niedziela, 13 grudnia 2015

Blogmas #2 - Christmas outfit

Hej!
Pomysł z blogmasem, bardzo Wam się spodobał, co mnie niezmiernie cieszy.
Także, dziś dalsza część tej serii. Tym razem przygotowałam dla Was outfit z takim elementem świątecznym jakim jest renifer, no bo komu to zwierze nie kojarzy się ze świętami? Gdyby był śnieg zdjęcia wyszłyby idealne, ale na niego pewnie trzeba będzie jeszcze trochę poczekać, mam nadzieje, że niedługo :)
Ostatnio humor mi bardzo dopisuje, pewnie dzieje się to ze względu na to, że został tydzień nauki i wolneee, a mi wraz z tym kończy się pierwszy semestr. (Z ocenami raczej nie wyjdę najgorzej).
Po za tym w mojej szkole organizowany był "międzyrocznikowy turniej mikołajkowy" w siatkówkę (dziewczyny) i koszykówkę (chłopcy). Ja znalazłam się w reprezentacji rocznika 99 i dziewczyn z drużyny w ogóle nie znałam, a grałam z nimi tylko raz, dzień przed całym turniejem. W piątek grałyśmy mecz przeciw rocznikowi 98. Byłam pewna, że przegramy do zera, ponieważ na samym treningu to była jakaś porażka, zero zgrania i jakiejkolwiek gry. O dziwo na samym meczu jakimś dziwnym trafem się spięłyśmy, ogarnęłyśmy i wygrałyśmy! Na początku nie mogłam w to uwierzyć, a potem byłam z siebie mega dumna, bo nawet dobrze mi szło :) Jednak czasem warto uwierzyć w swoje możliwości i nie stawiać się od początku na przegranej pozycji :) W środę gramy z rocznikiem 97, więc trzymajcie kciuki! :)
A jak Wam mijają grudniowe  dni?
Przypominam o KONKURSIE ŚWIĄTECZNYM
(szczegóły TUTAJ)
Zapraszam do zaobserwowania mnie na:
Instagramie--> bajolaa
Snapchacie---> thisisolaa

69 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie świąteczne sweterki! <3

    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz w tym sweterku :D
    Pozdrawiam :)

    http://martynaa-blooog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z blogmasem :D
    Sweterek cudny *.*
    http://pesymistycznaksiezniczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesłodki ten sweterek:) Zawsze mi się takie kojarzyły z panem Darcym, ale widzę, że można wyglądać w nim uroczo:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek bardzo fajny :)
    Zapraszam http://letmeyourself.blogspot.com
    💚💚

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, ale przeuroczo wyglądasz! Ten sweterek i uśmiech ♥ no po prostu nie mogę się napatrzeć :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweterek i kurtka są swietne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweterek i kurtka są swietne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia! Ten sweterek jest śliczny! :D

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja świąteczna! :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem z rocznika 97, ale i tak trzymam kciuki. :D
    Śliczny sweterek!
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  13. seweterek mega <3 ;)
    Gratulacje z wygranej ;*
    http://twinstyl.blogspot.com/2015/12/fasolki-wszystkich-smakow_13.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzymam kciuki za kolejny mecz i gratuluje tej wygranej!
    Cudowny sweterek! I same zdjęcia są bardzo urocze. :)

    Pozdrawiam,
    http://little-crazy-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zabawny sweterek :-) Trzymam kciuki za wygraną.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uroczy jest ten sweterek, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. no to powodzenia na kolejnym meczu, trzeba wierzyć w siebie :) piekne zdjecia, mi grudniowe dni poki co mijaja urodzinowo :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  18. o jaka pani mikołajowa
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny outfit; taki świąteczny! <3

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. No przecież, że kojarzy się z reniferkiem! <3 Świetny ten sweterek :) No i gratuluję z całego serducha takich sukcesów jak wygrana meczu :D Zawsze to jakiś początek do zostania profesjonalistą-sportowcem! :D Pozdrowionka ślę! :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulację wygranej. Śliczny sweterek :)
    izablog4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję sukcesów sportowych :*
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. renifer to zdecydowanie zwierze, które najbardziej kojarzy mi się ze świętami, nie czuję jeszcze niestety klimatu świąt, ale mam nadzieję, że jak ozdobię pokój to trochę magii wpadnie do mnie do domu, sweter wygląda świetnie, sam bym sobie taki kupił tylko, że w wersji męskiej, hah :D
    http://introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowny ten outfit!! Śliczny sweterek! Jeszcze bardziej nie mogę się doczekać świąt! :D

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. jejku jaki cudowny sweter haha Też się cieszę że tylko tydzień nauki. Z ocenami u mnie średnio, no ale 2 liceum nie jest łatwa :c

    Pozdrawiam,
    Daria z www.little-crazy-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Super sweterek! :) Podoba mi się Twoja ''naturalność'' :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ale świetna stylizacja ;)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. O nie mogę jakie urocze zdjęcia!
    Jesteś prześliczna! *o*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Great photos dear!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/12/gray.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudne zdjęcia! A sweter boski :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i będę wdzięczna za kliknięcie w linki do ubrań w najnowszej notce :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  31. Ojejku jaka wspaniała sesja <3 ! Tak ślicznie wyglądasz w tej czapeczce <3!
    I mega śliczny sweerek <3!
    pozdrawiam kochana <31

    weeri-weri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny pomysł z blogmasem ;) też chciałam zrobić taką serię, ale trochę za późno to wszystko ogarnęłam i zrobię dopiero za rok ;D powodzenia w następnym meczu ;) ps śliczna stylizacja i zdjęcia *.*

    http://alexiachmiel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. gratuluję wygranej :) uroczy ten sweterek, faktycznie szkoda, że nie ma śniegu.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluje i powodzenia następnym razem ! :) Bardzo uroczy sweterek ! :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. ten uśmiech, sweter!! jakie cudowne zdjęcia :D
    Pozdrawiam i Zapraszam :)
    MY PINK GLASSES - klik!
    Jeśli Ci się spodoba, zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajna stylizacja, sweterek jest mega! Bardzo ładnie Ci w nim;D

    Ale siatkówki to ja nie cierpię;>

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Swięta <3 Kocham twoje zdjęcia nadają taką wspaniałą atmosferę :*
    Ps. Piękny sweterek z reniferkiem
    Obsewuję i liczę na rewanżyk
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  38. Cute outfit! Very festive :D Also I love your hair too!

    VioletDaffodils
    xx

    OdpowiedzUsuń
  39. Jejuś jak mi się podoba ten Twój sweterek w renifera!


    Zapraszam w wolnej chwili do mnie.
    Obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale śmieszny reniferek,sweterek jest przeuroczy :)
    foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Uroczę zdjęcia :))

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny post, masz bardzo fajny blog a Twoje wpisy są naprawdę bardzo interesujące :) !
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    OdpowiedzUsuń
  43. Super, że wygraliście! Czapeczka jest cudowna i sweterek też haha, pewnie że się kojarzy ze świętami :D
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Jakie śliczne zdjęia! Cudowna jakość :D
    Oczywiśie obserwuję :)
    Zapraszam do mnie
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny post ten sweterek genialny haha <3
    Zapraszam-> http://karolinyjia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny post i śliczne zdjęcia! Emotikon smile
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Mnie niestety zupełnie nie pociesza fakt, że został tylko jeden tydzień (może troszeczkę ;p), bo przez to, że semestr się kończy, jest strasznie dużo sprawdzianów. Co do śniegu - mam nadzieję, że w święta w końcu się pojawi! Masz śliczne włosy i idealną figurę <3

    Zapraszam na nowy blog:
    http://yozizira.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Grudzień mija mi bardzo intensywnie. Jak nie szkoła i nauka. To przygotowania do przedstawienia. To znów treningi i przygotowania do zawodów. No dzieje się.
    Świetny outfit :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratuluję wygranej i trzymam kciuki za kolejne zwycięstwa!
    Wyglądasz cudownie zdjęcia są przepiękne i stylizacja bardzo świąteczna <3
    Pozdrawiam
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Cudownie wyglądasz. U mnie grudzień mija bardzo intenstywnie same sprawdzany, zadania domowe oraz masa dodatkowych treningów.
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  51. jaki cudny sweterek :-) taki świąteczny w wesołym stylu :-)

    OdpowiedzUsuń
  52. Super cute Christmas look! I love the sweater!

    Florals&Smiles

    OdpowiedzUsuń
  53. Wow! I'm in love with this lovely funny sweater perfectly in tune with the Christmas time
    I really love your blog. I hope you will like mine
    many kisses
    www.welovefur.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Ale słodki sweter. Genialny!
    Pozdrawiam serdecznie :)
    oczamihumanistki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Gratuluję zwycięstwa ! :) Cudowny sweterek :3 Piękne zdjęcia ! Szkoda, że śniegu nie było tak jak napisałaś :/ Masz przesłodki uśmiech :D Pozdrawiam Julka ! (klik)

    OdpowiedzUsuń