone'a. niestety, złamała mi się w rogu :(
    proszę o pomoc w klikaniu, bardzo potrzebuję kliknięć :* ZAPRASZAM DO MNIE

    OdpowiedzUsuń
  50. Ale mi się podoba! Sama muszę sobie jakiś nowy case sobie wsprawić!

    http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/2015/11/tag-za-co-kocham-jesien.html#more

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja swoją obudowę kupiłam w chińskim i jestem z niej bardzo zadowolona :D
    Szkoda, że ten drugi case tak wyblakł, bo był naprawdę fajny :/
    Pozdrawiam,
    http://peeegi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Ładny ten pierwszy case :)
    bajecznyblogagnika.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Cudowny pierwszy case! :)
    Zapraszam do mnie,ponieważ dopiero zaczynam.
    Obserwuję, będę tu zaglądać częściej!
    http://deadly-curious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja mogę polecić stronkę etuo.pl :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Pierwsza piękna.
    foggysilence.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Jakie piękne <3
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Mój telefon ciągle goły lata. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  58. Osobiście wole kupować obudowy stacjonarnie, zeby ją sobie nawet założyć na telefon :) moj blog

    OdpowiedzUsuń
  59. Super etui!
    www.imbirkowy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Super to 1 etui
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Nie zamawiałam z ani jednej strony, ale zastanawiam się nad tym, czy nie zamawiać :D
    Niebieska Izolda - KLIK

    OdpowiedzUsuń